Bij Jansen & Jansen

Kwekerijweg 3 7213 AX Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Jansen & Jansen

Bij Jansen & Jansen in Gorssel heet u van harte welkom in de de prachtige bossen van Gorssel. De menukaart biedt een uitgebreide keuze tussen vis, vlees- en vegagerechten. Een absolute culinaire belevenis. Ook kinderen zijn van harte welkom in ons apart gelegen familierestaurant. Reserveer een tafel en kom snel eens langs Bij JAnsen & Jansen in Gorssel!

Meer informatie over restaurant Bij Jansen & Jansen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Jansen & Jansen

Bert A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig, sfeervol en lekker eten. Vriendelijke ontvangst. Goede prijskwaliteitverhouding. In het donker een beetje moeilijk te vinden.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gisteravond een zeer geslaagd etentje gehad met oud collega's een hele fijne sfeer zeer goede bediening echt een aanrader om hier te gaan eten
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke avond, erg genoten van de gerechten (4 gangen verrassingsmenu) service en sfeer. Van A tot Z perfect verzorgd.
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Zelfs een vriendin die wel wat gewend is vond het heerlijk en we komen volgend voorjaar weer terug en dan wordt de groep nog groter
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
vriendelijke ontvangst, heerlijk relaxed wat gedronken bij de open haard omdat we te vroeg waren.
Daarna genoten van de smaakvolle gerechtjes.
Klasse!!
Maaike J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Met 14 dames heerlijk gegeten! Bij ontvangst even gezellig met elkaar geborreld rondom het vuurtje. Er was in overleg een eigen menu voor ons gemaakt. Daarvan kregen we ook onze eigen menukaart. De gerechten waren puur en zeer smaakvol. Ik verwachtte van te voren niet dat je op deze locatie zo goed kon dineren. Ook mooi dat ouders met kinderen in een aparte ruimte zitten. Heel fijn als je zelf juist een keer zonder kinderen uit eten gaat. Echt een aanrader!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Super lekker gegeten. We komen zeker weer en raden jullie aan bij vrienden en familie. Je moet het geproefd hebben geven we iedereen door. Een grote pluim voor de kok en het personeel.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Met een gezelschap van 14 volwassenen hebben we goed tot heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en losjes en we hadden er dan ook geen enkele moeite mee dat we soms bestek moesten doorgeven (lange tafel, waar de dienstertjes niet achter langs konden) .
Al met al een zeer prettige dinergelegenheid met goede, kleine gerechten tegen een zeer schappelijke prijs.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten is goed klaar gemaakt, er is flink veel aandacht voor de opmaak en de smaken zijn heerlijk. De porties worden wel steeds kleiner. Een In between gerecht hoort tussen een voor- en hoofdgerecht in te zitten en nu zijn ze bijna kleiner dan een voorgerecht. Wanneer het rustig is in het restaurant zou het fijn zijn als de muziek wat zachter gaat.
La E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een toppertje! Wij hebben de afgelopen tijd drie maal gegeten bij dit restaurant en zijn echt enthousiast. De ligging in het bos, is prachtig, de sfeer ontspannen en het personeel vriendelijk en gastvrij. Het terras is prettig met voldoende schaduw én zon en binnen is het heel gezellig ingericht.
En dan het eten. Het concept dat bestaat uit mooie kleine gerechten vonden we erg leuk en ook praktisch. Je hoeft niet meteen het hele menu te bestellen, dat kan telkens per gerecht.
Mooi opgemaakte borden, verfijnd eten en dat alles voor een redelijke prijs. Daar komt bij dat er heel goede wijnen geschonken worden met een ruim aanbod per glas. Een aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bij de ingang was het al "Hallo"; zeer onbeleefd.
Men wilde ons al meteen naar de tafel brengen terwijl we onze jassen nog aanhadden.
Het duurde zo'n 10 minuten voordat we ons drankje hadden, waarbij 1 persoon werd vergeten die nog eens een tijd moest wachten. Ook gevraagde ijsblok in drankje werd vergeten.
De bestelde sla had geen dressing. Toen we daarom alsnog vroegen kregen we voor 2 schaaltjes sla een klein kannetje met een bodempje saus..
Bij 1 gerechtje hoort een paar stukjes nagelholt worst. Worst vergeten.
1 persoon had al eerder een dessert besteld dus was eerder aan koffie toe; die bestelling werd ook vergeten.
Dames waren vriendelijk maar dat is niet genoeg.
Service duurde erg lang. Het was niet druk, aantal tafels was maar voor 1/4 bezet, en 3 mens personeel, dus dat moet goed te doen zijn.
Dit is de 3e keer dat we hier waren, we vonden het algeheel zeer achteruit gegaan.
Ik zou Jansen en Jansen nu niet meer aanraden.
Henriette K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Koffie met lepelgebak en een In-betweens lunchmenu kado gedaan aan mijn man, tussendoor lekker gewandeld in de mooie omgeving. Is prima bevallen en het eten was uitstekend. De hond was ook meer dan welkom, dat spreekt ons dus altijd erg aan. De gerechten behoren wel tot de exclusieve gerechten, maar er is ook een uitsmijter te krijgen, de sfeer is ontspannen en gezellig.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
het eten was van uitstekende kwaliteit. Het concept met de keus uit porties ter grootte van tussengerechten vonden wij een verfrissend andere benadering dan het normale voor en hoofdgerecht. Bediening was zeer vriendelijk.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Met het warme weer lekker buiten gegeten de kinderen konden in ons zicht lekker op de buitenspeeltoestellen spelen. Gerechten zoals altijd voortreffelijk, voor 37,- euro een perfect 4 gangen diner is een zeer goede prijs kwaliteit verhouding De kinderen genoten van een plankje met van alles een beetje! Het was weer super!
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten buiten op het terras. De amuse was matig (knakworstje met mayo) maar prima brood. De gerechtjes waren goed en voldoende, de wijnen redelijk en de bediening vriendelijk en voorkomend.
Mi M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We waren met een groep. De plek was prachtig. Grote tafel op het terras onder de overkapping. Onze drie kinderen konden lekker spelen. Het kinderbuffet leek ideaal. Helaas waren de patatjes slap en oud. Weinig keus. Voor de volwassenen waren er in between gerechten. Veel keus en origineel. Eerlijk gezegd vond ik het meer voorgerechten. Om ‘vol’ te zitten moet je er wel drie eten. En dat betekent dat je dan al rond de 30 euro zit, en dan nog geen nagerecht. Dus erg prijzig. De gerechten die we hadden zagen er prachtig uit en waren zeer smakelijk. Alleen de prijs kwaliteit verhouding vind ik niet juist. Verder vind ik het jammer en raar dat je naast de wijn en andere drankjes die je neemt, niet gewoon een kan kraanwater kunt krijgen. Kortom, wat teleurstellend.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Héérlijk gegeten. Vrienden die hier nog niet eerder waren, zijn ook héél enthousiast. Eetrondes hadden iets sneller na elkaar gekund.
Corene V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Verassingsmenu genomen, was uitstekend. Plus goede wijn erbij. Service vriendelijk & correct, tijd tussen gerechten prima!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
De nieuwe kaart uitgeprobeerd en het was weer top!
De bediening was uitstekend en sommelier Rianne zocht een heerlijk wijntje voor ons uit!
Een zwoele zomeravond op zo'n terras terras doorbrengen met fantastisch eten en een heerlijk wijntje wat wil een mens nog meer!