Bij Oma.nl

Erg voordelig
Erg kort
Krzysztof G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik ben kok met 25 jaar ervaring in de horeca. Ik heb bij Oma.nl gewerkt en dit was echt een leuke ervaring. Oma.nl heeft een modern en traditioneel gecombineerde keuken. Er staat een goed samengesteld team, en er heerst een goede sfeer. Horecaleerlingen worden hier ook met succes opgeleid. De professionele attitude van de eigenaar maakt dit tot een restaurant met hoog niveau. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen! Groeten voor het hele team, Krzysztof
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Enkel met mijn broer koffie gedronken. Prima sfeertje. De bediening was uitstekend. Is wel gezellig zo midden op het plein. Ga daar snel een keertje terugkomen. De inrichting was strak en modern. Ben heel benieuwd naar het eten.
Zuidwal .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Kok had duidelijk zijn dag niet. Broodje hete kip was kipfilet met niets anders dan zoete loempiasaus. Bah! Probeer eens iets vers, met een uitje, teentje knoflook, Spaans pepertje en ketjap is koken leuker, en een klant tevreden.
Waldkorn met brie was schandalig, brood uit de magnetron met kapot verbrande brie.

Laatste keer dat we iets terug gaven aan de serveerder is al 4 jaar geleden in Spanje. Bij oma in Rijswijk nu weer; snel voorbij lopen!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Wilde een lekkere warme lunch, maar omdat ik geen pepers kan eten waren alle (!) warme opties uitgesloten. Waar ik mee eindigde was een frikandel speciaal (ja, echt waar!) met friet en een kleine groene salade erbij. Weet niet echt wat ik van de serveerster moest maken. Ze keek enorm chagrijnig, maar wanneer ze je hielp was ze wel wat vriendelijker. Ze heeft voor mij dan ook meegedacht over alternatieve lunchtopties, maar was dus erg beperkte keus voor mij. Locatie prettig, overdekt met veel licht en heel centraal in de Boogaard.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Leuk en simpel, decor en eten. Weinig bijzonder maar wel gezellig om daar te zitten. Er komen veel vaste klanten.. Binnen en in de passage zitten is een optie. Binnen kleine tafels en weinig ruimte.
In de passage meer ruimte en overzicht.

De hamburger is af te raden. Weinig smaak en te veel saus. Ook erg vet.. Erg jammer.

