Bij Ons Eten en Drinken

Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met 9 man een broodje besteld. Een uur na binnenkomst werden de broodjes geserveerd. Verschillende tafels naast ons werden geruime tijd eerder geserveerd dan onze. Het lange wachten werd helaas ook niet beloond met een geweldig lekker broodje. Het was wel lekker, maar niet bijzonder. Het personeel had ook niet de indruk om ook maar een beetje hard te werken om de broodjes wat eerder klaar te hebben.
Marian-K .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
We hebben verrassend lekker gegeten bij Bij ons eten en drinken in winkelcentrum Paddepoel in Groningen. We hadden het restaurant uitgezocht op de lage prijzen en op de locatie die ons goed uitkwam, maar meteen bij binnenkomst zagen we al dat we een fijne maaltijd tegemoet gingen. De ruimte is gezellig en de open keuken nodigt uit om mee te kijken hoe alles wordt bereid. Het eten was lekker, ik heb zelf de stamppot zuurkool gegeten en die was heerlijk. Maar het beste was de service van het personeel: vriendelijk, vlot en zeer gastvrij. Een aanrader.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
ik en vrienden of familie eten hier regelmatig lekkere smakelijke maaltijden tegen leuke prijs.De daghap ligt rond de tien euro, vriendelijke bediening en hangt een gezellige sfeer in het restaurant.Toiletten schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt.Zeker een aanrader voor mensen die van het vriendelijke familie sfeertje houden.Er is een terrasje met terrasverwarming voor de rokende medemens kortom een toppertje groetjes sharon