Bij Ons Thuys

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Esma B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben hier geluncht ter voorbereiding op een weekendje op het vakantiepark. Alleen al voor de verschillende tosti's is het de moeite waard om eens langs te gaan. Lekker ongedwongen sfeer. Zeker een goed begin van het weekend.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Na de vele positieve reactie's op internet toch ook eens besloten om ook eens hier te gaan eten.
Vandaag na terugkomst vanuit een gezellig dagje weg, worden bij binnenkomst welkom geheten door de eigenaresse. Aangezien we met 6 personen zijn besloten om zoveel mogelijk verschillende gerechten uit te proberen. De kaart is verdeelt in klassieke gerechten ( gerechten welke het hele jaar verkrijgbaar zijn) en pareltjes ( gerechten welke seizoensgericht zijn en tijdelijk op de kaart staan).
in de keuken staat een jong enthousiast team welke gaat voor goede kwaliteit en streekgebonden producten. Borden zijn mooi en met aandacht opgemaakt en van goede proporties. Al met al een geslaagde avond. We komen dan zeker nog een keer terug
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De eerste keer dat we hier hadden gegeten was op 6 aug en dat was echt super. Dit hadden we niet verwacht omdat we dachten dat het een camping restaurant zou zijn. Echt alles vers. Op 13 aug zijn we met familie geweest en wederom fantastisch. We zijn echt verwent. De biefstuk en de vispotjes waren goed bereid en de smaak voortreffelijk. De zelfgemaakte mayonaise is echt prima.
De nagerechten en dan vooral de de huisgemaakte advocaat was voortreffelijk. De bediening is prima en niet te opdringerig. De uitbaters zijn heel relaxt en dat maakt het af. Wat wij een mooi punt vinden dat ze echt de streek producten gebruiken en zoals de garnalen zelf terplekke aan het pellen zijn. Voor ons een aanrader. Top en gaan zo door.
John H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vanavond ( 27-7-16 ) hier toevallig neergestreken omdat we 1 dag op t park overnachten. 1 grootte verrassing, een heel lief restaurant op t park genaamd; Bij onsThuys, leuke gezellige inrichting, een heel spontaan ontvangst, en aan tafel alleen maar verrassingen.
Een super leuke menu kaart in de vorm van een krant waar echt alles in omschreven staat, waar t vlees de vis de groentes de kazen de wijnen de bieren en al t anders lekkers vandaan komt gekweekt en gevoed wordt echt heel origineel. Na de kaart goed bestudeerd en gelezen te hebben heb je al snel door dat er hier met passie gewerkt en gekookt wordt. Zoveel mogelijk dagverse streek producten die ze gebruiken en dat kun je proeven in alles. Wij kozen als voorgerecht het vistrio en de quiche van noordzee krab. De krab was mooi opgemaakt en vol van smaak, heerlijk en genoeg. Het vistrio was echt een streling van de tong. De Hollandse garnaaltjes waren echt lekker, de paling gerookt en superzacht vol van smaak en de koudgerookte zalm met een lichte toon van whisky was echt tong strelend. Als hoofdgerecht bestelde we het klassieke vispotje en de wrap pulled beef. Het vispotje is zoals iedereen hem vergeten is, vol met verse vis garnalen en groentes echt voortreffelijk. De pulled beef heerlijk verwerkt in een wrap op een bedje van heerlijke verse groentes met een tomaten saus was een heerlijke combinatie waar de smaak van de beef mooi de boventoon voerde en heerlijk mals en vooral niet droog was. Geweldig gegeten en een heerlijke avond gehad nog een eerlijke cappuccino na genomen om af te sluiten.
Bediening vriendelijk en gepassioneerd en ook belangrijk niet opdringerig.
Echt een aanrader voor de fijnproevers.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben goed gegeten in Bij Ons Thuys.
Fijn om te zien en te proeven dat er uitbaters zijn die weten hoe het moet.
Chapeau!!
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Eerlijke producten die op de juiste wijze worden bereid.
We hopen dat jullie harde werken wordt beloond.
Het zal niet mee vallen om in deze hoek van Nederland het horeca-hoofd boven water te houden.
Maar........
Wij rijden voortaan graag wat kilometers om want wij weten dat het dat waard is.
Neem de paling die is voortreffelijk!
Tip voor de uitbaters: gebruik voor de Dame Blanche echte chocoladesaus
Tot ziens!

