Bij Ons

9,4

Jouw recensie over het restaurant Bij Ons

Mark D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Smaakvolle gerechten en goede porties. Tempo tussen de gangen was goed gedoseerd evenals de service. De zaak was deze zondagavond niet afgeladen maar gezellig druk. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We zaten buiten en dat had iets weg van eten bij een restaurant in een nauw straatje in bijv, Zuid-Frankrijk, heel leuk.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fijne sfeer, attente bediening, overzichtelijke kaart met heerlijke gerechten. Maakt het kiezen wel moeilijk! Goede tip om de proeverij van voorgerechten met een aantal mensen te delen. Heerlijke gerechtjes met bijpassende groenten. En voortreffelijke wijnen. Kortom: erg geslaagd! Op de kaart ook een paar vegetarische gerechten, maar dat zouden er wel meer mogen zijn. Daarmee kan 'Bij ons' zich nog meer onderscheiden van andere restaurants denk ik, want de keuze is over het algemeen voor vegetariers (en voor familieleden die een keer geen vlees of vis willen eten) erg beperkt. We komen zeker nog een keer terug!
Brigitta K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuke sfeer, goede service en hartelijke bediening en zeer goed eten!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Persoonlijk vond ik de drankjes best aan de prijzige kant.
John S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Knus restaurant kan je lekker buiten zitten in een steegje net vakantie, ook binnen ziet het er erg leuk uit.
Eten was fantastisch en een hele leuke vlotte bediening wij hebben er genoten met lekkere wijntjes top????????????
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Top
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Hoera, de bitterballen (gevuld met garnalen) zijn weer terug ! Lekker buiten op het terras.
Nu is eten bij Bij Ons helemaal een feest !
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Wat een verwennerij, al dat lekkers in de proeverijtjes. je viel echt van verbazing in verbazing (positief), alles was vers en goed op smaak. De wijn was eveneens heerlijk! Het gezellige, knusse straatje maakte de zwoele zomeravond compleet. Hier komen we nog eens terug!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Hartelijke ontvangst. Prima menu. Het idee van de 'Bij ons' entree origineel en culinair uitstekend. Prima hoofdgerecht. Fijn comfortabel buiten gezeten. Kortom, een fijne avond.
Jeanine S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was goed. Degene die ons bediende was niet zo toegankelijk en kwam soms stug over.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Een mooie zaterdagavond, geweldig druk en sfeervol in het steegje bij Bij Ons. Alleen jammer voor zeer veel mensen, die hadden niet gereserveerd en konden niet genieten van het weer geweldige menu en de vriendelijke en snelle bediening. Bij Ons : een echte aanrader, maar U moet echt wel vooraf reserveren !
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
hier eet je altijd lekker. heel vriendelijk personeel. echt een avondje uit, super
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heel goed, smaakvol en prima verzorgd eten, erg vriendelijke en alerte bediening. Uitstekend voor een prettige avond met plezierig gezelschap. Aanrader!
Remco W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Super eten, goede service!
Echt een aanrader.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuke bediening vriendelijk en professionel
Heel druk maar toch kon er extra aandacht gegeven worden
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Lekker gegeten, voorgerecht; "proeverij van gerechtjes" was super lekker
Trudy N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vanavond hier voor de eerste keer fantastisch gegeten. We komen zeker terug.
Gerdien S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig restaurantje, verstopt in een steeg in de binnenstad van Gouda. Sfeervol, nette bediening, verrassende smaken. Het enige minpunt betrof één van de gastheren: zijn benadering was ongeïnteresseerd en vreugdeloos, bijna tot op het botte af. Jammer. Gelukkig was de rest van het bedienend personeel vriendelijk en voorkomend.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Verder prima bediend, maar het was jammer dat de eigenaar een nogal belerende toon aansloeg toen bleek dat ik glutenvrij wilde eten en meende glutenvrije gerechten gekozen te hebben. Of er gluten in de gerechten zaten, stond namelijk op de kaart. Ik had de wens om glutenvrij te eten ook bij de reservering aangegeven. Maar nee, ik had dat ook nog extra moeten aangeven bij mijn bestelling. Ik kan me daar iets bij voorstellen, maar ik had echt de indruk dat mij de les gelezen werd.