Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Marco Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Heerlijke verrassingsgerechten. Kleinere porties maakten het tot een waar succes!
Met zorg bereid, door de bediening aan tafel uitgelegd en met smaak gegeten!
De minder sfeervolle inrichting doet er dan niet toe. Ook wat dat betreft valt over smaak niet te twisten!
MvdBM .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
De sfeer is fantastisch en het eten overheerlijk. Super leuk concept 4 middelmatige gangen ipv voor-hoofd-na. Zeker voor herhaling vatbaar.
herbswartz .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Eerste indruk was direct goed. We werden door onze gastvrouw bij de deur ontvangen en naar onze plaats gebracht. Vooraf gaf ze uitleg over de werkwijze en ze bleef gedurende de hele avond attent. Na een heerlijke amuse kregen we een 4 gangen verrassingsmenu. Alle gangen waren inderdaad verrassend en zeer smaakvol. Bij iedere gang werd een duidelijke uitleg gegeven. Ook de door het huis aanbevolen wijn, een Franse Merlot, was een goede keuze.
Het interieur gaf een warme en gezellige indruk, wat de avond compleet maakte.
Antoinette .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
AH restaurantweek. Gastvrije bediening en heerlijk eten!
We waren aan de vroege kant voor onze reservering en wilden daarom eerst graag wat drinken. Dit was geen probleem. We hebben ons te goed gedaan aan het zelfgebrouwen biertje van Kees. Een aanvulling op het geheel.
Hierna kregen we ipv 3 gangen er maar liefst 4! Kleine porties zodat we op een leuke manier konden kennismaken met het restaurant en de verschillende gerechten op de menukaart.
De borden waren met smaak en zorg voor het eten opgemaakt waardoor alle smaken mooi tot zijn echt kwamen en je je als gast gewaardeerd voelde. De bediening was gastvrij, aardig en attent en wist precies wanneer je iets nodig had.
Het was wat ons betreft echt een avondje uit!
We komen hier zeker nog een keer terug.
restaurant12 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Rustige omgeving, heerlijke achtergrondmuziek.
Eten was heerlijk, verrassende gerechtjes met verschillende smaken.
Kortom een echt avondje uit, een belevenis
rwillemse .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Het eten was zonder meer uitstekend. Vier gangen, formule vier maal tussen hoofd en voor in. Allemaal netjes gepresenteerd en erg goed van smaak en ook nog verrassend qua samenstelling. Mosseltjes met een romige saus en kleine chorizoblokjes, eendeplukvlees op risotto met truffelsmaak, zeebaars gemengd met avocado en gerookte palingblokjes. Ook de wijn was uitstekend.
Gezellig authentiek interieur, redelijk eenvoudig, maar goed onderhouden.
Adequate bediening, aanrader, gaan zeker terug.
ronderoo .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Dit is een kleinschalig restaurant, het eten is prima en de bediening net en aardig.
Het omzetten van een gerecht (bijv. vis naar vlees) was volgens de bediening niet eenvoudig.
Toch netjes vanuit de keuken een ander gerecht ipv vis ontvangen, keurig!
toetje45 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Heerlijk met z'n viertjes gegeten "Bij Kees". Deze keer een verrassingsmenu. Zeker aan te raden. Was een smaaksensatie. Zal snel weer gaan. De menukaart van november ziet er nl. goed uit.
Johan van B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hartstikke leuk gegeten en volgens een origineel concept. Gekozen voor het verrassingsmenu met bierarrangement. Heerlijk dat er eens wordt afgeweken van voorgerecht, hoofdgerecht, dessert. Verrassende waren zeker de mosselen met chorizo en kerrie. Zeker een aanrader en wij keren zeker een keer terug. De verrassing van Zierikzee wat mij betreft.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Voor de 2e keer heerlijk gegeten Bij Kees met de AH-actie. Gelijk een reservering gedaan voor 4 personen.
Verfijnde smaak en originele combinaties. Absolute aanrader!
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk gegeten Bij Kees, onder andere Tonijn|komkommer|krokante filo|tauge|truffel, en nog niet op de kaart maar wel mogen proeven: Wagyugehaktbrood #caprese #truffel. Zet maar snel op de kaart Kees ! Alle gerechtjes die we gegeten hebben smaakte voortreffelijk. Onze tafelgenote kon met moeite afscheid nemen van het dessert..zo lekker !
