Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

bedurveman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Gezellige sfeer. Lieve en aardige serveerster. Heerlijk gegeten.Alles bij elkaar ,we gaan dit meer doen. Namens de dames van de kegelclub V.O.P Uit Zierikzee
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ja het verrassings AH menu was goed
En de wens geen vlees werd ook aangepast.
Er stond maar 1 dessert op de kaart en daar heeft de kok zijn hart niet in zitten
Plakje bladerdeeg met ananas voor €7.90 is belachelijk!
Restaurant is verder echt een aanrader
Gastronom B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het verrassingsmenu Bij Kees was een sublieme smaakverrassing. Alle gerechten waren verrukkelijk en mooi opgediend. De beide gastvrouwen waren heel enthousiast en vakkundig. Kees kwam zelf ook nog even bij de tafels langs, wat toch altijd extra leuk is. Alhoewel ik niet bij Zierikzee in de buurt woon, probeer ik voor het einde van de AH-restaurantactie nog een keer Bij Kees aan tafel te schuiven. Toprestaurant!
sonjavanheugten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten was goed verzorgd en erg lekker. Jammer dat ze geen kindergerechten hebben, als we dat vooraf hadden geweten hadden we niet de keus voor Kees gemaakt. Voor volwassenen gewoon goed, niet geschikt voor kinderen.
AdleSage .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Smaaktechnisch is het dik voor elkaar bij Kees. Verfijnde gerechten qua smaak. In ons menu echter wel tweemaal een koud voor en tussengerecht, een tartaar van vis en een tartaar van vlees. Dat vonden wij teveel van hetzelfde. De porties zijn veelal minimalistisch, je kunt ook overdrijven… ! Het hoofdgerecht was erg lekker. Het kaasplankje was goed van smaak maar een drietal plakjes zo dun dat je erdoor heen kon kijken!
Bij vlagen kwam er een onaangename (riool?)lucht voorbij, hetgeen maakte dat we een andere plaats hebben gevraagd. Was beter, maar ook daar was het niet volledig weg. Wij houden er een dubbel gevoel aan over. Ik zou als eigenaar een paar verbeteringen doorvoeren om de klant echt blij te laten vertrekken. Het ligt binnen bereik!
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik heb heerlijk gegeten het is allemaal zo lekker dat ik niet echt een favoriet heb. Ik, zeg u moet het zelf gaan ervaren.
anthdnb .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Moesten even wennen aan de zgn. kleine gerechten , zonder de traditionele frites. Was heerlijk en een feest voor het oog.
Sannygr1 G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De gerechten waren voortreffelijk. Je moet er niet met een grote honger naar toe, de porties zijn klein. Als je een viergangenmenu neemt en veel van het heerlijke verse brood eet heeft een grote eter genoeg gegeten. Wat meer snelheid tussen de gangen, zo wat mij betreft ,prettiger zijn
anbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
De tartaar met ei was ver-ruk-ke-lijk! Een reden om weer eens terug te gaan. Het is een gezellig uitziend restaurant met ook nog eens speciaalbiertjes. En het brood wat bij de gerechten geserveerd werd was dusdanig lekker dat we gelijk maar zo'n brood (wat nog afgebakken moest worden) mee naar huis hebben genomen.
bjdijk44 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met de AH-actie hier op 11 oktober met 4 personen gegegeten.
Goede ontvangst, mooie plaatsen gehad.
De gastvrouw deed haar werk op een leuke en ontspannen manier en gaf goede service.
Het 3 gangen verrassingsmenu aangevuld met als 4e gang het kaasplankje was geweldig.
Zeeg goed van smaak en heel mooi opgemaakt.
Porties waren precies groot genoeg.
We hebben een fantastische avond gehad en zullen hier vaker terugkomen .
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Een van de betere restaurants van Zierikzee. Vriendelijk prijsniveau. Kleine gerechtjes voor een kleine prijs, een kaart die regelmatig veranderd wordt. Leuke ongedwongen (te?) snelle bediening. Zeker een aanrader. Wel een beetje frisjes binnen en helaas (voor Kees) slechts 4 tafeltjes bezet, toch werden mensen die niet gereserveerd hadden weg gestuurd.......
We komen zeker terug!
patty62 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gezellige knusse restaurant. Eten was heerlijk, de bediening was heel vriendelijk en de tijd tussen de gerechten was precies goed. Tafels zijn niet de klein, al met al je zit er super. Wij zullen zeker weer komen en zullen " bij Kees " promoten onder familie en vrienden. Een eche aanrader!
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
De kwaliteit van het eten was geweldig! De porties hadden wel groter gekund en jammer dat wanneer 1 gang niet jouw smaak is, dat er verder weinig mogelijkheden zijn om te veranderen van gang. Goede, vriendelijke bediening.
loesmos .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
De kabeljauw en de biefstuk tartaar waren bijzonder lekker. De bediening goed en vriendelijk. de entourage deed een beetje eetcafé aan in tegenstelling tot de kwaliteit van het eten. bij de ingang rook je een onaangename lucht vanuit de toilet.
Ella I.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Kees! Een nadeel , we waren met vieren en namen het verrassingsmenu, twee waren visliefhebbers, twee meer voorstander van vlees. Dat kon niet, de hele tafel moest hetzelfde nemen, jammer. Voor de restprima.
grethagerritse .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het lekkerst vonden wij het mosselgerecht. De rest was ook prima, maar dit was heerlijk. Wat we niet zo leuk vonden dat we bij het hoofdgerecht geen frietjes konden bij bestellen omdat de frituurpan stuk was. Er werd geen alternatief aangeboden.
jangreijn1 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Kees verraste ons weer met zijn fijnzinnige kookkunst. Omdat het een verrassingsmenu was, verklappen we dat natuurlijk niet. Niet alleen de vis - Kees was de beste 'viskok' bij de Bocuse D'or onlangs - maar ook het vlees was top. En dat allemaal vriendelijk opgedoend en toegelicht.
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Het eten bij Kees was wederom een feestje, super attente gastvrouw, heerlijk voorgerecht en verrassend hoofdgerecht met mosselen in een heel verfijnde saus met een pittig smaakje van gorizoblokjes mooie combi.
annadusault .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Bij Kees
Wij vonden het een sfeervol restaurant.,het verrassingsmenu was apart en lekker.
De bediening aardig Wij zullen het zeker aanraden aan onze kennissen
Voor herhaling vatbaar.
met vr gr. fam Zimmerman
lvanderhave .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Alle gerechten waren heerlijk, de mosselen staken er bovenuit qua smaak en het overheerlijke sausje. De Chardonnay smaakte er goed bij.
De bediening was goed, hadden kennis van zaken
Het restaurant zag er gezellig uit.
We komen nog weleens terug