Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,6
C A V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Rustige omgeving, heerlijke achtergrondmuziek.
Eten was heerlijk, verrassende gerechtjes met verschillende smaken.
Kortom een echt avondje uit, een belevenis
ronderoo .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Dit is een kleinschalig restaurant, het eten is prima en de bediening net en aardig.
Het omzetten van een gerecht (bijv. vis naar vlees) was volgens de bediening niet eenvoudig.
Toch netjes vanuit de keuken een ander gerecht ipv vis ontvangen, keurig!
Johan Van B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hartstikke leuk gegeten en volgens een origineel concept. Gekozen voor het verrassingsmenu met bierarrangement. Heerlijk dat er eens wordt afgeweken van voorgerecht, hoofdgerecht, dessert. Verrassende waren zeker de mosselen met chorizo en kerrie. Zeker een aanrader en wij keren zeker een keer terug. De verrassing van Zierikzee wat mij betreft.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Voor de 2e keer heerlijk gegeten Bij Kees met de AH-actie. Gelijk een reservering gedaan voor 4 personen.
Verfijnde smaak en originele combinaties. Absolute aanrader!
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk gegeten Bij Kees, onder andere Tonijn|komkommer|krokante filo|tauge|truffel, en nog niet op de kaart maar wel mogen proeven: Wagyugehaktbrood #caprese #truffel. Zet maar snel op de kaart Kees ! Alle gerechtjes die we gegeten hebben smaakte voortreffelijk. Onze tafelgenote kon met moeite afscheid nemen van het dessert..zo lekker !
Ook leuk, Bij Kees heeft "pretpark "lekkernijen...het pre-dessert suikerspin was echt lekker, en ook gewoon leuk natuurlijk. popcorn met caramelsaus bij de koffie. Je moet er maar opkomen ! Gezellige avond met attente en vriendelijke gastvrouw (en )
Graag tot een volgende keer.
Mariela B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Geweldig gegeten. Smaak explosie!
Zeer vriendelijke gastvrouw! en niet te vergeten dat je bijkees bier kunt verkrijgen!
You have to try it!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
wij vonden vooral het eerste gerechtje: de zeebaars met avocado en citroen héérlijk fris en goed van smaak en ook het laatste gerecht: de eendenborst was echt verrukkelijk! Wel misten we de groenten en íets van aardappel, pasta of rijst erbij. De smaken waren zonder meer prima! We vinden de prijzen wel dusdanig, dat we net zo lief voor dat geld ergens anders gaan eten. Het was leuk voor een keer met de AH spaaractie (1 menu gratis)
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Een gezellig restaurant in Zierikzee, en een uitermate vriendelijke ontvangst. Een heerlijk 4-gangen diner dat bestond uit kleine gerechten met niet alledaagse ingrediënten. Met name de mosselen vonden wij heerlijk, maar ook het gerecht met zeebaars en het gerecht met eend vonden wij erg lekker.
Bij Kees word je verrast met mooie combinaties van gerechten.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Interessante formule: een menuutje bestaat uit 3+ gerechten die noch als voor- noch als hoofdgerecht worden gekenmerkt.
De gerechten waren verrassend en smaakvol. Twee ervan (mosselen met chorizo en confit de canard) errug zout.
Wijnen van Big House waren redelijk.
De bedoening vonden we gemaakt-gastvrij en niet ècht toeschietelijk.
In de basis prima, maar meer afproeven (zout) en leukere bediening weerhouden deze zaak er nog van om n topzaak te worden.
marloeskor .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Het eten was heerlijk. Hebben het 4 gangen verrassingsmenu gekregen met de AH spaaractie. Echte culinaire hoogstandjes voor een heerlijk avondje uit. Vriendelijke bediening. Waren een klein beetje verrast dat er geen dessert bij zat. Na 4 gerechtjes hadden we wel genoeg op. Dus ook geen dessert geprobeerd. Wel nog een heerlijk kopje koffie en thee met een paar chocolaatjes erbij. Een aanrader.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Een originele formule: kies 2of 3 gerechten uit een lijst van 9. Het gaat om een tussenvorm van voor- en hoofdgerechten en voor alle gerechten betaal je hetzelfde (€ 10). Chef Kees Visser blijft in de gerechten zelf ook origineel. Combinaties als scheermes met garnalen, gekonfijte eend met zeekraal en kabeljauw met aardpeer blijken verrassend lekker, zeker ook door de zorgvuldige bereiding en versheid van de ingrediënten. We namen er een speciaal voor Bij Kees gebrouwen biertje bij dat wonderwel paste bij elk van de gerechten. Een rond, fris bier (maar wel 8%). Met een kaasplateau op niveau sloten we de maaltijd af. Gastvrouw Astrid zorgde voor een hartelijke ontvangst en dito begeleiding van de verdere maaltijd. Ons eerste drankje was van het huis, vanwege het 1-jarig bestaan van Bij Kees. We voelden ons welkom.
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Eerste Kerst met 5 personen gegeten Bij Kees...Geen traditionele Kerst gerechten maar de heerlijke gerechtjes van Kees. Alle gerechten van de kaart zijn geproefd en goedgekeurd :-) Met zorg en liefde klaargemaakt, dat was duidelijk te proeven. Daarbij o.a het nieuwe eigen biertje van Kees gedronken. Ik ben meer een wijn liefhebber maar dit biertje smaakte naar meer !
Voor herhaling vatbaar.....Valentijnsdag lijkt me een prima gelegenheid hier weer terug te komen.
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Super lekker eten hier bij Kees. We hebben 6 van de 8 gerechtjes gegeten. Eerlijk en lokaal. Heel fijn dat er iedere dag een nieuwe kaart is, dan kan je nog eens terug komen. Fijne bediening, muziek mag wat harder want het is wel een beetje braaf.
MJJ .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Prima aanwinst voor Zierikzee. Mooi concept met diverse kleinere gerechten van goede kwaliteit. De verrassende tonijnpizza is nu al een klassieker. Minpuntje: de amerikaanse wijnen (alle wijnen komen van 1 huis) zijn niet van hetzelfde niveau als de gerechten.