Bij Luthers

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Luthers

Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Geweldig! Zo goed en fijn eten. En het personeel is leuk en goed! Binnen is het gezellig, maar het terras is ook perfect. I love it!
Dorothe S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Met een groep hier gezellig gegeten en gezeten op het verwarmde en gezellige buiten terras in rustige straat vlakbij uitgaanscentrum.!,Wij hebben ons laten verrassen door de kok, en dat was goede keus ! Eten mooi opgemaakt en bijzondere combinaties , top van smaak ! Echt een aanrader!!
DDeten .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een ontzettend leuk plekje in Arnhem. Tijdens ons dagje Arnhem terecht gekomen voor een biertje in de zon. Terug gekomen voor het diner puur omdat de ambiance echt top is. Fijne, vriendelijke bediening die het plezier in hun vak uitstralen. Goede wijn, echt heerlijk eten en voor een verassen lage prijs! Bedankt voor de leuke avond. Echt een aanrader!!
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer smaakvolle gerechten, heerlijke wijn, kundige en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit bijzonder goed!
Lakeman J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, Chef's 3-gangen-menu. Leuk restaurant en goede bediening. We waren aangenaam verrast en komen zeker nog eens terug!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018