Bij Ons

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
herma D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, goede stoelen. Heerlijk vegetarisch hoofdgerecht. Karaf kraanwater werd zonder problemen neergezet.
Marielle Q.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Uitermate creatieve, originele en zeer goed verzorgde gerechten. Alles ziet er prachtig uit en smaakt heerlijk. Persoonlijk ga ik altijd voor de proeverijen, een feestje van allerlei verschillende hapjes. Het aanraden meer dan waard.
Malika E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Je krijgt precies de aandacht die je nodig hebt.
Bronno V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke avond culinair genieten
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zoals altijd een voortreffelijke maaltijd, een goede ontvangst en dus een goed bestede avond. Voor mij een groot plezier en een aanrader.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Geweldig. Elke keer weer. De proeverij van voor en of na gerechten is een grote aanrader.
wout W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima .gegeten en een uitstekende en vriendelijke bediening . Alleen qua sfeer en aankleding is er best eea voor verbetering vatbaar .
Pauline A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vanavond super goed gegeten. Er was alleen mogelijkheid om buiten te eten. Omdat we aangaven geen fijn plekje te hebben buiten konden we gelijk aan een hoge tafel binnen zitten bij de openslaande deuren. Top geregeld. Zullen zeker terug keren.
W.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een heerlijke avond gehad. Prima ontvangt en bediening. Gezellige sfeer. Goed eten tegen een mooie prijs. Met nog een persoonlijk handgeschreven bedankje van de bediening op de rekening. Hier zien ze mij zeker nog wel een keer terug.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooie kaart. Zeer gezellig en correct personeel. Zeker aan te bevelen, wat ik ook altijd doe.
Personeel heeft ook hart voor de zaak en doet graag een stapje extra voor de klanten. Een echt avondje ontspannen uit.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten en goed verzorgd. We komen graag nog eens terug!
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker en gezellig gegeten!
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gegeten met een bon van Kempkes optiek voor een all-in diner. We mochten kiezen uit alle opties van het midweekmenu. Keuze gemaakt voor 'de proeverij' .
De ober raadde me sterk af om het voorgerecht 'de proeverij' te kiezen omdat ik dit gerecht niet op zou kunnen en het was zonde om eten weg te gooien. Bizarre uitleg. Op de kaart staat niet dat het gerecht voor meerdere personen o.i.d. is. Na afloop stond er een supplement voor het voorgerecht op de rekening.
Vanwege de meerkosten en de bijzonder onbeschofte uitleg van de ober raad ik mensen af om naar dit restaurant toe te gaan.

De gerechten zijn echter wel met oog voor detail gemaakt en smaken goed. Het restaurant probeert zich wel chiquer voor te doen dan het eigenlijk is.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Personeel erg vriendelijk en heerlijk gegeten.
M J N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanavond Bij Ons geweest op uitnodiging van 80-jarige opticien Kempkes. Geweldig! Genoten van gastheerschap en heerlijke gerechten. Voor ons een nieuw adres in Gouda om terug te komen!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Uitstekend eten met een zeer goede service. De verhouding prijs & kwaliteit is goed.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel lekker er gezellig gegeten bij "bij ons" met een paar vrienden. Voor ons de eerste keer maar we gaan hier zeker vaker komen. Prima kwaliteit en vakkundig gepresenteerd en toegelicht wat het allemaal was. Fijne huiswijn ook.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima gegeten.
Sabine O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Half 8 geboekt. Heerlijk gegeten,maar erg lang moeten wachten op kaart, amuse kwam pas na een uur. Voorgerecht na ruim een uur. Bediening (eigenaar incl.) waren stug in omgang. Na het heerlijke eten werden we bijna weggekeken. Alles om ons heen werd al opgeruimd en gesloten.(ook bij onze tafel haalde ze al glazen weg) Niet zo netjes als ze zelf erg laat met de gerechten doorkomen.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Bij Ons. Geen standaard gerechten, maar keuze uit o.a. eend, fazant, hert en zwijn. Het voorgerecht "bij ons" (een proeverij van alle voorgerechten) is echt een aanrader! Alles wordt mooi geserveerd. Zeker een aanrader!