Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

9,3
pvbendegem .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Risotto was overgaar, daardoor klef en plakkerig.
Het nagerecht was ijs met wafel, stukjes ananas en mokka-sausje. Dit alles apart "verpakt" in jampotjes met dekseltje. Dit geheel werd gepresenteerd als "picknicken" en het kwam nogal knullig over. Meer aankleding dan inhoud.
dijo .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Heerlijk gegeten. We kregen met de zegeltjes van AH een viergangenverrassingsmenu. Afwisselend vis en vlees. Hoewel ikzelf niet zo van mossels hou waren deze zo lekker klaargemaakt, in moucladesaus met chorizoblokjes, dat ik ze met smaak heb opgegeten. Ook heerlijke geconfijte eend met bietenblokjes en wortelpuree. De bediening was vriendelijk, kortom een fijn avondje uit in een knusse ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maris T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Een heeeeerlijk voorgerecht op , mooie smaken en verrukkelijke eend ! Het was gezellig en we komen zeker terug . Bedankt !!
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
wij vonden vooral het eerste gerechtje: de zeebaars met avocado en citroen héérlijk fris en goed van smaak en ook het laatste gerecht: de eendenborst was echt verrukkelijk! Wel misten we de groenten en íets van aardappel, pasta of rijst erbij. De smaken waren zonder meer prima en de bediening hartelijk.
KC1980 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Fanastisch concept, allemaal kleine gerechten voor nog geen 10 euro ! De porties zijn ongeveer van tussengerecht grote, smaakvol, een lust voor het oog, hier zijn vakmensen aan het werk ! Topgerechten, top bediening in een laagdrempelige , gezellige ambiance met een super prijs kwaliteit verhouding, wij komen zeker terug !!
janinbaz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Op een van de laatste dagen van de AH actie met een gezelschap bij dit restaurant gegeten. Had goede recensies gelezen, dus was benieuwd. Toen ik binnenkwam viel me op dat het erg rustig was voor een zaterdagavond. Ook was er weinig personeel. De menukaart is erg klein. Er staan een paar gerechten op voor een tientje. Er is welgeteld 1 nagerecht. De wijnkaart is erg uitgebreid en was pas nieuw. De gastvrouw stundelde erg met deze nieuwe wijnkaart, kwam niet professioneel over, zo bijzonder was de wijn ook niet, prijzig wel. Ook bij het AH menu kreeg ik 4 van deze menukaart gerechtjes voorgeschoteld. De kwaliteit van het eten was prima. De smaken pasten goed bij elkaar, maar een 'verassingsmenu' was het niet. Een tientje voor zulke kleine (en niet zeer bijzondere) gerechten is gewoon te veel. De mossels waren zo klein dat je ze met een rietje op kon zuigen. Een nagerecht zat niet bij het menu. Ik wil graag best wat betalen voor goed eten. Maar ik zal hier nooit meer komen vanwege de beperkte, dure, kleine en niet heel bijzondere gangen. Jammer.
Marco Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Heerlijke verrassingsgerechten. Kleinere porties maakten het tot een waar succes!
Met zorg bereid, door de bediening aan tafel uitgelegd en met smaak gegeten!
De minder sfeervolle inrichting doet er dan niet toe. Ook wat dat betreft valt over smaak niet te twisten!
MvdBM .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
De sfeer is fantastisch en het eten overheerlijk. Super leuk concept 4 middelmatige gangen ipv voor-hoofd-na. Zeker voor herhaling vatbaar.
herbswartz .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Eerste indruk was direct goed. We werden door onze gastvrouw bij de deur ontvangen en naar onze plaats gebracht. Vooraf gaf ze uitleg over de werkwijze en ze bleef gedurende de hele avond attent. Na een heerlijke amuse kregen we een 4 gangen verrassingsmenu. Alle gangen waren inderdaad verrassend en zeer smaakvol. Bij iedere gang werd een duidelijke uitleg gegeven. Ook de door het huis aanbevolen wijn, een Franse Merlot, was een goede keuze.
Het interieur gaf een warme en gezellige indruk, wat de avond compleet maakte.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
AH restaurantweek. Gastvrije bediening en heerlijk eten!
We waren aan de vroege kant voor onze reservering en wilden daarom eerst graag wat drinken. Dit was geen probleem. We hebben ons te goed gedaan aan het zelfgebrouwen biertje van Kees. Een aanvulling op het geheel.
Hierna kregen we ipv 3 gangen er maar liefst 4! Kleine porties zodat we op een leuke manier konden kennismaken met het restaurant en de verschillende gerechten op de menukaart.
