Bij Hen

6,3
Lang
Anco V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
De smaak van het eten was prima. Verder was het niet best. De service liet te wensen over. Met een groep van 11 mensen gegeten. En heel lang op eten moeten wachten. En ook op drankbestellingen. 1 wijn 20 minuten. Qua inkoop klopt er ook weinig van. Bij de gerechten konden geen aardappelen worden geserveerd want die waren gisteren opgegaan. Dus de zoete variant erbij. Er waren geen ijsbekers voor kinderen. Zaten er niet zo mee, maar nee verkopen voor zoiets mag niet. Een grote fles spa rood besteld, een kleine gekregen. 5 kindermenu’s met ijs, 4 ijsjes gekregen, 5de kwam snel. Prijs kwaliteit, 6 gamba's en 3 drumsticks met 3 kippenvleugels + wat groenten met aardappel 17.50. Toch liep er veel bediening rond, en er zaten hele goede dames tussen. Verder is de gelegenheid erg mooi. Er moet alleen echt heel veel verbeteren qua service
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Tijdens een fietstocht hier geluncht (winnaar terrassentest 2016). Leuk terras,wel wat lawaai van de provinciale weg, Voortreffelijke lunch met vers sinaasappelsap, Heerlijk knapperig boerenlandbrood met carpaccio, een uitstekend kopje koffie na afloop, zodat wij voldaan en uitgerust onze fietstocht konden vervolgen. Een aanrader!
De-Veer .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gezellig restaurant met een mooi ruim terras waar kinderen zich prima kunnen vermaken op of een springkussen , klimtoestel of gewoon met een voetbal. Ook binnen is er een speelmogelijkheid maar gezien het weer ( prachtig terrasweer) is daar geen gebruik van gemaakt.
Bediening is vrolijk en enthousiast en bovenal vriendelijk.
De citroenkip en steak rode wijnsaus waren heerlijk! Misschien wat meer aardappeltjes maar patat was voldoende aanwezig. We gingen zeker niet met een lege maag naar huis. De kinderpannenkoek was ook lekker volgens de kinderen.

Zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader!
Rio1983 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eten was goed. De halve kip was lekker maar niet heel speciaal (zoals de menukaart wel beweert) Ook bestelden we de dagspecial namelijk onbeperkt gamba's. Ondanks dat deze heerlijk smaakten was er bijna geen mogelijkheid om bij te bestellen door de ongelooflijk slechte, onaardige en niet oplettende bediening. Vanaf het moment dat we zaten hebben we continu de aandacht moeten trekken,nogmaals moeten vragen om iets te drinken (wat uiteindelijk niet eens is gebracht) en er kon geen eet smakelijk vanaf. Borden werden al afgeruimd zonder dat we uitgegeten waren en toen we bij een serveerster eten bestelden werden we raar aangekeken want zij was alleen van de drankjes (bizar dat dit ook nog eens ons probleem werd gemaakt: ja sorry ik heb geen kastje om op te nemen) Ook kregen we te horen dat de gamba's alleen voor 1 persoon aan tafel waren..alsof de ander stiekem mee zat te eten! Jammer dat een mooie horeca gelegenheid door zulke slechte bediening echt een grote afknapper is. Wij komen niet meer terug (en de mensen die naast ons zaten ook al niet)
Beste Rio1093,
Erg vervelend om te lezen dat uw bezoek bij Bij Hen niet naar wens is verlopen.
Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit meenemen en intern opnemen met desbetreffende collega's!
Met vriendelijke groet,
Team Bij Hen
Karin80 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat een leuk restaurant! Heerlijk geluncht met de kinderen. Salade Nicoise, club sandwich en tosti rijkelijk belegd. Voor de kinderen een leuk speeltuintje met zelfs een springkussen. Binnen ook een leuke speelhoek. Zijn uitermate fijn bediend door de serveerster. Eigen parkeergelegenheid ook een dikke plus. Wij komen hier zeker nog terug.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Leuk om te zien hoe mooi het is geworden. Heel ruim, prachtig terras met zon en schaduw. Speelplaats voor de kinderen is fantastisch, met goed zicht erop voor de ouders.
Mosselpannetje was heerlijk, biefstuk lekker mals en goed gebakken. Er staat voor ieder wat wils op de kaart, tegen goede prijzen.
Bediening was vriendelijk en bestellingen kwamen vlot door, ondanks de drukte.

Wij zijn heel blij verrast met zo'n leuke plek em komen zeker terug!
Helderziend .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Voor het eerst hier gegeten na de lange verbouwing.
Het interieur zag er modern en sfeervol uit. Ook de open keuken zag er leuk uit.

Met 3 personen zit je aan een te klein tafeltje. Het restaurant kwam wel vol te zitten.
De steak was in orde maar als je de gebakken aardappelen er bij bestelt, dan moet je ze zoeken
op je bord.
De halve gekruide kip van het spit ( 2x) was teleurstellend: De kip was taai, niet genoeg gaar (zelfs met het mes kon je de botten nauwelijks scheiden). De kip was te droog en te snel koud.
Het leek niet van het spit, maar uit een pan te komen.

Het nagerecht.
De chocoladesaus bij de Dame Blanche was koud. In tegenstelling tot wat op de kaart staat.
De bestelde koffie compleet waren ze vergeten.

Een karafje wijn kan je niet bestellen. Alleen een fles voor 22 euro.
Fpmv .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten, was dus ook zeer benieuwd.
Interieur ziet er verzorgd en sfeervol uit, prettig binnenkomen dus.

Het eerste meisje dat ons bediende was op het onvriendelijke af, raffelde het neerleggen en verwisselen van couverts af, plonste de wijn in een glas (waarbij een deel over tafel ging) en zei geen 'eet smakelijk' of iets in die trant bij het uitserveren van het eten.

Voorgerechten waren niet allemaal in verhouding; kippensoep zat in een klein weckpotje, carpaccio was een heel groot bord.
Hoofdgerechten waren grote porties, niets mis mee.
Varkenshaassaté was nog goed mals, kip niet droog, steak perfect medium gebakken, tagliatelle goed op smaak. Kersencrumble was goed, net zoals de warme chocoladesaus bij de dame blanche.
Helaas, rucola bij tagliatelle was droog en slap, atjar bij saté was droog, kroepoek bij saté was taai en het groentegarnituur was bijzonder weinig.
De schep waarmee de frietjes op je bord worden geserveerd is een leuk detail, al was het beter geweest als deze niet rechtstreeks uit de winkel - inclusief stickers - op je bord belandt.

Ondanks het feit dat het niet druk was (4 tafels bezet), was de bediening redelijk traag. Tussen voor- en hoofdgerecht ruim 45 minuten moeten wachten.

Jammer, maar helaas komen we niet meer terug.