Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

9,3
Uvon .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij zijn gematigde eters en weten kwaliteit te waarderen boven kwantiteit. Smaken zijn verrassend en goed op elkaar afgepast. De bediening is gastvrij en behulpzaam. De ambiance verdient nog wel de nodige aandacht. Het geheel doet wat oubollig aan.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gerechten zijn goed van smaak en opmaak. Bediening is super vriendelijk.
Jammer dat het exact hetzelfde menu was als de vorige keer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Zo bijzonder, fijne, vriendelijke bediening uitmuntende kennis van hoe je van iets zo simpel zoiets lekkers kan maken.
De Chef (Kees) weet met liefde de meest bijzondere gerechten te maken waaruit blijkt dat hij de producten respecteerd en weet wat de mogelijkheden zijn.
bafanisa .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Via Socialdeal terecht gekomen bij Bij Kees voor en 4-gangen menu samen met een vriendin. Uiteraard de recensies gelezen dus de verwachtingen waren best hoog. 1e gang, de zalm met taco was heerlijk, mooi opgemaakt op een apart bord. Helaas waren de 2e, 3e en 4e gang (vooral de tartaar en de risotto) helemaal niet lekker. Op de vraag van de serveerster hoe het had gesmaakt heb ik eerlijk antwoord gegeven en ook nog gezegd dat het niet aan de kok ligt maar aan mijn smaak maar kennelijk werd het ons behoorlijk kwalijk genomen en werd er verder minder vriendelijk tegen ons gedaan.
Uiteindelijk met een hongergevoel na 4 gangen weer in de auto gestapt en thuis een boterham gegeten. Voor ons een absolute NO-GO!
inekemooij B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
kleine gerechtjes met bijzondere smaakcombinaties. goede uitleg over de gerechten en de ingrediënten. heerlijke wijnen en erg prettige, vriendelijke en adequate bediening!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Hier wezen eten met AH dinerbon, menu was al samengesteld bestond eigenlijk uit drie kleine gerechtjes eventueel tegen betaling aan te vullen met een dessert, na overleg met de keuken kon er wel iets anders worden klaargemaakt als er iets bij zat wat men niet lustte. er werden geen bijgerechten zoals aardappelen, frites, pasta of groenten geserveerd. De drankjes waren aan de prijzige kant zeker voor de hoeveelheden die werden ingeschonken. Het eten op zicht was niet slecht maar wij hadden niet het gevoel uit eten te zijn geweest. Kortom we hebben geproefd maar de kans dat we hier weer komen is vrij klein.

Braam07 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Prima huiswijn, Franse Chardonnay 2014 goed van smaak.
Apart AH- menu-tje, 3 gerechten gekozen uit het officiële menue.
Ware beter geweest te kiezen uit het officiële menu, prijzen per gang zijn hetzelfde en het geeft een veelzijdiger, gevarieerdere keuze en laat je bovendien kennis maken met wat er zoal te eten is, van belang bij een volgende bezoek.
Ambiance is wat oubollig, met balken plafond. Het was wel gezellig maar niet bijzonder.
Jammer dat er geen lunch is maar de ligging is iets buiten het centrum.
De gerechten waren goed van smaak, vers. De kok doet al zijn oorkondes en prijzen eer aan.
dasch .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Bij Bij Kees proef en zie je de liefde voor het vak in elk gerecht. De gastvrouw en ook het overige personeel brengen deze boodschap vervolgens verder over en zorgen dat het je daarnaast aan niets ontbreekt.
goedemorgen .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Weer heerlijk gegeten! Is en blijft een topadres! Heerlijk het 4 gangen verrassingsmenu gekozen om een verjaardag te vieren. Een AANRADER!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Via socialdeal op 02-07-2015 kennis gemaakt met restaurant Bij Kees. Ik had al bij Iens gelezen dat dit het coming restaurant is qua beoordelingen en stond al op mijn lijst om deze zomer bezocht te gaan worden. Een heerlijk viergangenmenu met boorden als plaatjes en zeer smakelijke ingredienten. Het begeleidende brood was heerlijk warm. Een restaurant wat verdient om elke avond volle bak te hebben. Kees kwam nog even aan tafel en ik kon hem oprecht complimenteren, De bediening was zeer soepel, viendelijk en adequaat . Het was een heerlijke avond welke wij snel nog eens over gaan doen. zeker een aanrader !!!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten Bij Kees met een 'I want it all' arrangement van de Iens Dinner Deals. 5 gangen menu met mooi bijpassend wijnarrangement. Mooie ceviche, heerlijke steak tartaar, kabeljauw en wagyu gehaktbrood. Als laatste een bijzonder dessert en om het af te maken koffie met een drankje naar keuze. Ook de service was erg goed en men wist waaer men het over had. Alleen het gehaktbrood en/of garnituur had iets meer mogen zijn, maar valt in het niet bij de overall ervaring. Erg genoten dus, een aanrader! Ben ook benieuwd naar eten wat de pot schaft op zondag voor een zeer interessante prijs.
Chris1963 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Gegeven de uitestekende recensies hadden wij hoge verwachtingen van "Bij Kees". Het "restaurant" is een omgebouwd cafe. Wij werden geplaatst aan een plastic tafel zonder tafelkleed - beetje voetbalkantine-gevoel.

