Bij Ons

Markt 1 5531 BA Bladel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • *Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
      Hollandse garnalenkroket op brood met cocktailsais
      Rundercarpaccio met truffelmayonaise, rode ui, zongedroogde tomaten en Parmezaanse kaas
  • Hoofdgerechten
    • Biefstuk met pepersaus en postelgras
      Kabeljauwloin met hollandaise saus en postelgras
      Kipspies met satésaus en postelgras
      * Vegetarische loempia met oostersesaus en postelgras
  • Nagerecht
    • Softijs met chocoladesaus
      Softijs met cheesecake en frambozenparels
      Pecan noten merinque met toffee en karamel

Over het restaurant Bij Ons

Brabant ontmoet Frankrijk

Grote gouden lampen hangen als trotse zonnen in deze lichte moderne ruimte. Als tegenhanger is er achter de bar een robuuste grijze bakstenen muur. Brabantse gemoedelijkheid gaat hier samen met een fijne Franse kaart, en met het Bij Ons onbeperkt concept krijg je 35 verschillende gerechtjes geserveerd voor een vast bedrag. En als het lekker weer is verplaats je gewoon naar het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Bij Ons

Dichtbijzijnste bushalte ligt op 3 minuten lopen
  • : Voor de deur op de markt

Het restaurant is 7 dagen per week open. Op maandag en zondag vanaf 11:30. Andere dagen vanaf 10:30.
De keuken sluit om 20:30

• Pin , Visa
7,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Ons

Guido M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gegeten met de AH-actie. Vooraf een prima carpaccio en als hoofdgerecht een steak welke geweldig was ! Een maal rood en een maal medium. Hieraan werd door de keuken precies voldaan. Hulde ! De inrichting is modern en mooi afgewerkt evenals de toiletten. kortom: een aanrader.l
Nellie E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Geen groente bij het vlees blaadje sla 2 schijfjes komkommer paar stukjes tomaat en heel veel stepp grass heel dunne frietjes al bij het zien van je bord gaat je zin over veelte veel
Vlees was goed
Toon K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Een AH 3 gangen menu (2e gratis) kost € 38,00, een 4 gangen Kerstmenu kost € 38,50, ik kan de verhouding niet begrijpen en de bediening kon het ook niet uitgelegd krijgen hoe het precies in elkaar zat, volgens de kaart bestond het uit dezelfde gerechten. Ik vond dat we opgelicht werden.
Franc L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lekker gegeten en goede bediening in een mooie omgeving.
W W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
De biefstuk en visgerecht waren heerlijk. Het postelgras was erg vet en snel koud. Het was beter om een keuzemogelijkheid te hebben tussen postelgras en gewone frites.
Gidi K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede gastheer. Heerlijk eten. Leuke sfeer. Heel veel friet
Ester S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Ons
Een echte aanrader
Vriendelijk personeel en eten was TOP!
Een dikke 10
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Leuk gezellig restaurant en lekker et en
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Hier vaker geweest en over het algemeen altijd goed zowel de service als de maaltijden die wij bestellen, alleen afgelopen week niet het pasteitje kwam duidelijk niet uit de oven het was niet helemaal warm , er zat een velletje op, pasteitje was slap , wij dachten dat hij uit de magnetron kwam of al de hele dag onder pas wordt verwarmd. Erg jammer voor zo een stabiele zaak.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben een lekker 3-gangen diner gegeten via de AH actie. Niks op aan te merken en een hele vriendelijke bediening.
Esthella H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en je hoeft zeker niet met trek naar huis. Meer dan genoeg!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Mac J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten smaakt prima en ook voldoende
De service is ook goed geregeld
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het hoofdgerecht bestond voor ruim de helft uit postelgras. Waarom geen kleinere portie en voor de grote eters navragen of ze nog wat meer willen. De biefstuk was lekker en de kabeljauw ook heerlijk.
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We aten hier voor de 2e x met de AH bon.
Soep was heerlijk, geserveerd met stokbrood, kruidenboter.
De loempia was alleen aan de uiteinden krokant, de onderkant was zacht.
Jammer is zeker niet in de frituur gedaan.
38 euro voor een 3 gangen menu is veels te veel.
Lineke O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Met AH actie gegeten...2 pers €38. Excl drankjes( €14 extra voor 2 bier en 2 wijn.)
Voor €19 pp had ik bij veel restaurantjes veel lekkerder kunnen eten. Het voorafje en toetje waren oké, maar de hoofdmaaltijd, waar het uiteindelijk omdraait, was ronduit slecht. Deze bestond uit: bord vol lauwe superdunne vette frietjes waar je vlees onder verborgen lag , verder 3 blaadjes sla en 1 stukje tomaat met komkommer. Nee, niet een leuk gevoel hier aan over gehouden. Hoort niet in een actie thuis met deze prijzen.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Voor eb nagerecht goed. Van het hoofdgerecht was het vlees en vis goed klaargemaakt, weinig groente en alles zat verborgen onder een reuze berg dunne frietjes die je met de handen moest eten omdat dit niet lukte met een vork.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij hebben al vaker bij "bij Ons" gegeten en toen ik zag dat dit restaurant ook te reserveren was met de AH restaurant actie heb ik gereserveerd. Er was weinig keus, de prijs is in verhouding met andere restaurants die daar aan mee doen niet echt goedkoop. In plaats van de frites die eerst altijd serveerde lag nu onze kabeljauwfilet en biefstuk onder een grote berg steppegras (hele dunne harde frietjes), die vonden we niet zo lekker en was veel te veel. Bovendien was het moeilijk om eerst was van ons vlees/vis te eten. We hadden liever iets meer groenten/rauwkost gekregen en normale frites i.p.v. zoveel te harde dunne frietjes. Het voorgerecht, tomatensoep was op, maar de broccolisoep vond mijn man erg lekker. De garnalenkroket smaakte goed alleen vond ik het samen met het brood wat kaal. Het nagerecht, softijs met chocoladesaus was erg lekker.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben lekker gegeten en
Bediening was erg gastvrij en zeer vriendelijk
W S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeker aan te raden leuke bediening goed eten en leuke locatie
Roanwi W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gebruik gemaakt van AH bon (2e persoon gratis). Drie gangen Keuze menu € 38,00
Ik had bijna het idee dat dit het bedrag was voor 2 personen (niks gratis)
Alleen vis/kipfilet met een berg graspollen friet er boven op, geen groente.
Gezien de prijs hantering van de normale menu kaart betaald 1 persoon wel heel heel voor een erg simpel menu.