Bij Lotje

Rijksweg 7 1906 BC Limmen Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Lotje

Onderschat nooit de kracht van alliteratie. Bij Lotje is een gezellige bar-barbecue-bistro die van woensdag tot zondag open is en lekker en betaalbaar eten serveert. Zo heb je al een 3-gangen verrassingsmenu voor 9 euro per gang. Maar de barbecue-specials zijn ook erg verleidelijk. Van gestoofde kalfswang tot surf 'n turf - ze weten wat ze doen bij Lotje.

Meer informatie over restaurant Bij Lotje

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
dries B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten was lekker maar zeer prijzig.
Voor een biefstukje van 3 ons 33 euro met klein beetje groenten en voor 2 pers een klein zakje frites.
Sjon P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Aandachtspunt is de akoestiek.
Nathan K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Na een vriendelijke ontvangst kregen wij de interessante kaart. Het restaurant is vooral gespecialiseerd in vleesgerechten (BBQ-stijl) en helaas waren de vleesgerechten te ver doorbakken. De smaak was wel goed.
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Erg leuk adres! We hadden gekozen voor het verrassingmenu en de kok overtrof alle verwachtingen! Supergoed! Vlotte bediening. Om aan te raden!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gastvrije ontvangs ,perfecte bediening,heerlijk gegeten vooral het verrassingsmenu is een echte aanrader,wij komen zeker snel terug
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De laatste keer dat wij hier waren is al iets meer dan een jaar terug. Toen al aangenaam verrast door de kwaliteit van de producten. Dit maal voor het verassingsmenu gegaan.
Erg smakelijk goede portie en voor mij weer een reden om weer vaker langs te gaan.
Als ik dan toch een punt moet benoemen was het jammer dat het verassingsmenu van de 4 gerechten twee keer de dagspecial was.
Schweisshelm .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteren hebben we hier ons 40 jarig huwelijksjubileum gevierd en het was fantastisch!
Het restaurant was prima bereikbaar met het openbaar vervoer, zodat iedereen een glaasje mee kon drinken.
We hadden het viergangen verrassingsmenu voor 10 personen en alles was even lekker en zag zag er zeer verzorgd uit.
Voor degene met een zoutarm dieet in onze groep waren aparte gerechten gemaakt, die prima smaakten en er ook erg goed uitzagen.
We willen een heel groot compliment geven aan de geweldige koks en de supervriendelijke en attente bediening!
Wij komen hier zeker terug!

