Bij Mario

Koestraat 7 3811 HK Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Bij Mario

Heerlijke kip van de grill

Bij Mario is een restaurant in hartje Amersfoort, in een van de leukste winkelstraatjes van de stad waar je kunt genieten van heerlijk Hollands eten. De kenners van het restaurant gaan vaak voor hun specialiteit, de kip van de grill, die de keukenbrigade avond na avond uit de keuken tovert. Maak je keuze aan de gevarieerde wijnkaart en geniet op het terras in de zon of warm binnen van een lekkere maaltijd met een heerlijk glas wijn. Geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Bij Mario

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 15:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Arie2011 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier gegeten met 4 personen. We mochten zelf nog een tafeltje uitzoeken, vriendelijke vlotte bediening.
We hebben alle 4 gekozen voor het 3 gangen-keuze menu van € 18,95, waarbij je kunt kiezen uit de gehele kaart, maar bij sommige gerechten wat bij moet betalen.
Twee van ons hadden als voorgerecht de kip piri piri, een de soep van de dag, kippesoep en ik had de salade tonijn, als hoofdgerechten hadden we gekozen voor Kip in het mandje, Varkenshaas saté, de boerenschnitzel en de gamba's.
Alle gerechten kwamen vlot door en smaakten erg goed. Het enige minpuntje, maar dat is echt maar een heel klein minpuntje, is dat de Kip in het mandje niet van binnen was gekruid en dus wat flauw was, maar verder was de kip heerlijk mals.
Als nagerechten hadden we 2 koffie Kompleet en 2 crème brûlée. De koffie Kompleet had allerlei lekkers erbij en de crème brûlée's smaakten heerlijk. Het was alleen jammer dat het knapperige bovenkantje al afgekoeld was.
Vriendelijk personeel en er staan nog veel meer lekkere gerechten op de kaart, die we zeker nog eens gaan proeven.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Als groep van vier hebben we allen gebruik gemaakt van het drie gangen keuzemenu, voor een zeer redelijke prijs. De starters waren gemengd van kwaliteit: Waldcornbol met kruidenboter was heerlijk warm uit de oven. De tomatensoep was niet veel bijzonders (Unox?), de carpaccio was goed, en de kipkluifjes met piri-piri waren prima. Idem voor het hoofdgerecht: de spare-ribs waren in orde maar niet bijzonder, de varkenshaas saté was goed, en de biefstuk met pepersaus (2x) was prima. De wachttijd voor het hoofdgerecht was wel echt iets te lang. Daarentegen was de ambiance gezellig, schoon, en mooi. Wel een beetje een tocht, maar wellicht zaten we net aan de verkeerde tafel. Tot slot de dame blanche, vruchtenijs en crème brûlée, deze waren allemaal gewoon goed. Toen kwam de rekening, en die viel niets tegen. Kortom, je kan hier gewoon lekker eten, voor een zeer redelijke prijs.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede en vlotte bediening, plus heerlijk gegeten. Beste saté en saus die ik ooit geproefd heb! Voor herhaling vatbaar!
YA .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
lekkere (eenvoudige) gerechten. Prima gegeten! Carpaccio en halve kip smaakten goed.
goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super gegeten, wij komen zeker terug!!!!heerlijke biefstuk en verse salade. Iedereen was enthousiast. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super lekker gegeten. De gratis glazen water bij de wijn waren super! De lekkerste biefstuk ooit en de vakenshaas was ook heerlijk mals en sappig en lekker rose zoals gevraagd. Ook de biefstuk precies zoals gevraagd rood.en dus niet medium of well done zoals in de meeste restaurants echt een topper en zeer betaalbaar. Wij komen hier zeker weten vaker in de toekomst. Er is maar een woord en dat is heerlijk!!!
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Fantastisch lekker gegeten. biefstuk en varkenshaas perfect bereid. Vlees was supermals, salade vers en smakelijk.
En ....De Lekkerste FRIET van Amersfoort.
Leuke vlotte bediening. Gratis glaasjes water bij de heerlijke wijn, echt helemaal top.
Een aanrader! Er staat zoveel lekkers voor lage prijzen op de kaart dus wij komen zeker terug!
Bedankt voor de gezellige avond en het fantastische eten.
Schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
met 2 personen buiten gegeten. Vriendelijke dame die ons bediende. Eenvoudige kaart maar redelijke keuze. Vooral kipgerechten.
Goede gerechten voor een redelijke prijs. Z.eker aan te bevelen
Daniquebl .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel gezellig eetcafe, super aardige bediening, en de lekkerste gegrilde kip ooit
gegeten! En midden in het centrum van Amersfoort, dus leuk om een shopdag
mee af te sluiten.
Dientje V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Waren erg vriendelijk eten prima kortom aan te raden halve portie geen probleem kip saté en toetje dame blanche verrukkelijk.
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Met de AH zegels hier gegeten waar ze een speciale menukaart hadden voor deze actie met voldoende keuze. Bij de kip piri piri naar mijn idee iets teveel saus waardoor de kipsmaak iets wegviel. De rest was fantastisch waarbij pluim voor de gastvrijheid van de ober.
Marie-José B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijke gerechten van de speciale albert heijn kaart
Keuze mogelijkheden genoeg en ook om on's heen diverse gasten meer dan tevreden
Gezellidee en gaStrijen bediening
Gerjak .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, vooraf de salade caprese en carpaccio, echt lekker.
Als hoofdgerecht de halve kip , ook deze was lekker en goed gekruid.
Verder hele vriendelijke bediening en een gezellige entourage.
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
vriendelijke bediening , het jonge meisje vroeg na alle gerechten hetzelfde. Nieuw misschien en wat onwennig. Nog niet "natuurlijk ". Het eten was eenvoudig maar daar was de prijs ook naar.
SanneJulia .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, geen vetten patat en schnitzel, heerlijk krokant en na afloop was de koffie compleet was een aangename verrassing (moet je zeker proberen).
Fransdebooy .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eigenlijk was alles lekker van voorgerecht tot hoofdgerecht leuke spontane bediening in een informele sfeer echt een aanrader
Mbreunesse .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We waren met zes man bij Mario
We hebben verschillende gerechten gekozen van het keuzemenu.
Alles was even lekker
We vonden alleen de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht wat lang duren .
De bediening was aardig
Klazzvm .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een aanrader, voor een leuke prijs super goed eten. De kip was heerlijk mals en lekker gekruid. En de bediening was top!
IStaal .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima gegeten in dit knusse restaurantje! Goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening was aardig en (zeker met de restaurantactie van AH) voor herhaling vatbaar.
Kees_vermijn .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben een lekkere halve kip gegeten, alleen de dressing van de salade was niet helemaal onze smaak. De bediening was snel en accuraat. Prijs/kwaliteit verhouding prima. We komen hier zeker nog eens terug.