Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

Matthijs R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel bijzondere gerechten!
Bijzondere combinaties.
Geen grote porties, maar hoge kwaliteit.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij Kees heb je geen keus maar kan je kiezen hoeveel gangen je verrassingsmenu moet bestaan. Wij kozen voor vijf gangen met bijpassende wijnen. De gangen bestaan uit mooi opgemaakte gerechtjes die stuk voor stuk, op een na, heerlijk waren. De ene viel behoorlijk uit de toon, een tartaar. Niet lekker en ook nog met de verkeerde bijpassende wijn. Het leek wel of deze er maar tussen was gepropt om aan vijf gangen te komen. Over het algemeen hebben we toch een mooie avond gehad waarin we lekker gegeten hebben. Toetje behoort niet tot het gangenstelsel en hebben we overgeslagen.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eerste maal "Bij Kees". We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu, dat was prima! Goed gekozen gerechten, zowel vlees als vis en koud en warm. Verrassende combinaties, erg lekker. Goede en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
genoten van de gerechten en van de vriendelijke, accurate bediening....
Pien L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Bijzonder gastronomisch eten, prachtig opgemaakt. Een verrassing, dat we zelf niet konden uitkiezen. Het was eten wat 'de pot schafte'.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekkere, goed uitziende gerechtjes die je smaakpapillen aan het werk zetten
marianneketting .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zoals altijd verrassend en lekker bij Kees en zijn sous Jeffrey.Er is intussen een nieuw jong talent in de keuken. Hopen dat hij dezelfde kant op gaat!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hadden naar aanleiding van samenstelling van het menu ( de keuze uit kleine gerechten) zoals dat ook op de website vermeld staat gereserveerd voor een diner op 9 augustus met vrienden van buiten Zierikzee om hen kennis te laten maken met een goed restaurant zoals we dat zelf eerder hadden ervaren. We werden dus aardig verrast toen we vroegen naar de wijnkaart we te horen kregen dat die in september beschikbaar zou zijn en dat we alleen een verrassingsmenu konden bestellen in 3, 4 of 5 gangen. Dat stond nergens vermeld en was teleurstellend, zeker als de bedoeling was dat je je vrienden juist kon laten kiezen naar hun eigen smaak. Uiteindelijk kregen we wel een heerlijke wijn voorgeschoteld en was het standaard verrassingsmenu goed van smaak - gold minder voor de aangepaste gerechten voor een van onze gasten - , was de bediening prima, maar de nasmaak van het niet zelf kunnen kiezen is gebleven. Zeker wanneer je gasten meeneemt die niet alles kunnen eten en voor wie dan juist een eigen samengesteld menu een perfecte oplossing is. Om een juiste verwachting te creëren is het dus wel zaak dat de website up to date is. Daar had dus ook vermeld kunnen staan dat er een beperkte kaart ( verrassingsmenu) en wijnkeuze is in Augustus. Het is gewoon zonde voor een prima restaurant.
Bernadette M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden. Niet zulke grote porties maar wel erg lekker
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vanavond 19.07.2017 gereserveerd via socialdeal... gewoon om dat het kan. Wederom heerlijk gegeten. Heerlijk eten, heerlijke wijn, vriendelijke sfeer, zoals altijd. Echt een aanrader. Ook met een allergie of intolerantie, geef dit aan en Kees zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat je een heerlijk avond zal hebben. Groeten Frank en Janneke
Sytze G.L. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op donderdag 18 mei jl. hebben wij met vrienden gegeten bij Kees. We kozen voor en 4- gangen verrassingsmenu.
De 1e gang was een kleine pizza met zeer verse tonijn, zeer krokante , dunne bodem en zeer verse tonijn.Fraai gerecht.
Na een werkelijk heerlijke beef tartaar kregen we een prachtig stukje kabeljauw en tot slot entrecote, heerlijk mals en prima bereid.
De porties zijn aangenaam klein, plaatjes op je bord ( steeds weer een ander fraai bord) en heerlijk van smaak.
De begeleidende wijn is heel goed.
Kortom : een prachtig adres voor een avond heerlijk dineren.We komen zeker terug.
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk,verrassend eten met goede wijnen in een gezellige en vriendelijke omgeving voor een zeer redelijke prijs.een absolute aanrader!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Top niveau in Zierikzee! Culinair genieten.
olivier H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goed vertoeven in een prettige ambiance met goede bediening en uitgebalanceerde gerechten .Vooral de steak tartaar was bijzonder lekker .Kortom voor herhaling vatbaar.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Super lekker gegeten en wij zijn best wat gewend
Indien je perfect wilt dineren: doen!

Kees zelf en zijn team: Echt goed!
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met vriendengroep van zes gegeten, de opzet van kiezen en per gerecht betalen leek ons vernieuwend. Porties waren zeer minimaal, om voldaan gevoel te hebben lopen kosten zeer snel op. Enkele gerechten erg aan zoute kant maar dat kan kwestie van smaak zijn. Er was zichtbaar veel aandacht besteed aan de gerechten. Bediening vonden wij niet professioneel, erg amicaal en zelfingenomen. Minimale tafelbezetting in het restaurant die avond, gerechten volgen zich ws daardoor zeer snel op, ook nadat we gevraagd hadden er iets meer tijd tussen te laten zitten. Er staat een goede kok achter het fornuis, het geheel deed hier echter wat afbreuk aan.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij Kees met 7 personen zijn verrassingsmenu geproefd. We hebben genoeten van zijn mooie smaken en decoratieve creaties die allen een eenvoudig stoere uitstraling hadden. Om de smaakbeleving te verlengen hebben we het dessert erbij genomen. Heerlijk alles! Bedankt Kees. We komen zeker terug als we bij jullie in de buurt zijn!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdag 15-10 gegeten Bij Kees,het verrassings- menu was overheerlijk en overtrof ons.
Helaas zaten we maar met 2 bezette tafels in het restaurant wat minder gezellig was,jammer was dat ons bijbestelde brood niet meer is gekomen en de prijs van een cappuccino maar liefst €3,75 vonden wij aan de hoge kant. Werk zelf in de horeca maar ben zo'n hoog bedrag nog niet tegen gekomen....
Nieck .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijke avondvullend culinaire verwennerij. Lekker eigen gebakken brood op tafel. Tafelwater gratis bij de wijn. Aankleding restaurant en personeel blijft ver achter in vergelijking hoe verzorgd de gerechten eruit zien.
Nieck .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016