Om iets kleins te eten of drinken is t ideaal. Maar uitbreid lunchen minder geslaagd.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Leuke tent, de ambiance is niet heel bijzonder maar ook niet ongezellig. Goed vriendelijk personeel. Heerlijke koffie en Oma's gehaktbal op een grote italiaanse bol is een echte aanrader. Prima lunchplek, aanrader!
Waak H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Gezellige tent in hartje winkelcentrum. Leuk om te zitten en makkelijk als je aan het winkelen bent om even op adem te komen.
Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
Johan1987 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
we waren aan het winkelen en kregen trek en zijn gaan zitten bij oma.nl ik had een heerlijk broodje hetekip het broodje was vers afgebakken en nog lekker warm mijn vrouw had een broodje van de week met kipfilet en pesto mayo echt een aanrader die mag wat haar betreft op de kaart wat een topzaak niks op aan te merken
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Heerlijke truffels en heerlijk ijs dat voorop gesteld! Ik kom hier ook weleens lunchen met m'n gezin, erg leuke en frisse zaak. Ik heb een heerlijk broodje carpaccio gegeten met een verse smoothie. Smaakte top! Ook het personeel was uiterst vriendelijk en hield goed rekening met onze kleine man, en wees ons op de huisgebrande koffiebonen en de verse theesoorten. Ik kon het niet laten om daar iets van mee te nemen voor thuis. Volgende keer komen wij zeker weer een broodje eten als we in de Bogaard zijn! Een aanrader ga zo door!
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
We komen hier vaker wat eten of even wat drinken. We zijn zeer tevreden zeker nu er ook ijs verkocht wordt. Ook de poffertjes en de appeltaart zijn erg lekker een aanrader. Wij komen zeker vaker terug.
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
We waren neergestreken voor een lekkere lunch tijdens het winkelen. Heb ik samen met mijn tafelgenoot een salade besteld. Salade gerookte kip en een salade geitenkaas, maar wat een teleurstelling slechte kwaliteit van de ingrediënten en smaakloos. Gevraagd zonder tomaat en wat krijg je tomaat. Bediening ongeïnteresseerd en als je zegt dat het niet smaakt en slecht is zegt de dame de kok heeft vast zijn dag niet moet je de volgende keer maar een broodje nemen. Voor ons geen bij oma meer.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Heerlijk tentje om tijdens het winkelen even wat te nuttigen.
Vlotte en vriendelijke bediening.
De gerechten zijn ruim voldoende, vaak te veel.
De uitsmijters zijn een aanrader en ook het broodje warm vlees.
Heerlijk is de croque Monsieur. Binnen in het restaurant zelf zit je het leukst, buiten op het terras zit je wel midden tussen het winkelende publiek. Dat heeft ook wat.
Een aanrader om even op adem te komen tussen het winkelen door.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Zaterdag rond lunchtijd op bezoek geweest. Het grote buiten terras in de centrale hal van het winkelcentrum is praktisch afgeladen, dan maar binnen een plaatsje gevonden.
De bediening is jong maar ontspannen. De keuken is efficiënt en relatief snel. Frisgroen interieur met licht hout wat hierdoor ook een beetje doet denken aan fastfood.
Op de uitgebreide menukaart is weinig aan te merken, het echte comfort-food is hier een feit. Goed belegde broodjes, tosti´s, maaltijdsalade´s, kroket met brood, soep, gebak...etc., kortom keuze genoeg.
De bestelling volgt snel. Een verse munt thee en een Earl grey thee opgediend op een schotel met een apart gedeelte voor het gebruikte theezakje. Na 10 minuten volgt de rest. Een maaltijdsalade met kip, een groentesoep met en een tosti ham/kaas/tomaat/oregano. Twee dikke plakken vers bruin brood als begeleiding.
De salade smaakt prima met de spekjes erover. De soep komt ietwat geknutseld en slapjes over, het heeft meer iets weg van een drinkbouillon. Wel veel vermicelli. Desondanks lepelt het snel weg. De tosti was waarschijnlijk het eerst klaar in de keuken want deze is zacht. De keuken had deze beter als laatste kunnen maken, zeker met de tomaat erin. Maar het neemt niet weg dat ie prima smaakt dankzij de kruidige oregano.
Na nog een thee vragen we de rekening (22 euro) en verlaten we voldaan het etablissement.

Een prima snelle lunch plek deze dochteronderneming van Care Diem.
Ldruiter .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Leuk plekje om tijdens het winkelen even te lunchen of te genieten van koffie met wat lekkers. Het (overdekte) terras is ruimer en lichter dan in de zaak zelf.
De laatste keer dat ik er was, was het gebak heerlijk en de bediening erg aardig. Mijn dochtertje van net een jaar kreeg een extra koekje en de serveerster kwam ook direct speelgoed en een kinderstoel aanbieden.
De lunches zijn ook goed. Niet speciaal uitmuntend, maar voor even een lekker broodje tussen al het shoppen door, prima! Genoeg keuze op de kaart, voor iedereen wat wils.
Loekie74 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Leuke zaak qua inrichting, om snel even wat te eten, maar eten echter beneden peil.

Hete kipschotel leek meer op hachee dan kipschotel i.v.m. overvloedige uien. Ook saté met stokbrood/baguette besteld. Bleek ook (ongevraagd) helemaal volgegooid met gefruite uitjes en drie kleine stukjes stokbrood, ondanks uitdrukkelijk gevraagd om heel stokbroodje/baguette. Extra brood besteld wat in rekening werd gebracht...en ook nog eens helemaal vol zat met peterselie-snippers van de snijplank van het vorige gerecht.