Bij Luthers

Luthersestraat 7 6811 GR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Luthers

Het hele jaar een warme ontvangst

Bij Luthers in Arnhem serveren ze internationale gerechten. De kaart is overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De kleinere gerechten laten zich makkelijk combineren, zodat je zelf eenvoudig een meergangendiner creëert. Je smaakbeleving is compleet met een bijpassende wijn. Het enthousiaste personeel adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerechten past. Geniet in dit gezellige restaurant of buiten op het verwarmde terras.

Halve fles mineraalwater

9,1
9,2
Stella B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een topavond gehad. 4 gangen verrassingsmenu. Uitstekend, precies de goede hoeveelheid, zeer smaakvol. Enthousiaste jonge eigenaar, zelf in de bediening. Hart voor de zaak. Gezellig restaurant, vol, informeel.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten en leuke bediening. Ze laten goed merken dat ze willen dat je het naar je zin hebt. Wij vroegen om wijnsuggesties bij de gerechten en deze waren goed gekozen.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bij binnenkomst moesten we even wachten op onze tafel omdat er nog mensen zaten aan de door ons gereserveerde tafel. Eindelijk op onze plek (kleine tafel, maar groot genoeg) duurde het zeker 10 minuten voor er eindelijk iemand vroeg of we wat wilden drinken. Hierna kwam een meisje ons helpen en dat was echt een topper. Zo vriendelijk en spontaan. Dat maakt uit eten toch wel heel leuk als je leuk geholpen wordt. Een 10 krijgt ze van ons! De jongen in de bediening was ook erg aardig.

Het eten is redelijk simpel maar wel lekker. Ik vond het niet heel bijzonder maar prijs/kwaliteit is wel goed. Wij hadden bij onze gerechten de Zuid Afrikaanse huiswijn, perfect wijntje voor een mooie prijs. Overall hebben we een leuke avond gehad.
Jean-Paul T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige avond gehad met heerlijke gerechten (en wijn) op een leuke locatie met een ongedwongen sfeer.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Super bediening (gastheer) en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een ontspannen avond. Vier gangen verassing menu is aanrader. Komen hier zeker terug. Top.
karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Prijs/kwaliteit is fantastisch. Goede en vooral vriendelijke bediening! Het menu van de chef is echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
LiesAndrew .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezien de recensies waren onze verwachtingen hoog en gezien de prijzen waren de verwachtingen gereserveerd.
Omdat we dat verre weg de heerlijkste manier van uit eten vinden gingen we voor de 5-gangen verrassingsmenu van de chef! Daarbij werden we per gang verrast met een zo goed mogelijk passend wijntje. Echt alles klopte en was van hoog niveau (eten, drinken en bediening)! Daarbij was het ook nog eens een super gezellig avond samen.
Okay de ambiance is niet super en de akoestiek kan beter, maar als je lekker aan het kletsen en genieten ben heb je daar geen enkel last van! Kortom een pluim voor de koks, de bediening en onszelf!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede/prijs kwaliteit verhouding.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. We hadden een viergangen verrassingsmenu. Vooral de soep was erg lekker! Er is een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding! Vriendelijke service. Aanrader.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk eten, hele leuke bediening, wat kleine porties.
Olivier E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mijn eerste bezoek aan Bij Lutherse. Leuke eerste ontmoeting met een leuke concept en vriendelije gastheer/eigenaar. Eten heel smakelijk. Mooi 2017 gewenst!
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Superlekker gegeten!
Eigenaar is zeer gastvrij en attent.
Toppertje van 2016!!
Karstjan H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Iets meer tijd tussen de gangen mag wel. Voortreffelijk gegeten.
Emiel T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke gerechten, mooie ingrediënten tot een prachtig gerecht. Kleine gerechten in een vijf gangen menu. Prijs kwaliteit belachelijk goed. Lang geleden zo lekker gegeten!
chaan1975 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu is echt een aanrader. Alles was top verzorgd. Ook leuk is dat elke 8 weken het menu veranderd. Wij women snel terug.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heel vriendelijk welkom geheten. Wij hadden maar 5 kwartier de tijd, maar dat was geen bezwaar. Hierin hebben we een 4 gangen verrassingsmenu kunnen genieten met genoeg rust. Iedere gang had zijn eigen verrassing en vol van prachtige smaak en afwerking. Een perfecte balans waarmee dit restaurant zich echt positief onderscheidt van prijsgenoten. Compliment! Wij komen terug.
R A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Er hing een penatrante geur.
Wij gingen er ook vanuit dat we , omdat het aangesloten is bij iens dat we de AH ienskaart konden inwisselen . Maar dat blijkt niet zo te zijn.
We hebben wel heerlijk gegeten al was het niet veel.
Mees W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was heerlijk, voor deze prijs valt dat elders niet snel te verwachten. We komen zeker terug.
Wesley B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijk personeel..