Peter Schweisshelm
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op doorreis op weg naar een feestje kwamen we toevallig bij Lotje aan tafel. Vriendelijke bediening maakte ons enthousiast voor een etentje met meerdere gangen. Vanwege de tijd hadden we helaas alleen tijd voor een hoofdgerecht. Gekozen voor de Bavette en de Spareribs. De Bavette was perfect, botermals. De Spareribs verdienen een 10. Langzaam gegaard op de BBQ was het vlees super. Geserveerd met frites, een saus, mayonaise en groenten van de BBQ. We komen terug!
KeesBeentjes .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten. We hadden een beetje haast. Daar werd door het zeer vriendelijke personeel en de keuken prima op ingespeeld.
De rib- eye van mijn vrouw en de lamracks van mij waren zeer goed.
Echt een aanrader. We komen dan ook zeker terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Op 1 mei 2016 na lange tijd weer eens wezen eten bij ons voormalige favoriete stek. ...bij Lotje is een flink aantal maanden gesloten geweest en inmiddels zit er een nieuwe uitbater in.
De kwaliteit van het eten is prima, voor de regio misschien een beetje pretentieus, maar dat komt misschien omdat ik gewoon van een goed stuk vlees houdt en dat alles liflafjes voor mij niet hoeven.
Op de bewuste dag met mijn ouders daar aangeschoven. Na onze vakantie had ik echt trek in een lokaal biertje, Dampegheest is wat er normaal geschonken werd, maar dat was niet meer verkrijgbaar. Toch raar dat je als lokaal restaurantje, ineens het lokale bier niet meer schenkt.
Eten besteld en toen begon, ondanks dat het totaal niet druk was, het lange wachten... en wachten en wachten. 3 of 4 tafels in het restaurant bezet en ongelooflijk lang wachten. Ruim een uur na het voorgerecht kwam dan eindelijk het hoofdgerecht. Zoals gezegd, kwaliteit van het eten prima, maar zo lang hoeft dit toch niet te duren? Toetje maar overgeslagen omdat de lol er af was.
Teleurstelling.
Vorige uitbaters hadden wat ons betreft een gun-factor, we kwamen er graag, waren er welkom en aten er goed.
Nieuwe uitbater kan ik niet anders beschrijven dan een uitblater. Geen reclame voor een tent in een dorp waar gewoon doen en hard werken voorop gaat.
Nooit weer.
Helaas
melissa K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Overheerlijk! Vers, genoeg en heel gezellig (knus). Genoten van de gamba's en Spareribs, prima bediening en een leuke open keuken. Dat allemaal ook nog voor een goede prijs. Wij komen zeker nog eens terug. Absolute aanrader. Eet smakelijk!
C08 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lotje is weer open! Heerlijk gegeten met mijn familie. Zelf vooraf de softshell crab gekozen met geroosterde avocadosalade en als hoofdgerecht de bavette; heerlijk! Gezellige zaak, spontane bediening en een top chef. Prijs-kwaliteit verhouding ook super. Een aanrader!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Een gastvrij onthaal. Decor is sfeervol, ademt een fijne warme sfeer uit.
Personeel was erg aardig en attent.
Mooi gepresenteerd goed eten.
Ik had gekozen voor een 3 gangen verassingsmenu, bestaand uit een voorgerecht
met zalm, Bavette als hoofdgerecht en een heerlijk nagerecht.
Echt een aanrader! Wij komen zeker terug,
Raoel-v-G .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij reden er toevallig langs en zagen dat het weer open was. Toen wij de kaart zagen waren wij meteen onder de indruk.
Als voorgerecht hadden wij de Gamba's en de carpaccio, die waren beide top. De bavette en de Black angus burger waren ontzettend lekker. De spareribs waren ook lekker, maar niet heel speciaal.
De bediening was goed en wist alles goed te vertellen. En het decor was top!
lucky5 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Super lekker gegeten. Proeverij en bavette aanrader. Bediening goed en erg aardig.
Bier van Dampegheest en wijn goed. Limoentaart als dessert zelf gemaakt.
Zullen vaker komen.
Irke W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wij eten regelmatig bij Bij Lotje, niet alleen omdat we dichtbij wonen, vooral ook omdat je er lekker kan eten! En het is er altijd gezellig met vriendelijke bediening en top eigenaren.
Afgelopen zaterdag met vrienden gegeten, ook zij hadden heerlijk gegeten en waren onder de indruk van het malse vlees.
Voor iedereen uit de buurt of toevallig in de buurt een aanrader!
Denise A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij "bij lotje" gisteravond. Vooraf hadden we de gamba's, goed van smaak. Had van mij nog wel iets meer ui en andere groeten in gemogen, dat vind ik altijd lekker erbij. Als hoofdgerecht had ik de kogelbiefstuk en mijn vriend de rib eye met champignonsaus, allebei heerlijk. Als dessert wat bolletjes ijs. Vriendelijke bediening, erg gericht op gastvriendelijkheid. Komen zeker nog eens terug.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Leuk restaurant met enthousiaste jonge mensen!
Als voorgerecht hadden we een proeverij op deze manier kun je eenvoudig verschillende gerechten proberen, wat erg goed was. Als hoofdgerecht hadden we Cote de boeuff voor 2 personen dit vlees was erg goed en had een heerlijke grill smaak. Je krijgt grote porties en heerlijke frites.
Dit is geen luxe restaurant, maar wel een gezellige bistro met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
vleeseter67 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Extra groot stuk vlees besteld: 300 gram medium. Eerste hap prima. Tweede kauwgom. Daarna steeds twijfelachtige kauwbaarheid. Eigenlijk gewoon niet goed. Wil niet zeuren. Uiteindelijk de helft opgegeten, een kwart laten staan en het laatste kwart als uitgekauwde kauwgom ernaast. Duidelijk signaal. Bord wordt opgehaald. Ik geef aan dat het vlees niet goed was. Nauwelijks reactie. Koffie gedronken. Bij het afrekenen geen woord over dat vlees. Dus ik zeg het zelf nog een keer. Toen kon er een excuus vanaf. Jammer dat ik er min of meer naar moest vragen. En dat ik gewoon slecht gegeten heb.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Bij Lotje is een leuke aanwinst voor Limmen. Enthousiast team medewerkers en de kok komt zelf aan je tafel, vind ik ook altijd wel wat hebben. Al een aantal keer hier gegeten. Vorige keer was de biefstuk niet mals genoeg; was geen probleem, er kwam een nieuwe aan en voor het wachten een gratis drankje. Spare-ribs zijn super, maar ook de salade is goed. Erg lekkere patatjes en salade bij de gerechten. Verwacht geen haute-cuisine, maar een gezellige, ongedwongen sfeer en prima eten.