Bij Kobus

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

7,2
Amigo01 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gezellig met vier volwassenen en twee kleine meisjes bij Kobus gegeten. Erg vriendelijk personeel, zeker ook gastvrij voor kinderen. Direct bij de drankjes kregen we twee mandjes brood, daarna erg lekkere voorgerechten en saté en salades als hoofdgerecht. Erg lekker. De kleintjes kregen direct na hun kindermenu een ijsje, zodat ze niet meer hoeften te wachten. Ook de andere lekkere desserts werden vlot geserveerd. Een gezellige avond, met lekkere gerechten en vlotte, attente serveersters.
Johnbloemen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We komen 17.20 uur binnen het drinken wordt opgenomen en evenlater het eten neemt er een een voorgerecht en drie kwartier later krijgen we het hoofdgerecht nadat we gevraagd hadden waarom het zo lang duurde. De serveerster zei dat er iets was misgegaan in het systeem ( papiertje gaat beter ) , woorden met diegene die opgenomen heeft.
Het eten waarschijnlijk in de magnetron warmgemaakt want het was gloeiend heet, enfin komen we later bij de kassa staat die zelfde meid afterekenen, en wij zeggen er weer wat van dat we het niet netjes vinden dat het zo lang duurde.
Zegt zei dat het dan normaal is als er een voorgerecht ( een soepje ) is geweest dat je dan een uur moet wachten op het hoofdgerecht. Ik had bijna het voorgerecht en de drankjes betaald en weggegaan.
Dit is niet voor herhaling vatbaar. Een slecht restaurant, heb er trouwens geen chef of zo zien lopen.
geachte heer, mevrouw.
Uiteraard nemen wij alle kritiek en of opmerkingen serieus, alleen in uw geval wil ik toch wat kanttekeningen plaatsen, zeker omdat ik vind dat u mijn medewerkers denigrerend bejegend.
Op 27 sept. is de eerste bestelling opgenomen om 18:23, eten is opgenomen om 18:26, het hoofdgerecht is om 18:53 geserveerd, op 19:26 is er een laatste bestelling gedaan en om 19:41 heeft u de rekening gekregen.
Persoonlijk vind ik dit alleszins redelijke serveer tijden om uit eten te gaan, maar misschien is het in uw geval beter om voortaan " uit eten te gaan" bij een landelijk bekende hamburgerketen, daar krijgt u nl. het voorgerecht, hoofdgerecht en de rekening in 1 keer en is het eten ook meestal lauw.

met vriendelijke groet.

Reactie van proever:

Beste Kobus,
De reactie kan ik begrijpen, maar dat ik de medewerker vreemd bejegend heb is aan mij wanneer ik op een niet zo klantvriendelijke manier wordt aangesproken als ik een klacht dat ik op z'n minst een half uur moet wachten op het eten, omdat er iets mis is gegaan "met het systeem" en je hoeft je klant niet naar een hamburgerrestaurant te verwijzen, dit is zeer klantonvriendelijk , maar kijk ook naar de klacht op Tripadvisor, daar staan er nog meer over Bij Kobus,
. Moeten die mensen soms met mij mee naar de Mac.
Vr Gr JB.
MIRRROS .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisteravond op 23 augustus 2015 bij Kobus gegeten. Wat een teleurstelling was het voor ons vieren. Wij hadden een verjaardagsuitje georganiseerd voor onze ouders. Speciaal gereserveerd voor de zekerheid. We hebben nog nooit zolang moeten wachten op ons eten. We waren al vroeg (rond 17.15 uur) als een van de eersten (omdat mijn ouders 80 plus zijn), maar werden ongeveer als laatste bediend. Iedereen die na ons binnenkwam, kregen allemaal eerder te eten en die waren ook alweer weg, terwijl wij nog op ons eten zaten te wachten. Toen we er wat van zeiden, kregen wij de schuld. Omdat we een voorgerecht hadden besteld, moesten we heel lang wachten op ons hoofdgerecht. Dat hadden we dus beter niet kunnen doen. Dat we pannenkoeken wilden eten, tja dat hadden we niet moeten doen want de kok heeft maar 4 pitten(!!!) en hij moest er bij blijven. Eerst moesten de anderen allemaal eten en na een uur kwamen dan eindelijk de pannenkoeken. We hadden al geen honger. Wij waren degenen volgens de bediening die hieraan schuldig waren. Helemaal geen excuses of iets. Toen moesten we ook nog heel wachten op onze koffie en ijsje, het leek wel of ze het erom deden. Weer zei de bediening telkens we kunnen er niks aan doen. WIJ OOK NIET. Wie dan wel???? Om 20.15 uur zijn we teleurgesteld naar huis gegaan. We moesten nog 100 km rijden. Ik heb nog nooit zoiets onfatsoenlijks meegemaakt. Nog geen kopje koffie gratis als excuus, helemaal niets. We vonden het echt een afknapper. Mensen niet meer naar Bij Kobus gaan. Suffe bedoeling, geen attente bediening, en mensen tekort in de keuken, en vooral geen excuus is erg kwalijk.
Restaurant1111 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Vanavond een zeer teleurstellende ervaring gehad bij dit restaurant. De Aspergesoep smaakte alleen maar naar room, de Tortilla schotel was incompleet: Champignons en Cashew noten ontbraken. Na vraag naar de ingrediënten die ontbraken, werden deze binnen enkele minuten apart in een bakje op tafel gezet met de vermelding: de Kok was dit vergeten. Geen excuses van wie dan ook. Kortom, dit waren we niet gewend bij dit Restaurant, waar normaal de Kok altijd komt informeren of alles naar wens is. Jammer, een gemiste kans en een klant kwijt.
Amigo01 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Woensdagavond samen met m'n zoon heel gezellig en erg lekker gegeten bij Kobus.
De Carpaccio was erg lekker en werd vlot geserveerd. Ook de hoofdgerechten spare-ribs en saté vielen bij ons erg in de smaak. Het vlees was super mals en de frites lekker knapperig gebakken. De bediening was erg attent. We besloten deze gezellige avond met een coupe Kobus en gingen heel tevreden naar huis.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Na een goede ervaring enkele jaren geleden, teruggekomen bij Bij Kobus. Deze keer teleurgesteld. De uiensoep vooraf was goed en lekker er hoorde echter bij elk voorgerecht brood en kruidenboter van het huis geserveerd te worden. Wij wisten dit aanvankelijk niet en we hebben het ook niet gekregen. We keken vreemd op toen anderen wel brood geserveerd kregen en er luid gezegd werd dat alle gasten die een voorgerecht bestelden brood en kruidenboter van het huis kregen. Wij hadden intussen onze uiensoep op en hebben er maar niets van gezegd. Het viel ons trouwens direct al op dat de bediening drukker was met eigen kletspraatjes dan met attente bediening.
Het vis-hoofdgerecht was redelijk maar niets bijzonders, de lamsreepjes waren taai en dreven samen met ook weer smakeloze ravioli en met sla in een halve centimeter jus. Ook was het in het restaurant koud. We zaten naast de radiator maar deze was koud vandaar een 6 voor decor. De zaak was wel redelijk gezellig ingericht maar meer als eetcafé dan als restaurant.