Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

9,3
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Op woensdag 13-04-2016 bij restaurant bij Kees voor een viergangen diner gereserveerd. Auto makkelijk voor de deur geparkeerd en anders is op 400 meter een grote parkeerplaats. Vriendelijke ontvangst en bij bestelling van de drankjes werd gelijk gevraagd of wij water voor ons hondje en of wij een karafje water wilden !!!!!!! Zelf ben ik geen water drinker maar ik vind het atijd zo gaaf dat dit gratis wordt aangeboden ! Dat wordt echt nog bij (TE) weing restaurants aangeboden . Daarna werd ons het socialdeal 4 gangen verrassings menu uitgelegd met o.a. Pieterman, kabeljouw, Eend . Het eten hier bij Kees blijft een beleving. Mooi opgemaakte borden met fantastische smaken. De bediening is ook perfect. De goede Rose en witte wijn met 3,75 pglas zijn zeer betaalbaar, Het was leuk dat KEES zelf ook even een praatje kwam maken. Eigenlijk jammer dat het te rustig was in dit restaurant met veel potentie ! Nadeel is de moeilijke locatie en daardoor weinig adhoc gasten/passanten. Wij komen hier zeker terug en kunnen een ieder dit Restaurant aanraden
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten Bij Kees, we hebben het 5 gangen verassings menu op. Goede mix van vlees en vis, alles was super lekker! Er zitten zeer originele gerechten bij. De sfeer van het restaurant is goed en de gastvrouw vriendelijk. Een aanrader! Ik ga er zeker nog een keer heen!
Btje73 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben het 9 gangen sharing gegeten. Wat een heerlijke culinaire verrassing. Kleine verschillende gerechtjes om samen te delen. De smaken waren heerlijk, een zekere aanrader!
Het enige minpuntje was dat bij het dessert geen nieuw bestek werd gegeven, we moesten met t bestek van alle vlees en visgerechten eten.
KeesWalhout .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We werden op een hartelijke manier ontvangen en ook de advisering voor de menukeuze was deskundig en hartelijk. Geweldig dat er later even gevraagd werd of de keuze ook de goede keuze geweest was. Het getuigt van betrokkenheid bij de gasten.
emergo1 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Geen duidelijke vooraf informatie wat de menu inhield te kleine portie Prijs kwaliteit niet goed al met al gingen we niet blij naar huis
marjoleinvanderwel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteren kwamen we via Social deal in Zierikzee bij Kees terecht. We kenden het restaurant nog niet en dus een leuke kennismaking. En een leuke kennismaking was het zeker! We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en naar ons tafeltje geleid, de laatste vrije tafel overigens. Daar werd ons uitgelegd dat ze werken met kleinere porties en we vier gangen geserveerd zouden krijgen. Een leuk concept, weer eens wat anders! Alle vier de gangen waren op zichzelf staande kunstwerkjes en eindelijk eens een andere keuze in ingrediënten! Zo kregen we geen standaard carpaccio, maar heerlijke 'ouderwetse' tartaar en de eend was goddelijk! Het enige jammere was dat we een wijn van de wijnkaart hadden uitgezocht, maar die bleken op, omdat ze over gaan stappen naar een nieuwe wijnkaart. We kregen echter een prima alternatief, wat uiteindelijk de nieuwe huiswijn gaat worden. Een restaurant waar met liefde wordt gekookt en de passie voor het vak wordt uitgestraald!
JB3 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Dit eerste bezoek aan Bij Kees geeft ons geen aanleiding dit te herhalen.
De door ons gewenste drankjes (sinas- en tomatensap) waren niet beschikbaar, wat wij nog nooit hebben meegemaakt in een restaurant.
Het diner bestond uit drie gerechten: een koud (vis), een lauw en een (min of meer) warm gerecht. De beide laatste waren vleesgerechten.De smaak hiervan was tamelijk vlak.
Bij een actie zou je verwachten dat ze meer hun best zouden doen om je als klant nog eens terug te zien.
