Bij Moov

Zadelstraat 22 3511 LV Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Bij Moov

Het is als thuiskomen

Bij Moov staat voor Bij mijn ouders op visite, en is opgericht door twee broers. Door het glas in lood, de oude lampen en de foto’s van de eigenaren, het personeel en de gasten ervaar je het prettige gevoel van thuiskomen. De gerechten hebben namen als opa's geluk (kipsaté) of de neefjeskaasverrassing. In de schaduw van de Domtoren in Utrecht zit je hier op lekkere banken of op het terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bij Moov

Maandag gesloten
Dinsdag en woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 01:00

Rike V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik heb een salade met geitenkaas gegeten en die was eenvoudig, tegen het amateuristische aan. De sla was niet schoon en kraakte tussen mijn tanden. Nagerechten worden er niet geserveerd. De 8,2 van Iens kan ik niet verklaren.
Antonius H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Perfect gegeten zowel lunch als diner alles vers ook de jus. echt een aanrader. diner wordt geserveerd met heerlijke friet en salade. fijne bediening al met al leuke beleving.
Antonius H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk geluncht, we zijn zelfs in diezelfde avond wezen dineren om ons dagje Utrecht leuk af te sluiten. Dat is gelukt!

In de middag beide een heerlijk vers broodje met ruim beleg, heerlijke jus en goede cappuccino.
Diner super mals biefstukje fijne speciaal biertjes kortom perfect.
Renate U.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Huiselijk, gezellig en een ongedwongen sfeer. Wij hebben lekker gegeten van klassiekers. Een-voud met smaak.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met de social deal voucher hebben we hier met 2 personen geluncht. De jus d'orange kon hij niet serveren, omdat er vanochtend toevallig geen sinasappels waren geleverd. Om onze tip, dat hij deze dan 2 panden verop bij de groentenwinkel zou kunnen kopen, moest hij lachen. De broodjes waren prima. We namen daarna nog allebei een extra kop thee. Bij het afrekenen daarvan deed hij moeilijk over het wisselgeld (wij gaven natuurlijk geen fooi).
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mijn dochter en ik hadden een voucher via social deal gekocht, waarbij de keuze was uit de broodjes en een kop koffie/thee of verse jus d' orange. Helaas was de verse jus d'orange op (?) en kregen we een flesje appelsientje, want cola mocht niet volgens de deal, maar een flesje niet verse jus kon dus wel. Het broodje met carpaccio was niet lekker. De carpaccio was veel te dik en had een vreemde smaak. Mijn dochter mocht wel een ander broodje uitkiezen, dat was weer vriendelijk. Het broodje met zalm was wel lekker.
Fb124 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Niet de eerste keer dat ik hier heb gegeten en kom niet voor niets met regelmaat terug in deze fijne relaxte zaak. Personeel is erg vriendelijk eten erg lekker en vers. Heb een heerlijk glas jus gedronken en een broodje warme beenham dit keer. zeker een aanrader!
Haan55luud .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Ik ben hier al vaker wezen eten. Eerst lekker een biertje gedronken en daarna de daghap.
Heerlijke saté met groente en lekkere patatje. En dat voor 10 Euro. Bediening is ook supergezellig. Zal nog regelmatig terugkomen.
Gido W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vandaag samen met mijn vriendin geluncht. Er stonden verschillende leuke gerechten op de kaart(genoeg keuze, voor iedereen). Prijs is laag, voor wat je krijgt. Voor 7/8 euro heb je een lekker broodje met bijvoorbeeld kip piri piri. Drinken was ook niet duur.

Wij vonden de buitenkant van het restaurant erg afwijken van de binnenkant (decor), dit is altijd jammer, want dan loop je niet snel naar binnen. Van buiten zag het er donker, onopvallend uit maar, van binnen was alles erg leuk aangekleed, met confortabele en zachte stoelen!

Wanneer de buitenkant, bijvoorbeeld de luifel, wordt opgeknapt (minder donkere kleren/opvallend, ontvang bij moov voor het decor ook een 8 van ons.

Wij komen er zeker nog een keer terug, om te lunchen of dineren.
Fb124 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Heerlijk gegeten, gezellige bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. zeker een aanrader voor iemand die gezellig en betaalbaar wil tafelen.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij hebben vandaag met een social deal bon geluncht. Het ging om een glas verse jus d'orange en een broodje naar keuze.
De jus was iets kleiner uitgevallen dan wij dachten en volgens mij ook niet helemaal vers... Uit een pak? Het was niet helemaal duidelijk maar dat was niet het ergste.
Wie bij Moov gaat lunchen moet geen haast hebben. Er waren slechts een aantal tafels bezet en toch moesten wij een half uur wachten. Dat vind ik persoonlijk voor een broodje veel te lang.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Leuke originele naam; Bij mijn ouders op visite.. En het restaurant zelf is al net zo leuk. Gezellige spontane en vlotte bediening, goeie sfeer, en overheerlijke verse en rijkelijk belegde broodjes. Ik heb afgelopen zaterdag samen met een vriendin voor het eerst kennis gemaakt met Bij Moov en ik kom hier zeker nog terug samen met mijn man.
Henca V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Voor de verjaardag van mijn man die 82 werd, wilden we lekker dicht bij huis uit eten gaan. Zo kwamen we bij Moove terecht. Wat een verrassing was dat, leuk personeel en dus leuke bediening, lekker eten en de omgeving zag er gezellig uit. Rustige muziek. Tot onze verwondering viel de nota erg mee. Dus als je gezellig en niet te duur wilt eten....ga naar Moove.
Rschaaf .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Lekker avondje Utrecht met collega's. Op zoek naar een kleine borrel en hapje eten. Na wat zwerven door de stad bij Moov beland. Ik had geen hoge verwachtingen, maar ik vond het verrassend goed. Ik vond in tegenstelling tot de andere recensies de bediening juist heel goed, erg attent en een leuke babbel. Aanrader is ooms genot, echt een lekkere burger! Als ik nog een keertje in Utrecht ben, kom ik weer langs. Dank je mannen!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Leuk lunchtentje vlakbij de Dom. Ik had 't idee dat de verse jus niet echt vers was. De broodjes waren ruim belegd en prima kwaliteit. Je moet er niet heen voor een snelle lunch, maar ik vind 't geen probleem als ik op m'n vrije zaterdag, terwijl ik gezellig met een vriendin aan 't bijpraten ben, even moet wachten op m'n broodje. Bij ons was één bestelling niet goed doorgekomen (we kregen broodje zalm ipv tonijn, maar dat werd snel en netjes opgelost!)
Jeannette1961 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Het wachten op de ober duurde lang. Verse jus d'orange? Jammer, het is niet binnengekomen vandaag. Hoezo vers? Melk dan? Weer vragen. Nee helaas, de melk is op. We bestellen thee en 2 omeletten. We zien de ober de deur uit gaan en terugkomen met champignons. Die waren vast ook op. Na een hele poos krijg ik 2 boterhammen met daarop plakjes vleeswaren en kaas, uit de koelkast dus koud. Daarbovenop ligt een dubbelgebakken eitje dat al snel afkoelt. Mijn tafelgenoot krijgt een boerenomelet. Hetzelfde dubbelgebakken en dubbelgeklapte eitje met 2 eetlepels gebakken groente ertussen. Alles naar wens? Nou nee, dit zijn geen omeletten. Hij vond van wel. Bovendien maakte de kok dit al 2 jaar en er waren nooit klachten gekomen. Tsja...