Bij Luthers

Luthersestraat 7 6811 GR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Luthers

Het hele jaar een warme ontvangst

Bij Luthers in Arnhem serveren ze internationale gerechten. De kaart is overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De kleinere gerechten laten zich makkelijk combineren, zodat je zelf eenvoudig een meergangendiner creëert. Je smaakbeleving is compleet met een bijpassende wijn. Het enthousiaste personeel adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerechten past. Geniet in dit gezellige restaurant of buiten op het verwarmde terras.

Halve fles mineraalwater

Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Timo D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten in dit klijne maar fijne restaurant. Samen met partner gekozen voor het verassingsmenu (4 gerechten) van de chef. Voor een toch zeer toegankelijke prijs (70 euro inclusief drinken) echt heel lekker gegeten. Bediening is uiterst vriendelijk en maakt het je graag naar de zin. Onze avond werd enigszins verstoord door een groep nogal luidruchtige mannen, maar de bediening deed er alles aan de overlast te beperken. Zeker een aanrader!
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Afgelopen Paasdagen met mijn familie hier gegeten. Erg lekker gegeten. Zeker de moeite waard om hier vaker te komen. Bedankt voor deze fijne avond en tot snel!
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke verse producten voor een zeer schappelijke prijs!
Smakelijk asperge soepje
Verrassend bapao broodje 2.0
Pure smaken bij de vis met asperges
Lekkere afsluiting met cocos ijs en mango tot in perfectie.
Aanrader!
j.w. S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Goede gerechten en dito wijnen voor een verwonderlijk lage prijs en een vriendelijke, deskundige bediening.
De opbouw van het (5-gangen- verrassings- )menu had iets beter gekund zodat je geen rode en witte wijnen door elkaar drinkt Een aanrader dus al zijn er echt wel betere restauranten in de buurt, maar dan betaal je ook veel meer.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We werden goed ontvangen, ze hebben een goede menukaart of je kunt voor een verrassingsmenu kiezen, je krijgt ook toelichting bij je gerecht. Snelle bediening. Zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.
nelly K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gastvrij en een uitstekende keuken. Persoonlujke bediening en uitstekende wijn.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zo super lekker gegeten voor een echt goede prijs !!
Goeie locatie, gezellig in het centrum en net de drukte van de korenmarkt ontweken !
Top tent !!
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was heerlijk en zag er ook prachtig uit. We moesten vrij lang wachten omdat er een grote groep aanwezig was, maar daarvoor werden uitgebreid excuses gemaakt. Binnen is het snel rumoerig als het vol zit maar je kan ook buiten zitten; overdekt en onder de heaters. De bediening was erg vriendelijk!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Perfecte sfeer, lekker eten. En een super gezellig terras met mooie bloemen. In het hartje van Arnhem is dit toch een verborgen plaatsje, wij gaan zeker terug komen. Bedankt voor de fijne avond
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Twee weken geleden voor het eerst kennisgemaakt met dit restaurant. Wij bestelde het verrassingsmenu van 5 gangen. Het waren 5 heerlijke verrassende gerechten. Zo heerlijk allemaal dat ik vanavond met mijn man opnieuw ben geweest. Wederom 5 gangen verrassingsmenu besteld. Tot mijn vreugde 4 nieuwe gerechten! Conclusie: in 2 weken 9 verschillende gerechten geproefd alles van zeer hoge kwaliteit in een gezellig restaurant met zeer attente gastheer.
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eeg goed eten, sympathiek personeel.
mpomper .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Aan de gast wordt veel persoonlijke aandacht geschonken. Voorkomend en proactief in de benadering, je voelt je welkom. Beperkte en steeds wisselende kaart van uitstekend bereide gerechten nodigen uit tot herhaling.
Een zeer aangename avond doorgebracht in een gastvrije omgeving.
harryl L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
originele gerechten van prima kwaliteit in de juiste proporties.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
In een ongedwongen sfeer gewoon heel goed eten! We hebben ons welkom gevoeld en waren verrast over de kwaliteit van de gerechten en gebruikte producten.
M L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vandaag gegeten bij Luthers. Eten was goed en de bediening uitstekend. Zeker nog een keer terug.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk laten verrassen door de chef. Fijne smaakcombinaties en zeer vriendelijke bediening. Ik kom zeker nog eens terug.
Yves P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Op basis van een recensie in De Gelderlander (Over De Tong) gereserveerd bij Bij Luthers. We waren vooral erg benieuwd naar het Broodje Bapao 2.0 en deze was niet te versmaden ze lekker! Heerlijke starter! Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor de bavette met serranoham en ganzenlever. Hoog op smaak (iets teveel zout) en precies zoals de menukaart het omschreef: een bavette in stukjes, met groene asperges, een plakje serranoham en een stukje ganzenlever in een lekkere (doch iets te zoute jus). Qua smaak prima, maar snapte de compositie niet helemaal en was weinig verrassend. Service was prima te noemen en de zaak zat halfvol op deze dinsdagavond. Al met al een prima avond gehad!
Gideon T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was oké. Maar omdat de gerechten ook niet duur zijn, is de prijs/kwaliteit verhouding wel goed.

Vriendelijke en vlotte bediening ook.
Mariska N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. De bediening was heel erg vriendelijk en gastvrij, echt top. De gerechten waren ook geslaagd, wij aten vis (skrei) en roodbaars. Aanrader!