Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,5
E P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Op zaterdagavond heerlijk en relax gegeten met vrienden.Wij gingen voor de vijf gangen inclusief wijnarrangement,alle smaken zo puur, heel goed in balans.We hebben ons laten verrassen door de chef en alles was even lekker.Bij ieder gerecht werd er verteld wat het was en sloot de wijn er perfect op aan.Kortom wil je culinair eten voor een schappelijke prijs en in een ongedwongen ambiance is Bij Kees zeker een aanrader!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Top avond met vrienden bij Kees via Socialdeal. Passende aandacht van eigenaars voor vrolijk gezelschap. Vooraf toast met zalm op keienbedje, ziet er verzorgd uit en smaakt puur. Daarna nog puurder een tartaartje, smullen. Risotto die smelt op tong :-) hoofdgerecht is een geplukte cnfit waar je eigenlijk pootje verwacht. Dames blij. Smaakt à la douche France. Heren sluiten nog af met fris dessert. Geheel top gespoeld met mooie grunerfeltliner en een Rioja crianza. Volgens mij is Socialdeal topmmarketing stunt, maar kan voor kok bijna niet uit. Gaan weg met een bon voor 4=2 bij Kees of le Beau. Ons zie je allemaal terug, wel blijven :-)
mdridder .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Het menu van de restaurantweek gegeten. Duidelijke uitleg hoe het werkt, we hebben het menu uitgebreid met nog eens twee gangen.De taco met zalm was een leuke binnenkomer, verfrissende smaken.Vooral het hoofdgerecht was heerlijk, wagyu gehaktbrood met geitenkaas,tomaat en truffel, voortreffelijk. Kaasplateau was ook best uitgebreid. Mijn partner koos voor een bijpassend bierarrangement, is weer eens wat anders en paste er zeer goed bij.
De sfeer was ook gemoedelijk en de bediening was vriendelijk en hield alles in de gaten. De kwaliteit/prijsverhouding is ook dik in orde.Tip: bij het schenken van de wijnen de herkomst vermelden. We hebben een zeer plezierige avond gehad en komen zeker nog eens terug.
hanneke0710 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
We hebben heerlijk gegeten! Deze keer via Social Deal, maar we komen zeker terug! De vier verschillende gerechten waren allemaal even verrukkelijk, de bediening was zeer attent en goed, en de sfeer is super. Complimenten voor de kok en gastvrouw!!
4691 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
voor het eerst `bij kees` gegeten. wat een verrassing! mooi geserveerde aparte, verse creaties. wat dat betreft zeker een aanrader. ook het toetje werd met grote aandacht aangeboden. heerlijk! over de muziek waren we minder te spreken. die had wat afwisselender gemogen. en jammer van het koffiezet apparaat, dat maakt nogal herrie en haalde de sfeer van restaurant naar café.
JopRussell .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Voor het eerst rauwe vis en rauw vlees gegeten omdat we door de AH actie een verrassingsmenu kregen. Fantastisch om mee te maken dat wat je normaal nooit zou kiezen zo verrukkelijk kan zijn.
De bediening weet je als klant zeer welkom te heten, de sfeer is gastvrij.
Gaan zeker terug!
Pvbendegem V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Risotto was overgaar, daardoor klef en plakkerig.
Het nagerecht was ijs met wafel, stukjes ananas en mokka-sausje. Dit alles apart "verpakt" in jampotjes met dekseltje. Dit geheel werd gepresenteerd als "picknicken" en het kwam nogal knullig over. Meer aankleding dan inhoud.
Maris T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Een heeeeerlijk voorgerecht op , mooie smaken en verrukkelijke eend ! Het was gezellig en we komen zeker terug . Bedankt !!
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
wij vonden vooral het eerste gerechtje: de zeebaars met avocado en citroen héérlijk fris en goed van smaak en ook het laatste gerecht: de eendenborst was echt verrukkelijk! Wel misten we de groenten en íets van aardappel, pasta of rijst erbij. De smaken waren zonder meer prima en de bediening hartelijk.
janinbaz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Op een van de laatste dagen van de AH actie met een gezelschap bij dit restaurant gegeten. Had goede recensies gelezen, dus was benieuwd. Toen ik binnenkwam viel me op dat het erg rustig was voor een zaterdagavond. Ook was er weinig personeel. De menukaart is erg klein. Er staan een paar gerechten op voor een tientje. Er is welgeteld 1 nagerecht. De wijnkaart is erg uitgebreid en was pas nieuw. De gastvrouw stundelde erg met deze nieuwe wijnkaart, kwam niet professioneel over, zo bijzonder was de wijn ook niet, prijzig wel. Ook bij het AH menu kreeg ik 4 van deze menukaart gerechtjes voorgeschoteld. De kwaliteit van het eten was prima. De smaken pasten goed bij elkaar, maar een 'verassingsmenu' was het niet. Een tientje voor zulke kleine (en niet zeer bijzondere) gerechten is gewoon te veel. De mossels waren zo klein dat je ze met een rietje op kon zuigen. Een nagerecht zat niet bij het menu. Ik wil graag best wat betalen voor goed eten. Maar ik zal hier nooit meer komen vanwege de beperkte, dure, kleine en niet heel bijzondere gangen. Jammer.
