Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,5
Helena R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
lekkerste eten is de vis.
goede vertellen over de gerechten.
sfeer is ontspannend.
Het gebruik van het servies een beetje aanpassend aan de gerechten.
Lennaert D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Vanavond heerlijk gegeten Bij Kees! In het kader van AH-actie hadden we drie gangen. De eerste gang bestond uit een heerlijk bereiding van Pieterman, de tweede gang een steak tartare en de derde gang was gekonfijte eend. We hebben er als vierde gang een dessert bij genomen. Dit was een dunne wafel met aardbeien. Alle gerechten waren met liefde klaargemaakt en zagen er mooi uit. De smaak van alle gangen was erg goed! De gastvrouw is erg vriendelijk en neemt de tijd voor haar gasten. Wie zich in Zierikzee culinair wil laten verrassen, is Bij Kees aan het juiste adres. Wij gaan zeker nog een keer op herhaling!
Punta D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
De ontvangst was hartelijk, het eten uitstekend, zoals ook de bediening. Voor oudere dames zoals wij was het eten voldoende maar een gezonde jonge man zou hier niet voldoende kunnen eten tenzij er extra van de kaart wordt bij besteld. Ook leken de gerechten erg op de gerechten van vorig jaar.
Wij 2 dames van 79 en 83 jaar, de laatste uit Zuid Amerika, hebben genoten van verfijnde gerechten.
phansma H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij aten een driegangen menu. Ik zou niet kunnen kiezen welk gerecht ik het lekkerst vond. Alle drie erg lekker. Wij werden heel hartelijk ontvangen. de uitleg bij de gerechten was voortreffelijk
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij hebben een "heerlijke" avond gehad.
Vooral genoten van de steak tartare.
Zullen zeker onze vrienden aanraden "bij Kees" te gaan eten, een feestje!
jokekramp .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het viel ons tegen.
We gingen weg met trek.
We hadden extra portie frietjes besteld...waren ze vergeten de patatpan aan te zetten.
De eerst 2 gerechten waren koude gerechten je kon niet kiezen. !

Marjodebake D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Heerlijk gegeten.maar voor een grote eter lijken mij drie gerechten iets te weinig.misschien een menu van 4 gerechten voor dezelfde prijs?
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gewoon een keer doen! Gezellige bediening en het eten is super. Een aanrader voor mensen die ook eens Zierikzee willen bezoeken.
Wanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Een beetje achteraf en een beetje moeilijk parkeren maar wel de moeite waard. Goede gerechten, aardige bediening en nette prijs. Maar echt gezellig? Daar zijn wij nog niet uit!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
De tijd van minimalisatie van porties is voorbij. Eten was wel lekker, maar alleen door extra tussengerecht kwamen we enigszins aan voldoende maagvulling. Alleen 5 gangen zal je het idee geven dat je gedineerd hebt.
De serveerster die ons het vaakst bediende, was stug en maakte een grote blunder door een biersoort dat on the rocks geserveerd dient te worden, in een wijnglas zonder ijs te serveren. Vakmanschap is meer dan alleen het oplepelen wat geserveerd wordt.
Attie W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
De gerechtjes waren zonder meer lekker.
Uit eten is niet alleen lekker eten.
Zorg dat het personeel op de hoogte is van de wijnen die op de kaart staan en serveer rode wijn op de juiste temperatuur. Inrichting van de zaak vonden we erg krap en oubollig.
Elzalien .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Bij Kees is gewoon een top restaurant in zeeland. De borden worden mooi opgemaakt en het eten is er heerlijk. Ze serveren er heerlijk brood bij. De bediening is zeer vriendelijk en geven het gevoel dat je welkom bent en je het aan niets ontbreekt. Keuken personeel zorgt voor mooie gerechten. Ik kom zeker vaker terug!!
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gerechten zijn goed van smaak en opmaak. Bediening is super vriendelijk.
Jammer dat het exact hetzelfde menu was als de vorige keer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Zo bijzonder, fijne, vriendelijke bediening uitmuntende kennis van hoe je van iets zo simpel zoiets lekkers kan maken.
De Chef (Kees) weet met liefde de meest bijzondere gerechten te maken waaruit blijkt dat hij de producten respecteerd en weet wat de mogelijkheden zijn.
bafanisa .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Via Socialdeal terecht gekomen bij Bij Kees voor en 4-gangen menu samen met een vriendin. Uiteraard de recensies gelezen dus de verwachtingen waren best hoog. 1e gang, de zalm met taco was heerlijk, mooi opgemaakt op een apart bord. Helaas waren de 2e, 3e en 4e gang (vooral de tartaar en de risotto) helemaal niet lekker. Op de vraag van de serveerster hoe het had gesmaakt heb ik eerlijk antwoord gegeven en ook nog gezegd dat het niet aan de kok ligt maar aan mijn smaak maar kennelijk werd het ons behoorlijk kwalijk genomen en werd er verder minder vriendelijk tegen ons gedaan.
Uiteindelijk met een hongergevoel na 4 gangen weer in de auto gestapt en thuis een boterham gegeten. Voor ons een absolute NO-GO!
inekemooij B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
kleine gerechtjes met bijzondere smaakcombinaties. goede uitleg over de gerechten en de ingrediënten. heerlijke wijnen en erg prettige, vriendelijke en adequate bediening!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Hier wezen eten met AH dinerbon, menu was al samengesteld bestond eigenlijk uit drie kleine gerechtjes eventueel tegen betaling aan te vullen met een dessert, na overleg met de keuken kon er wel iets anders worden klaargemaakt als er iets bij zat wat men niet lustte. er werden geen bijgerechten zoals aardappelen, frites, pasta of groenten geserveerd. De drankjes waren aan de prijzige kant zeker voor de hoeveelheden die werden ingeschonken. Het eten op zicht was niet slecht maar wij hadden niet het gevoel uit eten te zijn geweest. Kortom we hebben geproefd maar de kans dat we hier weer komen is vrij klein.

