Bij Jansen & Jansen

Kwekerijweg 3 7213 AX Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Jansen & Jansen

Bij Jansen & Jansen in Gorssel heet u van harte welkom in de de prachtige bossen van Gorssel. De menukaart biedt een uitgebreide keuze tussen vis, vlees- en vegagerechten. Een absolute culinaire belevenis. Ook kinderen zijn van harte welkom in ons apart gelegen familierestaurant. Reserveer een tafel en kom snel eens langs Bij JAnsen & Jansen in Gorssel!

Meer informatie over restaurant Bij Jansen & Jansen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Jansen & Jansen

Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Ik eet hier wel vaker maar nu hadden ze een gerecht en daar mogen ze me 's nachts voor wakker maken, zo gigantisch lekker. Alsof er een engeltje over je tong "fietst". Die mag voorlopig op de kaart blijven staan
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Gastvrij, oplettend en vriendelijk personeel, open gemoedelijke sfeer, heerlijk eten in goede smaakcombinaties en prima prijs. Een aanrader en zeker opnieuw bezoeken.
T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
uitstekend gegeten - zeer behulpzame bediening - goede kwaliteit eten - prijs kwaliteits verhouding uitstekend - kom zeker nog een keer eten
Nellie O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk, behulpzaam en erg aardig. De inrichting ziet er geweldig uit. Tip: Er was om 23.00 nog maar 1 straatlantaarn aan. Misschien kan dit worden uitgebreid naar iets meer verlichting.
Betsy K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Het eten was weer heerlijk! En de service ook. Wij hebben echt een gezellige en goed verzorgde avond uit gehad. Echt een aanrader!
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Sfeervolle ambiance, vriendelijke medewerkers. Gastvrij en meedenkend personeel met persoonlijke aandacht Lekkere gerechten van goede kwaliteit. Heerlijk genoten van een aperitief bij het vuur.
Een zeer geslaagde avond gehad
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gegeten :). Leuk en gezellig restaurant. Kerstdiner was veel aandacht aan gegeven. Er waren veel gezinnen met kleine kinderen maar daar hadden we weinig last van.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben een fijne avond met fantastische gerechten en heerlijke wijn gehad in een sfeervolle ambiance en zeer vriendelijke en vooral ook vakkundige bediening!
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig, sfeervol en lekker eten. Vriendelijke ontvangst. Goede prijskwaliteitverhouding. In het donker een beetje moeilijk te vinden.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gisteravond een zeer geslaagd etentje gehad met oud collega's een hele fijne sfeer zeer goede bediening echt een aanrader om hier te gaan eten
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke avond, erg genoten van de gerechten (4 gangen verrassingsmenu) service en sfeer. Van A tot Z perfect verzorgd.
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Zelfs een vriendin die wel wat gewend is vond het heerlijk en we komen volgend voorjaar weer terug en dan wordt de groep nog groter
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
vriendelijke ontvangst, heerlijk relaxed wat gedronken bij de open haard omdat we te vroeg waren.
Daarna genoten van de smaakvolle gerechtjes.
Klasse!!
Maaike J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Met 14 dames heerlijk gegeten! Bij ontvangst even gezellig met elkaar geborreld rondom het vuurtje. Er was in overleg een eigen menu voor ons gemaakt. Daarvan kregen we ook onze eigen menukaart. De gerechten waren puur en zeer smaakvol. Ik verwachtte van te voren niet dat je op deze locatie zo goed kon dineren. Ook mooi dat ouders met kinderen in een aparte ruimte zitten. Heel fijn als je zelf juist een keer zonder kinderen uit eten gaat. Echt een aanrader!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Super lekker gegeten. We komen zeker weer en raden jullie aan bij vrienden en familie. Je moet het geproefd hebben geven we iedereen door. Een grote pluim voor de kok en het personeel.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Met een gezelschap van 14 volwassenen hebben we goed tot heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en losjes en we hadden er dan ook geen enkele moeite mee dat we soms bestek moesten doorgeven (lange tafel, waar de dienstertjes niet achter langs konden) .
Al met al een zeer prettige dinergelegenheid met goede, kleine gerechten tegen een zeer schappelijke prijs.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten is goed klaar gemaakt, er is flink veel aandacht voor de opmaak en de smaken zijn heerlijk. De porties worden wel steeds kleiner. Een In between gerecht hoort tussen een voor- en hoofdgerecht in te zitten en nu zijn ze bijna kleiner dan een voorgerecht. Wanneer het rustig is in het restaurant zou het fijn zijn als de muziek wat zachter gaat.
Laurens E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een toppertje! Wij hebben de afgelopen tijd drie maal gegeten bij dit restaurant en zijn echt enthousiast. De ligging in het bos, is prachtig, de sfeer ontspannen en het personeel vriendelijk en gastvrij. Het terras is prettig met voldoende schaduw én zon en binnen is het heel gezellig ingericht.
En dan het eten. Het concept dat bestaat uit mooie kleine gerechten vonden we erg leuk en ook praktisch. Je hoeft niet meteen het hele menu te bestellen, dat kan telkens per gerecht.
Mooi opgemaakte borden, verfijnd eten en dat alles voor een redelijke prijs. Daar komt bij dat er heel goede wijnen geschonken worden met een ruim aanbod per glas. Een aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bij de ingang was het al "Hallo"; zeer onbeleefd.
Men wilde ons al meteen naar de tafel brengen terwijl we onze jassen nog aanhadden.
Het duurde zo'n 10 minuten voordat we ons drankje hadden, waarbij 1 persoon werd vergeten die nog eens een tijd moest wachten. Ook gevraagde ijsblok in drankje werd vergeten.
De bestelde sla had geen dressing. Toen we daarom alsnog vroegen kregen we voor 2 schaaltjes sla een klein kannetje met een bodempje saus..
Bij 1 gerechtje hoort een paar stukjes nagelholt worst. Worst vergeten.
1 persoon had al eerder een dessert besteld dus was eerder aan koffie toe; die bestelling werd ook vergeten.
Dames waren vriendelijk maar dat is niet genoeg.
Service duurde erg lang. Het was niet druk, aantal tafels was maar voor 1/4 bezet, en 3 mens personeel, dus dat moet goed te doen zijn.
Dit is de 3e keer dat we hier waren, we vonden het algeheel zeer achteruit gegaan.
Ik zou Jansen en Jansen nu niet meer aanraden.