Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

j.braber12 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Had een vismeel besteld. De tweede persoon kreeg als tweede gerecht tartaar want de vis vanwege zondag was niet vers of geleverd. Bovendien zijn ze op maandag en dinsdag gesloten. ( vanwege de komende Kerstdagen? Dat was niet duidelijk.
Ariane G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De formule is niet de naam "restaurant" waardig. Geen hoofdgerecht,geen groenten,geen dessert dat is een verrassing menu.Alleen maar ordinaire goed koop Argentijnse wijn met veel pretentie van de "someliere".Bediening ook met veel pretentie en onsympatiek. Voor een catégorie Franse restaurant dat is niet te zien op de bord.Heel duur en zelfs kraanwater 1 euro.
Wij zullen niet een tweede keer komen.
kees229 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
We hadden het AH arrangement. Het eten wat echt heerlijk en prima hoeveelheden. De wijn was ook erg goed passend bij het eten. Jammer genoeg hebben we halverwege van wijn moeten wisselen omdat de eerste huiswijn op was. De tweede wijn was naar onze smaak wat minder, maar nog steeds lekker. Prima restaurant! Kan ik aan iedereen aanbevelen
joseschootemeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Vooral de geconfijte eend was heerlijk. Het verrassingsmenu was een combinatie van 3 wat kleinere gerechten. Ook de pieterman met Stellendamse garnalen was zeer smakelijk. Wel missen we wat meer groenten en eventueel iets van puree/frites/rijst o.i.d.
Nog een nagerecht besteld: bladerdeeg met verse ananas. Heerlijk.
Prima wijn en voor mijn echtgenoot een biertje: Duvel tripel was ook goed, alleen jammer dat bier in een wijnglas wordt geserveerd.
shirley.1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten. We hadden het drie gangen verrassingsmenu via de AH actie.
We kregen drie gerechtjes welke uitgebreid kon worden met een vierde gerecht. Er zat geen dessert bij en er was ook maar 1 dessert welke je eventueel kon bestellen. Aangezien wij niet zo van de desserts zijn hebben we een heerlijke kop koffie genomen na het eten. Enige nadeel was een vreselijke put/riool lucht die er in de zaak hing.
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We dachten, nog een keer proberen... Het was hetzelfde verrassingsmenu als een jaar geleden.... Wel lekker maar erg weinig! Kleine porties.
Weinig sfeer. Bediening erg goed en aardig!
hcjwennink .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij kees, gerechten waren zeer smaakvol, goede wijnen erbij, en de bediening zeer correct en vriendelijk, een adresje om zeker terug te komen vooral als je maar 15 km er vandaan woont.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De mensen die zowel in de bediening als aan het fornuis leveren een hele goede prestatie. Vanaf de bite tot aan de wafel met ananas een en al lof!
De gerechten waren keurig op gemaakt en de tekst en uitleg bij de verschillende gangen en wijnen is een pluim waard.Bij deze
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gezellige bediening, lekkere gerechtjes, soms net niet helemaal in balans. Helaas verse jus d'orange op, ook plat mineraalwater op. Werd wel gelijk een Karaf water aangeboden, wat natuurlijk prima is. Wel beter als deze niet onder het zeepsop (buitenkant) op tafel gezet wordt. AH menu is 3 gangen, maar zonder dessert, dit kan voor €7,50 bijbesteld worden. Dessert was lekker lekker fris, maar niet heel verrassend.
lodderj .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het 3 gangenmenu bleek verrassingsmenu vlees en vis. Wisten we niet van te voren jammer genoeg. Eén persoon lust nml geen zalm. Hier is wel rekening mee gehouden. Eerste gang rauwe vis gegaard door limoensap, heerlijk. 2de Gang gehakte ossehaas ook lekker 3de gang geplukte vlees van eend, daarbij heerlijk bruin brood met roomboter, olijfolie, zeezout. De wijn Merlot heerlijk, witte wijn ook heerlijk. Biertje klein 200ml? Nagerecht kaasplank heerlijk, dessert bladerdeeg met ananas en crème viel tegen, prijs/kwaliteit toch wel prijs hoog!
mwiggers1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Het eten was heerlijk. Ter verbetering zou er wat meer groenten bij kunnen. Daaraan kwam ik nu tekort. Dat is niet erg voor een keer, maar toch.
AKoster .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Door veel goede ervaringen in onze omgeving maar eens bij 'bij Kees' gegeten. Helaas was het niet zo goed als verwacht. Het verrassingsmenu bestond uit 3 gangen, maar de bediening gaf aan dat er een mogelijkheid was om dit uit te breiden met een extra 'visgerecht'. Wij besloten deze extra gang te bestellen. De eerste 2 gerechten waren heerlijk en maakten onze verwachtingen waar. Het extra visgerechtje bleken gekookte mosselen te zijn, iets wat wij niet verwacht hadden en zeker niet gehoopt hadden. Als de bediening dit vooraf had aangegeven hadden we dit gerechtje niet besteld. Het hoofdgerecht bleek gehaktbrood te zijn en waren hier niet echt over te spreken. Daarnaast kan de aankleding van de zaak ook wel wat gezelliger.
margotencate .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We werden vriendelijk ontvangenen,de sfeer was leuk en knus, het eten zag er mooi verzorgd uit. Smaakte ook goed,werd ook uitgelegd wat er op bord lag. Wat we misten was groente. Nu hadden we nog een 4de gang bijbesteld omdat deze 3 gangen wel erg weinig was ( we hadden het AH menu) maar achteraf bleek dat toch wel erg duur was. Het was leuk om een keer mee te maken maar dit was ons te duur. Jammer dat niet duidelijk was hoe duur het menu was.
MarjanvanS .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten is verrukkelijk. Geen doorsnee kost. Een tip: pas de kwaliteit van de wijnen aan die van het eten. Dan wordt het een 10!!
willybimmel .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Op aanraden van een kenner een tafel 'bij Kees' gereserveerd. Smaakvol verrassingsmenu gegeten, zeer afwisselend en van goede kwaliteit. De wijnen waren ook prima en de bediening was top. Het was voor ons een debuut en het smaakt absoluut naar meer.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015