Nmf .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij 'Bij ons thuis"
Een fijne ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening.
Het eten was erg goed. Goed vlees en zeer goed bereid, lekkere salade en de zelfgemaakte mayo was ook erg lekker.
Kortom een geslaagde avond. Wij komen weer terug!
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Heerlijk gegeten in restaurant bij ons thuys. Gezellige huiselijke sfeer, vriendelijke bediening. Verse vis, zo van de afslag op t bord. Bijzondere gerechten en lekker klaargemaakt. Hier gaan we vaker eten!
E_ .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Een gezellige, huiselijke sfeer, doch een beetje koud aangekleed. Maar wel een 'thuis'-gevoel.
Gelokt door de tekst op de kaart (letterlijk citaat van de kaart: "Sauzen, soepen, dressings en marinades zijn zonder uitzondering huisgemaakt vanaf de basis." en "Het enige pakje dat onze keuken inkomt is een pakje roomboter!".
Dat is natuurlijk schitterend, dat moet je proeven!

Helaas viel dit enorm tegen. Er werden aardappeltjes geserveerd (en niet zoals op de on-line kaart staat frites) die ongeveer een halve minuut in een pan hadden gelegen. Gekookte aardappels met wat vet er over, niet lekker gebakken.
Grootste en hele dikke minpunt is de fritessaus die automatisch bij de garnituur wordt geleverd: die komt gewoon uit een emmer (dit werd bij navraag bevestigd). Er staat toch heel duidelijk op de kaart "zonder uitzondering" en "huisgemaakt vanaf de basis". Dit is dus niet waar. Zo jammer en zo'n enorme gemiste kans.

Aardappeltjes waren niet lekker, niet langer dan een paar seconden gebakken. Vlees was van uitstekende kwaliteit, maar niet heel erg goed bereid. Te weinig op smaak gebracht en de schnitzel gaat gewoon de frituurpan in in plaats van in het op de kaart genoemde pakje roomboter. Ook was hij nog erg dik, terwijl een echte schnitzel dun, groot en krokant hoort te zijn.
Wel zonde, want het vlees zelf was wel goed, het is alleen niet helemaal goed bereid.

Bediening is wel vlot en vriendelijk, dus voor service een voldoende. Eten toch onvoldoende, ondanks dat de basis goed is worden alle details verkeerd uitgevoerd. En zonder uitzondering is zonder uitzondering.
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
" Bij Ons Thuys " noemt zich het jongste restaurant van Wieringen. Nou... deze jongeling mag er zijn , een aanwinst !
Onze ervaring is dat een restaurant op of bij een recreatie park vaak een wat ondergeschikte rol heeft
Maar wat betreft dit restaurant hebben wij ons mening ( graag ) herzien. Op Wiringherlant staat een klasse restaurant .
De locatie van dit restaurant is vriendelijke ingebed in dit leuke park. De ontvangst is gastvrij en correct.
De kaart is niet te groot maar zeer gevarieerd en bevat een bewuste keuze voor regionale producten. . Lekker glas wijn en en een heerlijk glas Texels bier vooraf.
Tot ons grote vreugde staat er Lakenvelder rundvlees op het menu. Het meest smakelijke rundvlees dat er geserveerd kan worden. Onze gastvrouw weet enthousiast over het vlees te vertellen en laat ons nog een informatie blad lezen over de erkende fokker waar zij het vlees van betrekt. Een vakvrouw dus.
De kok heeft het vlees heerlijk bereid en de smaak van het vlees de boventoon laten voeren boven de bijlagen.
Als dessert gekozen voor heerlijk roomijs van biologische schapenmelk.
Tot slot is de rekening , in relatie tot wat ons geboden is , heel acceptabel
We hopen dat deze jongste aanwinst op Wieringen een heel lang leven beschoren is , hij verdient het .