Bij Luthers

Luthersestraat 7 6811 GR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Luthers

Het hele jaar een warme ontvangst

Bij Luthers in Arnhem serveren ze internationale gerechten. De kaart is overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De kleinere gerechten laten zich makkelijk combineren, zodat je zelf eenvoudig een meergangendiner creëert. Je smaakbeleving is compleet met een bijpassende wijn. Het enthousiaste personeel adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerechten past. Geniet in dit gezellige restaurant of buiten op het verwarmde terras.

Halve fles mineraalwater

Anita J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het eten is zeer smakelijk, de gastheer is sympathiek en attent en geeft de juiste informatie over het eten en de wijn. De prijs-kwaliteitsverhouding is waanzinnig goed! Zelfs met een extreem kritische blik kan ik geen enkel negatief punt vinden .. Bij Luthers is een echte aanrader voor mensen met een verfijnde smaak! Dit moet je een keer meegemaakt hebben!
margriet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk, eerlijk! Elk gerecht van het 4-gangen verrassingsmenu was tongstrelend. Zelden zo lekker gegeten.Een ijzersterk team, zowel in de keuken als in de bediening. Mensen met passie en liefde voor het vak.
Het hoofdgerecht: diamanthaas met gefrituurde boerenkool in een jus van knoflook: om je vingers bij af te likken!
Enige kleine minpuntje: de akoestiek in het restaurant (het zat helemaal vol) Een kakofonie van geluid door de stemmen van de gasten die ook steeds luider leken te worden.

Verder niets dan LOF voor dit restaurant.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijn laagdrempelig restaurant in hartje Arnhem waar de nadruk ligt op de kwaliteit van de gerechten. We konden hier nog terecht tegen 21 uur. Uitermate vriendelijke ontvangst. Goede service en desgevraagd uitleg over producten. Alle gangen waren bovengemiddeld en boven verwachting. Aanraders vonden wij de bloemkool soep en het kaasplankje met een bijzondere dessert sherry. Aan het eind viel de rekening ook erg mee.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een heerlijke avond gehad hier! Bediening erg gastvrij en gezellig. Ga zeker naar dit leuke en knusse restaurantje als je een fijne, smaakvolle en ongedwongen avond wilt hebben.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gerechten zijn verrassend lekker. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn allergieën. Er staat een jong team en ik vind het mooi om te zien dat zij precies weten waar het om draait in de horeca, dat noem ik passie! Ga zo door!
Stella B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een topavond gehad. 4 gangen verrassingsmenu. Uitstekend, precies de goede hoeveelheid, zeer smaakvol. Enthousiaste jonge eigenaar, zelf in de bediening. Hart voor de zaak. Gezellig restaurant, vol, informeel.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten en leuke bediening. Ze laten goed merken dat ze willen dat je het naar je zin hebt. Wij vroegen om wijnsuggesties bij de gerechten en deze waren goed gekozen.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bij binnenkomst moesten we even wachten op onze tafel omdat er nog mensen zaten aan de door ons gereserveerde tafel. Eindelijk op onze plek (kleine tafel, maar groot genoeg) duurde het zeker 10 minuten voor er eindelijk iemand vroeg of we wat wilden drinken. Hierna kwam een meisje ons helpen en dat was echt een topper. Zo vriendelijk en spontaan. Dat maakt uit eten toch wel heel leuk als je leuk geholpen wordt. Een 10 krijgt ze van ons! De jongen in de bediening was ook erg aardig.

Het eten is redelijk simpel maar wel lekker. Ik vond het niet heel bijzonder maar prijs/kwaliteit is wel goed. Wij hadden bij onze gerechten de Zuid Afrikaanse huiswijn, perfect wijntje voor een mooie prijs. Overall hebben we een leuke avond gehad.
Jean-Paul T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige avond gehad met heerlijke gerechten (en wijn) op een leuke locatie met een ongedwongen sfeer.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Super bediening (gastheer) en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een ontspannen avond. Vier gangen verassing menu is aanrader. Komen hier zeker terug. Top.
karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Prijs/kwaliteit is fantastisch. Goede en vooral vriendelijke bediening! Het menu van de chef is echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
LiesAndrew .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezien de recensies waren onze verwachtingen hoog en gezien de prijzen waren de verwachtingen gereserveerd.
Omdat we dat verre weg de heerlijkste manier van uit eten vinden gingen we voor de 5-gangen verrassingsmenu van de chef! Daarbij werden we per gang verrast met een zo goed mogelijk passend wijntje. Echt alles klopte en was van hoog niveau (eten, drinken en bediening)! Daarbij was het ook nog eens een super gezellig avond samen.
Okay de ambiance is niet super en de akoestiek kan beter, maar als je lekker aan het kletsen en genieten ben heb je daar geen enkel last van! Kortom een pluim voor de koks, de bediening en onszelf!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede/prijs kwaliteit verhouding.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. We hadden een viergangen verrassingsmenu. Vooral de soep was erg lekker! Er is een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding! Vriendelijke service. Aanrader.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk eten, hele leuke bediening, wat kleine porties.
Olivier E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mijn eerste bezoek aan Bij Lutherse. Leuke eerste ontmoeting met een leuke concept en vriendelije gastheer/eigenaar. Eten heel smakelijk. Mooi 2017 gewenst!
Dylan S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Laatst heerlijk gegeten bij Luthers, de prijs kwaliteit verhouding was precies goed. Heerlijk gezeten erg gezellige sfeer met zeer prettige bediening. Wel jammer dat mijn tafelgenoot en ik redelijk snel eten, waardoor we ook wel weer snel weg waren en bijna niet hadden gedronken. Enige wat ik persoonlijk minder was das het dresseren van de borden, het was niet uitdagend speciaal of spannend. Meer verstopt maar de smaken en de cuisine was top. Ik zie het als een persoonlijk aspect. Verder was alles top
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Superlekker gegeten!
Eigenaar is zeer gastvrij en attent.
Toppertje van 2016!!