Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,5
jolanda258 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Bij Kees kun je ontzettend lekker eten. We komen er graag. Dit keer voor de tweede keer met de AH actie. Wat we alleen jammer vinden, is dat het verrassingsmenu hetzelfde was als de vorige keer.
ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Eten, hele minimale hoeveelheden , terwijl we geen grote eters zijn.
We hadden verrassingsmenu voor twee a 35 euro !!
Jammer dat het tegenviel en we gingen met honger twee uur later van tafel .
We hadden het idee dat de kok zich er makkelijk vanaf maakte, was niet bijzonder en duurde lang voordat de gerechten op tafel kwamen, jammer .

Pabutler B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
ik vond het eten erg tegenvallen je kon niet kiezen, als eerste kreeg je rauwe vis dat ging nog wel al tweede kreeg je rauwe tartaar was wel lekker maar ik had genoeg van de rauwe gerechten als hoofdgerecht eendeborst vond het eten echt geen tien zou het niet meer kiezen
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wij hebben echt heerlijk gegeten Bij Kees! alle gerechten waren super, maar vooral het gerecht van eend heeft ons verrast! Dat hebben we nog nooit zo lekker gegeten. De bediening is ook prima in orde.
srn1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Alles was prima, ook qua de snelle bediening (ook met uitleg van de geserveerde producten).
Het 'AH-menu' werd geserveerd, dus geen inzicht m.b.t. de rest van de menukaart.
De inrichting van de zaak is wat aan de sobere kant in verhouding tot de status
yellowhat .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuk en intiems gezellig restaurant midden in het centrum van Zierikzee. De gerechten zijn klein en worden geserveerd met brood. Watvoor mij eerst karig overkomt, moest ik later eigenlijk verwisselen dat het meer dan genoeg is en dat de combinatie met brood juist de aandracht naar de gerechten gaan. Heel smaakvol en meer als voldaan met veel goede indrukken ging ik het restaurant weer uit.
mamibe .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Prima eten, leuke smaakvariaties en opmaak. Wel erg weinig groenten....zou best wat meer kunnen.
Misschien een leuke amuse vooraf?
T. K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
We kregen drie gerechten voor het AH-arrangement. Positief: de gerechten waren zeer smaakvol. Het restaurant heeft een goede kok. Negatief 1: de gerechten zijn te klein, behalve brood krijg je er niets bij. Om voldaan te zijn moet je òf veel brood eten (wat niet iedereen wil) òf extra gerechten bestellen a 9,95 euro per stuk, die niet in het arrangement vallen. Je bent dan duur uit. Negatief 2: je krijgt geen groenten. Volgens de nieuwste voedingsinzichten zijn groenten onontbeerlijk in een evenwichtig menu en de groenten hebben we ook echt gemist.
j.braber12 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Had een vismeel besteld. De tweede persoon kreeg als tweede gerecht tartaar want de vis vanwege zondag was niet vers of geleverd. Bovendien zijn ze op maandag en dinsdag gesloten. ( vanwege de komende Kerstdagen? Dat was niet duidelijk.
Ariane G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De formule is niet de naam "restaurant" waardig. Geen hoofdgerecht,geen groenten,geen dessert dat is een verrassing menu.Alleen maar ordinaire goed koop Argentijnse wijn met veel pretentie van de "someliere".Bediening ook met veel pretentie en onsympatiek. Voor een catégorie Franse restaurant dat is niet te zien op de bord.Heel duur en zelfs kraanwater 1 euro.
Wij zullen niet een tweede keer komen.
kees229 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
We hadden het AH arrangement. Het eten wat echt heerlijk en prima hoeveelheden. De wijn was ook erg goed passend bij het eten. Jammer genoeg hebben we halverwege van wijn moeten wisselen omdat de eerste huiswijn op was. De tweede wijn was naar onze smaak wat minder, maar nog steeds lekker. Prima restaurant! Kan ik aan iedereen aanbevelen
jose S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Vooral de geconfijte eend was heerlijk. Het verrassingsmenu was een combinatie van 3 wat kleinere gerechten. Ook de pieterman met Stellendamse garnalen was zeer smakelijk. Wel missen we wat meer groenten en eventueel iets van puree/frites/rijst o.i.d.
