Bij Jan Willem

• Vegetarisch
  • ...

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bij Jan Willem

Eerlijk eten om de wereld een stukje beter te maken

Vlees, vis en groenten zijn het allerlekkerst in het seizoen. Bij restaurant bij Jan Willem weten ze dat en daarom werken ze zoveel mogelijk met streek- en seizoensproducten die vers van de boerderij komen. Eerlijk eten waarmee ze de wereld een stukje beter willen maken. Geniet van de bijzondere locatie, de Veenderhoeve, en van de allerbeste biefstuk uit de regio.

Meer informatie over restaurant Bij Jan Willem

Trein- & busstations Veenendaal de klomp op 150mtr

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:30
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bij Jan Willem

Bep V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We vonden het erg lekker prijs en kwalitijd voor herhaling vatbaar Het is een gezellig restaurant en zeker aan te bevelen
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super ontvangst..goed eten gastvrij en gezellig..Voor ons een dikke 10 en goede parkeer gelegenheid..

Lineke B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Sommige gerechten waren koud. en het aanvullen van gerechten op het buffet was ook slecht. Steeds lege schalen!
HErman E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Hele goeie atmosfeer, met daarbij uitstekend eten.
Voor herhaling vatbaar
Goeie parkeergelegenheid en makkelijk te bereiken
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten bij "Jan-Willem". Buffetvorm voor relatief weinig geld. Had wat meer keuze aan eten mogen zijn maar verder alles prima voor elkaar. Leuke, rustig, gezellig inrichting van het restaurant.
Hugo P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Héérlijk gegeten! Het was buffet avond. Ruim voldoende keus. Zeker de kip was erg lekker.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke en relaxte plek. Mooie oude maar modern ingerichte boerderij.
Het gersdrveerde buffer was keurig verzorgd en van goede kwaliteit. Voldoende voor alle gasten en niets opdringerigs of zo iets.
We hebben heerlijk geniten van een lekkere maaltijd.
Aanrader voor individuelen, paren, kleine en zdlfs grotere groepen.
AvG G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Sfeervol en chique in een mooi verbouwde schuur. Vriendelijke obers en kok. Heerlijk en veel gegeten, genoeg keus. Ook apart gemaakt voor vegetarisch.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het is op een mooie locatie en het heeft een gezellige inrichting en een goede bediening en heerlijk eten. Het was een gezellig avondje uit.
C B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gisteren eerlijk 3-gangen buffet gehad. Alles was voldoende aanwezig. Ingrediënten van lokale ondernemers. Speciale aanbieding, maar ook voor de normale prijs een aanrader!
ekkelsklokje .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Was allemaal prima
Hoofdmenu mag wat uitgebreider
Wijn was erg lekker
Allemaal verse produkten gebruikt
Mooie locatie en prachtige inrichting
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De kaart is vrij beperkt, maar het eten wordt uitstekend bereid en de gerechten worden netjes opgediend. Helaas werden de gangen heel erg snel na elkaar geserveerd zelfs voor we goed en wel zaten. In het restaurant hing een gezellige sfeer maar de tafels waren erg groot voor twee personen. Terwijl wij dineerden was er tevens een buffet gaande in dezelfde eetzaal, hoewel we ons daar niet aan hebben gestoord.
D M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten is echt geweldig. Goed van smaak en mooi opgemaakte borden. De gangen werden snel geserveerd. Wij vinden het prettig als er iets meer tijd tussen zou zitten. Goede service. Interieur is gedateerd maar wel netjes.
gregroen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, alles was naar wens. Biefstuk heerlijk, dacht alleen dat ik er jus bij kreeg, maar het was een wat zoetige saus dat was voor mij niet echt nodig geweest.
Mijn partner had zalm en die was ook heerlijk.
Mijn complimenten voor het brood wat wij vooraf hadden besteld, wat was dat lekker vers en knapperig. bijgerechten en nagerechten top.
In het restaurant hing een gezellige sfeer .
AeMvM .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Carpaccio, biefstuk, kabeljauw, brownie met ijs en de passievrucht tiramisu waren heel lekker! Zaal door de grootte niet erg knus maar wel sfeervol. Bediening heel correct.
G.J. G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima locatie, lekker gegeten, uitstekende bediening.
Er was voldoende ruimte om te parkeren eventueel kan men ook met de trein, het station is op 2 minuten lopen.
Anits D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het eten was goed en heerlijk, er wordt gebruik gemaakt van eerlijke en streekproducten. De service was perfect, alles was mogelijk en er werd met ons mee gedacht. Bij de biefstuk was het kiezen welke saus erbij lastig en de bediening kwam zelf met de oplossing: "dan doen we ze alletwee". Na het eten nog heerlijk bij de open haard gezeten.
Parkeren voor de deur en de trein om de hoek, heel goed bereikbaar.
d.bovenschen1936 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij hadden 3 verschillende gerechten , biefstuk hamburger en kip,waren alle drie overheerlijk,
de bediening prima en het geheel voortreffelijk ,
voor een herhaling vatbaar !
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Goede gegeten hier, mooie producten
Uit de streek.
Sfeer mag iets knusser, tafelopstelling.
Locatie wordt ook gebruikt voor feesten.
Bediening was goed.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gezellig pand,
hele vriendelijke bediening, die goed overzicht hadden.
eten was voortreffelijk.
zeker voor herhaling vatbaar.