De inleiding van de gastvrouw was bijzonder: geen hoofdgerechten, geen bijgerechten maar iets er tussen in. We kozen voor een 4 gangen verrassingsmaaltijd met een bierarrangement en lieten ons verrassen. Dat viel tegen. Uiteindelijk kregen we 4 keer net iets meer dan een amuse. Uiteindelijke gingen we weg met een hongergevoel en zeer teleurgesteld, terwijl we flink hadden betaald - elders krijg je veel meer waar voor je geld.

Als je pretendeert een restaurant te zijn dan zul je ook je daaraan moeten aanpassen. Wij misten de amuse vooraf waarin de chef zich normaliter laat zien. Verder waren er geen tussengangen of verrassinkjes. Bovendien mist het "restaurant" de uitstraling van een restaurant. Het idee van een voetbalkantine of omgebouwde bar zonder styling blijft. Eten en inrichting passen goed bij elkaar - zonder stijl.
E P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Op zaterdagavond heerlijk en relax gegeten met vrienden.Wij gingen voor de vijf gangen inclusief wijnarrangement,alle smaken zo puur, heel goed in balans.We hebben ons laten verrassen door de chef en alles was even lekker.Bij ieder gerecht werd er verteld wat het was en sloot de wijn er perfect op aan.Kortom wil je culinair eten voor een schappelijke prijs en in een ongedwongen ambiance is Bij Kees zeker een aanrader!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Top avond met vrienden bij Kees via Socialdeal. Passende aandacht van eigenaars voor vrolijk gezelschap. Vooraf toast met zalm op keienbedje, ziet er verzorgd uit en smaakt puur. Daarna nog puurder een tartaartje, smullen. Risotto die smelt op tong :-) hoofdgerecht is een geplukte cnfit waar je eigenlijk pootje verwacht. Dames blij. Smaakt à la douche France. Heren sluiten nog af met fris dessert. Geheel top gespoeld met mooie grunerfeltliner en een Rioja crianza. Volgens mij is Socialdeal topmmarketing stunt, maar kan voor kok bijna niet uit. Gaan weg met een bon voor 4=2 bij Kees of le Beau. Ons zie je allemaal terug, wel blijven :-)
Sander .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Voor de tweede keer met een paar collega's gegeten Bij Kees. Een klein uur vooraf gereserveerd, er was gelukkig nog plek. Bij Kees ziet er uit als een bar-eetcafé en je moet moet eten wat de pot schaft (wat de kok heeft uitgekozen). Maar het eten is van hoge kwaliteit en kan zich meten met een veel duurder restaurant. Het eten wordt daarnaast fraai opgediend en je krijgt bij elk gerecht een uitleg van de bediening, die vriendelijk, correct en vlot is. Wij hadden dit keer een veganist in onze groep, dat zijn altijd lastige klanten, maar ook hij was zeer te spreken over de (aangepaste) gerechten die hij voorgeschoteld kreeg. Het was kortom weer een heel positieve ervaring, hier komen we graag nog een keer terug.
mdridder .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Het menu van de restaurantweek gegeten. Duidelijke uitleg hoe het werkt, we hebben het menu uitgebreid met nog eens twee gangen.De taco met zalm was een leuke binnenkomer, verfrissende smaken.Vooral het hoofdgerecht was heerlijk, wagyu gehaktbrood met geitenkaas,tomaat en truffel, voortreffelijk. Kaasplateau was ook best uitgebreid. Mijn partner koos voor een bijpassend bierarrangement, is weer eens wat anders en paste er zeer goed bij.
De sfeer was ook gemoedelijk en de bediening was vriendelijk en hield alles in de gaten. De kwaliteit/prijsverhouding is ook dik in orde.Tip: bij het schenken van de wijnen de herkomst vermelden. We hebben een zeer plezierige avond gehad en komen zeker nog eens terug.
hanneke0710 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
We hebben heerlijk gegeten! Deze keer via Social Deal, maar we komen zeker terug! De vier verschillende gerechten waren allemaal even verrukkelijk, de bediening was zeer attent en goed, en de sfeer is super. Complimenten voor de kok en gastvrouw!!
coenie .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Zoek je naar parels dan vind je ze niet maar deze kwam als verrassing via SocialDeal op ons pad. Genoten van het 4 gangen verrassingsmenu in het verzorgde en sfeervolle restaurant van Kees.. Eindelijk eens niet volgestopt met friet maar overheerlijke gerechten samengesteld uit niet alledaagse ingrediënten. Mijn glutenvrij dieet was geen enkel probleem. Elk gerecht deed ons opnieuw verbazen en ook de professionele bediening van gastvrouw Astrid bezorgde ons een heerlijk ontspannen avond. Het was niet druk, en toch gezellig met een rustig achtergrondmuziekje. Omdat het nog vroeg was en de sfeer zo ontspannen sloten we de maaltijd af met een kaasplateau. Het werd een onverwachtst doordeweekse avond met een gouden randje.
4691 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
voor het eerst `bij kees` gegeten. wat een verrassing! mooi geserveerde aparte, verse creaties. wat dat betreft zeker een aanrader. ook het toetje werd met grote aandacht aangeboden. heerlijk! over de muziek waren we minder te spreken. die had wat afwisselender gemogen. en jammer van het koffiezet apparaat, dat maakt nogal herrie en haalde de sfeer van restaurant naar café.
JopRussell .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Voor het eerst rauwe vis en rauw vlees gegeten omdat we door de AH actie een verrassingsmenu kregen. Fantastisch om mee te maken dat wat je normaal nooit zou kiezen zo verrukkelijk kan zijn.
De bediening weet je als klant zeer welkom te heten, de sfeer is gastvrij.
Gaan zeker terug!