Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

9,5

Jouw recensie over het restaurant Bij Kees

BERRY G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima eethuis, een aanwinst voor Zierikzee. Creatieve keuken, afgerond met een kundig wijnadvies, het geheel in een bijzonder prettig decor.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Opnieuw onvoorstelbare originele kwaliteit voor een betaalbare prijs !!!
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten. Kees is niet bang om te experimenteren. Sommige smaken waren erg heftig en zouden nog wat meer verfijnd kunnen worden.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Super heerlijk gegeten, smakelijk opgemaakt, mooi opgediend en goede kwaliteit. Perfect glaasje wijn. Ook de koffie met lekkernij was een goede afsluiting. Verrassend lekker allemaal. We hebben genoten. Dank jullie wel.????????
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat herrie uit de keuken; gesprekken tussen bedienend personeel en de keuken.... was wat te luidruchtig.

Maar daarintegen was de ontvangst, de bediening en de aandacht voor de gasten verwarmend terwijl de gerechten, elk voor zich, verrukkelijk waren. We gaan er zeker nog eens terug.
A.prevosth P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Ieder gerecht was heerlijk, kortom een eetgelegenheid die meer publiek verdient
Els M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Goed gezellig
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
De schilderijtjes op je bord hebben ook daadwerkelijk een heerlijke smaak, door hoe het gerecht gebakken of gekookt is. Over de combinaties is echt nagedacht, en samen met het wijn arrangement proef je dat en is elke gang een heerlijke verrassing!
Jules P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijke bediening, uitstekend gerechten en heerlijke wijn.
Muziek is zoals zo vaak weer een enorme tegenvaller. Advies: geen muziek omdat dat gewoon veel pettiger is.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Carola P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Als 1ste hebben wij een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Het is een mooie accommodatie.
Er zijn wel een paar verbeterpunten: de gerechten werden iets te snel achter elkaar uitgeserveerd. De gastvrouw is met noorderzon vertrokken, zonder gedag te zeggen dat anderen het van haar overnamen. Wat jammer was, is dat een jonge serveerster weinig kennis had van de gerechten en de gastvrouw er steeds bij moest komen. Dit is niet negatief bedoeld, maar als opbouwende kritiek.
Glen M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuk restaurant met zeer goed eten en bijpassende wijn. De bediening was vlot en erg attent.
Dr. Claus T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Uitstekend, sfeervol Heel vriendelijke service. Het Menü verrasend en de wijn advies heel goed. En zelfs de toiletten waren smaakvol. Al met al een geslaagde avond
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuke kleine verrassende gerechten. Goede smaakcombinaties.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Thuis zeiden ze vroeger altijd 'het lekkerste voor het laatst bewaren'. Wij sloten onze vakantie af Bij Kees. En dat was een goeie keuze! Je komt het steeds vaker tegen: kleine gerechtjes in meerdere gangen. Daarmee kan de kok laten zien wat'ie kan en kun je als gast wat meer proeven dan alleen voor- en hoofdgerecht. Wij houden niet van veel eten, maar wel van lekker eten. Deze formule is dus goed besteed aan ons. Dat Kees daar goed mee overweg kan hebben we gemerkt! Prachtige kleine kunstwerkjes op je bord. Steak tartare is een klassieker die Kees op een manier op je bord legt die je toch nog nooit gehad hebt... Ook de parelhoen en eendelever werden fantasierijk opgediend. De bediening door een stagiair was vriendelijk en soms nog wat onwennig, maar de jongeman begrijpt het vak heel goed. Fijn dat hij de ruimte krijgt om het zo te leren!
Jammer dat slechts 3 tafels bezet waren. Compliment voor de muziekkeuze, heerlijke lounge-achtige muziek die er is maar niet stoort.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende aanbevelingen van bijpassende wijnen bij de verschillende gerechten. Een topper.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten By Kees. Het restaurant is gevestigd tussen de pittoreske straatjes van Zierikzee, Van amuse tot dessert het was echt fantastisch. De tijd tussen de gerechten was ook erg fijn, het kwam allemaal precies op tijd. Daardoor was het ook echt een avondje uit. De bediening is erg vriendelijk en staat voor je klaar. Wij komen zeker volgend jaar terug.
Hannie F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Na alle lovende kritieken nieuwsgierig geworden zijn we naar bij Kees getogen. Daar werden we niet teleurgesteld en hebben werkelijk klasse gegeten! Geweldige smaken, goed gebalanceerd en het eten ziet eruit als een plaatje op je bord. Kom hier Eker nog een keer terug bij gelegenheid.
Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg leuk concept. De entourage en zelfs de naam van het restaurant suggereren dat ‘Bij Kees’ een relatief simpel restaurant betreft. Niets blijkt echter minder waar te zijn wanneer het eerste gerecht op tafel komt. (De amuse die vooraf wordt voorgeschoteld hint overigens ook al sterk naar wat te wachten staat.)
Ik ben erg gecharmeerd van het verrassingsmenu, waarbij de kok, rekening houdend met voorkeuren en allergieën, het best mogelijke menu voor je samenstelt.
Ook noemenswaardig is het dessert dat ik bij mijn laatste bezoek voorgeschoteld kreeg. Ik moet eigenlijk plat zeggen; toetje. Het betrof namelijk een vlaflip, waarvan ik de smaaksensatie die te wachten stond nooit had kunnen verwachten, bij het horen van de betiteling.
Dit alles, en de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, maakt de ervaring bij (Bij) Kees erg verrassend. Zeker een aanrader. Als je in de buurt bent, maar ook om voor om te rijden...
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Eerste avond het verrassingsmenu van de chef genomen, SUPER lekker. Diezelfde avond direct voor 's anderendaags geboekt. Terug de verrassingsmenu genomen en omdat we 2x na elkaar kwamen eten hebben ze andere gerechten in de verrassingsmenu gestoken. Als dat geen topservice is. En het was eveneens SUPER lekker.