Bij Moov

Zadelstraat 22 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Moov

Het is als thuiskomen

Bij Moov staat voor Bij mijn ouders op visite, en is opgericht door twee broers. Door het glas in lood, de oude lampen en de foto’s van de eigenaren, het personeel en de gasten ervaar je het prettige gevoel van thuiskomen. De gerechten hebben namen als opa's geluk (kipsaté) of de neefjeskaasverrassing. In de schaduw van de Domtoren in Utrecht zit je hier op lekkere banken of op het terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bij Moov

Maandag gesloten
Dinsdag en woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Moov

Eva N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was heeeeeerlijk en er hing een leuke sfeer. Ik ga hier zeker vaker komen!
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Matig. Vooraf brood met smeersels. Niet bijzonder lekker, ook niet vies maar ik heb beter gegeten. Eerste gerecht zalm. Veel sla, relatief weinig kweekzalm. Kappertjes en kruidenroomkaas. Rommelig opgemaakt, niet heel bijzonder van smaak. Hierbij een glas chardonnay. Redelijk van smaak. Hoofgerecht 1x varkenshaas en 1 x biefstuk. Ook hier weer redelijk goed vlees met wat gebakken groentenen saus uit een pakje.
Nagerechtenstaan niet op de kaart. Al met al heb ik voor meer dan 40 euro pp wel beter gegetenen gedronken. Speciaal negatief waren de tafeltjes. We zaten in de loop en door de onhandige opstelling zijn we zeker 30x lastig gevallen mensen die er langs moesten, inclusief de bediening. Zeer slecht.
Ivar H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke bediening , gezellig, huiskamersfeer en echte eetcafé prijzen. Gewoon leuk.
Sean S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten, prima locatie, prima prijs
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuke zaak, prachtig gelegen in hartje centrum, met fraai terras en sfeervolle binnenruimte. Heerlijke hamburger en tonijnsalade gegeten!
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuke zaak, met banken, terras, tafels en hoge tafels. Voor ieder wat wils. Eten was lekker, maar niet bijzonder qua smaakopbouw. Desalniettemin prima om even neer te strijken.
Izabellap1 P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekkere lunch, niet the top of maar zeker OK. Leuke, jonge mensen.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker eten, gezellige bediening
Top! Zeker een aanrader als je in Utrecht bent.

De hamburger of spareribs zijn in ieder geval een aanrader.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. We waren de enigen die kwamen eten. Er waren stamgasten bij de bar, in- en uitlopend naar het terras om te roken. Verder kwam er nog een groepje wat drinken. Het voorgerecht carpaccio was wat opgeleukt met balsamico en ruccola. Dit vond ik niet zo'n subtiel geheel. Daarna gebakken camembert en frietjes en slaatje. Dit smaakte goed en zag er leuk uit: op een plank en met de friet in een mini-frituurmandje.
Izabellap1 P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Goede locatie, lekker eten.
Ik vond de sale wat karig en geen brood erbij, wijn was uitstekend.
Gijsbert B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Was erg rustige dinsdagavond, waren met 3-man ongeveer de enige klanten. De ontvangst was prima, maar erg geïnteresseerd leken ze niet. Dit kwam ook terug in de kwaliteit van de gerechten. De hamburger was matig (vlees niet erg sappig, truffelmayonaise nauwelijks te proeven en het eitje was compleet kapot gebakken) en de spareribs (prima garing, maar niet heel bijzonder) verdienen ook nog wat extra aandacht.
jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig klein restaurant, goede bediening. Helemaal naar verwachting. Eten was goed, niet heel bijzonder, wel lekker.
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kleine basic kaart, lekker. Vriendelijke bediening.knusse inrichting
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Over alles zeer tevreden. Het eten waar erg lekker, het leek op het eerste gezicht best weinig .....maar ik kon het niet op en ben best een grote eter. Ik heb oom''s runderburger gehad, deze burger was erg lekker en mals. Er heerste een lekkere ontspannen sfeer, het is er klein maar zeer fijn en erg gezellig. Een huiskamer gevoel kreeg ik er alsof je er al jaren komt. Kortom echt een aanrader!! Ben niet voor niets helemaal uit Groningen gekomen om hier te eten.
Rike V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik heb een salade met geitenkaas gegeten en die was eenvoudig, tegen het amateuristische aan. De sla was niet schoon en kraakte tussen mijn tanden. Nagerechten worden er niet geserveerd. De 8,2 van Iens kan ik niet verklaren.
Antonius H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Perfect gegeten zowel lunch als diner alles vers ook de jus. echt een aanrader. diner wordt geserveerd met heerlijke friet en salade. fijne bediening al met al leuke beleving.
Antonius H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk geluncht, we zijn zelfs in diezelfde avond wezen dineren om ons dagje Utrecht leuk af te sluiten. Dat is gelukt!

In de middag beide een heerlijk vers broodje met ruim beleg, heerlijke jus en goede cappuccino.
Diner super mals biefstukje fijne speciaal biertjes kortom perfect.
Renate U.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Huiselijk, gezellig en een ongedwongen sfeer. Wij hebben lekker gegeten van klassiekers. Een-voud met smaak.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met de social deal voucher hebben we hier met 2 personen geluncht. De jus d'orange kon hij niet serveren, omdat er vanochtend toevallig geen sinasappels waren geleverd. Om onze tip, dat hij deze dan 2 panden verop bij de groentenwinkel zou kunnen kopen, moest hij lachen. De broodjes waren prima. We namen daarna nog allebei een extra kop thee. Bij het afrekenen daarvan deed hij moeilijk over het wisselgeld (wij gaven natuurlijk geen fooi).
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mijn dochter en ik hadden een voucher via social deal gekocht, waarbij de keuze was uit de broodjes en een kop koffie/thee of verse jus d' orange. Helaas was de verse jus d'orange op (?) en kregen we een flesje appelsientje, want cola mocht niet volgens de deal, maar een flesje niet verse jus kon dus wel. Het broodje met carpaccio was niet lekker. De carpaccio was veel te dik en had een vreemde smaak. Mijn dochter mocht wel een ander broodje uitkiezen, dat was weer vriendelijk. Het broodje met zalm was wel lekker.