Herbswartz S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Eerste indruk was direct goed. We werden door onze gastvrouw bij de deur ontvangen en naar onze plaats gebracht. Vooraf gaf ze uitleg over de werkwijze en ze bleef gedurende de hele avond attent. Na een heerlijke amuse kregen we een 4 gangen verrassingsmenu. Alle gangen waren inderdaad verrassend en zeer smaakvol. Bij iedere gang werd een duidelijke uitleg gegeven. Ook de door het huis aanbevolen wijn, een Franse Merlot, was een goede keuze.
Het interieur gaf een warme en gezellige indruk, wat de avond compleet maakte.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
AH restaurantweek. Gastvrije bediening en heerlijk eten!
We waren aan de vroege kant voor onze reservering en wilden daarom eerst graag wat drinken. Dit was geen probleem. We hebben ons te goed gedaan aan het zelfgebrouwen biertje van Kees. Een aanvulling op het geheel.
Hierna kregen we ipv 3 gangen er maar liefst 4! Kleine porties zodat we op een leuke manier konden kennismaken met het restaurant en de verschillende gerechten op de menukaart.
De borden waren met smaak en zorg voor het eten opgemaakt waardoor alle smaken mooi tot zijn echt kwamen en je je als gast gewaardeerd voelde. De bediening was gastvrij, aardig en attent en wist precies wanneer je iets nodig had.
Het was wat ons betreft echt een avondje uit!
We komen hier zeker nog een keer terug.
C A V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Rustige omgeving, heerlijke achtergrondmuziek.
Eten was heerlijk, verrassende gerechtjes met verschillende smaken.
Kortom een echt avondje uit, een belevenis
ronderoo .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Dit is een kleinschalig restaurant, het eten is prima en de bediening net en aardig.
Het omzetten van een gerecht (bijv. vis naar vlees) was volgens de bediening niet eenvoudig.
Toch netjes vanuit de keuken een ander gerecht ipv vis ontvangen, keurig!
Johan van B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hartstikke leuk gegeten en volgens een origineel concept. Gekozen voor het verrassingsmenu met bierarrangement. Heerlijk dat er eens wordt afgeweken van voorgerecht, hoofdgerecht, dessert. Verrassende waren zeker de mosselen met chorizo en kerrie. Zeker een aanrader en wij keren zeker een keer terug. De verrassing van Zierikzee wat mij betreft.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Voor de 2e keer heerlijk gegeten Bij Kees met de AH-actie. Gelijk een reservering gedaan voor 4 personen.
Verfijnde smaak en originele combinaties. Absolute aanrader!
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk gegeten Bij Kees, onder andere Tonijn|komkommer|krokante filo|tauge|truffel, en nog niet op de kaart maar wel mogen proeven: Wagyugehaktbrood #caprese #truffel. Zet maar snel op de kaart Kees ! Alle gerechtjes die we gegeten hebben smaakte voortreffelijk. Onze tafelgenote kon met moeite afscheid nemen van het dessert..zo lekker !
Ook leuk, Bij Kees heeft "pretpark "lekkernijen...het pre-dessert suikerspin was echt lekker, en ook gewoon leuk natuurlijk. popcorn met caramelsaus bij de koffie. Je moet er maar opkomen ! Gezellige avond met attente en vriendelijke gastvrouw (en )
Graag tot een volgende keer.
Mariela B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Geweldig gegeten. Smaak explosie!
Zeer vriendelijke gastvrouw! en niet te vergeten dat je bijkees bier kunt verkrijgen!
You have to try it!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
wij vonden vooral het eerste gerechtje: de zeebaars met avocado en citroen héérlijk fris en goed van smaak en ook het laatste gerecht: de eendenborst was echt verrukkelijk! Wel misten we de groenten en íets van aardappel, pasta of rijst erbij. De smaken waren zonder meer prima! We vinden de prijzen wel dusdanig, dat we net zo lief voor dat geld ergens anders gaan eten. Het was leuk voor een keer met de AH spaaractie (1 menu gratis)
PienP .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
we hebben een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gekregen.Vriendelijke bediening.
Alle 4 de gerechtjes waren heerlijk, echt 'n verrassing.
Je zit echt vol na de 4 gerechtjes. Hebben toch nog een toetje besteld.
Ook dat was leuk gepresenteerd.
Beslist een plek om naar terug te keren en door te vertellen !