Bij Mario Eten & Drinken

Koestraat 7 3811 HK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Mario Eten & Drinken

Heerlijke kip van de grill

Bij Mario is een restaurant in hartje Amersfoort, in een van de leukste winkelstraatjes van de stad waar je kunt genieten van heerlijk Hollands eten. De kenners van het restaurant gaan vaak voor hun specialiteit, de kip van de grill, die de keukenbrigade avond na avond uit de keuken tovert. Maak je keuze aan de gevarieerde wijnkaart en geniet op het terras in de zon of warm binnen van een lekkere maaltijd met een heerlijk glas wijn. Geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Bij Mario Eten & Drinken

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 15:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellige avond gehad! Lekker met een biertje en een nootje in het zonnetje begonnen. Het eten binnen voortgezet. De 3-gangenmenu genomen, vrije keuze van de kaart. Goed eten, gezellige bediening.
Voor herhaling vatbaar!
carl B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit/hoeveelheid. Lekker en leuke avond gehad
José B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekkere sfeer, prima eten voor weinig geld, aardige bediening!
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Goed eten. Goede bediening, gezellig. De porties zijn prima, je hebt echt geen honger meer.
Helaas nog niet ontdekt door Amersfoort . OnbegrijpelijkVoor tussen de 13,50 en 15 euro geloof ik heb je een flink hoofdgerecht. Heerlijk.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Je krijgt waarvoor je betaalt. Zeer vriendelijke bediening.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima gegeten voor een schappelijke prijs.
Vriendelijke bediening! Drie van ons hadden het 3gangen menu, de laatste alleen een hoofdgerecht, niemand had te klagen.
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Klein gezellige restaurantje, simpele inrichting! Maar het eten was top. Heel lekker gegeten het 3gangenmenu was €18,95 maar je mocht alles van de kaart kiezen
Het is een aanrader gingen met een voldaan gevoel weer naar huis. Toppie!
Harm O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gezellig, lekker eten en goede service!
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Stijlvolle inrichting geeft intieme en prettige sfeer. We werden erg gastvrij ontvangen. Zaak waar je je direct thuis voelt. Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijk prijs. Gaan hier zeker terugkomen.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prettig restaurant na museumbezoek (bezoek het heropende Mondriaanhuis!). Zonder pretenties maar gewoon prettig eten.
Vooral salade caprese, niets mis mee maar ook niets bijzonders, maar dan de toast met champignons en ham: heerlijk, (te) veel, niet vet of zo. Varkenshaasje saté ook gewoon prima gerecht. Dat geldt helemaal voor de pulled chicken: lekker, prettige saus, uitbundig gerecht.
Ook de nagerechten zijn in orde. Bediening past goed bij deze bistro-setting. De kok heeft vast nog veel meer in zijn mars: dit is prima aftrap.
chaa55 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig, knus restaurantje. De gastvrouw was heel vriendelijk en maakte met iedereen een praatje. Voor 18,95 heb je een 3 gangen menu. Goede prijs, voor heerlijk eten! Echt een aanrader.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Buiten de kip was het eten een beetje vettig (de hamburger) schnitzel kwam uit de frituur, soep leek niet zelfgemaakt. Kippetje was heerlijk. Menu is ook erg goedkoop
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
vriendelijke service en eten gewoon goed. Niet bijzonder, eetcafe, maar dus goed. Tip: tomaten eerder uit koelkast halen, want koud is er echt minder smaak en idem mbt crème brulee: beetje warm is lekkerder.
Cristel B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitstekend!
mace .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Simpel maar lekker eten. Verwacht hier geen hoogstaande cuisine maar gewoon lekker eten. Ontzettend aardige bediening, verbeterpunt is om de schnitsel te bakken ipv frituren
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een aantal maal hier gegeten maar na vrijdag gaan wij niet meer . Waren er alle zes over eens dat kwaliteit achteruit is gegaan .
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een gezellig, ongedwongen restaurant! Bediening was goed en het eten lekker!
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima eetgelegenheid. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Zelf ossenhaasje gegeten, lekker! Om me heen gekeken naar overige gerechten, die zagen er ook smakelijk uit. Beperkte keus, maar ruim voldoende. Bediening attent en vriendelijk. Ik kreeg ongevraagd een glaasje water bij de wijn. Dat vind in service. Makkelijk te bereiken. Entourage is gezellig, het was bijna vol, maar dat was niet storend. Zeker een aanrader en ik ga ook zeker een keer terug.
Marjola K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
heer;ijk eten en vriendelijk personeel. op een mooi plekje midden in de binnenstad met een parkeergarage om de hoek . kindvriendelijk, wij zijn fan!
Marion I.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik schrijf niet vaak recensies maar dit restaurant verdient het: wat was het eten heeerlijk! En dat voor die prijs... 3 gangen voor €19. We hadden niet zulke hoge verwachtingen voor dieprijs, maar het was echt super lekker (wij hadden carpaccio, saté,gamba's en crème brulee, deze laatste had van ons part nog wat opgewarmd mogen zijn maar wel ook heerlijke smaak en textuur). Heerlijke frites erbij en bij de wijn krijg je een glas water. Super! Echt een aanrader, wij komen zeker terug!