Bij Ons

• Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima gegeten.
Sabine O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Half 8 geboekt. Heerlijk gegeten,maar erg lang moeten wachten op kaart, amuse kwam pas na een uur. Voorgerecht na ruim een uur. Bediening (eigenaar incl.) waren stug in omgang. Na het heerlijke eten werden we bijna weggekeken. Alles om ons heen werd al opgeruimd en gesloten.(ook bij onze tafel haalde ze al glazen weg) Niet zo netjes als ze zelf erg laat met de gerechten doorkomen.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Bij Ons. Geen standaard gerechten, maar keuze uit o.a. eend, fazant, hert en zwijn. Het voorgerecht "bij ons" (een proeverij van alle voorgerechten) is echt een aanrader! Alles wordt mooi geserveerd. Zeker een aanrader!
Taco J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Met aandacht behandeld. Prima!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Leuke tent, lekker eten (3 gangen menu) en bediening die zeer vriendelijk en behulpzaam zijn.
Sietse V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Super lekker gegeten. Enthousiaste bediening. topavond gehad. We waren vergeten te melden dat 1 persoon een allergie had, maar evengoed hebben ze dat zeer goed opgelost.
Harry_en_Anja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als voorgerecht werd aan bevolen om de proeverij te overwegen. Het was zeker een goed idee. Wat een heerlijke smaakcombinaties! Ook het hoofdgerecht was verrassend lekker! Goede bediening, attent maar niet opdringerig. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar wel aan een andere tafel, want het enige kleine minpuntje was dat één plek aan tafel rechtstreeks in het keukentje keek.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten, maar we hadden helaas (te) weinig tijd i.v.m. Schouwburg aanvangstijd
AJW234 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede kerstdag hier gegeten. 7 gangen menu met 7 gangen wijnarrangement. De eerste drie gangen waren erg goed. De 4e gang, zeeduivelstaart met grote Garnalen en schaaldierenjus, bestond slechts uit klein stukje zeeduivel en één garnaal, weinig smaak helaas. Het 5e gerecht Trio van Zwijn maakte weer veel goed. De laatste 2 nagerechtjes waren niet echt bijzonder. Kaasplankje, wat je ook bij de AH kunt kopen.
Het wijn arrangement viel erg tegen. De hoeveelheden zijn om het maar te zeggen erg zuinig. Dat betekent dat je tussen de gerechten eigenlijk niets kunt drinken anders heb je niet genoeg bij je eten. Vooral bij het hoofdgerecht kom je dan tekort. De wijnen scoorden wel voldoende.
Helaas was de bediening erg gestrest en werd de wijn niet op tijd geserveerd bij het gerecht. eerst de wijn en dan 15 a 20 minuten wachten op je gerecht. Drink je al wat, dan heb je later niet genoeg. Er kon vrijwel geen lachje af en bij de gerechten werd heel summier wat uitgelegd. Bij deze gerechten mag je best trots zijn als personeel en dat ook zo presenteren.
John N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op kerstdag met een volle agenda en dan zo presteren. Top! Alle aandacht maakt je blij. Topteam! Steve en Maurice het was super!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een TOP restaurant! Ieder gerecht is een culinaire belevenis! Ruime porties! Perfect evenwicht! Prijs/kwaliteit 10+ Een avondje uit om U van te zeggen! Gastvrijheid staat hoog in het vaandel! Petje af! Een echte aanrader! Reserveren is een pre om teleurstelling te voorkomen! Meer dan de moeite waard! ????????????
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor het eerst dit restaurant bezocht, etentje voor mijn 60ste verjaardag,
Heerlijk gegeten en verrast waren we van de smaken die in de gerechten voorkwamen. Zeer nette en vriendelijke bediening, en sfeervolle locatie!
Echt een avondje uit!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg smakelijk gegeten Bij Ons. Een gemengde schotel van hert met onder andere een gestoofd deel was echt heerlijk. Zacht, smakelijk en goed gekruid. Samen met prima beetgare groente en fijne frieten, echt een top gerecht. Daarna geëindigd met een hele goede kaasplank met chutney en vijgenbrood, geweldig lekker. Het jonge personeel werkte vlot en enthousiast en ondertekende allemaal de kassabon met een bedankje voor het bezoek. Dat gaf een aparte persoonlijke toets aan het geheel. Dank daarvoor. Als die ondertekende rekening dan ook nog zorgt voor een goede prijs kwaliteit verhouding is het voor mij helemaal goed. Een aanrader dus.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gastvrij en klantvriendelijk het eten vakkundig bereid,goede kwaliteit een absolute aanrader
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hoe mooi is dat, om uit een lijstje van 7 restaurantsuggesties, al dan niet per ongeluk, de beste te kiezen? Het kan zijn dat de bijna 2 uur durende filerit het verlangen naar warmte en eten dusdanig had aangewakkerd dat een droge boterham ook mijn enthousiasme had gewekt. Maar met die suggestie zou ik Bij Ons tekort doen.