Martin B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Via socialdeal op 02-07-2015 kennis gemaakt met restaurant Bij Kees. Ik had al bij Iens gelezen dat dit het coming restaurant is qua beoordelingen en stond al op mijn lijst om deze zomer bezocht te gaan worden. Een heerlijk viergangenmenu met boorden als plaatjes en zeer smakelijke ingredienten. Het begeleidende brood was heerlijk warm. Een restaurant wat verdient om elke avond volle bak te hebben. Kees kwam nog even aan tafel en ik kon hem oprecht complimenteren, De bediening was zeer soepel, viendelijk en adequaat . Het was een heerlijke avond welke wij snel nog eens over gaan doen. zeker een aanrader !!!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten Bij Kees met een 'I want it all' arrangement van de Iens Dinner Deals. 5 gangen menu met mooi bijpassend wijnarrangement. Mooie ceviche, heerlijke steak tartaar, kabeljauw en wagyu gehaktbrood. Als laatste een bijzonder dessert en om het af te maken koffie met een drankje naar keuze. Ook de service was erg goed en men wist waaer men het over had. Alleen het gehaktbrood en/of garnituur had iets meer mogen zijn, maar valt in het niet bij de overall ervaring. Erg genoten dus, een aanrader! Ben ook benieuwd naar eten wat de pot schaft op zondag voor een zeer interessante prijs.
Chris1963 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Gegeven de uitestekende recensies hadden wij hoge verwachtingen van "Bij Kees". Het "restaurant" is een omgebouwd cafe. Wij werden geplaatst aan een plastic tafel zonder tafelkleed - beetje voetbalkantine-gevoel.

De inleiding van de gastvrouw was bijzonder: geen hoofdgerechten, geen bijgerechten maar iets er tussen in. We kozen voor een 4 gangen verrassingsmaaltijd met een bierarrangement en lieten ons verrassen. Dat viel tegen. Uiteindelijk kregen we 4 keer net iets meer dan een amuse. Uiteindelijke gingen we weg met een hongergevoel en zeer teleurgesteld, terwijl we flink hadden betaald - elders krijg je veel meer waar voor je geld.

Als je pretendeert een restaurant te zijn dan zul je ook je daaraan moeten aanpassen. Wij misten de amuse vooraf waarin de chef zich normaliter laat zien. Verder waren er geen tussengangen of verrassinkjes. Bovendien mist het "restaurant" de uitstraling van een restaurant. Het idee van een voetbalkantine of omgebouwde bar zonder styling blijft. Eten en inrichting passen goed bij elkaar - zonder stijl.