Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,5
margotencate .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We werden vriendelijk ontvangenen,de sfeer was leuk en knus, het eten zag er mooi verzorgd uit. Smaakte ook goed,werd ook uitgelegd wat er op bord lag. Wat we misten was groente. Nu hadden we nog een 4de gang bijbesteld omdat deze 3 gangen wel erg weinig was ( we hadden het AH menu) maar achteraf bleek dat toch wel erg duur was. Het was leuk om een keer mee te maken maar dit was ons te duur. Jammer dat niet duidelijk was hoe duur het menu was.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten is verrukkelijk. Geen doorsnee kost. Een tip: pas de kwaliteit van de wijnen aan die van het eten. Dan wordt het een 10!!
willybimmel .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Op aanraden van een kenner een tafel 'bij Kees' gereserveerd. Smaakvol verrassingsmenu gegeten, zeer afwisselend en van goede kwaliteit. De wijnen waren ook prima en de bediening was top. Het was voor ons een debuut en het smaakt absoluut naar meer.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015

Het was allemaal naar onze verwachting, GOED! Hier valt niets aan toe te voegen.Dus wat mij betreft kan dit verstuurd worden!
margareth10 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Hoi Kees en Team,het was fantastisch,het eten waar aandacht aan was besteed de service één en al aandacht en vooral erg vriendelijk het decor mooi strak,dit gaf rust,ik zou dit Restaurant zeker aan bevelen, iedere gang was steeds een verrassing, erg lekker,het schaaltje met de vis pieterman mooi opgemaakt, meteen heerlijke dressing, de tartaar met saus en sesamnootjes vervolgens het pannetje met mossels een sausje van crème fraise en blokjes chorizo,en bieslook zó heerlijk,als laatste de gebakken eend met champions ?

Hartelijk dank voor de gastvrijheid, succes gewenst en ga vooral zo door !!
Groet Margareth en Helena ZZ

Ron W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij kozen voor het 6 gangen menu en bestelden daar een fles rode wijn en een fles water bij. Vooraf kregen we een mandje vers warm brood met wat smeersels.

We werden bediend door twee enthouisiaste gastvrouwen en kok Kees verscheen ook nog een keer aan tafel om een gang op te dienen. Het is wel leuk dat degene die het diner voor je bereid even zijn gezicht laat zien.

De kwaliteit en smaak van het eten was zeer goed te noemen. En de hoeveelheid was voldoende. Ongevraagd kregen wij nog een 2e mandje brood, maar dat kregen we niet leeg.

We bestelden tot slot nog een desert (7e gang), want dat was niet bij het 6 gangen diner inbegrepen. Dat was ons overigens voor het bestellen van het diner verteld.

