Bij Luthers

Luthersestraat 7 6811 GR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Luthers

Het hele jaar een warme ontvangst

Bij Luthers in Arnhem serveren ze internationale gerechten. De kaart is overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De kleinere gerechten laten zich makkelijk combineren, zodat je zelf eenvoudig een meergangendiner creëert. Je smaakbeleving is compleet met een bijpassende wijn. Het enthousiaste personeel adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerechten past. Geniet in dit gezellige restaurant of buiten op het verwarmde terras.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,2
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant in straatje nabij Korenmarkt. Overdekt terras met verwarming. Gegaan voor het Chef's menu, viergangen. Mosterdsoepje, lekker. Hierna zalm met een tik van bietensap. Opmerkelijk, alle drie dachten we makreel te eten. Later uitgebreide uitleg over de bereiding. Zalm kreeg hierdoor een soort pulled uitstraling, was erg lekker. Hoofdgerecht maïskip, vrij zoute huid, maar kon het gerecht hebben. Na een heerlijk toetje met brownie en ijs. Flesje rode wijn erbij, prima, volgende keer iets terugkoelen ipv op kamertemperatuur. Bediening erg informeel en vriendelijk. Glazen wijn werden netjes bijgeschonken. Prijs/kwaliteit uitstekend. Met drie personen heerlijk gegeten en dan een bescheiden rekening. Helemaal goed !!
Corian H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De voorgerechten waren echt heel lekker en speciaal. De hoofdgerechten vielen daarna een beetje tegen. Op zich prima, zeker voor deze prijs, maar niet zo bijzonder als de voorgerechten.
Verder een leuke sfeer, hele vriendelijke en deskundige bediening, kortom, een prima avondje uit!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuke kaart met beloften die meestal waargemaakt worden - een zeer smakelijke bisque, bijvoorbeeld, en idem tartaar en mie. De keuken heeft misschien wat problemen met synchroniseren: op de bisque begon zich bij het opdienen al een (flinterdun) velletje te vormen, de makreel had een halve minuut eerder van het vuur gemogen - maar in beide gevallen waren de andere gerechten (dagsoep, steak) juist prima gaar/op temperatuur. Op een bijna vol terras was de ene serveerster soms overbelast; uiterst vriendelijk, professioneel en behulpzaam, maar uiteindelijk wel te moe om zich de namen van alle kazen op het plankje te herinneren. Aandachtspuntje: rokers uit de wind plaatsen of het terras gewoon rookvrij maken. Wie wil roken kan voor de kroeg tegenover gaan staan, tussen de soms wel erg enthousiast converserende autochtonen.
Remon V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Lekker gegeten bij Luthers. Het buitenterras is lekker losjes ingericht. Geen tafeltje naast tafeltje maar ruim verdeeld. Rustig straatje, geen verkeer. Bediening was erg toegewijd. Britt stond die avond alleen en er waren volgens mij meer gasten dan verwacht. Echter geen moment het gevoel gehad dat we daardoor minder aandacht kregen. Prima!!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was geweldig evenals de opmaak van het gerecht. De dames van de bediening waren erg behulpzaam en konden ons precies vertellen wat het gerecht in hield. Één van de dames hielp ons met het kiezen van de perfecte cocktail, deze was zeker lekker. Al met al zeker een aanrader!!
Constantijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een aanbeveling! Goed eten voor een eerlijke prijs in een rustige ongedwongen sfeer.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening met goede kennis van de gerechten. Aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Bij Luthers is een plezierige verrassing om de hoek van de (schreeuwerige) Korenmarkt. Persoonlijk vind ik zo'n ontdekkingstocht wel leuk, maar voor mijn tafelgenoot was het wel even "waar gaan we nu naar toe" - dóór lopen dus en dan blijkt dit een rustig en relaxed plekje, heel wat anders dan het gooi- en smijtwerk op de markt. Het door lopen is de moeite waard, want de service is geweldig: een zeer gastvrije ontvangst en attente bediening, met ook flexibiliteit in het voldoen aan onze (wat afwijkende) menu wensen. Heerlijke gerechten voor zeer schappelijke prijzen. Met een lekker glas rosé erbij hebben we een prima avond gehad!
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten en super warme ontvangst en bediening. Vegetarisch gegeten. Eigenaar praat vol passie over zijn vak. Het eten, de wijn en de whiskey waren ????.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede locatie en service. prima kwaliteit en leuke meelevende obers en koks. Zeker een aanrader na een leuk middagje stappen!
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Menu van de chef geprobeerd. Heerlijke gerechten, prettig snel opgediend. Heel plezierige bediening en lekker buiten eten op het terras.
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk eten, fantastische service; een aanrader!
Margot J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Voor de 4de keer bij luthers gegeten! Het was weer heerlijk! Prijs kwaliteit erg goed! Wij komen zeker weer! Echt een aanrader .
Tinus D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Vandaag voor de eerste keer bij luthers wezen eten en het was echt heerlijk! hele verrassende gerechten!
service was ook echt top! aanrader!
k H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Vanavond met een gezelschap wezen eten, we zaten buiten op het knusse terras, heerlijk! We zijn door de bediening toegelicht over het verrassingsmenu en daar zijn we uiteindelijk ook voor gegaan. 5 gerechten om van te smullen, de bediening is erg vriendelijk en professioneel. Wij gaan zeker terugkomen!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Kleine maar heeelijke kaart met voldoende keuze, vriendelijke, professionele bediening. Zeker een aanrader!
Zip R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ik had niet voor een verrassingsmenu gekozen omdat ik geen zin in soep had. Dat bleek echter ook mogelijk te zijn tegen een geringe meerprijs. Het eten was erg goed. Herkenbaar met een twist.
Het enige nadeel vond ik persoonlijk de muziek. Die was wat aan de populaire kant, niets mis mee maar wel afleidend.
Martika R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Kleine kaart die om de 6 weken verandert, maar die echt culinaire hoogstandjes bevatten. Het verrassing menu 3/4 of 5 gangen is zeker aan te raden! Wij hebben voor 4 gangen gekozen en werden verrast door de keuken met allerlei lekkere gerechten die op de kaart staan. De gerechten zijn qua portie precies goed. Zeker aan te raden, en ook heerlijk om met lekker weer op het gezellige terras te zitten!
Gigi_Aluga C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hebben lekker gegeten met zo'n tweeën. Bediening was goed en eten was ook lekker. Alleen de wachttijd was te lang naar ons gevoel. Gezien weinig gasten op dat moment. Verder hebben een leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gezellig gegeten Bij Luthers! Creatieve gerechten, mooie producten en fantastische service!