Bij Luthers

Luthersestraat 7 6811 GR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Luthers

Het hele jaar een warme ontvangst

Bij Luthers in Arnhem serveren ze internationale gerechten. De kaart is overzichtelijk en van hoge kwaliteit. De kleinere gerechten laten zich makkelijk combineren, zodat je zelf eenvoudig een meergangendiner creëert. Je smaakbeleving is compleet met een bijpassende wijn. Het enthousiaste personeel adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerechten past. Geniet in dit gezellige restaurant of buiten op het verwarmde terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bij Luthers

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 16:00
- Bar vanaf 16:00

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Luthers

Piet B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ik vond de frietjes veel te bruin gebakken. Ook de schil die nog aan de aardappel zit hoeft voor mij niet. De eye-rib was prima, met een leuke en smakelijke garnering. De citroentaart met basilicum ijs was zalig.
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
ik vond het alleen weinig en een beperkte kaart. Te weinig gerechten mag meer keuze zijn.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima eten, leuke bediening in een goede ambiance.
Kaylee J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten! Genoten van heerlijke nieuwe smaaksensaties en de vriendelijke bediening. Ze weten precies waar ze het over hebben en zorgen voor de perfecte ervaring. Zeker een aanrader!!
Jarno B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
heerlijk dineren in een ongedwongen sfeer voor een goede prijs.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en erg vakkundig geholpen! Voor herhaling vatbaar.
Chet S.
Super lekker gegeten.
Bediening erg attend.
Enige minpunt aan de lange kant qua opdienen gerechten.
Verder dikke 10 qua smaken en presentatie
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Luthers. Vriendelijke bediening, goede en originele gerechten. Zeer de moeite waard.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De dinerkaart is erg klein maar dit maakt wel dat de gerechten van hoge kwaliteit zijn voor een zeer redelijke prijs. Tijden niet zo goed vlees gegeten. Vrijwel het niveau van steaks die ik in Argentinië heb gegeten. Ook de vitello tonato was zeer goed. Uitstekende kalfsvlees en zelfs een vers stukje tonijn in het midden.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima, gastvrij en goed eten
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Geweldig lekker gegeten, mensen met hart voor de zaak.
Ik raad iedereen aan hier een keer aan te schuiven .
Smaakvol en met grote persoonlijke aandacht
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Via Iens bij dit restaurant terecht gekomen en donderdagavond buiten op het terras gegeten. Wat een topzaak. Enerzijds heel redelijke prijzen, anderzijds fantastische gerechten. Het was gezellig vol op het terras en dat is meer dan terecht. Niet alleen het eten is top, maar ook de man die bedient is top. Enthousiast, belangstellend, vakkundig. Als we weer in Arnhem zijn gaan we zeker hier weer eten. Gewoon klasse.
Constantijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker eten, relaxte omgeving en dito bediening, gezellig terras, echte aanrader!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Ik vind het een fijn restaurant, het eten is echt prima tot voortreffelijk, de bediening is heel alert, vriendelijk en denkt goed mee. Zittend op het terras vlakbij de Korenmarkt zie je zeker mensen langs komen maar is het weer niet al te druk. En je bent zo in een kroeg als je wilt.
We hebben een 5-gangen verrassingsmenu gehad met bijpassende wijnen. Echte aanrader. Verschillende fijne gerechten gehad in mooie subtiele en originele smaakcombinaties. Goede wijn-spijscombinaties ook. Enige puntje van mij zou zijn dat voor mijn smaak de gerechten soms wat meer uitgesproken qua smaak mogen zijn. Iets minder zoet en iets 'duidelijker'.
Voor een relaxte avond met vriend(en)/partner is dit zeker een aanrader
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant in straatje nabij Korenmarkt. Overdekt terras met verwarming. Gegaan voor het Chef's menu, viergangen. Mosterdsoepje, lekker. Hierna zalm met een tik van bietensap. Opmerkelijk, alle drie dachten we makreel te eten. Later uitgebreide uitleg over de bereiding. Zalm kreeg hierdoor een soort pulled uitstraling, was erg lekker. Hoofdgerecht maïskip, vrij zoute huid, maar kon het gerecht hebben. Na een heerlijk toetje met brownie en ijs. Flesje rode wijn erbij, prima, volgende keer iets terugkoelen ipv op kamertemperatuur. Bediening erg informeel en vriendelijk. Glazen wijn werden netjes bijgeschonken. Prijs/kwaliteit uitstekend. Met drie personen heerlijk gegeten en dan een bescheiden rekening. Helemaal goed !!
Corian H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De voorgerechten waren echt heel lekker en speciaal. De hoofdgerechten vielen daarna een beetje tegen. Op zich prima, zeker voor deze prijs, maar niet zo bijzonder als de voorgerechten.
Verder een leuke sfeer, hele vriendelijke en deskundige bediening, kortom, een prima avondje uit!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuke kaart met beloften die meestal waargemaakt worden - een zeer smakelijke bisque, bijvoorbeeld, en idem tartaar en mie. De keuken heeft misschien wat problemen met synchroniseren: op de bisque begon zich bij het opdienen al een (flinterdun) velletje te vormen, de makreel had een halve minuut eerder van het vuur gemogen - maar in beide gevallen waren de andere gerechten (dagsoep, steak) juist prima gaar/op temperatuur. Op een bijna vol terras was de ene serveerster soms overbelast; uiterst vriendelijk, professioneel en behulpzaam, maar uiteindelijk wel te moe om zich de namen van alle kazen op het plankje te herinneren. Aandachtspuntje: rokers uit de wind plaatsen of het terras gewoon rookvrij maken. Wie wil roken kan voor de kroeg tegenover gaan staan, tussen de soms wel erg enthousiast converserende autochtonen.
Remon V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Lekker gegeten bij Luthers. Het buitenterras is lekker losjes ingericht. Geen tafeltje naast tafeltje maar ruim verdeeld. Rustig straatje, geen verkeer. Bediening was erg toegewijd. Britt stond die avond alleen en er waren volgens mij meer gasten dan verwacht. Echter geen moment het gevoel gehad dat we daardoor minder aandacht kregen. Prima!!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was geweldig evenals de opmaak van het gerecht. De dames van de bediening waren erg behulpzaam en konden ons precies vertellen wat het gerecht in hield. Één van de dames hielp ons met het kiezen van de perfecte cocktail, deze was zeker lekker. Al met al zeker een aanrader!!
Constantijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een aanbeveling! Goed eten voor een eerlijke prijs in een rustige ongedwongen sfeer.