Bij Marjan

- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Tess V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Wat een verrassing! Midden tussen de grijze en stoere bouwsels hartje havengebied, staat " bij Marjan" Geen Poeha, maar gewoon hartelijke ontvangst en ongecompliceerd eten. Op aanraden de Sate van de haas genomen. Ik moet zeggen, malser krijg je het niet! Smakelijk en gezond ( jawel, met spinasie geserveerd) hebben we heerlijk gegeten. Met een Dame Blanche als afsluiter. Dames, Top, ik kom snel weer langs :)
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Geweldige ontdekking midden het Amsterdamse havengebied verscholen tussen allerlei industriegebouwen. UIterlijk niet veel bijzonders maar van binnen wacht de gast een sfeervol, met smaak ingericht interieur. Een grote, gezellige leestafel in het midden met comfortabele fauteuils er omheen. Overal kleine details die de moeite van het bekijken waard zijn. De gastvrouw is de hartelijkheid zelve en vertelt graag over het ontstaan en de ontwikkeling van Bij Marjan. Het publiek is volgens haar een mengelmoes van zakenlui en vrachtwagenchauffeurs en alles wat er tussen zit. De kaart is daar ook naar. Geen gecompliceerde menu's maar recht toe recht aan voor elk wat wils. Voor de lunch viel de keus op de trio uitsmijter, drie sneden brood met drie eieren met daaronder kaas, ham en rosbief, geflankeerd door een kleine huzarensalade. Een fris biertje paste hier prima bij. Bittergarnituur en rode huiswijn voor tafelgenoot. Bitterballen van een dermate goede kwaliteit dat ze zelfgemaakt lijken. Bij Marjan is niet een zaak waar je dagelijks langs komt, daarvoor ligt het te verscholen maar is de locatie eenmaal bekend en men is in de buurt dan is het zonde om niet even een pauze in te lassen en hier naar binnen te gaan.

Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
12 jaar open, en nog geen 1 recensie ? daar begrijp ik niets van, of hebben al die truckers geen Ipad aan boord/ hier dan de eerste recensie...afgelopen maandag even snel geluncht in deze truckstop, en ik kan met volle overgave zeggen: HELEMAAL GOED ! . prima plek om even "bij te tanken" een lekkere lunch (het twaalf-uurtje "BIJ MARJAN") genomen en een goede kop koffie. De kroketten zijn dus echt lekker en smaakvol, de huzarensalade is zoals je mag verwachten en het gebakken eitje is vers en smaakt prima. bediening: helemaal goed.