Bij Ons

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooie kaart. Zeer gezellig en correct personeel. Zeker aan te bevelen, wat ik ook altijd doe.
Personeel heeft ook hart voor de zaak en doet graag een stapje extra voor de klanten. Een echt avondje ontspannen uit.
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker en gezellig gegeten!
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gegeten met een bon van Kempkes optiek voor een all-in diner. We mochten kiezen uit alle opties van het midweekmenu. Keuze gemaakt voor 'de proeverij' .
De ober raadde me sterk af om het voorgerecht 'de proeverij' te kiezen omdat ik dit gerecht niet op zou kunnen en het was zonde om eten weg te gooien. Bizarre uitleg. Op de kaart staat niet dat het gerecht voor meerdere personen o.i.d. is. Na afloop stond er een supplement voor het voorgerecht op de rekening.
Vanwege de meerkosten en de bijzonder onbeschofte uitleg van de ober raad ik mensen af om naar dit restaurant toe te gaan.

De gerechten zijn echter wel met oog voor detail gemaakt en smaken goed. Het restaurant probeert zich wel chiquer voor te doen dan het eigenlijk is.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Personeel erg vriendelijk en heerlijk gegeten.
M J N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanavond Bij Ons geweest op uitnodiging van 80-jarige opticien Kempkes. Geweldig! Genoten van gastheerschap en heerlijke gerechten. Voor ons een nieuw adres in Gouda om terug te komen!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Uitstekend eten met een zeer goede service. De verhouding prijs & kwaliteit is goed.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel lekker er gezellig gegeten bij "bij ons" met een paar vrienden. Voor ons de eerste keer maar we gaan hier zeker vaker komen. Prima kwaliteit en vakkundig gepresenteerd en toegelicht wat het allemaal was. Fijne huiswijn ook.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima gegeten.
Sabine O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Half 8 geboekt. Heerlijk gegeten,maar erg lang moeten wachten op kaart, amuse kwam pas na een uur. Voorgerecht na ruim een uur. Bediening (eigenaar incl.) waren stug in omgang. Na het heerlijke eten werden we bijna weggekeken. Alles om ons heen werd al opgeruimd en gesloten.(ook bij onze tafel haalde ze al glazen weg) Niet zo netjes als ze zelf erg laat met de gerechten doorkomen.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Bij Ons. Geen standaard gerechten, maar keuze uit o.a. eend, fazant, hert en zwijn. Het voorgerecht "bij ons" (een proeverij van alle voorgerechten) is echt een aanrader! Alles wordt mooi geserveerd. Zeker een aanrader!
Taco J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Met aandacht behandeld. Prima!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Leuke tent, lekker eten (3 gangen menu) en bediening die zeer vriendelijk en behulpzaam zijn.
Sietse V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Super lekker gegeten. Enthousiaste bediening. topavond gehad. We waren vergeten te melden dat 1 persoon een allergie had, maar evengoed hebben ze dat zeer goed opgelost.
Harry_en_Anja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als voorgerecht werd aan bevolen om de proeverij te overwegen. Het was zeker een goed idee. Wat een heerlijke smaakcombinaties! Ook het hoofdgerecht was verrassend lekker! Goede bediening, attent maar niet opdringerig. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar wel aan een andere tafel, want het enige kleine minpuntje was dat één plek aan tafel rechtstreeks in het keukentje keek.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten, maar we hadden helaas (te) weinig tijd i.v.m. Schouwburg aanvangstijd
AJW234 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede kerstdag hier gegeten. 7 gangen menu met 7 gangen wijnarrangement. De eerste drie gangen waren erg goed. De 4e gang, zeeduivelstaart met grote Garnalen en schaaldierenjus, bestond slechts uit klein stukje zeeduivel en één garnaal, weinig smaak helaas. Het 5e gerecht Trio van Zwijn maakte weer veel goed. De laatste 2 nagerechtjes waren niet echt bijzonder. Kaasplankje, wat je ook bij de AH kunt kopen.
Het wijn arrangement viel erg tegen. De hoeveelheden zijn om het maar te zeggen erg zuinig. Dat betekent dat je tussen de gerechten eigenlijk niets kunt drinken anders heb je niet genoeg bij je eten. Vooral bij het hoofdgerecht kom je dan tekort. De wijnen scoorden wel voldoende.
Helaas was de bediening erg gestrest en werd de wijn niet op tijd geserveerd bij het gerecht. eerst de wijn en dan 15 a 20 minuten wachten op je gerecht. Drink je al wat, dan heb je later niet genoeg. Er kon vrijwel geen lachje af en bij de gerechten werd heel summier wat uitgelegd. Bij deze gerechten mag je best trots zijn als personeel en dat ook zo presenteren.
John N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op kerstdag met een volle agenda en dan zo presteren. Top! Alle aandacht maakt je blij. Topteam! Steve en Maurice het was super!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een TOP restaurant! Ieder gerecht is een culinaire belevenis! Ruime porties! Perfect evenwicht! Prijs/kwaliteit 10+ Een avondje uit om U van te zeggen! Gastvrijheid staat hoog in het vaandel! Petje af! Een echte aanrader! Reserveren is een pre om teleurstelling te voorkomen! Meer dan de moeite waard! ????????????
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor het eerst dit restaurant bezocht, etentje voor mijn 60ste verjaardag,
Heerlijk gegeten en verrast waren we van de smaken die in de gerechten voorkwamen. Zeer nette en vriendelijke bediening, en sfeervolle locatie!
Echt een avondje uit!
Naomi K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zonder twijfel mijn favoriete plek om te eten in Gouda. Alles klopt. Service, kwaliteit van de keuken, assortiment op de wijnkaart. Ik raad iedereen altijd aan hier een keer te dineren.