Ook leuk, Bij Kees heeft "pretpark "lekkernijen...het pre-dessert suikerspin was echt lekker, en ook gewoon leuk natuurlijk. popcorn met caramelsaus bij de koffie. Je moet er maar opkomen ! Gezellige avond met attente en vriendelijke gastvrouw (en )
Graag tot een volgende keer.
Mariela B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Geweldig gegeten. Smaak explosie!
Zeer vriendelijke gastvrouw! en niet te vergeten dat je bijkees bier kunt verkrijgen!
You have to try it!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Mijn man en ik hebben gebruik gemaakt van de restaurantcheque van AH. Hiervoor serveerde men een verrassingsmenu. Dat is altijd even afwachten en je eet beiden hetzelfde. Wij hadden verwacht 3 gerechten en een dessert te krijgen, maar we kregen 4 gerechten aangeboden, 2x vis en 2x vlees. Het was erg lekker zoals gewoonlijk, maar een beetje veel voor/hoofdgerechten. Met name het 4e gerecht (eend) was eigenlijk te veel/zwaar. Bovendien weet je bij een verrassingsmenu niet wat je geserveerd krijgt; wij hebben dan ook geen frietjes/aardappeltjes/groeten bij besteld, hoewel we dit achteraf wel gewild hadden. Kortom, het was weer heel lekker en apart eten, maar voor een dergelijke actie, had Kees beter 3 gerechten en 1 dessert kunnen kiezen en toch tijdig aangeven wat het volgende gerecht is zodat je nog een aanvulling kunt bijbestellen. Maar, we zijn helemaal enthousiast over dit restaurant, zijn gastvrouw en kok!
Vivi-POJ .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Prima restaurant, superkok,Astrid ook super attent en vriendelijk in de bediening! Eten bij Kees is een aanrader. Wij gaan zeker terug, maar ik moet wel opmerken dat het geen geschikt restaurant is voor mensen die heel veel willen eten en grote bakken friet en groente willen! Zo'n restaurant is Bij Kees niet. Maar wij hebben heerlijk getafeld!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
wij vonden vooral het eerste gerechtje: de zeebaars met avocado en citroen héérlijk fris en goed van smaak en ook het laatste gerecht: de eendenborst was echt verrukkelijk! Wel misten we de groenten en íets van aardappel, pasta of rijst erbij. De smaken waren zonder meer prima! We vinden de prijzen wel dusdanig, dat we net zo lief voor dat geld ergens anders gaan eten. Het was leuk voor een keer met de AH spaaractie (1 menu gratis)
Lisanneslegers .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Heerlijk gegeten. Vooral de tartaar met eitje was geweldig culinair!!! Complimenten. Jammer dat het mes niet scherp was. Vooral bij de biefstuk was dat erg lastig.
PienP .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
we hebben een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gekregen.Vriendelijke bediening.
Alle 4 de gerechtjes waren heerlijk, echt 'n verrassing.
Je zit echt vol na de 4 gerechtjes. Hebben toch nog een toetje besteld.
Ook dat was leuk gepresenteerd.
Beslist een plek om naar terug te keren en door te vertellen !
bpolderman .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
We hebben heerlijk gegeten. alles was goed op smaak. We mochten aangeven of we iets niet lusten, of er ergens rekening mee moest worden gehouden. De combinatie van rauwe zeebaars/Hollandse garnaaltjes, de tartaar met het zachtgekookt eitje, de heerlijke mosseltjes met stukjes chorizoworst in een heerlijk sausje en het stoofpotje van eend maakten het verrassingsmenu compleet. Voor herhaling vatbaar, we hebben al gereserveerd!
Zeelandfan .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Een gezellig restaurant in Zierikzee, en een uitermate vriendelijke ontvangst. Een heerlijk 4-gangen diner dat bestond uit kleine gerechten met niet alledaagse ingrediënten. Met name de mosselen vonden wij heerlijk, maar ook het gerecht met zeebaars en het gerecht met eend vonden wij erg lekker.
Bij Kees word je verrast met mooie combinaties van gerechten.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Een hele leuke avond beleeft in een sfeervol, maar wel een rustig restaurant. De bediening en verwelkoming was erg goed. Ik voelde me bij voorbaat al snel thuis. De bordjes werden wel op een lekker tempo geserveerd (persoonlijke voorkeur).

De gerechten waren zorgvuldig opgemaakt en erg smaakvol. Voor mij schoot de zeebaars met avocado en Hollandse spek eruit. Een heerlijke combinatie. Dit restaurant was voor mij een eindje rijden; maar bij nader inzien voor een hele leuke avond. Wij zijn zeker van plan nog eens een bezoek te brengen. Een echte aanrader.