Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

Marije V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Jules P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijke bediening, uitstekend gerechten en heerlijke wijn.
Muziek is zoals zo vaak weer een enorme tegenvaller. Advies: geen muziek omdat dat gewoon veel pettiger is.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Carola P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Als 1ste hebben wij een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Het is een mooie accommodatie.
Er zijn wel een paar verbeterpunten: de gerechten werden iets te snel achter elkaar uitgeserveerd. De gastvrouw is met noorderzon vertrokken, zonder gedag te zeggen dat anderen het van haar overnamen. Wat jammer was, is dat een jonge serveerster weinig kennis had van de gerechten en de gastvrouw er steeds bij moest komen. Dit is niet negatief bedoeld, maar als opbouwende kritiek.
Glen M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuk restaurant met zeer goed eten en bijpassende wijn. De bediening was vlot en erg attent.
Dr. Claus T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Uitstekend, sfeervol Heel vriendelijke service. Het Menü verrasend en de wijn advies heel goed. En zelfs de toiletten waren smaakvol. Al met al een geslaagde avond
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuke kleine verrassende gerechten. Goede smaakcombinaties.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende aanbevelingen van bijpassende wijnen bij de verschillende gerechten. Een topper.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten By Kees. Het restaurant is gevestigd tussen de pittoreske straatjes van Zierikzee, Van amuse tot dessert het was echt fantastisch. De tijd tussen de gerechten was ook erg fijn, het kwam allemaal precies op tijd. Daardoor was het ook echt een avondje uit. De bediening is erg vriendelijk en staat voor je klaar. Wij komen zeker volgend jaar terug.
Hannie F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Na alle lovende kritieken nieuwsgierig geworden zijn we naar bij Kees getogen. Daar werden we niet teleurgesteld en hebben werkelijk klasse gegeten! Geweldige smaken, goed gebalanceerd en het eten ziet eruit als een plaatje op je bord. Kom hier Eker nog een keer terug bij gelegenheid.
Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg leuk concept. De entourage en zelfs de naam van het restaurant suggereren dat ‘Bij Kees’ een relatief simpel restaurant betreft. Niets blijkt echter minder waar te zijn wanneer het eerste gerecht op tafel komt. (De amuse die vooraf wordt voorgeschoteld hint overigens ook al sterk naar wat te wachten staat.)
Ik ben erg gecharmeerd van het verrassingsmenu, waarbij de kok, rekening houdend met voorkeuren en allergieën, het best mogelijke menu voor je samenstelt.
Ook noemenswaardig is het dessert dat ik bij mijn laatste bezoek voorgeschoteld kreeg. Ik moet eigenlijk plat zeggen; toetje. Het betrof namelijk een vlaflip, waarvan ik de smaaksensatie die te wachten stond nooit had kunnen verwachten, bij het horen van de betiteling.
Dit alles, en de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, maakt de ervaring bij (Bij) Kees erg verrassend. Zeker een aanrader. Als je in de buurt bent, maar ook om voor om te rijden...
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Eerste avond het verrassingsmenu van de chef genomen, SUPER lekker. Diezelfde avond direct voor 's anderendaags geboekt. Terug de verrassingsmenu genomen en omdat we 2x na elkaar kwamen eten hebben ze andere gerechten in de verrassingsmenu gestoken. Als dat geen topservice is. En het was eveneens SUPER lekker.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Via de recensies op Iens bij Bij Kees uitgekomen om m’n ouders te trakteren voor hun verjaardagen. We kozen het menu met de vijf beste gerechten van de afgelopen vijf jaar. Stuk voor stuk heerlijke gerechten waarin de limoenmayonaise en de hoi sin saus meerdere keren terugkwamen, zodat er een mooie samenhang tussen de gangen ontstond. Als we een minpuntje zouden moeten benoemen, dan is het dat de steak tartare nogal royaal bestrooid was met geroosterde boekweit, waardoor we dat gerecht qua structuur niet helemaal in balans vonden. De bediening was zeer vriendelijk.
M’n moeder zal vanwege een operatie een aantal maanden niet goed kunnen eten en daarna alleen nog kleine porties per keer. Bij Kees was een zeer geslaagde keuze om nog één keer culinair te kunnen genieten. Bedankt voor de mooie avond!
Sylwia Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer lekker eten. Prijs kwaliteit goed. De over zou iets harder kunnen praten. Is moeilijk te verstaan. De wijn en champagne was, zeer lekker en aangepast aan het eten.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Fijn restaurant met een chef die leuke combinaties verzint. Prijs kwaliteit is zeer goéd. Muziekkeuze kon worden aangepast en dat doen ze niet overal
Komen hier al een aantal jaren en Kees weet een prima niveau te handhaven.
Aanbevolen!
Marit G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, echt een feestje!
Tatjana V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Absoluut fantastisch ! Een aanrader. En voor een zeer redelijke prijs. Niks egatiefs op aan te merken.
Wij gaan zeker terug!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voor het eerst en zeker niet voor het laatst bij Bij Kees gedineerd. Van de amuses tot de friandises een grote verrassing. Deze kok kan koken en combineren met verse producten van hoge kwaliteit. De formule van ėėn soort gerechten qua omvang - grote voorgerechten of kleine hoofdgerechten - zorgt voor veel variatie. Tonijn, coquilles met paling, tartaar met perfect eitje van 62,3 graden, griet met asperges, parelhoender met morielje, allemaal even heerlijk. De bediening is attent en vriendelijk, de dame weet veel van wijn en adviseert goed. Prima wijnen op glas en ook een mooie kaart. Het tempo is prettig. De prijs-kwaliteitsverhouding is zeer gunstig en het jubileummenu - ze bestaan 5 jaar - is met 5 gangen voor 35€ - eigenlijk te goedkoop voor dit niveau. Ook de wijn is zeer schappelijk geprijsd. Zierikzee heeft een pareltje in huis, dat het verdient elke avond vol te zitten.
Freddy C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer lekker
Voor een meergangen menu zijn de porties nogal aan de grote kant
goede service met personeel dat ook enkele vragen kan beantwoorden
Parkeergelegenheid in de buurt
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Zeer goed eten en een sfeervol restaurant met uitstekende bediening. Ster waardig!