Kortom: Mooi ruim net restaurant met een goede bediening en heerlijk eten.
martenswilma .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Prima restaurant! Heel vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten.
Gezellig restaurant, een echte aanrader om nog eens terug te gaan!
piapottuit .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Hebben voor de tweede keer het AH menu gegeten. Was weer een smaaksensatie en lust voor het oog.
Voorgerecht met stukjes pieterman en garnaaltjes een palmboompje van komkommer.
De steaktartaar van lamsvlees met een zacht gegaard gekookt eitje is een streling voor de tong. De eend was om te smullen.
bedurveman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Gezellige sfeer. Lieve en aardige serveerster. Heerlijk gegeten.Alles bij elkaar ,we gaan dit meer doen. Namens de dames van de kegelclub V.O.P Uit Zierikzee
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ja het verrassings AH menu was goed
En de wens geen vlees werd ook aangepast.
Er stond maar 1 dessert op de kaart en daar heeft de kok zijn hart niet in zitten
Plakje bladerdeeg met ananas voor €7.90 is belachelijk!
Restaurant is verder echt een aanrader
Gastronom B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het verrassingsmenu Bij Kees was een sublieme smaakverrassing. Alle gerechten waren verrukkelijk en mooi opgediend. De beide gastvrouwen waren heel enthousiast en vakkundig. Kees kwam zelf ook nog even bij de tafels langs, wat toch altijd extra leuk is. Alhoewel ik niet bij Zierikzee in de buurt woon, probeer ik voor het einde van de AH-restaurantactie nog een keer Bij Kees aan tafel te schuiven. Toprestaurant!
sonjavanheugten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten was goed verzorgd en erg lekker. Jammer dat ze geen kindergerechten hebben, als we dat vooraf hadden geweten hadden we niet de keus voor Kees gemaakt. Voor volwassenen gewoon goed, niet geschikt voor kinderen.
AdleSage .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Smaaktechnisch is het dik voor elkaar bij Kees. Verfijnde gerechten qua smaak. In ons menu echter wel tweemaal een koud voor en tussengerecht, een tartaar van vis en een tartaar van vlees. Dat vonden wij teveel van hetzelfde. De porties zijn veelal minimalistisch, je kunt ook overdrijven… ! Het hoofdgerecht was erg lekker. Het kaasplankje was goed van smaak maar een drietal plakjes zo dun dat je erdoor heen kon kijken!
Bij vlagen kwam er een onaangename (riool?)lucht voorbij, hetgeen maakte dat we een andere plaats hebben gevraagd. Was beter, maar ook daar was het niet volledig weg. Wij houden er een dubbel gevoel aan over. Ik zou als eigenaar een paar verbeteringen doorvoeren om de klant echt blij te laten vertrekken. Het ligt binnen bereik!
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik heb heerlijk gegeten het is allemaal zo lekker dat ik niet echt een favoriet heb. Ik, zeg u moet het zelf gaan ervaren.
anthdnb .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Moesten even wennen aan de zgn. kleine gerechten , zonder de traditionele frites. Was heerlijk en een feest voor het oog.
Sannygr1 G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De gerechten waren voortreffelijk. Je moet er niet met een grote honger naar toe, de porties zijn klein. Als je een viergangenmenu neemt en veel van het heerlijke verse brood eet heeft een grote eter genoeg gegeten. Wat meer snelheid tussen de gangen, zo wat mij betreft ,prettiger zijn
anbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
De tartaar met ei was ver-ruk-ke-lijk! Een reden om weer eens terug te gaan. Het is een gezellig uitziend restaurant met ook nog eens speciaalbiertjes. En het brood wat bij de gerechten geserveerd werd was dusdanig lekker dat we gelijk maar zo'n brood (wat nog afgebakken moest worden) mee naar huis hebben genomen.
bjdijk44 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met de AH-actie hier op 11 oktober met 4 personen gegegeten.
Goede ontvangst, mooie plaatsen gehad.
De gastvrouw deed haar werk op een leuke en ontspannen manier en gaf goede service.
Het 3 gangen verrassingsmenu aangevuld met als 4e gang het kaasplankje was geweldig.
Zeeg goed van smaak en heel mooi opgemaakt.
Porties waren precies groot genoeg.
We hebben een fantastische avond gehad en zullen hier vaker terugkomen .
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Een van de betere restaurants van Zierikzee. Vriendelijk prijsniveau. Kleine gerechtjes voor een kleine prijs, een kaart die regelmatig veranderd wordt. Leuke ongedwongen (te?) snelle bediening. Zeker een aanrader. Wel een beetje frisjes binnen en helaas (voor Kees) slechts 4 tafeltjes bezet, toch werden mensen die niet gereserveerd hadden weg gestuurd.......
We komen zeker terug!
patty62 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gezellige knusse restaurant. Eten was heerlijk, de bediening was heel vriendelijk en de tijd tussen de gerechten was precies goed. Tafels zijn niet de klein, al met al je zit er super. Wij zullen zeker weer komen en zullen " bij Kees " promoten onder familie en vrienden. Een eche aanrader!