De borden waren met smaak en zorg voor het eten opgemaakt waardoor alle smaken mooi tot zijn echt kwamen en je je als gast gewaardeerd voelde. De bediening was gastvrij, aardig en attent en wist precies wanneer je iets nodig had.
Het was wat ons betreft echt een avondje uit!
We komen hier zeker nog een keer terug.
restaurant12 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Rustige omgeving, heerlijke achtergrondmuziek.
Eten was heerlijk, verrassende gerechtjes met verschillende smaken.
Kortom een echt avondje uit, een belevenis
rwillemse .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Het eten was zonder meer uitstekend. Vier gangen, formule vier maal tussen hoofd en voor in. Allemaal netjes gepresenteerd en erg goed van smaak en ook nog verrassend qua samenstelling. Mosseltjes met een romige saus en kleine chorizoblokjes, eendeplukvlees op risotto met truffelsmaak, zeebaars gemengd met avocado en gerookte palingblokjes. Ook de wijn was uitstekend.
Gezellig authentiek interieur, redelijk eenvoudig, maar goed onderhouden.
Adequate bediening, aanrader, gaan zeker terug.
ronderoo .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Dit is een kleinschalig restaurant, het eten is prima en de bediening net en aardig.
Het omzetten van een gerecht (bijv. vis naar vlees) was volgens de bediening niet eenvoudig.
Toch netjes vanuit de keuken een ander gerecht ipv vis ontvangen, keurig!
toetje45 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Heerlijk met z'n viertjes gegeten "Bij Kees". Deze keer een verrassingsmenu. Zeker aan te raden. Was een smaaksensatie. Zal snel weer gaan. De menukaart van november ziet er nl. goed uit.
Johan van B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hartstikke leuk gegeten en volgens een origineel concept. Gekozen voor het verrassingsmenu met bierarrangement. Heerlijk dat er eens wordt afgeweken van voorgerecht, hoofdgerecht, dessert. Verrassende waren zeker de mosselen met chorizo en kerrie. Zeker een aanrader en wij keren zeker een keer terug. De verrassing van Zierikzee wat mij betreft.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Voor de 2e keer heerlijk gegeten Bij Kees met de AH-actie. Gelijk een reservering gedaan voor 4 personen.
Verfijnde smaak en originele combinaties. Absolute aanrader!
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk gegeten Bij Kees, onder andere Tonijn|komkommer|krokante filo|tauge|truffel, en nog niet op de kaart maar wel mogen proeven: Wagyugehaktbrood #caprese #truffel. Zet maar snel op de kaart Kees ! Alle gerechtjes die we gegeten hebben smaakte voortreffelijk. Onze tafelgenote kon met moeite afscheid nemen van het dessert..zo lekker !
Ook leuk, Bij Kees heeft "pretpark "lekkernijen...het pre-dessert suikerspin was echt lekker, en ook gewoon leuk natuurlijk. popcorn met caramelsaus bij de koffie. Je moet er maar opkomen ! Gezellige avond met attente en vriendelijke gastvrouw (en )
Graag tot een volgende keer.
Mariela B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Geweldig gegeten. Smaak explosie!
Zeer vriendelijke gastvrouw! en niet te vergeten dat je bijkees bier kunt verkrijgen!
You have to try it!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Mijn man en ik hebben gebruik gemaakt van de restaurantcheque van AH. Hiervoor serveerde men een verrassingsmenu. Dat is altijd even afwachten en je eet beiden hetzelfde. Wij hadden verwacht 3 gerechten en een dessert te krijgen, maar we kregen 4 gerechten aangeboden, 2x vis en 2x vlees. Het was erg lekker zoals gewoonlijk, maar een beetje veel voor/hoofdgerechten. Met name het 4e gerecht (eend) was eigenlijk te veel/zwaar. Bovendien weet je bij een verrassingsmenu niet wat je geserveerd krijgt; wij hebben dan ook geen frietjes/aardappeltjes/groeten bij besteld, hoewel we dit achteraf wel gewild hadden. Kortom, het was weer heel lekker en apart eten, maar voor een dergelijke actie, had Kees beter 3 gerechten en 1 dessert kunnen kiezen en toch tijdig aangeven wat het volgende gerecht is zodat je nog een aanvulling kunt bijbestellen. Maar, we zijn helemaal enthousiast over dit restaurant, zijn gastvrouw en kok!
Vivi-POJ .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Prima restaurant, superkok,Astrid ook super attent en vriendelijk in de bediening! Eten bij Kees is een aanrader. Wij gaan zeker terug, maar ik moet wel opmerken dat het geen geschikt restaurant is voor mensen die heel veel willen eten en grote bakken friet en groente willen! Zo'n restaurant is Bij Kees niet. Maar wij hebben heerlijk getafeld!