Bij Jansen & Jansen Familierestaurant

Meer informatie over restaurant Bij Jansen & Jansen Familierestaurant

Jouw recensie over het restaurant Bij Jansen & Jansen Familierestaurant

H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Men serveert (hele) kleine hapjes voor € 10 per stuk.
Dat betekent na 3 hapjes nog steeds honger.
Het eten is van goede kwaliteit !
Voor kinderen is er een speelparadijs en een kinderbuffet waar ik miste:
Limonade zonder prik uit de tap en een toetje of een verassing.
Jitze B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed eten en verrassend
Adé P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijke gerechtjes werden als kunstwerkjes geserveerd!!
P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was lekker, maar sommige gerechten waren wel wat klein, zeker niet van het formaat tussen een voorgerecht en een hoofdgerecht.
Voor kleine eters is het een ideaal concept, grote eters zijn vrij duur uit. Kwaliteit zeker goed, kwantiteit staat niet in verhouding met de prijs.
Ontvangst was er niet, moest zelf op zoek naar waar we moesten zijn, er werd niet gemeld dat de binnenspeelplaats dicht was, wat zeer teleurstellend was, daarvoor waren we juist gekomen. Op de menu kaart stond het wel vermeld, maar had het graag bij reservering gehoord.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Er was van te voren afgsproken dat wij een intiem hoekje van het retaurant zouden krijgen: niet bij de ingang van het speelparadijs.
Helaas werden wij wel bij de ingang geplaatst.
Dit aangegeven. Er werd ons een andere plaats aangeboden maar na het wachten bij de openhaard in de andere ruimte was deze tafel niet gedekt.
Verder zat er achter ons een groot gezelschap dat rumoerig was dus het rustige hoekje wat we in gedachten hadden was er niet bij.
John O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hadden met kinderen en kleinkinderen een geweldige avond! De smaakvolle gerechten: Een bron van originaliteit, schitterend en sfeervol opgemaakt, aangereikt door vriendelijk personeel. De kleinkinderen genoten zo intensief van de indoor speeltuin dat smullen van het kinderbuffet (op verzoek van de ouders) zo snel mogelijk tussendoor werd gedaan. Het restaurant een prachtige nog nieuwe ambiance met opvallend zeer verzorgde schone toiletten.
Kortom: Bij Jansen & Jansen geniet iedereen van klein naar groot!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Deze keer weer eens met onze kinderen gegeten in het familierestaurant.
De kinderen genoten van het kinderbuffet en natuurlijk de fantastische speelhal.
Wij doordat de kinderen zo fijn kunnen spelen kunnen genieten van de heerlijke gerechten weer gepresenteerd als waren het schilderijtjes.
Zo fijn dat er een restaurant is waar je samen met je kinderen kunt genieten maar ook zo'n kwaliteit geserveerd krijgt door vriendelijk en vakkundige bediening.
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Onveilige speeltuin, en die tussengerechten zijn echt niet handig met kleine kinderen. We moesten meer dan een half uur op het tussengerecht wachten, dus geen tweede meer besteld.

Anderhalve week geleden heb ik mijn bevindingen al per mail gedeeld met het restaurant over mijn bezoek van 14 januari. Helaas totaal geen reactie ontvangen, terwijn mijn zoon nota bene zijn arm in deze onveilige speeltuin heeft gebroken!! Nog geen beterschap kan er van af.

Ik raad de speeltuin af deze is echt onveilig; de vloerplaten liggen allemaal los, hier raakte m'n zoontje z'n vingers dus tussen bekneld. Mijn andere zoon heeft een snee in zijn voet opgelopen. En om het nog erger te maken viel m'n 3e zoontje zo hard in de speeltuin dat vanmorgen in het ziekenhuis bleek dat z' n pols is gebroken. Bij het open deel bij de glijbaan kunnen kinderen ook zo naar beneden vallen en zit een scherpe metalen plaat waar kinderen vlak langs gaan (hier heeft ooit waarschijnlijk een plaat aan vast
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eindelijk een écht goed restaurant mét een super indoor speelgelegenheid waar de kinderen zich de hele avond kunnen vermaken! Wij zijn fan!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten, kinderen zich geweldig vermaakt in de aangrenzende speelhal en de kids konden eten van een eigen buffet. goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding
annemariebult1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de kinderen hebben - in een aparte ruimte, jippie - lekker gespeeld. Midden in het bos dus heerlijk om even te eten na een wandeling. We hadden gereserveerd (via de site, ging prima), maar toen we aankwamen, moesten de tafels nog gedekt worden. Heel klein beetje jammer, maar verder was het echt SUPER en hebben we eindelijk weer eens kunnen bijpraten met vrienden terwijl de kinderen zich vermaakten in de ruimte ernaast. Speelruimte heeft trouwens maar één in-/uitgang, wel zo makkelijk om peuters en kleuters in de gaten te houden dus :-). Voor de kleinsten hebben ze een leuk van-alles-watplankje met ook gezonde dingen erop. Dikke duim!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Aangename verrassing. Het restaurant is modern en overzichtelijk ingericht en professioneel gezellig. De menukaart bevat alleen kleine gerechten Zo is het mogelijk om zelf een gevarieerd menu samen te stellen. Standaard is een drie- of viergangenmenu, maar het is ook mogelijk a la carte te bestellen (voor de grote eter), of een menu aan te vullen. De kwaliteit is bijzonder hoog en goed in balans. Een viergangenmenu kost 38 Euro. De (kleine) wijnkaart bevat wel goede maar betaalbare wijnen. De bediening is vriendelijk en alert. De toiletten zijn keurig en ruim. Helaas was het niet druk op vrijdagavond. Dit bedrijf had uitverkocht moeten zijn. Misschien kan de PR beter?