De bediening was vriendelijk. De sfeer voldoende.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wat een afgang Gaat er zeker niet meer naar toe eten was goed maar zeer weinig 1 hap en weg het dessert was duur en sloeg nergens op ananas op bladerdeeg pfff
Zijn via AH daar terecht gekomen en kan zeggen niet doen zonder van je geld
wiggers1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We zijn diverse keren komen eten. Gisteren was het helemaal perfect. Alle gerechtjes voortreffelijk en bijzonder van smaak. Het was ronduit genieten.
juil .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was een verrassing, Heerlijk vers, ze gingen in op onze wensen, geen vlees,
geen probleem, kregen heerlijke vis, Heel mooi opgediend, Gaan er zeker terug.
clvdwekken .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het gerecht met eend was bizonder lekker, bediening voortreffelijk.
Het geheel vonden wij exclusief. )maar nogal prijzig'
Elly-P .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad! We hadden een verrassingsmenu en alles was even verrassend en super van smaak! De bediening en de service was echt geweldig!
Ook de huiswijn is prima!
nier1943rawinkels .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016

Het voorgerecht was zeer bijzonder.Al het eten was met met smaak klaargemaakt en op een nette en aangename manier geserveerd.Een zeer vriendelijke gastvrouw.Echt een restaurant om aan te bevelen .
joyke27 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Super lekker gegeten, weer eens wat anders dan anders en de bediening is top! Leuke inrichting een echte aanrader om een keer naar toe te gaan.
mrvis .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Op website staat frietjes, maar ze vertelden on dat ze geen frituur hebben????
Best een gemiste kans, op den duur is het heerlijke stokbrood steeds hetzelfde.
Of iets met kruidenboter of iets anders?
Voor de rest heerlijk gegeten
ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het surprisemenu laat weinig te kiezen en andere mogelijkheden zijn er niet of niet gespecificeerd
de menu opbouw is slecht en betreft feitelijk alleen "kleine hoofdgerchten" iets wat je niet bij een menu verwacht.
De wijn is goed en prettig geprijsd
De bediening is voorkomend en klantgericht, maar slordig met afspraken.
marjansneep .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Top restaurant!!
Er was iets mis gegaan met reserveren maar zoals de gastvrouw het opgelost heeft,TOP.
Zo'n heerlijk verrassings menu,zo vriendelijk.
Fantastisch,,,,!!!!!!
baumann1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik heb er eerder gegeten, nu nam ik een vriendin mee onder het mom; Hier moet je echt geweest zijn! We hadden er heel veel zin in! Het restaurant was gezellig gevuld, mensen kwamen er voor een heerlijk avondje uit, de sfeer was goed. Achter ons een tafel met echte fans. Twee gastvrouwen om iedereen te verwelkomen, waarvan de een waarschijnlijk ingewerkt was of net aan haar baan begonnen was. De teksten werden goed opgezegd, een beetje bezieling en passie ontbrak nog, maar de tekst was correct. Omdat we gebruik maakten van de AH bonnen kregen we het verrassingsmenu. De eerste gang: coquilles met gerookte paling, was niet voor ons. Ook al zijn we visliefhebbers. Na het vragen om een mandje brood, dachten we te combineren zodat het minder slijmerig aan zou voelen. Maar uiteindelijk werkte het niet. De tweede gang was pasta, dat ik via het reserveren had doorgegeven geen melkproducten te gebruiken was niet doorgekomen naar de keuken. Okay, kan gebeuren. Als dessert was er een wafeltje met room en Ananas. Ananas die verser had gemogen, en voor de smaak ook minder koud. Dit hadden we overal kunnen eten. Aan het einde waren we teleurgesteld, maar we hebben wel een gezellige avond samen gehad. Over een tijdje misschien een herkansing, maar niet meer met een AH bon of een verrassingsmenu....
jolanda258 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Bij Kees kun je ontzettend lekker eten. We komen er graag. Dit keer voor de tweede keer met de AH actie. Wat we alleen jammer vinden, is dat het verrassingsmenu hetzelfde was als de vorige keer.
ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Eten, hele minimale hoeveelheden , terwijl we geen grote eters zijn.
We hadden verrassingsmenu voor twee a 35 euro !!
Jammer dat het tegenviel en we gingen met honger twee uur later van tafel .
We hadden het idee dat de kok zich er makkelijk vanaf maakte, was niet bijzonder en duurde lang voordat de gerechten op tafel kwamen, jammer .