Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij Kees met 7 personen zijn verrassingsmenu geproefd. We hebben genoeten van zijn mooie smaken en decoratieve creaties die allen een eenvoudig stoere uitstraling hadden. Om de smaakbeleving te verlengen hebben we het dessert erbij genomen. Heerlijk alles! Bedankt Kees. We komen zeker terug als we bij jullie in de buurt zijn!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdag 15-10 gegeten Bij Kees,het verrassings- menu was overheerlijk en overtrof ons.
Helaas zaten we maar met 2 bezette tafels in het restaurant wat minder gezellig was,jammer was dat ons bijbestelde brood niet meer is gekomen en de prijs van een cappuccino maar liefst €3,75 vonden wij aan de hoge kant. Werk zelf in de horeca maar ben zo'n hoog bedrag nog niet tegen gekomen....
Nieck .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijke avondvullend culinaire verwennerij. Lekker eigen gebakken brood op tafel. Tafelwater gratis bij de wijn. Aankleding restaurant en personeel blijft ver achter in vergelijking hoe verzorgd de gerechten eruit zien.
Nieck .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik was hier 1 x eerder. Keuken vond ik nu veel beter. We hadden 5 gangen surprise menu. Lekkere, leuke gerechtjes. Bediening mag gastvrijer en professioneler. Olie en zout op tafel smoezelig. Dus keuken en de rest is nu uit verhouding. Maar we hadden een fijne avond.
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Kwalitatief goede gerechten. Verrassende keuzes.
Bij Kees eet je wat je over het algemeen thuis niet eet.
Eten in een restaurant net even anders?
Ga dan bij Kees eten.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een gezellig restaurant in Zierikzee, en een uitermate vriendelijke ontvangst. Een heerlijk 4-gangen diner dat bestond uit kleine gerechten met niet alledaagse ingrediënten. Met name de tartaar vonden wij heerlijk, maar ook het gerecht met eend vonden wij erg lekker.
Bij Kees word je verrast met mooie combinaties van gerechten.
Buijsman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten !! Iets speciaals en niet het doorsnee menu. Hele verrassende combinaties van smaken. Een aanrader voor wie eens culinair verwend wil worden, Rob&Hetty
Wimdammers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Uitstekend verzorgd 4-gangen verrassingsmenu gegeten, viel bij ons allen (6 personen) in de smaak. Heerlijke verse ingrediënten, in leuke combinaties opgediend.
Gezellige bediening, alles bijeen: een aanrader.
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Sfeervol restaurant in het centrum van Zierikzee. Zeer vriendelijke ontvangst. Ontspannen sfeer. Heerlijk gegeten met een Social Deal. Een verrassingsdiner gehad, 4x een tussengerecht. Meer dan voldoende te eten. Mooi gepresenteerd en heerlijk. Waar voor je geld.
Astridklepper .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Voortreffelijk. Uitgebalanceerde smaken, prachtige creaties. Je kunt merken en proeven dat Kees liefde voor het vak heeft.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Kees, een leuk restaurant en gezellig!
We namen 3 gangen en dat waren mooie en originele gerechten, waraonder coquilles en kalfswang, top!
Huiswijn prima en goed betaalbaar
Al met al een leuke avond ook mede dankzij bediening.
Eusje .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij hebben afgelopen vrijdag verrukkelijk gegeten bij Kees. We hebben een 4-gangen verrassingsmenu gekozen en het was boven verwachting. Een afwisseling van vlees en vis, alles perfect klaar gemaakt en prachtig opgediend. De smaken waren voortreffelijk. De twee dames in de bediening waren perfect op elkaar ingespeeld, waren vriendelijk en professioneel. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het binnen wat aan de donkere kant is. Ga zo door, wij komen zeker terug!
Vdmwietske .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekker eten! Gezellige meiden in de bediening, weinig kennis van wijn.
Goede prijs-kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader.
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij hebben afgelopen weekend bij Kees gegeten en wij waren zeer tevreden! Ik snap niet goed waar de negatieve recensies vandaan komen. Misschien zijn de negatieve recensies van mensen die niet zo'n fijnproevers zijn. Als je geen tijd wil nemen om de gerechten te proeven, te beleven, genieten en moeite hebt met de porties dan kun je beter naar 1 van de standaard restaurants gaan in Zierikzee. De bediening was uiterst vriendelijk en de wijnen waren heerlijk bij de gerechten. De gerechten waren prachtig opgediend en de combinaties zeer goed. Wij hebben 4 gerechten p.p. besteld. De taco van pieterman, de paling en de coquilles, de overheerlijke wrap, de pasta met kalfswang en truffel en de eend. Alle gerechten waren heerlijk. Wij komen graag nog een keer terug als we weer in de buurt zijn!
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Hebben bij Bij Kees gegeten met de Social deal aanbieding. Hadden al een paar keer eerder hier gegeten. Er was geen enkel verschil met "gewoon" of Social deal. Klasse.
De kabeljauw vonden wij het lekkerst, maar ook de Pieterman tartaar, steaktartaar van de diamanthaas en de eend waren niet te versmaden.
Beslist een aanrader.
DANIEL B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Te veel lawaai in de zaal, van buiten schijnt als een chic restaurant, van binnen een gewoon brasserie. Sfeer niet op de hoogte van prijs en gerechten. De verrasing menu van 4 gangen (of meer) zou beter zijn met 3 gangen (of meer) en de laatste gang met dessert, anders is te veel. Verassing menu = 1 vis, 1 vlees, 1 vis, 1 vlees... met aangepaste wijnen dat komen op eerste witte wijn, dan rode, dan witte, dan rode! Slecht gedacht!
Stampertje999 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Bij Kees is een gezellig restaurant met prima bediening. Wij namen 5 gangen en deze waren allemaal mooi opgemaakt en zeer vers en smaakvol. Ook bijpassende wijnen genomen die goed pasten!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Op woensdag 13-04-2016 bij restaurant bij Kees voor een viergangen diner gereserveerd. Auto makkelijk voor de deur geparkeerd en anders is op 400 meter een grote parkeerplaats. Vriendelijke ontvangst en bij bestelling van de drankjes werd gelijk gevraagd of wij water voor ons hondje en of wij een karafje water wilden !!!!!!! Zelf ben ik geen water drinker maar ik vind het atijd zo gaaf dat dit gratis wordt aangeboden ! Dat wordt echt nog bij (TE) weing restaurants aangeboden . Daarna werd ons het socialdeal 4 gangen verrassings menu uitgelegd met o.a. Pieterman, kabeljouw, Eend . Het eten hier bij Kees blijft een beleving. Mooi opgemaakte borden met fantastische smaken. De bediening is ook perfect. De goede Rose en witte wijn met 3,75 pglas zijn zeer betaalbaar, Het was leuk dat KEES zelf ook even een praatje kwam maken. Eigenlijk jammer dat het te rustig was in dit restaurant met veel potentie ! Nadeel is de moeilijke locatie en daardoor weinig adhoc gasten/passanten. Wij komen hier zeker terug en kunnen een ieder dit Restaurant aanraden
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten Bij Kees, we hebben het 5 gangen verassings menu op. Goede mix van vlees en vis, alles was super lekker! Er zitten zeer originele gerechten bij. De sfeer van het restaurant is goed en de gastvrouw vriendelijk. Een aanrader! Ik ga er zeker nog een keer heen!