Bij Luthers

Luthersestraat 7 6811 GR Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Bij Luthers

Het hele jaar een warme ontvangst

Bij Luthers in Arnhem serveren ze internationale gerechten. De kaart is overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De kleinere gerechten laten zich makkelijk combineren, zodat je zelf eenvoudig een meergangendiner creëert. Je smaakbeleving is compleet met een bijpassende wijn. Het enthousiaste personeel adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerechten past. Geniet in dit gezellige restaurant of buiten op het verwarmde terras.

Halve fles mineraalwater

R A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mees W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was heerlijk, voor deze prijs valt dat elders niet snel te verwachten. We komen zeker terug.
Wesley B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijk personeel..
Hielkje V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eerlijk en lekker en gezond eten met zuivere smaak en goed gekozen combinaties.
Cougettesoep mocht iets krachtiger.
Andere gerechten iets teveel "gesneden" als salade. Groenten, vlees en andere bestanden mogen oog voor t oog wat mooier tot hun recht komen.
Heerlijke rode portugees erbij gedronken.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig gegeten , heerlijke gerechten. Super bediening en geweldige sfeer. Echt een aanrader als je in Arnhem bent. Super leuk restaurant waar je echt gast bent
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gekregen. Goede afgewogen porties en goede service!
Eliene S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden het Chef's menu en hebben 4 super lekkere en verassende gerechten gekregen. En dat voor een leuke prijs. Bediening en service was ook super. Wij hebben genoten!
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wauw wat een top tentje! Voor de laagste prijzen heb je hier echt kwalitatief super goed eten, niet te grote porties en hele mooie opgemaakte bordjes! Ik hou ervan als de porties niet super groot zijn, zodat ik lekker kan genieten van 3 gangen. Zelfs 4 of 5 gangen kan in deze zaak en voor een 5-gangen verrassingsmenu betaal je slechts 28 euro! Dit gaat zeker niet ten koste van de kwaliteit, sterker nog het is heel erg lekker, kwalitatief goed en super op smaak. En ik ben normaal gesproken erg kritisch op eten, dus dat zegt wel wat ;) Dikke aanrader dus!
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Uitstekend gegeten! Zeker een aanrader.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Hier op een maandagavond een zakelijk diner genoten met klanten en college's uit het buitenland. Ontspannen en vriendelijk ontvangen. We hebben gekozen voor het verassingsmenu aan de chefs table. Leuke diverse gerechten, smaakvol en voldoende. Al met al reden genoeg om nog een terug te komen.
Gerdinand B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed eten in behapbare porties. Voldoende variatie en lekkere bijpassende wijnen. Met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Nan A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij zijn begin oktober bij Luthers geweest. Een echte aanrader. Heerlijk eten, een gezellige sfeer en goed betaalbaar. Vooral in de decembermaand is het daar goed toeven. DOEN
Maike H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Aanrader! Een heerlijk 6 gangen chefs menu gegeten (staat niet op de kaart, maar is wel mogelijk) en de bediening was zeker goed. De noorse zalm met hollandse garnalen is verfrissend en ik ben fan van de tonijn tataki. Met het overdekte gedeelte hebben we ondanks het mindere weer toch lekker warm buiten kunnen zitten.
Jamie H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een huiselijke sweer..Ik had het verrassingsmenu...en het was een heerlijke verassing...vond het erg prettig dat het een open keuken was.zo had je ook contact met de kok en zag je dat hij met passie stond te koken....dikke 10..????
Renee G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een gezellige sfeer en het eten was perfect. We hadden een verrassingsmenu en het was ook echt een verrassing. We hebben er allemaal erg van genoten en zeker de moeite waard om nog eens een keer een verrassingsmenu te nemen.
Eugenie H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wederom waren wij te gast bij Luthers.
Chefkok Christian heeft ons een heerkijke maaltijd bezorgt.
De keuze was overgelaten aan de kok.
Wij hebben een topavond met heerlijk eten gehad.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Kleine menukaart kleine porties maar het eten smaakte prima. Bediening erg vriendelijk legde alles goed uit wat erop het menu stond krijgen van mijmijn een 10
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alweer voor de zoveelste keer wezen eten bij dit restaurant. Dat is natuurlijk met een reden.. het is zo lekker !! En wat worden wij toch weer elke keer verrast met de lekkere gerechten. Vooraf een soepje, daarna broodje bapao (die is echt mega lekker echt een aanrader !) . Toen kregen we heerlijke tonijn, als hoofd de sukade steak die ook erg lekker was en als laatst heerlijke chocolade cheescake! Het is voor ieder wat wils en een super sfeer. Je wordt hartelijk ontvangen en de hele avond is het personeel aanwezig om ervoor te zorgen dat je heerlijk kunt genieten!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg lekker gegeten en erg gezellig gezeten. Vriendelijke bediening en verrassende gerechten voor een zacht prijsje. Echt een aanrader dus!