Bij Maud Eten & Drinken

Tuinstraat 53 5038 DA Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bij Maud Eten & Drinken

Mir J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Eten bij Maud, nieuw voor ons. We hadden gezien dat er van donderdag tot en met zaterdag een daghap geserveerd werd. Onze studentdochter nam ons mee uit eten en had hiervoor een reservering gemaakt.
Zonder aankondiging bleek er op 7 maart alleen een compleet tapasmenu geserveerd te worden. We zagen dit aangekondigd staan bij de deur. E.e.a. had te maken met de zojuist afgesloten voorgaande carnavalssluiting. Dat is voor een student qua budget en om te trakteren wel even schrikken. Nadat we dit uitgelegd en overlegd hadden werd er toch een dagschotel voorgesteld. Ook anderen, na ons, soms ook overvallen door het menu kregen deze keuze. We vinden dat er absoluut prima is ingespeeld op onze opmerkingen.
De dagschotel (stoofvlees met rijst) viel in de smaak. De zaak is apart, kleurrijk en gezellig ingericht en de bediening dus super. Wij komen hier terug!
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Bij Maud is een gezellig en open restaurant/ lunchroom. Het interieur ziet er prachtig uit, de bediening is vriendelijk en correct. Het is eten is smaakvol en duidelijk per portie zelf gemaakt. Wat ontbreekt is een portie groenten, zoals een frisse salade of wat groenten bij het gerecht. Zonder deze extraatjes is het menu ook wel erg prijzig. Ik vond de voorgerechten ook te duur voor deze branchesoort. Echt een plek om lekker te borrelen of een gezellig kopje thee!
Koen W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Absoluut een topper...

We hebben hier ondertussen al meerdere malen gegeten en iedere keer was het goed. Je merkt dat ze verse ingrediënten gebruiken en dat alles met liefde klaargemaakt wordt.
Daarnaast ziet de inrichting er bijna on-Tilburgs gaaf uit.