Het was allemaal naar onze verwachting, GOED! Hier valt niets aan toe te voegen.Dus wat mij betreft kan dit verstuurd worden!
margareth10 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Hoi Kees en Team,het was fantastisch,het eten waar aandacht aan was besteed de service één en al aandacht en vooral erg vriendelijk het decor mooi strak,dit gaf rust,ik zou dit Restaurant zeker aan bevelen, iedere gang was steeds een verrassing, erg lekker,het schaaltje met de vis pieterman mooi opgemaakt, meteen heerlijke dressing, de tartaar met saus en sesamnootjes vervolgens het pannetje met mossels een sausje van crème fraise en blokjes chorizo,en bieslook zó heerlijk,als laatste de gebakken eend met champions ?

Hartelijk dank voor de gastvrijheid, succes gewenst en ga vooral zo door !!
Groet Margareth en Helena ZZ

Ron W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij kozen voor het 6 gangen menu en bestelden daar een fles rode wijn en een fles water bij. Vooraf kregen we een mandje vers warm brood met wat smeersels.

We werden bediend door twee enthouisiaste gastvrouwen en kok Kees verscheen ook nog een keer aan tafel om een gang op te dienen. Het is wel leuk dat degene die het diner voor je bereid even zijn gezicht laat zien.

De kwaliteit en smaak van het eten was zeer goed te noemen. En de hoeveelheid was voldoende. Ongevraagd kregen wij nog een 2e mandje brood, maar dat kregen we niet leeg.

We bestelden tot slot nog een desert (7e gang), want dat was niet bij het 6 gangen diner inbegrepen. Dat was ons overigens voor het bestellen van het diner verteld.

Kortom: Mooi ruim net restaurant met een goede bediening en heerlijk eten.
martenswilma .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Prima restaurant! Heel vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten.
Gezellig restaurant, een echte aanrader om nog eens terug te gaan!
piapottuit .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Hebben voor de tweede keer het AH menu gegeten. Was weer een smaaksensatie en lust voor het oog.
Voorgerecht met stukjes pieterman en garnaaltjes een palmboompje van komkommer.
De steaktartaar van lamsvlees met een zacht gegaard gekookt eitje is een streling voor de tong. De eend was om te smullen.