Bij Mario

Koestraat 7 3811 HK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Mario

Heerlijke kip van de grill

Bij Mario is een restaurant in hartje Amersfoort, in een van de leukste winkelstraatjes van de stad waar je kunt genieten van heerlijk Hollands eten. De kenners van het restaurant gaan vaak voor hun specialiteit, de kip van de grill, die de keukenbrigade avond na avond uit de keuken tovert. Maak je keuze aan de gevarieerde wijnkaart en geniet op het terras in de zon of warm binnen van een lekkere maaltijd met een heerlijk glas wijn. Geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Bij Mario

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 15:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
chaa55 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig, knus restaurantje. De gastvrouw was heel vriendelijk en maakte met iedereen een praatje. Voor 18,95 heb je een 3 gangen menu. Goede prijs, voor heerlijk eten! Echt een aanrader.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Buiten de kip was het eten een beetje vettig (de hamburger) schnitzel kwam uit de frituur, soep leek niet zelfgemaakt. Kippetje was heerlijk. Menu is ook erg goedkoop
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
vriendelijke service en eten gewoon goed. Niet bijzonder, eetcafe, maar dus goed. Tip: tomaten eerder uit koelkast halen, want koud is er echt minder smaak en idem mbt crème brulee: beetje warm is lekkerder.
Cristel B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
mace .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Simpel maar lekker eten. Verwacht hier geen hoogstaande cuisine maar gewoon lekker eten. Ontzettend aardige bediening, verbeterpunt is om de schnitsel te bakken ipv frituren
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een aantal maal hier gegeten maar na vrijdag gaan wij niet meer . Waren er alle zes over eens dat kwaliteit achteruit is gegaan .
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een gezellig, ongedwongen restaurant! Bediening was goed en het eten lekker!
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima eetgelegenheid. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Zelf ossenhaasje gegeten, lekker! Om me heen gekeken naar overige gerechten, die zagen er ook smakelijk uit. Beperkte keus, maar ruim voldoende. Bediening attent en vriendelijk. Ik kreeg ongevraagd een glaasje water bij de wijn. Dat vind in service. Makkelijk te bereiken. Entourage is gezellig, het was bijna vol, maar dat was niet storend. Zeker een aanrader en ik ga ook zeker een keer terug.
Marjola K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
heer;ijk eten en vriendelijk personeel. op een mooi plekje midden in de binnenstad met een parkeergarage om de hoek . kindvriendelijk, wij zijn fan!
Marion I.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik schrijf niet vaak recensies maar dit restaurant verdient het: wat was het eten heeerlijk! En dat voor die prijs... 3 gangen voor €19. We hadden niet zulke hoge verwachtingen voor dieprijs, maar het was echt super lekker (wij hadden carpaccio, saté,gamba's en crème brulee, deze laatste had van ons part nog wat opgewarmd mogen zijn maar wel ook heerlijke smaak en textuur). Heerlijke frites erbij en bij de wijn krijg je een glas water. Super! Echt een aanrader, wij komen zeker terug!
Arie2011 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier gegeten met 4 personen. We mochten zelf nog een tafeltje uitzoeken, vriendelijke vlotte bediening.
We hebben alle 4 gekozen voor het 3 gangen-keuze menu van € 18,95, waarbij je kunt kiezen uit de gehele kaart, maar bij sommige gerechten wat bij moet betalen.
Twee van ons hadden als voorgerecht de kip piri piri, een de soep van de dag, kippesoep en ik had de salade tonijn, als hoofdgerechten hadden we gekozen voor Kip in het mandje, Varkenshaas saté, de boerenschnitzel en de gamba's.
Alle gerechten kwamen vlot door en smaakten erg goed. Het enige minpuntje, maar dat is echt maar een heel klein minpuntje, is dat de Kip in het mandje niet van binnen was gekruid en dus wat flauw was, maar verder was de kip heerlijk mals.
Als nagerechten hadden we 2 koffie Kompleet en 2 crème brûlée. De koffie Kompleet had allerlei lekkers erbij en de crème brûlée's smaakten heerlijk. Het was alleen jammer dat het knapperige bovenkantje al afgekoeld was.
Vriendelijk personeel en er staan nog veel meer lekkere gerechten op de kaart, die we zeker nog eens gaan proeven.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Als groep van vier hebben we allen gebruik gemaakt van het drie gangen keuzemenu, voor een zeer redelijke prijs. De starters waren gemengd van kwaliteit: Waldcornbol met kruidenboter was heerlijk warm uit de oven. De tomatensoep was niet veel bijzonders (Unox?), de carpaccio was goed, en de kipkluifjes met piri-piri waren prima. Idem voor het hoofdgerecht: de spare-ribs waren in orde maar niet bijzonder, de varkenshaas saté was goed, en de biefstuk met pepersaus (2x) was prima. De wachttijd voor het hoofdgerecht was wel echt iets te lang. Daarentegen was de ambiance gezellig, schoon, en mooi. Wel een beetje een tocht, maar wellicht zaten we net aan de verkeerde tafel. Tot slot de dame blanche, vruchtenijs en crème brûlée, deze waren allemaal gewoon goed. Toen kwam de rekening, en die viel niets tegen. Kortom, je kan hier gewoon lekker eten, voor een zeer redelijke prijs.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede en vlotte bediening, plus heerlijk gegeten. Beste saté en saus die ik ooit geproefd heb! Voor herhaling vatbaar!
YA .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
lekkere (eenvoudige) gerechten. Prima gegeten! Carpaccio en halve kip smaakten goed.
goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super lekker gegeten. De gratis glazen water bij de wijn waren super! De lekkerste biefstuk ooit en de vakenshaas was ook heerlijk mals en sappig en lekker rose zoals gevraagd. Ook de biefstuk precies zoals gevraagd rood.en dus niet medium of well done zoals in de meeste restaurants echt een topper en zeer betaalbaar. Wij komen hier zeker weten vaker in de toekomst. Er is maar een woord en dat is heerlijk!!!
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super gegeten, wij komen zeker terug!!!!heerlijke biefstuk en verse salade. Iedereen was enthousiast. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Fantastisch lekker gegeten. biefstuk en varkenshaas perfect bereid. Vlees was supermals, salade vers en smakelijk.
En ....De Lekkerste FRIET van Amersfoort.
Leuke vlotte bediening. Gratis glaasjes water bij de heerlijke wijn, echt helemaal top.
Een aanrader! Er staat zoveel lekkers voor lage prijzen op de kaart dus wij komen zeker terug!
Bedankt voor de gezellige avond en het fantastische eten.
schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
met 2 personen buiten gegeten. Vriendelijke dame die ons bediende. Eenvoudige kaart maar redelijke keuze. Vooral kipgerechten.
Goede gerechten voor een redelijke prijs. Z.eker aan te bevelen
daniquebl .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel gezellig eetcafe, super aardige bediening, en de lekkerste gegrilde kip ooit
gegeten! En midden in het centrum van Amersfoort, dus leuk om een shopdag
mee af te sluiten.
Dientje V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Waren erg vriendelijk eten prima kortom aan te raden halve portie geen probleem kip saté en toetje dame blanche verrukkelijk.