Bij Ons

Markt 1 5531 BA Bladel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • *Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
      Hollandse garnalenkroket op brood met cocktailsais
      Rundercarpaccio met truffelmayonaise, rode ui, zongedroogde tomaten en Parmezaanse kaas
  • Hoofdgerechten
    • Biefstuk met pepersaus en postelgras
      Kabeljauwloin met hollandaise saus en postelgras
      Kipspies met satésaus en postelgras
      * Vegetarische loempia met oostersesaus en postelgras
  • Nagerecht
    • Softijs met chocoladesaus
      Softijs met cheesecake en frambozenparels
      Pecan noten merinque met toffee en karamel

Over het restaurant Bij Ons

Brabant ontmoet Frankrijk

Grote gouden lampen hangen als trotse zonnen in deze lichte moderne ruimte. Als tegenhanger is er achter de bar een robuuste grijze bakstenen muur. Brabantse gemoedelijkheid gaat hier samen met een fijne Franse kaart, en met het Bij Ons onbeperkt concept krijg je 35 verschillende gerechtjes geserveerd voor een vast bedrag. En als het lekker weer is verplaats je gewoon naar het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Bij Ons

Dichtbijzijnste bushalte ligt op 3 minuten lopen
  • : Voor de deur op de markt

Het restaurant is 7 dagen per week open. Op maandag en zondag vanaf 11:30. Andere dagen vanaf 10:30.
De keuken sluit om 20:30

• Pin , Visa
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bij Ons

Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
aardig personeel.
aĺleen bij het hoofdgerecht overdadig smaĺle frietjes.
aan te bevelen normale friet.
verder heerlijk gegeten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
een berg friet met daar onder een biefstuk zonder de pepersaus is niet wat ik verwacht van een hoofdgerecht
herma-peter .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
heerlijk gegeten, gezellige sfeer, zeer prettige bediening en ondanks dat het erg druk was met eigenlijk te weinig bediening toch een hele prettige benadering. Onze pluim voor deze hardwerkende mensen. Zeker een aanrader
Dessingp .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hier valt best nog eea te verbeteren. Er loopt relatief weinig personeel in de bediening. Voor de keuken een tip: worst in de erwtensoep en gehaktballetjes in de tomatensoep en niet andersom......
ellyantonis .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten Ons in Bladel! Het was voor ons de eerste keer in dit restaurant!! De kabeljauw file in Hollandse saus was heerlijk! De bediening en hert restaurant waren goed!
fransenb .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten was iets minder verzorgd dan gedacht en de keuzes waren vrij beperkt.
De service was goed accuraat en snel.
Het restaurant had een frisse moderne uitstraling.
wvgompel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Zeker de kipspies is aan te bevelen, was erg mals en een lekker sausje
erbij. Extra fijn was het dat we buiten konden eten, is in dit landje niet altijd mogelijk
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Eten was eenvoudig maar prima
Jammer dat er bij de soep niet standaard een stukje stokbrood zit
Het was erg rustig, waardoor we snel ons eten kregen , maar waardoor de sfeer wat minder was.
Vriendelijke bediening
ellensturing .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het was heerlijk. Lekker in het avondje genoten van het heerlijke eten! Prima service.
Wij hebben genoten met twee personen van de tomatensoep, kipspies/snitzel en aardbei en vanille ijs.
pvangeene .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
geweldig restaurant, correcte en vriendelijke bediening. De kipspies met Oosterse saus was heerlijk. De moeite waard om terug te komen!!!!!
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Even snel een "tosti bij Ons" gegeten. Dit was een heerlijke tosti ham/kaas met er bovenop gebakken champignons, uien, paprika en gesmolten kaas. Wij komen zeker nog een keer terug om ook de andere tosti's te proeven.
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Goede mix tussen gezellig en modern. Vriendelijke en accurate bediening. Voorgerechten waren mooi op smaak. Hoofdgerecht kunnen wat spannender. Echter voor eetcafé prima.
jessiebrink .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Leuke terras, gezellige buurt ook heerlijke spareribs, vriendelijke bediening. Ik zal zeker terug komen. genoeg keuze in de menukaart dus elke keer weer wat anders.