Bij Moov

Zadelstraat 22 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Moov

Het is als thuiskomen

Bij Moov staat voor Bij mijn ouders op visite, en is opgericht door twee broers. Door het glas in lood, de oude lampen en de foto’s van de eigenaren, het personeel en de gasten ervaar je het prettige gevoel van thuiskomen. De gerechten hebben namen als opa's geluk (kipsaté) of de neefjeskaasverrassing. In de schaduw van de Domtoren in Utrecht zit je hier op lekkere banken of op het terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bij Moov

Maandag gesloten
Dinsdag en woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Moov

Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Kwaliteit was heel goed .De keuze was beperkt
ROEl D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Er waren slechts drie tafels bezet en toch steeds lang op bediening moeten wachten. Eten oké voor niveau eetcafé. Spareribs waren wat aan de erg gare kant. Bezoek niet voor herhaling vatbaar.
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Op een zaterdagavond, vrij rustig, en vooral bediening of personeel dat binnen of buiten op het terras hing. Bediening kon beter en het duurde lang voordat de menukaart kwam. Vervolgens erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht, terwijl wij de enige tafel waren. Dessertkaart hebben we nooit gekregen. Vervolgens konden geen socialdeal vouchers gebruikt worden en wilden ze op geen enkele manier meewerken aan een oplossing.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
top gegeten! hele leuke gezellige bediening. leuke informele sfeer. ik zou hier zeker nog een keer terug komen.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten voor een hele mooie prijs!
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Op een vrijdagmiddag bij Moov geluncht. We kwamen rond lunchtijd binnen, de zaak was nog helemaal leeg. Er hing nog een wat muffe geur. Later werd het drukker en deed het gezelliger aan. De bediening was bij de begroeting wat kortaf. Later trok dit bij. De tomatensoep was heerlijk, op de omelet en het brood met de kroketten was ook niets aan te merken. Met een iets warmer welkom is dit een prima adres.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellige sfeer. Erg goed gegeten voor een schappelijke prijs.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Met zijn tweeën geluncht bij moov. Een erg gezellige, huiselijke inrichting. We werden vriendelijk ontvangen door de ober. Al snel was het restaurant zo goed als vol. Ondanks de drukte een fijn geluidsniveau. We hebben allebei een clubdandwich gegeten. Was erg lekker. We kregen er i.p.v de gebruikelijke naturel chips, doritos bij. Was een leuke afwisseling. Kom hier zeker nog een keer terug. Op de dinerkaart staan ook lekkere gerechten
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was heeeeeerlijk en er hing een leuke sfeer. Ik ga hier zeker vaker komen!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Matig. Vooraf brood met smeersels. Niet bijzonder lekker, ook niet vies maar ik heb beter gegeten. Eerste gerecht zalm. Veel sla, relatief weinig kweekzalm. Kappertjes en kruidenroomkaas. Rommelig opgemaakt, niet heel bijzonder van smaak. Hierbij een glas chardonnay. Redelijk van smaak. Hoofgerecht 1x varkenshaas en 1 x biefstuk. Ook hier weer redelijk goed vlees met wat gebakken groentenen saus uit een pakje.
Nagerechtenstaan niet op de kaart. Al met al heb ik voor meer dan 40 euro pp wel beter gegetenen gedronken. Speciaal negatief waren de tafeltjes. We zaten in de loop en door de onhandige opstelling zijn we zeker 30x lastig gevallen mensen die er langs moesten, inclusief de bediening. Zeer slecht.
Ivar H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke bediening , gezellig, huiskamersfeer en echte eetcafé prijzen. Gewoon leuk.
Sean S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten, prima locatie, prima prijs
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuke zaak, prachtig gelegen in hartje centrum, met fraai terras en sfeervolle binnenruimte. Heerlijke hamburger en tonijnsalade gegeten!
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuke zaak, met banken, terras, tafels en hoge tafels. Voor ieder wat wils. Eten was lekker, maar niet bijzonder qua smaakopbouw. Desalniettemin prima om even neer te strijken.
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekkere lunch, niet the top of maar zeker OK. Leuke, jonge mensen.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker eten, gezellige bediening
Top! Zeker een aanrader als je in Utrecht bent.

De hamburger of spareribs zijn in ieder geval een aanrader.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. We waren de enigen die kwamen eten. Er waren stamgasten bij de bar, in- en uitlopend naar het terras om te roken. Verder kwam er nog een groepje wat drinken. Het voorgerecht carpaccio was wat opgeleukt met balsamico en ruccola. Dit vond ik niet zo'n subtiel geheel. Daarna gebakken camembert en frietjes en slaatje. Dit smaakte goed en zag er leuk uit: op een plank en met de friet in een mini-frituurmandje.
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Goede locatie, lekker eten.
Ik vond de sale wat karig en geen brood erbij, wijn was uitstekend.
Gijsbert B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Was erg rustige dinsdagavond, waren met 3-man ongeveer de enige klanten. De ontvangst was prima, maar erg geïnteresseerd leken ze niet. Dit kwam ook terug in de kwaliteit van de gerechten. De hamburger was matig (vlees niet erg sappig, truffelmayonaise nauwelijks te proeven en het eitje was compleet kapot gebakken) en de spareribs (prima garing, maar niet heel bijzonder) verdienen ook nog wat extra aandacht.
jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig klein restaurant, goede bediening. Helemaal naar verwachting. Eten was goed, niet heel bijzonder, wel lekker.