Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

phansma H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij aten een driegangen menu. Ik zou niet kunnen kiezen welk gerecht ik het lekkerst vond. Alle drie erg lekker. Wij werden heel hartelijk ontvangen. de uitleg bij de gerechten was voortreffelijk
franslia .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
We wonen in Renesse en bezoeken regelmatig restaurants in Zierikzee. Waren nog niet Bij Kees geweest. via AH-actie deze uitgezocht. Wat een prima vondst al die kleine gerechten en heerlijke smaken op je tong. Kan merken dat de chef-kok regelmatig meedoet aan kookwedstrijden. Bijzonder vriendelijk bediend. Mijn vrouw en ik hadden een top avond en gaan zeker nog eens terug om andere gerechten te proeven.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij hebben een "heerlijke" avond gehad.
Vooral genoten van de steak tartare.
Zullen zeker onze vrienden aanraden "bij Kees" te gaan eten, een feestje!
jokekramp .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het viel ons tegen.
We gingen weg met trek.
We hadden extra portie frietjes besteld...waren ze vergeten de patatpan aan te zetten.
De eerst 2 gerechten waren koude gerechten je kon niet kiezen. !

Marjodebake D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Heerlijk gegeten.maar voor een grote eter lijken mij drie gerechten iets te weinig.misschien een menu van 4 gerechten voor dezelfde prijs?
aenmwierda .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Leuk en knus restaurant in Zierikzee. Prettige en vriendelijke ontvangst. Eten is heerlijk. Ook lekkere wijnen en een zeer goede kaasplank! Een aanrader.
n.noomen .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Het eten was heel goed, maar de manier waarop ze bij "Bij Kees" werken, door 3 kleine porties te serveren, vinden wij minder.
switzersuzanne8 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gewoon een keer doen! Gezellige bediening en het eten is super. Een aanrader voor mensen die ook eens Zierikzee willen bezoeken.
janke1950 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben meegedaan aan de ah-actie. We kregen een driegangen menu voor € 30,--.
Drie kleine gerechten. Zag er mooi opgediend uit. Het eerste een soort amuse, het tweede een klein voorgerecht, het derde een klein hoofdgerecht (gestoofde eend met een streepje wortelpuree en wat blaadjes lamsoor). Als je er geen dessert of tussengerecht bijneemt vind ik het heel weinig. Bij de gerechten zit geen garnituur. Tegen extra betaling kun je wel frietjes bestellen. Het lijkt een beetje op koolhydraatarm eten.
Wanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Een beetje achteraf en een beetje moeilijk parkeren maar wel de moeite waard. Goede gerechten, aardige bediening en nette prijs. Maar echt gezellig? Daar zijn wij nog niet uit!
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
De tijd van minimalisatie van porties is voorbij. Eten was wel lekker, maar alleen door extra tussengerecht kwamen we enigszins aan voldoende maagvulling. Alleen 5 gangen zal je het idee geven dat je gedineerd hebt.
De serveerster die ons het vaakst bediende, was stug en maakte een grote blunder door een biersoort dat on the rocks geserveerd dient te worden, in een wijnglas zonder ijs te serveren. Vakmanschap is meer dan alleen het oplepelen wat geserveerd wordt.
Attie W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
De gerechtjes waren zonder meer lekker.
Uit eten is niet alleen lekker eten.
Zorg dat het personeel op de hoogte is van de wijnen die op de kaart staan en serveer rode wijn op de juiste temperatuur. Inrichting van de zaak vonden we erg krap en oubollig.
Elzalien .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Bij Kees is gewoon een top restaurant in zeeland. De borden worden mooi opgemaakt en het eten is er heerlijk. Ze serveren er heerlijk brood bij. De bediening is zeer vriendelijk en geven het gevoel dat je welkom bent en je het aan niets ontbreekt. Keuken personeel zorgt voor mooie gerechten. Ik kom zeker vaker terug!!
c V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Zoals de bovengaande cijfers het al tonen.
Wij werden gastvrij ontvangen.
Van te voren werd er goed uitgelegd , wat voor gerechten het waren.
DE bediening was vriendelijk gastvrij en correct.
Uvon .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij zijn gematigde eters en weten kwaliteit te waarderen boven kwantiteit. Smaken zijn verrassend en goed op elkaar afgepast. De bediening is gastvrij en behulpzaam. De ambiance verdient nog wel de nodige aandacht. Het geheel doet wat oubollig aan.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gerechten zijn goed van smaak en opmaak. Bediening is super vriendelijk.
Jammer dat het exact hetzelfde menu was als de vorige keer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Zo bijzonder, fijne, vriendelijke bediening uitmuntende kennis van hoe je van iets zo simpel zoiets lekkers kan maken.
De Chef (Kees) weet met liefde de meest bijzondere gerechten te maken waaruit blijkt dat hij de producten respecteerd en weet wat de mogelijkheden zijn.
bafanisa .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Via Socialdeal terecht gekomen bij Bij Kees voor en 4-gangen menu samen met een vriendin. Uiteraard de recensies gelezen dus de verwachtingen waren best hoog. 1e gang, de zalm met taco was heerlijk, mooi opgemaakt op een apart bord. Helaas waren de 2e, 3e en 4e gang (vooral de tartaar en de risotto) helemaal niet lekker. Op de vraag van de serveerster hoe het had gesmaakt heb ik eerlijk antwoord gegeven en ook nog gezegd dat het niet aan de kok ligt maar aan mijn smaak maar kennelijk werd het ons behoorlijk kwalijk genomen en werd er verder minder vriendelijk tegen ons gedaan.
Uiteindelijk met een hongergevoel na 4 gangen weer in de auto gestapt en thuis een boterham gegeten. Voor ons een absolute NO-GO!
inekemooij B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
kleine gerechtjes met bijzondere smaakcombinaties. goede uitleg over de gerechten en de ingrediënten. heerlijke wijnen en erg prettige, vriendelijke en adequate bediening!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Hier wezen eten met AH dinerbon, menu was al samengesteld bestond eigenlijk uit drie kleine gerechtjes eventueel tegen betaling aan te vullen met een dessert, na overleg met de keuken kon er wel iets anders worden klaargemaakt als er iets bij zat wat men niet lustte. er werden geen bijgerechten zoals aardappelen, frites, pasta of groenten geserveerd. De drankjes waren aan de prijzige kant zeker voor de hoeveelheden die werden ingeschonken. Het eten op zicht was niet slecht maar wij hadden niet het gevoel uit eten te zijn geweest. Kortom we hebben geproefd maar de kans dat we hier weer komen is vrij klein.