Even zoeken naar de juiste steeg. Daarna sta je binnen in een ruimte met een bar, waar je wel mensen hoort maar niet ziet. Die zitten boven, in een tweetal knusse, naast elkaar gelegen ruimten.

Wel even schrikken van de bediening, die bij het brengen van de kaart enthousiast maar luid riep dat hij 'alles verkocht behalve korting'. Oké... Gelukkig staan er op de kaart interessante gerechten, die in een door-de-weeksmenu verkrijgbaar zijn voor het (gezien de kwaliteit) zeer bescheiden bedrag van €29,50 (voor drie gangen).

We begonnen met de proeverij van voorgerechten voor 2 personen. 8 hapjes op één bord, die we helaas zélf moesten snijden (daarmee wordt t een beetje een rommeltje). De meesten waren lekker, sommigen hadden een randje van rans, maar dat is ook moeilijk als je met vetten en spekken werkt.

Hoofdgerecht de diamanthaas. Gekozen voor rare, daarmee gokkend op het aloude adagio dat je in de meeste restaurants altijd een garingsgraadje vroeger moet kiezen om je gewenste smaak te krijgen. Immers, medium wordt vaak well done. Het mag gezegd: het was een perfect mals stuk vlees. Complimenten. De begeleidende rode wijn was eenvoudig en paste mooi bij het vlees.

Afgesloten met koffie en friandises. Ruime sortering met prettige diversiteit aan smaken.

Wat een goede middenklasser, dit restaurant. Gaan we zeker nog een keer naar toe.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
heerlijk gegeten, verassende smaak combinatie en prima bediening.
BancS .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hele fijne avond...mooie zaak (uitstraling), bediening welke het stuk voor stuk leuk vinden om te werken en dit dus ook uitstralen & niet als laatste heelijk gegeten!!!!
Ppoldervaart P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Was hier voor de derde keer, en het was weer erg goed. De prijzen zijn stevig, maar daar is de kwaliteit zeker ook naar. Zowel de vis- als de vleesgerechten zijn goed van smaak, kwalitatief hoogwaardige producten en genoeg keuze! Ik kom hier zeker weer een keer terug!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hartelijke ontvangst en prima gegeten met als keuze het 3-gangen menu en de voorgerechten proeverij. Als verrassing werd vanwege mijn verjaardag bij het nagerecht een siervuurwerk ontstoken. Zeer attent!
Catharina L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zaterdagavond: een volledig volgeboekt restaurant. Hartelijke ontvangst aan de deur, een tafel helemaal achteraan in de hoek ( benauwd) en erg rumoerig. We konden elkaar moeilijk verstaan. Er zat een haar in het voorgerecht en er kwam alleen een excuus van de keuken, dat vond ik wat mager als het gaat om service.
Bediening was vriendelijk maar overbelast. Lang gewacht op het eten.
Het eten was uiteindelijk wel goed van smaak en mooi gepresenteerd.
Catharina