Bij Jansen & Jansen

Kwekerijweg 3 7213 AX Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Jansen & Jansen

Bij Jansen & Jansen in Gorssel heet u van harte welkom in de de prachtige bossen van Gorssel. De menukaart biedt een uitgebreide keuze tussen vis, vlees- en vegagerechten. Een absolute culinaire belevenis. Ook kinderen zijn van harte welkom in ons apart gelegen familierestaurant. Reserveer een tafel en kom snel eens langs Bij JAnsen & Jansen in Gorssel!

Meer informatie over restaurant Bij Jansen & Jansen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Jansen & Jansen

Anne R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Met een gezelschap van 14 volwassenen hebben we goed tot heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en losjes en we hadden er dan ook geen enkele moeite mee dat we soms bestek moesten doorgeven (lange tafel, waar de dienstertjes niet achter langs konden) .
Al met al een zeer prettige dinergelegenheid met goede, kleine gerechten tegen een zeer schappelijke prijs.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten is goed klaar gemaakt, er is flink veel aandacht voor de opmaak en de smaken zijn heerlijk. De porties worden wel steeds kleiner. Een In between gerecht hoort tussen een voor- en hoofdgerecht in te zitten en nu zijn ze bijna kleiner dan een voorgerecht. Wanneer het rustig is in het restaurant zou het fijn zijn als de muziek wat zachter gaat.
Laurens E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een toppertje! Wij hebben de afgelopen tijd drie maal gegeten bij dit restaurant en zijn echt enthousiast. De ligging in het bos, is prachtig, de sfeer ontspannen en het personeel vriendelijk en gastvrij. Het terras is prettig met voldoende schaduw én zon en binnen is het heel gezellig ingericht.
En dan het eten. Het concept dat bestaat uit mooie kleine gerechten vonden we erg leuk en ook praktisch. Je hoeft niet meteen het hele menu te bestellen, dat kan telkens per gerecht.
Mooi opgemaakte borden, verfijnd eten en dat alles voor een redelijke prijs. Daar komt bij dat er heel goede wijnen geschonken worden met een ruim aanbod per glas. Een aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bij de ingang was het al "Hallo"; zeer onbeleefd.
Men wilde ons al meteen naar de tafel brengen terwijl we onze jassen nog aanhadden.
Het duurde zo'n 10 minuten voordat we ons drankje hadden, waarbij 1 persoon werd vergeten die nog eens een tijd moest wachten. Ook gevraagde ijsblok in drankje werd vergeten.
De bestelde sla had geen dressing. Toen we daarom alsnog vroegen kregen we voor 2 schaaltjes sla een klein kannetje met een bodempje saus..
Bij 1 gerechtje hoort een paar stukjes nagelholt worst. Worst vergeten.
1 persoon had al eerder een dessert besteld dus was eerder aan koffie toe; die bestelling werd ook vergeten.
Dames waren vriendelijk maar dat is niet genoeg.
Service duurde erg lang. Het was niet druk, aantal tafels was maar voor 1/4 bezet, en 3 mens personeel, dus dat moet goed te doen zijn.
Dit is de 3e keer dat we hier waren, we vonden het algeheel zeer achteruit gegaan.
Ik zou Jansen en Jansen nu niet meer aanraden.
Henriette K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Koffie met lepelgebak en een In-betweens lunchmenu kado gedaan aan mijn man, tussendoor lekker gewandeld in de mooie omgeving. Is prima bevallen en het eten was uitstekend. De hond was ook meer dan welkom, dat spreekt ons dus altijd erg aan. De gerechten behoren wel tot de exclusieve gerechten, maar er is ook een uitsmijter te krijgen, de sfeer is ontspannen en gezellig.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
het eten was van uitstekende kwaliteit. Het concept met de keus uit porties ter grootte van tussengerechten vonden wij een verfrissend andere benadering dan het normale voor en hoofdgerecht. Bediening was zeer vriendelijk.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Met het warme weer lekker buiten gegeten de kinderen konden in ons zicht lekker op de buitenspeeltoestellen spelen. Gerechten zoals altijd voortreffelijk, voor 37,- euro een perfect 4 gangen diner is een zeer goede prijs kwaliteit verhouding De kinderen genoten van een plankje met van alles een beetje! Het was weer super!
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten buiten op het terras. De amuse was matig (knakworstje met mayo) maar prima brood. De gerechtjes waren goed en voldoende, de wijnen redelijk en de bediening vriendelijk en voorkomend.
Mi M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We waren met een groep. De plek was prachtig. Grote tafel op het terras onder de overkapping. Onze drie kinderen konden lekker spelen. Het kinderbuffet leek ideaal. Helaas waren de patatjes slap en oud. Weinig keus. Voor de volwassenen waren er in between gerechten. Veel keus en origineel. Eerlijk gezegd vond ik het meer voorgerechten. Om ‘vol’ te zitten moet je er wel drie eten. En dat betekent dat je dan al rond de 30 euro zit, en dan nog geen nagerecht. Dus erg prijzig. De gerechten die we hadden zagen er prachtig uit en waren zeer smakelijk. Alleen de prijs kwaliteit verhouding vind ik niet juist. Verder vind ik het jammer en raar dat je naast de wijn en andere drankjes die je neemt, niet gewoon een kan kraanwater kunt krijgen. Kortom, wat teleurstellend.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Héérlijk gegeten. Vrienden die hier nog niet eerder waren, zijn ook héél enthousiast. Eetrondes hadden iets sneller na elkaar gekund.
Corene V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Verassingsmenu genomen, was uitstekend. Plus goede wijn erbij. Service vriendelijk & correct, tijd tussen gerechten prima!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
De nieuwe kaart uitgeprobeerd en het was weer top!
De bediening was uitstekend en sommelier Rianne zocht een heerlijk wijntje voor ons uit!
Een zwoele zomeravond op zo'n terras terras doorbrengen met fantastisch eten en een heerlijk wijntje wat wil een mens nog meer!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Deze keer met vrienden dochter en 3 kleinkinderen gegeten.
We zijn hier reeds enkele malen eerder geweest, daarom ook nu weer deit restaurant gekozen.
Uitstekend gegeten in een prettige ambiance en voor de (jonge) kleinkinderen een prima kindermenu en goede mogelijkheden hun ruim aanwezige energie kwijt te raken.
Het enige minpuntje: bij het opnemenan het dessert werd gevraagd of er ook nog koffie werd gewenst.
Dit werd bevestigd en de (koffie)-wensen werden genoteerd. Echter de koffie werd ruim voor het dessert geserveerd, hetgeen zowel niet prettig als onlogisch werd ervaren.
Hopelijk de volgende keer beter.
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voor de tweede keer met familie bij Jansen & Jansen wezen eten en het was wederom heerlijk. Lekker buiten zitten, je hebt geen last van je buren, genieten van de natuur om je heen, de vogeltjes in de lucht en het heerlijke eten. Een echte aanrader.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer goed gegeten in combinatie met een goede en leuke bediening. Zeker een aanrader.
Carlieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zoals we gewend zijn bij Bij Jansen & Jansen, was alles weer tot in de puntjes verzorgd. Heerlijke gerechten, goede service en prettige sfeer!
Nikko V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het betreft hier een uiterst vriendelijke bediening en hoge kwaliteit van gerechten. Vakkundig advies bij keuze van wijnen.
John H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
verscholen in de bossen heerlijk restaurant. gezellig, vriendelijk en het menu was een verrassing.
we komen zeker nog eens.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De menukaart maakt niet zonder meer duidelijk hoe het systeem van bestellen werkt. De mondelinge informatie is bevredigend.