Nog een nagerecht besteld: bladerdeeg met verse ananas. Heerlijk.
Prima wijn en voor mijn echtgenoot een biertje: Duvel tripel was ook goed, alleen jammer dat bier in een wijnglas wordt geserveerd.
shirley.1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten. We hadden het drie gangen verrassingsmenu via de AH actie.
We kregen drie gerechtjes welke uitgebreid kon worden met een vierde gerecht. Er zat geen dessert bij en er was ook maar 1 dessert welke je eventueel kon bestellen. Aangezien wij niet zo van de desserts zijn hebben we een heerlijke kop koffie genomen na het eten. Enige nadeel was een vreselijke put/riool lucht die er in de zaak hing.
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We dachten, nog een keer proberen... Het was hetzelfde verrassingsmenu als een jaar geleden.... Wel lekker maar erg weinig! Kleine porties.
Weinig sfeer. Bediening erg goed en aardig!
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij kees, gerechten waren zeer smaakvol, goede wijnen erbij, en de bediening zeer correct en vriendelijk, een adresje om zeker terug te komen vooral als je maar 15 km er vandaan woont.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De mensen die zowel in de bediening als aan het fornuis leveren een hele goede prestatie. Vanaf de bite tot aan de wafel met ananas een en al lof!
De gerechten waren keurig op gemaakt en de tekst en uitleg bij de verschillende gangen en wijnen is een pluim waard.Bij deze
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gezellige bediening, lekkere gerechtjes, soms net niet helemaal in balans. Helaas verse jus d'orange op, ook plat mineraalwater op. Werd wel gelijk een Karaf water aangeboden, wat natuurlijk prima is. Wel beter als deze niet onder het zeepsop (buitenkant) op tafel gezet wordt. AH menu is 3 gangen, maar zonder dessert, dit kan voor €7,50 bijbesteld worden. Dessert was lekker lekker fris, maar niet heel verrassend.
lodderj .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het 3 gangenmenu bleek verrassingsmenu vlees en vis. Wisten we niet van te voren jammer genoeg. Eén persoon lust nml geen zalm. Hier is wel rekening mee gehouden. Eerste gang rauwe vis gegaard door limoensap, heerlijk. 2de Gang gehakte ossehaas ook lekker 3de gang geplukte vlees van eend, daarbij heerlijk bruin brood met roomboter, olijfolie, zeezout. De wijn Merlot heerlijk, witte wijn ook heerlijk. Biertje klein 200ml? Nagerecht kaasplank heerlijk, dessert bladerdeeg met ananas en crème viel tegen, prijs/kwaliteit toch wel prijs hoog!
mwiggers1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Het eten was heerlijk. Ter verbetering zou er wat meer groenten bij kunnen. Daaraan kwam ik nu tekort. Dat is niet erg voor een keer, maar toch.
AKoster .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Door veel goede ervaringen in onze omgeving maar eens bij 'bij Kees' gegeten. Helaas was het niet zo goed als verwacht. Het verrassingsmenu bestond uit 3 gangen, maar de bediening gaf aan dat er een mogelijkheid was om dit uit te breiden met een extra 'visgerecht'. Wij besloten deze extra gang te bestellen. De eerste 2 gerechten waren heerlijk en maakten onze verwachtingen waar. Het extra visgerechtje bleken gekookte mosselen te zijn, iets wat wij niet verwacht hadden en zeker niet gehoopt hadden. Als de bediening dit vooraf had aangegeven hadden we dit gerechtje niet besteld. Het hoofdgerecht bleek gehaktbrood te zijn en waren hier niet echt over te spreken. Daarnaast kan de aankleding van de zaak ook wel wat gezelliger.