Bij Meta eten en drinken

Kleine Noord 65 1621 JE Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bij Meta eten en drinken

Lj.veltrop .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
10 september hier gegeten. Voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste. We hebben meer dan lekker gegeten. Alles was prima verzorgd. Het was druk doordat er een grote groep was. Maar dat konden ze prima aan. Voor iedereen was er persoonlijke aandacht. Meta stond bij de deur toen we weg gingen en maakte haar excuus voor het vele geluid dat de groep maakte. Maar dat is logisch als je met veel bent. Wel keurig dat ze dit zei.
Wij komen zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant. alles is goed vers en lekker op smaak. De proeverijtjes zijn echt enorm. Proeverij voor-, hoofd- en nagerecht werd ons echt te veel. We konden niet meer! Het vlees was heerlijk, de bijgerechten goed en de ambiance leuk. En dan de scropino! Super. Alles voor een prima betaalbare prijs.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een aanwinst voor Hoorn! Het interieur is mooi, de gastvrijheid zoals nergens anders in Hoorn en het eten heerlijk! Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten. Het weer liet het toe om buiten op het terras te zitten. Vooraf een proeverijtje met allerlei heerlijkheden op een plankje voor twee. Van de steak tartaar tot de pulled pork: alles was even smaakvol en zag er prachtig uit. Voor het hoofdgerecht een biefstuk met een heerlijke jus met kruidenboter erbij. Mijn zusje had heerlijke verse in roomboter gebakken sliptong. Anders dan bij andere restaurants krijg je bij de hoofdgerechten naast frietjes met schil ook Mac and cheese met truffel! En een heerlijke frisse salade van witte kool. Na gekozen voor de ananas. En afgesloten met een heerlijk glas scroppino. De lekkerst die ik ooit gehad heb mag ik wel zeggen! Bij meta eten en drinken is wat mij betreft op alle vlakken een voorbeeld voor velen!
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Geen enkele op- of aanmerking! Heerlijk eten, super service en gastvrijheid en een prachtig oud pand wat in ere hersteld is. Dit is onze nieuwe vaste eetstek!
Alle gerechten worden bereid op de zogenaamde Josper grill wat een heerlijk speciale smaak aan het eten geeft. Ook een zeer uitgebreide wijnkaart en ruime keuze in cocktails. De mac 'n cheese met truffle die je als bijgerecht krijgt is echt om je vingers bij af te likken
Joop168 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Oude stoelen en geen lekkere zit om een paar uurtjes even lekker te tafelen. Plafond de kleur van doorgerookte bruine kroeg. Op toilet nog veel betonresten. Je kan in de keuken kijken wel leuk maar je zie ook teveel, zoals een kok die paar x een slok drinken neemt uit een fles en dan vervolgens met diezelfde fles zijn afdekdoeken nat maakt en over de etensbakken doet.
Voor klein restaurant loopt er veel personeel, de 2 eigenaars en 2 vlotte meiden die veel heen en weer lopen.
Eten was wel goed, behalve de patatten die waren hard en donkerbruin, niet lekker.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Beste spareribs van Hoorn. Heerlijk vlees, zo mals dat het van het bot glijdt. Vers gesneden friet erbij. Op verzoek ook een kinderportie beschikbaar, dat was geen enkel probleem. Koolsla prima.
Wij namen alleen een hoofdgerecht. Porties redelijk maar hadden wat ons betreft iets groter gemogen. Bediening zeer attent. Fijne plek waar we zeker nog eens komen.
Chase G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk en gezellig gegeten hier op Maandagavond! Wat een aanwinst voor Hoorn :) We waren met de hele familie en alles liep perfect. De gastvrijheid en het warme decor zetten ons meteen op ons gemak. We zullen zeker vaak terugkeren bij Meta en Mark om nog meer te proeven. Tip: neem de malse spareribs met een Affligem dubbel :)
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Aangezien het voor niemand leuk is als ik kook, ben ik afgelopen zondag uit eten gegaan bij Meta. Deze horecaveterane kennen wij reeds van onder andere restaurant de Hoofdtoren, maar niet eerder had zij zo'n sfeervol restaurant onder haar hoede. Het interieur is prachtig afgestemd op het historische pand. Zowel de inrichting als de kaart doen je denken aan een Franse bistro, echter van een Franse slag is hier geen sprake!
Als de uiterst vriendelijke bediening en echtelieden Meta & Mark je niet al direct aan een uitstekend humeur helpen, dan doet een goed gemixte G&T (kies 'm zelf uit van de G&T kaart) dit wel als aperitief.
Wij genoten vooraf van oesters en een halve kreeft. Beiden ontzettend vers en perfect bereid. Maar ook voor minder pretentieuze snobs staat de kaart vol met lekkers. Wat te denken van pulled pork, carpaccio of steak tartare?
Vervolgens deelden we een proeverij van diverse vleeswaren en gamba's, bereid in een zgn. Josper grill. Als de porties niet zo ruim waren geweest, was dit 'delen' ongetwijfeld uitgelopen op een echtelijke ruzie. Sate met houtskoolsmaak, diamanthaas en ribbetjes die van het bot vielen zoals jurkjes van Paris Hilton: gemakkelijk en zonder protesteren. Tevens stond de tafel vol met sides: knapperige frites, frisse koolsalade en een mac 'n cheese met truffel waarvan ik het eten ervan ik nooit zal opbiechten aan mijn dietiste. Ik zou deze lofzang graag afsluiten met een likkenbaardend verslag van het nagerecht, maar de waarheid was dat we zoveel hadden gegeten dat meer bestellen op dit punt medische consequenties met zich mee zouden brengen. No problemo, we gaan gewoon snel weer terug!
Witlof .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Al een aantal malen hier gegeten, wat een aanwinst voor Hoorn. Diverse gerechten al van de kaart gegeten en allemaal even lekker. Ook gezellig in de middag eerst een drankje aan de bar te drinken en daarna aan tafel te gaan. Het eten van de Josper grill geeft een aparte grillsmaak aan de gerechten.
Bediening super gastvrij en attent.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Met 2 personen gegeten bij dit nieuwe restaurant, super mooie zaak vooral rondom de open keuken. helemaal weg van de jade groene tegels die de muur van de keuken sieren. vooraf gekozen van de menu kaart, die als een gevouwen brochure op een theedoek klaar ligt voor je. vooraf: 1x steak tartare en de tafelgenoot een half kreeftje. beide prima, als hoofdgerecht de Tomahawk steak voor 2 personen vergezelt door peper saus, bearnaise saus, truffle MAC'n Cheese en patat met echte mayo. Steak bereid op de Josper grill was echt super van smaak! lekker flesje wijn erbij en een schappelijke rekening. komen zeker terug!!!!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
We hebben ons laten verassen door de kok. We kregen in alle 3 de gangen veel gerechten van de kaart in de vorm van een soort tapas. Samen delen en genieten onder het genot van de huiswijn (sauvignon blanc is een aanrader). We hebben echt heerlijk genoten!
De bediening was gezellig, betrokken en heel gastvrij!!

Dus wil je een leuke avond en ben je in Hoorn, loop dan zeker even binnen. Je zal er geen spijt van krijgen!