Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,6
jose S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Vooral de geconfijte eend was heerlijk. Het verrassingsmenu was een combinatie van 3 wat kleinere gerechten. Ook de pieterman met Stellendamse garnalen was zeer smakelijk. Wel missen we wat meer groenten en eventueel iets van puree/frites/rijst o.i.d.
Nog een nagerecht besteld: bladerdeeg met verse ananas. Heerlijk.
Prima wijn en voor mijn echtgenoot een biertje: Duvel tripel was ook goed, alleen jammer dat bier in een wijnglas wordt geserveerd.
Shirley P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten. We hadden het drie gangen verrassingsmenu via de AH actie.
We kregen drie gerechtjes welke uitgebreid kon worden met een vierde gerecht. Er zat geen dessert bij en er was ook maar 1 dessert welke je eventueel kon bestellen. Aangezien wij niet zo van de desserts zijn hebben we een heerlijke kop koffie genomen na het eten. Enige nadeel was een vreselijke put/riool lucht die er in de zaak hing.
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We dachten, nog een keer proberen... Het was hetzelfde verrassingsmenu als een jaar geleden.... Wel lekker maar erg weinig! Kleine porties.
Weinig sfeer. Bediening erg goed en aardig!
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij kees, gerechten waren zeer smaakvol, goede wijnen erbij, en de bediening zeer correct en vriendelijk, een adresje om zeker terug te komen vooral als je maar 15 km er vandaan woont.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De mensen die zowel in de bediening als aan het fornuis leveren een hele goede prestatie. Vanaf de bite tot aan de wafel met ananas een en al lof!
De gerechten waren keurig op gemaakt en de tekst en uitleg bij de verschillende gangen en wijnen is een pluim waard.Bij deze
Paul C. R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gezellige bediening, lekkere gerechtjes, soms net niet helemaal in balans. Helaas verse jus d'orange op, ook plat mineraalwater op. Werd wel gelijk een Karaf water aangeboden, wat natuurlijk prima is. Wel beter als deze niet onder het zeepsop (buitenkant) op tafel gezet wordt. AH menu is 3 gangen, maar zonder dessert, dit kan voor €7,50 bijbesteld worden. Dessert was lekker lekker fris, maar niet heel verrassend.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten is verrukkelijk. Geen doorsnee kost. Een tip: pas de kwaliteit van de wijnen aan die van het eten. Dan wordt het een 10!!
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015

Het was allemaal naar onze verwachting, GOED! Hier valt niets aan toe te voegen.Dus wat mij betreft kan dit verstuurd worden!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij kozen voor het 6 gangen menu en bestelden daar een fles rode wijn en een fles water bij. Vooraf kregen we een mandje vers warm brood met wat smeersels.

We werden bediend door twee enthouisiaste gastvrouwen en kok Kees verscheen ook nog een keer aan tafel om een gang op te dienen. Het is wel leuk dat degene die het diner voor je bereid even zijn gezicht laat zien.

De kwaliteit en smaak van het eten was zeer goed te noemen. En de hoeveelheid was voldoende. Ongevraagd kregen wij nog een 2e mandje brood, maar dat kregen we niet leeg.

We bestelden tot slot nog een desert (7e gang), want dat was niet bij het 6 gangen diner inbegrepen. Dat was ons overigens voor het bestellen van het diner verteld.

Kortom: Mooi ruim net restaurant met een goede bediening en heerlijk eten.
Martenswilma M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Prima restaurant! Heel vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten.
Gezellig restaurant, een echte aanrader om nog eens terug te gaan!
piapottuit .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Hebben voor de tweede keer het AH menu gegeten. Was weer een smaaksensatie en lust voor het oog.
Voorgerecht met stukjes pieterman en garnaaltjes een palmboompje van komkommer.
De steaktartaar van lamsvlees met een zacht gegaard gekookt eitje is een streling voor de tong. De eend was om te smullen.
bedurveman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Gezellige sfeer. Lieve en aardige serveerster. Heerlijk gegeten.Alles bij elkaar ,we gaan dit meer doen. Namens de dames van de kegelclub V.O.P Uit Zierikzee
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ja het verrassings AH menu was goed
En de wens geen vlees werd ook aangepast.
Er stond maar 1 dessert op de kaart en daar heeft de kok zijn hart niet in zitten
Plakje bladerdeeg met ananas voor €7.90 is belachelijk!
Restaurant is verder echt een aanrader
Gastronom B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het verrassingsmenu Bij Kees was een sublieme smaakverrassing. Alle gerechten waren verrukkelijk en mooi opgediend. De beide gastvrouwen waren heel enthousiast en vakkundig. Kees kwam zelf ook nog even bij de tafels langs, wat toch altijd extra leuk is. Alhoewel ik niet bij Zierikzee in de buurt woon, probeer ik voor het einde van de AH-restaurantactie nog een keer Bij Kees aan tafel te schuiven. Toprestaurant!
AdleSage .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Smaaktechnisch is het dik voor elkaar bij Kees. Verfijnde gerechten qua smaak. In ons menu echter wel tweemaal een koud voor en tussengerecht, een tartaar van vis en een tartaar van vlees. Dat vonden wij teveel van hetzelfde. De porties zijn veelal minimalistisch, je kunt ook overdrijven… ! Het hoofdgerecht was erg lekker. Het kaasplankje was goed van smaak maar een drietal plakjes zo dun dat je erdoor heen kon kijken!
Bij vlagen kwam er een onaangename (riool?)lucht voorbij, hetgeen maakte dat we een andere plaats hebben gevraagd. Was beter, maar ook daar was het niet volledig weg. Wij houden er een dubbel gevoel aan over. Ik zou als eigenaar een paar verbeteringen doorvoeren om de klant echt blij te laten vertrekken. Het ligt binnen bereik!
Sannygr1 G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De gerechten waren voortreffelijk. Je moet er niet met een grote honger naar toe, de porties zijn klein. Als je een viergangenmenu neemt en veel van het heerlijke verse brood eet heeft een grote eter genoeg gegeten. Wat meer snelheid tussen de gangen, zo wat mij betreft ,prettiger zijn
anbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
De tartaar met ei was ver-ruk-ke-lijk! Een reden om weer eens terug te gaan. Het is een gezellig uitziend restaurant met ook nog eens speciaalbiertjes. En het brood wat bij de gerechten geserveerd werd was dusdanig lekker dat we gelijk maar zo'n brood (wat nog afgebakken moest worden) mee naar huis hebben genomen.
patty62 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gezellige knusse restaurant. Eten was heerlijk, de bediening was heel vriendelijk en de tijd tussen de gerechten was precies goed. Tafels zijn niet de klein, al met al je zit er super. Wij zullen zeker weer komen en zullen " bij Kees " promoten onder familie en vrienden. Een eche aanrader!
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
De kwaliteit van het eten was geweldig! De porties hadden wel groter gekund en jammer dat wanneer 1 gang niet jouw smaak is, dat er verder weinig mogelijkheden zijn om te veranderen van gang. Goede, vriendelijke bediening.
jangreijn1 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Kees verraste ons weer met zijn fijnzinnige kookkunst. Omdat het een verrassingsmenu was, verklappen we dat natuurlijk niet. Niet alleen de vis - Kees was de beste 'viskok' bij de Bocuse D'or onlangs - maar ook het vlees was top. En dat allemaal vriendelijk opgedoend en toegelicht.