Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

JB3 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Dit eerste bezoek aan Bij Kees geeft ons geen aanleiding dit te herhalen.
De door ons gewenste drankjes (sinas- en tomatensap) waren niet beschikbaar, wat wij nog nooit hebben meegemaakt in een restaurant.
Het diner bestond uit drie gerechten: een koud (vis), een lauw en een (min of meer) warm gerecht. De beide laatste waren vleesgerechten.De smaak hiervan was tamelijk vlak.
Bij een actie zou je verwachten dat ze meer hun best zouden doen om je als klant nog eens terug te zien.
De bediening was vriendelijk. De sfeer voldoende.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wat een afgang Gaat er zeker niet meer naar toe eten was goed maar zeer weinig 1 hap en weg het dessert was duur en sloeg nergens op ananas op bladerdeeg pfff
Zijn via AH daar terecht gekomen en kan zeggen niet doen zonder van je geld
wiggers1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We zijn diverse keren komen eten. Gisteren was het helemaal perfect. Alle gerechtjes voortreffelijk en bijzonder van smaak. Het was ronduit genieten.
juil .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was een verrassing, Heerlijk vers, ze gingen in op onze wensen, geen vlees,
geen probleem, kregen heerlijke vis, Heel mooi opgediend, Gaan er zeker terug.
clvdwekken .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het gerecht met eend was bizonder lekker, bediening voortreffelijk.
Het geheel vonden wij exclusief. )maar nogal prijzig'
Elly-P .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad! We hadden een verrassingsmenu en alles was even verrassend en super van smaak! De bediening en de service was echt geweldig!
Ook de huiswijn is prima!
nier1943rawinkels .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016

Het voorgerecht was zeer bijzonder.Al het eten was met met smaak klaargemaakt en op een nette en aangename manier geserveerd.Een zeer vriendelijke gastvrouw.Echt een restaurant om aan te bevelen .
joyke27 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Super lekker gegeten, weer eens wat anders dan anders en de bediening is top! Leuke inrichting een echte aanrader om een keer naar toe te gaan.
mrvis .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Op website staat frietjes, maar ze vertelden on dat ze geen frituur hebben????
Best een gemiste kans, op den duur is het heerlijke stokbrood steeds hetzelfde.
Of iets met kruidenboter of iets anders?
Voor de rest heerlijk gegeten
adriaanus .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het surprisemenu laat weinig te kiezen en andere mogelijkheden zijn er niet of niet gespecificeerd
de menu opbouw is slecht en betreft feitelijk alleen "kleine hoofdgerchten" iets wat je niet bij een menu verwacht.
De wijn is goed en prettig geprijsd
De bediening is voorkomend en klantgericht, maar slordig met afspraken.
marjansneep .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Top restaurant!!
Er was iets mis gegaan met reserveren maar zoals de gastvrouw het opgelost heeft,TOP.
Zo'n heerlijk verrassings menu,zo vriendelijk.
Fantastisch,,,,!!!!!!
baumann1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik heb er eerder gegeten, nu nam ik een vriendin mee onder het mom; Hier moet je echt geweest zijn! We hadden er heel veel zin in! Het restaurant was gezellig gevuld, mensen kwamen er voor een heerlijk avondje uit, de sfeer was goed. Achter ons een tafel met echte fans. Twee gastvrouwen om iedereen te verwelkomen, waarvan de een waarschijnlijk ingewerkt was of net aan haar baan begonnen was. De teksten werden goed opgezegd, een beetje bezieling en passie ontbrak nog, maar de tekst was correct. Omdat we gebruik maakten van de AH bonnen kregen we het verrassingsmenu. De eerste gang: coquilles met gerookte paling, was niet voor ons. Ook al zijn we visliefhebbers. Na het vragen om een mandje brood, dachten we te combineren zodat het minder slijmerig aan zou voelen. Maar uiteindelijk werkte het niet. De tweede gang was pasta, dat ik via het reserveren had doorgegeven geen melkproducten te gebruiken was niet doorgekomen naar de keuken. Okay, kan gebeuren. Als dessert was er een wafeltje met room en Ananas. Ananas die verser had gemogen, en voor de smaak ook minder koud. Dit hadden we overal kunnen eten. Aan het einde waren we teleurgesteld, maar we hebben wel een gezellige avond samen gehad. Over een tijdje misschien een herkansing, maar niet meer met een AH bon of een verrassingsmenu....
jolanda258 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Bij Kees kun je ontzettend lekker eten. We komen er graag. Dit keer voor de tweede keer met de AH actie. Wat we alleen jammer vinden, is dat het verrassingsmenu hetzelfde was als de vorige keer.
ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Eten, hele minimale hoeveelheden , terwijl we geen grote eters zijn.
We hadden verrassingsmenu voor twee a 35 euro !!
Jammer dat het tegenviel en we gingen met honger twee uur later van tafel .
We hadden het idee dat de kok zich er makkelijk vanaf maakte, was niet bijzonder en duurde lang voordat de gerechten op tafel kwamen, jammer .

pabutler .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
ik vond het eten erg tegenvallen je kon niet kiezen, als eerste kreeg je rauwe vis dat ging nog wel al tweede kreeg je rauwe tartaar was wel lekker maar ik had genoeg van de rauwe gerechten als hoofdgerecht eendeborst vond het eten echt geen tien zou het niet meer kiezen
info534 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wij hebben echt heerlijk gegeten Bij Kees! alle gerechten waren super, maar vooral het gerecht van eend heeft ons verrast! Dat hebben we nog nooit zo lekker gegeten. De bediening is ook prima in orde.
srn1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Alles was prima, ook qua de snelle bediening (ook met uitleg van de geserveerde producten).
Het 'AH-menu' werd geserveerd, dus geen inzicht m.b.t. de rest van de menukaart.
De inrichting van de zaak is wat aan de sobere kant in verhouding tot de status
yellowhat .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuk en intiems gezellig restaurant midden in het centrum van Zierikzee. De gerechten zijn klein en worden geserveerd met brood. Watvoor mij eerst karig overkomt, moest ik later eigenlijk verwisselen dat het meer dan genoeg is en dat de combinatie met brood juist de aandracht naar de gerechten gaan. Heel smaakvol en meer als voldaan met veel goede indrukken ging ik het restaurant weer uit.
mamibe .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Prima eten, leuke smaakvariaties en opmaak. Wel erg weinig groenten....zou best wat meer kunnen.
Misschien een leuke amuse vooraf?
T. K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
We kregen drie gerechten voor het AH-arrangement. Positief: de gerechten waren zeer smaakvol. Het restaurant heeft een goede kok. Negatief 1: de gerechten zijn te klein, behalve brood krijg je er niets bij. Om voldaan te zijn moet je òf veel brood eten (wat niet iedereen wil) òf extra gerechten bestellen a 9,95 euro per stuk, die niet in het arrangement vallen. Je bent dan duur uit. Negatief 2: je krijgt geen groenten. Volgens de nieuwste voedingsinzichten zijn groenten onontbeerlijk in een evenwichtig menu en de groenten hebben we ook echt gemist.