Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,5
Marit G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, echt een feestje!
Tatjana V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Absoluut fantastisch ! Een aanrader. En voor een zeer redelijke prijs. Niks egatiefs op aan te merken.
Wij gaan zeker terug!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voor het eerst en zeker niet voor het laatst bij Bij Kees gedineerd. Van de amuses tot de friandises een grote verrassing. Deze kok kan koken en combineren met verse producten van hoge kwaliteit. De formule van ėėn soort gerechten qua omvang - grote voorgerechten of kleine hoofdgerechten - zorgt voor veel variatie. Tonijn, coquilles met paling, tartaar met perfect eitje van 62,3 graden, griet met asperges, parelhoender met morielje, allemaal even heerlijk. De bediening is attent en vriendelijk, de dame weet veel van wijn en adviseert goed. Prima wijnen op glas en ook een mooie kaart. Het tempo is prettig. De prijs-kwaliteitsverhouding is zeer gunstig en het jubileummenu - ze bestaan 5 jaar - is met 5 gangen voor 35€ - eigenlijk te goedkoop voor dit niveau. Ook de wijn is zeer schappelijk geprijsd. Zierikzee heeft een pareltje in huis, dat het verdient elke avond vol te zitten.
Freddy C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer lekker
Voor een meergangen menu zijn de porties nogal aan de grote kant
goede service met personeel dat ook enkele vragen kan beantwoorden
Parkeergelegenheid in de buurt
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Zeer goed eten en een sfeervol restaurant met uitstekende bediening. Ster waardig!
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Fantastisch gegeten . Gerecchten erg smaakvol en prachtige opmaak van de borden. prima bediening. Ze verontschuldigde zich dat ze weinig tijd had voor een praatje aan tafel vanwege de drukte. Als gast niks te merken van de stress die er wellicht wel was.
We hadden een aktie geboekt voor 4 gangen via Heerlijk.nl. Met amuse en pre-dessert waren het uiteindelijk 6 gangen voor beschamend weinig geld. We konen zeker terug en zullen jullie restaurant bij iedereen aanvevelen
Hendrik Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het jubileum menu was heerlijk, maar iets minder verrassend dan het eten bij een eerder bezoek. De flexibiliteit van de bediening was prima. Het aantal gasten was anders, maar ook wel, geen en dan later toch maar wel een wijnarrangement: het werd allemaal prima opgelost.

Twee puntjes van aandacht:
1. De ober die ons bediende was jong en onzeker. Hij praatte zachtjes, waardoor we niet konden horen wat er op ons bord lag.
2. De rosé viel voor de tweede keer tegen. Hij paste niet echt bij het gerecht (de vorige keer ook niet) en werd door mijn gasten (net als de vorige keer) als niet lekker ervaren.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben het verrassingsmenu genomen dit ivm met de tijd. Theaterbezoek. In een woord
geweldig. Prachtige opmaak, maar vooral zeer smakelijk.We komen snel terug.
Sylwia Rene V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben voor het eerst met onze dochter van 8 jaar in een betere restaurant gaan eten. Het was zeer goed bevallen. Prijs kwaliteit zeer goed! Ik zal het zeker aan iedereen aanraden om dat te gaan eten!
NathalieOut O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Absoluut voor herhaling vatbaar. We waren zeer aangenaam verrast door de heerlijke smaken en combinaties. We gaan dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden.
Joeri P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Toevallig ontdekt tijdens passeren. Komen reeds 15 jaar in Zeeland maar nog nooit van gehoord. Jonge, vlotte en zeer professionele bediening! Toffe en verassende gerechtjes met een licht oosterse insteek.
Kortom prijs-kwaliteit zeer geslaagd. Een echte aanrader!
I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Kees en zijn team zijn het nog niet verleerd. Prachtige smaakvolle gerechtjes. Bediening correct en vriendelijk. Goede prijs kwaliteitverhouding. Helaas wonen we niet dichter in de buurt om wat vaker te gaan. Maar voor degene die wel in de buurt wonen, zeg ik: ga ook proeven!
Het enige punt van aandacht was op een gegeven moment: achtergrond muziek een wat harde bonkende beat had, ik zou adviseren kies voor loungemuziek als achtergrond, de muziek die deze avond gedraaid was nogal op de voorgrond,
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten, supervriendelijke bediening. Diner was echt een feestje
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten. Smaken waren voortreffelijk. Echter dit is een resultaat van heel veel productenwaarvanjeniet meer weet wat het nu was.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Om de vakantie af te sluiten hier op zaterdagavond gegeten. Ligt wat afgelegen en het was er erg rustig. Intichting wel mooi, maar het is er nogal donker.

Helaas was het gerecht met kreeft nog niet mogelijk omdat er nog geen goede kreeft was. Allebei 2 gerechtjes besteld. Allemaal mooi gepresenteerd en bijzonder smaakvol. Voor mij sprong kabeljauw a la Tom Kai Kai er uit. Voor mijn vrouw parelhoen met dashi. En dat voor maar 11 euro per gerecht.

Het dessert en koffie met friandises was prima, maar niet van het hoge niveau als de andere gerechten.

Dit restaurant verdient veel meer gasten.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Kees. Het 4 gangen menu genomen . Er wordt rekening gehouden met allergieën of wat je niet lust. Gerechten zijn mooi opgemaakt. De 2 amuses vooraf top!. Veel smaken met zuurtjes zoetje bittertje prima. Soms wil de kok iets teveel smaken op het bord vonden we persoonlijk. Bediening van gastvrouw is super evenals de wijnen geschonken
Josee D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De gerechten zagen er mooi uit en smaakten voortreffelijk. De bediening legde alles goed uit. Het was echt een avondje uit. We gaan zeker terug komen.
Sylvia O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, verassende smaakcombinaties! Genoten van het 5 gangen verassings menu met als afsluiter nog een dessert! Aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goede keuken, leuke gerechten, lekkere wijnen, echte verwennerij kortom! Aanrader wat ons betreft, zou er zelfs iets voor omrijden
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten het verrassings menu genoten van alle smaken echt een aanrader.
Bediening prima.