Bij Jansen & Jansen

Kwekerijweg 3 7213 AX Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Jansen & Jansen

Bij Jansen & Jansen in Gorssel heet u van harte welkom in de de prachtige bossen van Gorssel. De menukaart biedt een uitgebreide keuze tussen vis, vlees- en vegagerechten. Een absolute culinaire belevenis. Ook kinderen zijn van harte welkom in ons apart gelegen familierestaurant. Reserveer een tafel en kom snel eens langs Bij JAnsen & Jansen in Gorssel!

Meer informatie over restaurant Bij Jansen & Jansen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Jansen & Jansen

• Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Lieve mensen, fijne bediening en mooie gerechten!!! Een heerlijk terras om in alle rust te genieten. We hebben weer genoten
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Héérlijk gegeten. Vrienden die hier nog niet eerder waren, zijn ook héél enthousiast. Eetrondes hadden iets sneller na elkaar gekund.
Corene V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Verassingsmenu genomen, was uitstekend. Plus goede wijn erbij. Service vriendelijk & correct, tijd tussen gerechten prima!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
De nieuwe kaart uitgeprobeerd en het was weer top!
De bediening was uitstekend en sommelier Rianne zocht een heerlijk wijntje voor ons uit!
Een zwoele zomeravond op zo'n terras terras doorbrengen met fantastisch eten en een heerlijk wijntje wat wil een mens nog meer!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Deze keer met vrienden dochter en 3 kleinkinderen gegeten.
We zijn hier reeds enkele malen eerder geweest, daarom ook nu weer deit restaurant gekozen.
Uitstekend gegeten in een prettige ambiance en voor de (jonge) kleinkinderen een prima kindermenu en goede mogelijkheden hun ruim aanwezige energie kwijt te raken.
Het enige minpuntje: bij het opnemenan het dessert werd gevraagd of er ook nog koffie werd gewenst.
Dit werd bevestigd en de (koffie)-wensen werden genoteerd. Echter de koffie werd ruim voor het dessert geserveerd, hetgeen zowel niet prettig als onlogisch werd ervaren.
Hopelijk de volgende keer beter.
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voor de tweede keer met familie bij Jansen & Jansen wezen eten en het was wederom heerlijk. Lekker buiten zitten, je hebt geen last van je buren, genieten van de natuur om je heen, de vogeltjes in de lucht en het heerlijke eten. Een echte aanrader.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer goed gegeten in combinatie met een goede en leuke bediening. Zeker een aanrader.
Carlieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zoals we gewend zijn bij Bij Jansen & Jansen, was alles weer tot in de puntjes verzorgd. Heerlijke gerechten, goede service en prettige sfeer!
Nikko V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het betreft hier een uiterst vriendelijke bediening en hoge kwaliteit van gerechten. Vakkundig advies bij keuze van wijnen.
John H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
verscholen in de bossen heerlijk restaurant. gezellig, vriendelijk en het menu was een verrassing.
we komen zeker nog eens.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De menukaart maakt niet zonder meer duidelijk hoe het systeem van bestellen werkt. De mondelinge informatie is bevredigend.
Garm B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Twee keer gegeten met vrienden op vrijdag 20 april en dat was niet helemaal wat het moest zijn. Er was Geit die niet te eten was, gemeld en er was niets mee gedaan, "kan gebeuren"jammer. zaterdag weer gegeten en dat was goed. in de middag op het terras gezeten, iedereen dronk wat maar er werd steng gemeld dat het flesje water niet gedronken mocht worden op het terras. Ook het water bij het diner kregen wij geen kraanwater maar dure flessen water, geen goede service met het motto"het water moest opgepompt worden" Al met al was het wel gezellig maar dat lag meer aan ons dan aan de bediening.
S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Kregen een slordige, wel vriendelijke indruk van de bediening. Moesten een paar keer bestellingen herhalen. Het was erg rustig maar toch lang wachten op bv een portie extra friet. Kwam toen we uitgegeten waren. Maar.....er verder gezellig gezeten, eten was erg smakelijk en daardoor een geslaagd uitje.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben er heerlijk gegeten. De service was prima.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker gegeten, steeds opnieuw worden we verrast door de hoge kwaliteit en mooie presentatie van de gerechten! Mooie wijnkaart en goed geadviseerd hierbij. Gastvrije ontvangst en uitstekende bediening.
swenn .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prettig vrij keuzesysteem van gerechten, ook bij menu's.
Licht verteerbare en smakelijke gerechten.
Leuk opgemaakte en warme borden.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten. Echt een aanrader
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De sfeer in het restaurant is duidelijk verbeterd door enkele interieur veranderingen. Het eten ziet er prachtig opgemaakt uit en smaakt ook heerlijk! Sommige gerechten zijn wat kleiner dan andere en doen dan wat karig aan.
Geweldige locatie en bevlogen eigenaren!
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Er was wat onduidelijkheid bij de intake hoe we gereserveerd hadden. Als dit direct goed was gedaan hadden we op een andere plek gezeten. We moesten wat lang wachten op ons eerste gerecht. Daarna liep het zoals verwacht. Heel goed eten (verrassingsmenu) dat mooi is opgediend. Voelde echt als een volledig avondje uit.
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten en prachtig mooi opgemaakte borden. Een kleine maar goede wijnkaart. Bediening is vriendelijk en attent