Meer informatie over restaurant Bij Ons

Phia V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellig restaurant met een geweldige prijs/kwaliteits verhouding. Vooral de proeverij van de voorgerechten is top. Zeer attente bediening ook.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Eten was prima! de bediening was nog wat rommelig en mag wat strakker (niet formeler)
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Weer terug bij Bij Ons. De chefkok was afwezig, druk bezig bij de ijsbaan rondom het Goudse stadhuis, maar dat maakte weer helemaal niets uit. Geweldig eten en zeer vriendelijke en snelle bediening.
Als je van vis houdt, neem de garnaaltjes verpakt in 3 grote bitterballen. Een aanrader !
Ik kom weer terug !
JA R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Uitstekend eten. De wachttijden tussen de gerechten wat aan de lange kant. Verder zeer aanbevelenswaardig restaurant.
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker gegeten vooral al die verschillende voorgerechten en het grand dessert
jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Het was een verassing om hier te eten , de lekkerste pompoensoep ooiT,Daarnaast was de vegetarische proeverij ,heel orgineel en voortreffelijk !,
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Zeer geslaagde avond voor ons personeelsuitje, gezellige bediening en heerlijk eten
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Beste Maurice en compagnon,
We hebben weer genoten van jullie fantastische keuken. Komen graag terug. Elke keer weer fijn je te mogen ontmoeten. Groeten, ook thuis!
Batelaan
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De vraag over de wachttijden vond ik lastig. Mijn antwoord is positief bedoeld, we hebben heerlijk rustig gegeten omdat er redelijk wat tijd tussen de maaltijden zat. Heeerlijk avondje uit dus.
Prijs kwaliteitsverhouding is perfect.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening.
Tjerk L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Bediening was netjes en eten mooi opgemaakt geserveerd.
Gerie R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Mooie locatie in het centrum van Gouda. Heerlijke gelegenheid om van een uitstekende maaltijd te genieten. Vriendelijke gezellige bediening!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goed restaurant.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ten opzichte van de tafelgenoten, was het aangeprezen menu van Buikspek met garnalen aan de karige kant.
3 mini stukjes vlees, wat overigens goed van smaak was. jammer. Maar verder Top.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastvrij,heerlijk
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Leuk restaurant in authentieke Goudse omgeving
Barbara A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten met Theater-dineren. Bij binnenkomst werden we verwacht door een trap (daar hadden wij met een minder mobiele gast niet op gerekend), maar het was de klim waard. De ontvangst was heel vriendelijk; er werd gelijk geinformeerd hoe laat onze voorstelling begon en meegedacht aan de extra looptijd die wij nodig zouden hebben. Dus we wisten vooraf dat we tijdig klaar zouden zijn.
Daarom gekozen voor twee gangen; een keer de vegetarische proeverij als voorgerecht en een vegetarisch proeverij als hoofdgerecht; 2x eend als voorgerecht en de vis van de dag als hoofdgerecht. Alle gerechten werden prachtig geserveerd op mooie borden of leistenen. Afgesloten met heerlijke en kokendhete espresso.
De rekening was voorzien van een handgeschreven bedankje en een wens dat we een mooie voorstelling zouden hebben. Dat gaf weer hoe persoonlijk de benadering is.
We gaan hier zeker terug komen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een goed overdacht keuzemenu. Niet teveel keuzes, maar voor een ieder iets aantrekkelijks. Het eten was doordacht en zeer smakelijk bereid; een streling voor de smaakpapillen. Dat mocht van de Vijf niet wijn ook gezegd worden. Een absolute aanrader.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Weer wezen eten bij Bij Ons. Mooi tafeltje en vervolgens een perfecte menukaart. Als je van vis houdt : neem de bitterballen gevuld met garnalen ! Verder mooie menukaart en perfect eten. Weer volop vriendelijke medewerkers/sters die je snel helpen. Een restaurant om vele malen terug te komen !