Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Sytze G.L. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op donderdag 18 mei jl. hebben wij met vrienden gegeten bij Kees. We kozen voor en 4- gangen verrassingsmenu.
De 1e gang was een kleine pizza met zeer verse tonijn, zeer krokante , dunne bodem en zeer verse tonijn.Fraai gerecht.
Na een werkelijk heerlijke beef tartaar kregen we een prachtig stukje kabeljauw en tot slot entrecote, heerlijk mals en prima bereid.
De porties zijn aangenaam klein, plaatjes op je bord ( steeds weer een ander fraai bord) en heerlijk van smaak.
De begeleidende wijn is heel goed.
Kortom : een prachtig adres voor een avond heerlijk dineren.We komen zeker terug.
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk,verrassend eten met goede wijnen in een gezellige en vriendelijke omgeving voor een zeer redelijke prijs.een absolute aanrader!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Top niveau in Zierikzee! Culinair genieten.
olivier H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goed vertoeven in een prettige ambiance met goede bediening en uitgebalanceerde gerechten .Vooral de steak tartaar was bijzonder lekker .Kortom voor herhaling vatbaar.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Super lekker gegeten en wij zijn best wat gewend
Indien je perfect wilt dineren: doen!

Kees zelf en zijn team: Echt goed!
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met vriendengroep van zes gegeten, de opzet van kiezen en per gerecht betalen leek ons vernieuwend. Porties waren zeer minimaal, om voldaan gevoel te hebben lopen kosten zeer snel op. Enkele gerechten erg aan zoute kant maar dat kan kwestie van smaak zijn. Er was zichtbaar veel aandacht besteed aan de gerechten. Bediening vonden wij niet professioneel, erg amicaal en zelfingenomen. Minimale tafelbezetting in het restaurant die avond, gerechten volgen zich ws daardoor zeer snel op, ook nadat we gevraagd hadden er iets meer tijd tussen te laten zitten. Er staat een goede kok achter het fornuis, het geheel deed hier echter wat afbreuk aan.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij Kees met 7 personen zijn verrassingsmenu geproefd. We hebben genoeten van zijn mooie smaken en decoratieve creaties die allen een eenvoudig stoere uitstraling hadden. Om de smaakbeleving te verlengen hebben we het dessert erbij genomen. Heerlijk alles! Bedankt Kees. We komen zeker terug als we bij jullie in de buurt zijn!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdag 15-10 gegeten Bij Kees,het verrassings- menu was overheerlijk en overtrof ons.
Helaas zaten we maar met 2 bezette tafels in het restaurant wat minder gezellig was,jammer was dat ons bijbestelde brood niet meer is gekomen en de prijs van een cappuccino maar liefst €3,75 vonden wij aan de hoge kant. Werk zelf in de horeca maar ben zo'n hoog bedrag nog niet tegen gekomen....
Nieck .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijke avondvullend culinaire verwennerij. Lekker eigen gebakken brood op tafel. Tafelwater gratis bij de wijn. Aankleding restaurant en personeel blijft ver achter in vergelijking hoe verzorgd de gerechten eruit zien.
Nieck .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik was hier 1 x eerder. Keuken vond ik nu veel beter. We hadden 5 gangen surprise menu. Lekkere, leuke gerechtjes. Bediening mag gastvrijer en professioneler. Olie en zout op tafel smoezelig. Dus keuken en de rest is nu uit verhouding. Maar we hadden een fijne avond.
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Kwalitatief goede gerechten. Verrassende keuzes.
Bij Kees eet je wat je over het algemeen thuis niet eet.
Eten in een restaurant net even anders?
Ga dan bij Kees eten.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een gezellig restaurant in Zierikzee, en een uitermate vriendelijke ontvangst. Een heerlijk 4-gangen diner dat bestond uit kleine gerechten met niet alledaagse ingrediënten. Met name de tartaar vonden wij heerlijk, maar ook het gerecht met eend vonden wij erg lekker.
Bij Kees word je verrast met mooie combinaties van gerechten.
buijsman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten !! Iets speciaals en niet het doorsnee menu. Hele verrassende combinaties van smaken. Een aanrader voor wie eens culinair verwend wil worden, Rob&Hetty
wimdammers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Uitstekend verzorgd 4-gangen verrassingsmenu gegeten, viel bij ons allen (6 personen) in de smaak. Heerlijke verse ingrediënten, in leuke combinaties opgediend.
Gezellige bediening, alles bijeen: een aanrader.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Sfeervol restaurant in het centrum van Zierikzee. Zeer vriendelijke ontvangst. Ontspannen sfeer. Heerlijk gegeten met een Social Deal. Een verrassingsdiner gehad, 4x een tussengerecht. Meer dan voldoende te eten. Mooi gepresenteerd en heerlijk. Waar voor je geld.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Voortreffelijk. Uitgebalanceerde smaken, prachtige creaties. Je kunt merken en proeven dat Kees liefde voor het vak heeft.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Kees, een leuk restaurant en gezellig!
We namen 3 gangen en dat waren mooie en originele gerechten, waraonder coquilles en kalfswang, top!
Huiswijn prima en goed betaalbaar
Al met al een leuke avond ook mede dankzij bediening.
eusje .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij hebben afgelopen vrijdag verrukkelijk gegeten bij Kees. We hebben een 4-gangen verrassingsmenu gekozen en het was boven verwachting. Een afwisseling van vlees en vis, alles perfect klaar gemaakt en prachtig opgediend. De smaken waren voortreffelijk. De twee dames in de bediening waren perfect op elkaar ingespeeld, waren vriendelijk en professioneel. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het binnen wat aan de donkere kant is. Ga zo door, wij komen zeker terug!
vdmwietske .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekker eten! Gezellige meiden in de bediening, weinig kennis van wijn.
Goede prijs-kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader.