Bij Luthers

Luthersestraat 7 6811 GR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Luthers

Het hele jaar een warme ontvangst

Bij Luthers in Arnhem serveren ze internationale gerechten. De kaart is overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De kleinere gerechten laten zich makkelijk combineren, zodat je zelf eenvoudig een meergangendiner creëert. Je smaakbeleving is compleet met een bijpassende wijn. Het enthousiaste personeel adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerechten past. Geniet in dit gezellige restaurant of buiten op het verwarmde terras.

Halve fles mineraalwater

MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eeg goed eten, sympathiek personeel.
mpomper .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Aan de gast wordt veel persoonlijke aandacht geschonken. Voorkomend en proactief in de benadering, je voelt je welkom. Beperkte en steeds wisselende kaart van uitstekend bereide gerechten nodigen uit tot herhaling.
Een zeer aangename avond doorgebracht in een gastvrije omgeving.
harryl L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
originele gerechten van prima kwaliteit in de juiste proporties.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
In een ongedwongen sfeer gewoon heel goed eten! We hebben ons welkom gevoeld en waren verrast over de kwaliteit van de gerechten en gebruikte producten.
M L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vandaag gegeten bij Luthers. Eten was goed en de bediening uitstekend. Zeker nog een keer terug.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk laten verrassen door de chef. Fijne smaakcombinaties en zeer vriendelijke bediening. Ik kom zeker nog eens terug.
Yves P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Op basis van een recensie in De Gelderlander (Over De Tong) gereserveerd bij Bij Luthers. We waren vooral erg benieuwd naar het Broodje Bapao 2.0 en deze was niet te versmaden ze lekker! Heerlijke starter! Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor de bavette met serranoham en ganzenlever. Hoog op smaak (iets teveel zout) en precies zoals de menukaart het omschreef: een bavette in stukjes, met groene asperges, een plakje serranoham en een stukje ganzenlever in een lekkere (doch iets te zoute jus). Qua smaak prima, maar snapte de compositie niet helemaal en was weinig verrassend. Service was prima te noemen en de zaak zat halfvol op deze dinsdagavond. Al met al een prima avond gehad!
Gideon T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was oké. Maar omdat de gerechten ook niet duur zijn, is de prijs/kwaliteit verhouding wel goed.

Vriendelijke en vlotte bediening ook.
Mariska N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. De bediening was heel erg vriendelijk en gastvrij, echt top. De gerechten waren ook geslaagd, wij aten vis (skrei) en roodbaars. Aanrader!
lilian O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wat voelden we ons welkom "Bij Luthers". De tijd van de reservering moesten we iets aanpassen. Dat leek even een probleempje, maar na een paar minuten werden we al teruggebeld door eigenaar Arno"Ik heb het geregeld hoor"! en vanaf dat eerste moment van contact, klopte alles. Wat een gastvrijheid, wat een lekkere betaalbare gerechten. Sfeer is prima. Gastheer worstelde een beetje met de menukaarten. Die leken wat waterschade opgedaan te hebben.....maar misschien hoorde de rimpeling in het papier... Maakt helemaal niets uit, dat wat op de kaart stond was top. De bavette is een aanrader, wat een fijne combinatie met de truffeljus. Complimenten !
A. H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening, alleen niet erg snel.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Fantastisch! Heerlijke gerechten, fijne service en een aangename rekening voor wat je krijgt. Luxe en relaxed! Ik ga snel weer.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Door recensies iens voor dit restaurant gekozen en het klopt helemaal: Echt heeeerlijk gegeten voor een hele goede prijs! Open keuken en goede , vriendelijke bediening. Kortom: een echte aanrader!!!
Emiel T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Nieuwe kaart was fantastisch! heerlijke bijpassende wijn. Snelle bediening. Eigenaren echt Gastheer en Gastvrouw!

En nog steeds verassend betaalbaar voor de kwailteit.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Jammer dat het glutenvrij niet goed ging. Het eten is fantastisch en een super gastheer. Jammer dat ik nu ziek in bed lig omdat er helaas croutons in de salade zaten . De vorige keren ging het super , dit vette pech
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede ontvangst, leuke plaats van het tafeltje, heerlijk gegeten. Temperatuur in restaurant mocht iets warmer. Top bediening!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het eten is zeer smakelijk, de gastheer is sympathiek en attent en geeft de juiste informatie over het eten en de wijn. De prijs-kwaliteitsverhouding is waanzinnig goed! Zelfs met een extreem kritische blik kan ik geen enkel negatief punt vinden .. Bij Luthers is een echte aanrader voor mensen met een verfijnde smaak! Dit moet je een keer meegemaakt hebben!
margriet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk, eerlijk! Elk gerecht van het 4-gangen verrassingsmenu was tongstrelend. Zelden zo lekker gegeten.Een ijzersterk team, zowel in de keuken als in de bediening. Mensen met passie en liefde voor het vak.
Het hoofdgerecht: diamanthaas met gefrituurde boerenkool in een jus van knoflook: om je vingers bij af te likken!
Enige kleine minpuntje: de akoestiek in het restaurant (het zat helemaal vol) Een kakofonie van geluid door de stemmen van de gasten die ook steeds luider leken te worden.

Verder niets dan LOF voor dit restaurant.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijn laagdrempelig restaurant in hartje Arnhem waar de nadruk ligt op de kwaliteit van de gerechten. We konden hier nog terecht tegen 21 uur. Uitermate vriendelijke ontvangst. Goede service en desgevraagd uitleg over producten. Alle gangen waren bovengemiddeld en boven verwachting. Aanraders vonden wij de bloemkool soep en het kaasplankje met een bijzondere dessert sherry. Aan het eind viel de rekening ook erg mee.