Bij Ons

Tom N.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Trudy N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vanavond hier voor de eerste keer fantastisch gegeten. We komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig restaurantje, verstopt in een steeg in de binnenstad van Gouda. Sfeervol, nette bediening, verrassende smaken. Het enige minpunt betrof één van de gastheren: zijn benadering was ongeïnteresseerd en vreugdeloos, bijna tot op het botte af. Jammer. Gelukkig was de rest van het bedienend personeel vriendelijk en voorkomend.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Verder prima bediend, maar het was jammer dat de eigenaar een nogal belerende toon aansloeg toen bleek dat ik glutenvrij wilde eten en meende glutenvrije gerechten gekozen te hebben. Of er gluten in de gerechten zaten, stond namelijk op de kaart. Ik had de wens om glutenvrij te eten ook bij de reservering aangegeven. Maar nee, ik had dat ook nog extra moeten aangeven bij mijn bestelling. Ik kan me daar iets bij voorstellen, maar ik had echt de indruk dat mij de les gelezen werd.
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prijs-kwaliteit prima. Gezellig buiten gegeten. Echt een aanrader!
Kenneth T.
Top locatie,
Heerlijk eten,
Aanrader!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gisteren met zes personen gegeten bij Bij Ons. Ik kan kort zijn over onze ervaring: top! Kwaliteit eten zeer goed ondanks de grote drukte in het restaurant. Bediening die weet welke gerechten er uitgeserveerd worden en ook verstand heeft van de bijpassende dranken. Aanrader.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten met alleen maar verse ingrediënten. Mooie gerechten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. En attente bediening. Alle lof
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Dit is de tweede keer dat wij hier komen eten. De bediening is alert en de service en eten perfect!
Wij komen graag weer een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een hele fijne avond gehad. Het 3 gangenmenu op zondag besteld. Als voorgerecht de sashimi van tonijn en het trio geitenkaas gegeten. Mooie presentatie en prima smaakt. Als hoofdgerecht de kabeljauw en zeebrasem genomen. Heerlijk met zoete aardappelpuree en witlof. Het kaasplankje en de creme brulee waren ook heerlijk.
Een enthousiaste dame en heer in de bediening maakte onze avond goed. Je maakt het niet meer vaak mee dat de bediening ook precies weet hoe de gerechten worden bereid. Bij Bij Ons wel! Onze complimenten aan de kok en de bediening.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ojee, ojee, de bitterballen zijn verdwenen uit het menu !
Maar ter geruststelling, ik heb weer geweldig gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren allen voortreffelijk !
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Prima! zowel eten, bediening als prijs.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer lekker eten met verse ingrediënten , super vriendelijke en vlotte bediening. Een gezellig restaurant waar we zeker nog eens terug naar toe komen als we in de buurt zijn.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het etenwas heerlijk zoals we vaker hadden ervaren. Er was echter een dame in de bediening, die naast brutaal, ook nog chagerijnig was. Ik zou zeggen neem een dag vrij of wees gastvrij.
corinne J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk midweekmenu, goede bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Vriendelijke en flexibele bediening. Hond mocht ook mee. Originele opmaak en ingrediënten van de gerechten. Schappelijke prijs, vooral bij midweek arrangement.
Joseph M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Mooie locatie in een romantisch steegje, leuke aankleding, lekker gegeten,
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten en top bediening. Fijne uitleg over de gerechten en mooie presentatie.