Bij Kees

Lammermarkt 18 4301 ET Zierikzee Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Kees

Verrassingen aan zee

In het gezellige centrum van Zierikzee ligt Bij Kees, gerund door chef-kok Kees Visser en gastvrouw Astrid Janssens. Samen zorgen ze ervoor dat hun gasten een heerlijke avond vol culinaire verrassingen beleven. De gerechten zijn heerlijk en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Laat je verrassen, want dit restaurant heeft een wekelijks, of soms zelfs dagelijks wisselende menukaart.

Meer informatie over restaurant Bij Kees

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bij Kees

NathalieOut .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Absoluut voor herhaling vatbaar. We waren zeer aangenaam verrast door de heerlijke smaken en combinaties. We gaan dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden.
Joeri P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Toevallig ontdekt tijdens passeren. Komen reeds 15 jaar in Zeeland maar nog nooit van gehoord. Jonge, vlotte en zeer professionele bediening! Toffe en verassende gerechtjes met een licht oosterse insteek.
Kortom prijs-kwaliteit zeer geslaagd. Een echte aanrader!
I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Kees en zijn team zijn het nog niet verleerd. Prachtige smaakvolle gerechtjes. Bediening correct en vriendelijk. Goede prijs kwaliteitverhouding. Helaas wonen we niet dichter in de buurt om wat vaker te gaan. Maar voor degene die wel in de buurt wonen, zeg ik: ga ook proeven!
Het enige punt van aandacht was op een gegeven moment: achtergrond muziek een wat harde bonkende beat had, ik zou adviseren kies voor loungemuziek als achtergrond, de muziek die deze avond gedraaid was nogal op de voorgrond,
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten, supervriendelijke bediening. Diner was echt een feestje
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten. Smaken waren voortreffelijk. Echter dit is een resultaat van heel veel productenwaarvanjeniet meer weet wat het nu was.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Om de vakantie af te sluiten hier op zaterdagavond gegeten. Ligt wat afgelegen en het was er erg rustig. Intichting wel mooi, maar het is er nogal donker.

Helaas was het gerecht met kreeft nog niet mogelijk omdat er nog geen goede kreeft was. Allebei 2 gerechtjes besteld. Allemaal mooi gepresenteerd en bijzonder smaakvol. Voor mij sprong kabeljauw a la Tom Kai Kai er uit. Voor mijn vrouw parelhoen met dashi. En dat voor maar 11 euro per gerecht.

Het dessert en koffie met friandises was prima, maar niet van het hoge niveau als de andere gerechten.

Dit restaurant verdient veel meer gasten.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Kees. Het 4 gangen menu genomen . Er wordt rekening gehouden met allergieën of wat je niet lust. Gerechten zijn mooi opgemaakt. De 2 amuses vooraf top!. Veel smaken met zuurtjes zoetje bittertje prima. Soms wil de kok iets teveel smaken op het bord vonden we persoonlijk. Bediening van gastvrouw is super evenals de wijnen geschonken
Josee D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De gerechten zagen er mooi uit en smaakten voortreffelijk. De bediening legde alles goed uit. Het was echt een avondje uit. We gaan zeker terug komen.
Sylvia O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, verassende smaakcombinaties! Genoten van het 5 gangen verassings menu met als afsluiter nog een dessert! Aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goede keuken, leuke gerechten, lekkere wijnen, echte verwennerij kortom! Aanrader wat ons betreft, zou er zelfs iets voor omrijden
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten het verrassings menu genoten van alle smaken echt een aanrader.
Bediening prima.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prettige zaak super lekkere aparte gerechten, mooie glazen !! Bestek past totaal niet bij borden en kommetjes, klein punt maar verder top tevreden !!
Pieta M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Keurige zaak goed en lekker gegeten goede service
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Jongste meisje in de bediening dekte het bestek verkeerd in (Mes links vork rechts) dat is niet erg maar ... komt niet professioneel over. Inde keuken werd er hard over de bestellingen geroepen, storend.
Eten was prima niets op aaan te merken. Een aanwinst voor Zierikzee.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Onbegrijpelijk, maar we zitten slechts met twee in dit gezellig en verzorgd ogend restaurant op deze regenachtige donderdagavond! Daardoor krijgen we natuurlijk alle aandacht en staat er al snel een heerlijke amuse op tafel. Die tafels staan op royale afstand van elkaar, waardoor ieder voldoende privacy heeft. Dit restaurant hanteert een 3 gangen menu met kleine gerechten (met een restaurantweek boeking een verrassingsmenu) en eventueel een nagerecht als vierde gang. Die gerechten zien er uit als plaatjes en smaken werkelijk verrukkelijk! Voor grote eters die ook patat e.d. wensen is dit restaurant mogelijk geen goede keuze. Wat wij alleen misten zijn groenten, voor ons wel heel belangrijk. De bediening was vakkundig en vriendelijk.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top! In een woord Top! Heerlijk 4 gangen menu met voor onze zoon van 5 aangepaste porties. De wijn paste uit het arrangement er perfect bij (net als de appelsap voor onze zoon Haha).

We werden helemaal in de watten gelegd. Perfecte service. Onze zoon mocht even mee naar de keuken om Kees te ontmoeten. Super! Want als ouders weet je dat 4 gangen, een toetje en koffie best een opgave is.

Al met al een perfecte avond met lekker eten. Wij komen zeker terug!
Hans van L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Uitstekende kwaliteit eten voor een meer dan redelijke prijs. Tip: verander de inhoud van het menu maandelijks?
Tan R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerst 2017 > mooie balans en opbouw in gerechten, geweldig wijnarrangement en een spannend dessert, bereid aan tafel. De amuse met watermeloen en garnalen was een sensatie!
Heerlijk gegeten bij Kees, een fijne ervaring!
MiekBert .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het kerstdiner was een feestje! Met als klap op de vuurpijl het schilderij-dessert wat aan tafel werd gecomponeerd.
Als ik één heel klein puntje van kritiek mag geven: twee van de gerechten hadden wat ons betreft iets warmer mogen worden opgediend.
Matthijs R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel bijzondere gerechten!
Bijzondere combinaties.
Geen grote porties, maar hoge kwaliteit.