Bij Juuls

Meer informatie over restaurant Bij Juuls

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit. Het mix plankje was erg lekker, evenals het vlees en gamba's uit de houtskooloven. Crème brulee zoals het bedoeld is. Prima bediening. Fris interieur.
BKinnub .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Juliana is sinds eind 2015 'Juuls' en helemaal verbouwd: wow! Super licht/modern/sfeervol interieur met semi-open keuken.

Eten is top en de bediening dubbel-top! Vriendelijk, gastvrij (ook voor kinderen!!) en heel attent. Waar maak je het nog mee!

We zijn 2 avonden op rij er gaan eten.

B&M
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
We hebben hier met 4 personen gegeten, zowel vis als vlees. Alle gerechten waren kwalitatief goed. Na eerst een tafel dicht bij de deur (tocht) kregen we een mooie tafel achter in het restaurant aangeboden, goed meegedacht. Bediening was vriendelijk, bleef misschien iets te lang aan het woord, maar niet hinderlijk.
Prijs was redelijk; niet te duur niet goedkoop. Aanrader voor als je toch in het toeristische Domburg bent
Joyce02 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Heerlijk gegeten! Kabeljauw was supervers en varkenshaassaté was ook erg lekker. Vooraf de geitenkaas was ook lekker.
Bediening vriendelijk en attent. Een aanrader!
Mira .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
zeer smakelijke steak en lasagne gegeten. salade erbij vers en smaakvol. frites ook goed. vlotte, prettige bediening. grote pre was het kindermenu visfilet: met versgebakken visje. ook de op verzoek gemaakte dame blanche was een goude afsluiter