Bij Hen

6,4

Jouw recensie over het restaurant Bij Hen

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij vonden het kil en fris net als de leidinggevende. Het eten goed maar niets bijzonder.
Heel gedoe over de bongo kaart, geen plezierige oplossing
Viktor B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten is over het algemeen oké. Service is echt waardeloos. En het ergste is dat ik het de jongen meiden die er werken niet eens kwalijk kan nemen. Alles staat of valt met de bedrijfsleidster. Het valt dus... ze is alleen maar druk met medewerkers van het werk te houden en te roken. Waardenloos.
dick.vos .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was perfect zoals gewoonlijk. Bediening onder de maat. Jeugd zonder enige ervaring. Hebben er ons niet aan geërgerd, maar het was blunder op blunder en totaal geen coördinatie, terwijl het toch echt niet druk was.
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hadden de hele kip besteld en deze was te gaar, het vlees was droog. Erg jammer. We hadden alleen een hoofdgerecht genomen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij kwamen hier min of meer toevallig terecht op weg van Utrecht naar Hilversum. Kenden het wel, maar nooit gegeten. Nadat we de eerste drankjes hadden gekregen en de menukaarten aan het bekijken waren, toch even op Iens gekeken. Waarna we ons natuurlijk rotschrokken van de slechte recensies. We hebben zelfs even overwogen na de drankjes te vertrekken.
Omdat we geen uitgebreid feestmaal wilden aanrichten, doch "slechts' een hoofdgerecht, besloten we de gok maar te wagen.

Kort en goed: we hadden niets te klagen. De twee kids (15) aten de kipschnitzel en ouders 2x saté. In tegenstelling tot eerdere berichten waren alle gerechten warm en smakelijk. De frites was niet slap en goed gefrituurd. De saté was van kippendij gemaakt, waardoor ze lekker mals was. Bediening was jong, doch vriendelijk en attent.

Het is natuurlijk geen hyper-culinaire tent, maar alles ziet er nieuw, verzorgd, gezellig en authentiek uit. Resumerend: prima en gezellig eten, vooral als je met kids bent.

Als dit het niveau is dan hadden we eigenlijk een 20 moeten geven om dat belabberde gemiddelde omhoog te laten, want zoals ze het nu doen verdienen ze minsten een 7.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Na de slechte beoordeling in het Algemeen Dagblad,
was ik toch wel benieuwd naar de keuken van Hen!
Ik woon er een paar kilometer van daan en rij er vaak langs, dus nieuwsgierig!
Vreemd was het al dat het diner na 5 minuten al voor je neus stond,
nu was het niet zo druk, dus het was ook we begrijpelijk, maar zo snel
is McDonald's niets eens!
Het vlees was warm, maar moest wel snel eten, want de deur stond open, dus het werd gauw koud!
Verder is de ambiance ook niet om naar huis te schrijven,
en het meest vreemde is, op de achtergrond muziek van Nirvana!
anoniemiens .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eindelijk een plek gevonden waar de kleine naar hartenlust kan spelen, binnen en zeker ook buiten, terwijl de kaart zich níet focust op pannenkoeken. Daarmee dus leuk voor jong en oud. Soep was vrij kleine portie maar werd snel geserveerd. Hoofdgerechten hoefden we ook niet lang op te wachten en de rotisserie kip was heerlijk. Echt een aanrader voor (buiten)mensen met jonge kids!
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor kinderen een prima plek. Voor het eten hoef je het niet te doen. Gerechten zijn lauw en en service niet echt voldoende. Loopt veel jong en onervaren personeel.
R B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten. Droog en koud vlees. Slappe friet. Rauwkost die fris was. Verbrande pannenkoeken. En je moet lang wachten op je drankjes
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vanavond bij Hen gegeten ,kip niet warm ,niet knapperig !
Het leek er op dat de kip was opgewarmd .
Broodje vooraf niet lekker ,was niet gaar en Koud !
Dit was geen succes ,vooral als je denkt lekker uit eten te gaan !
Verder geen toetje meer genomen
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Nieuwsgierig rijd ik vaak langs dit restaurant, toch vandaag maar eens gaan eten. Leuk voor de kinderen,maar wat was de rest een aanfluiting. Duurde lang voordat drankjes kwamen, eten was eveneens verkeerd gegaan. Ruim 45 minuten moeten wachten op twee aangebrande pannenkoeken, droge spareribs, slappe friet. Wij komen hier zeker niet meer terug, zonde van ons geld. Melding van gemaakt bij het afrekenen, maar alleen maar sorry. Geen compensatie, niks. Een frietje bij de snackbar is 200% lekkerder.
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Restaurant is erg leuk qua interieur. Makkelijk parkeren! Maar de bediening kan beter, weinig interesse in de gast. Bediening duurt erg lang, dranken werden vergeten en hebben ruim 1,5 uur op een lunchbestelling gewacht van 3 broodjes. Werd weinig aandacht aan gasten besteed. Aan gezichten van personeel was de stress af te lenzen.
Keesjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
wat een drama, gister met een verjaardag nier gegeten. restaurant vrijwel leeg en dan nog 1,5 wachten op het eten. sommige voorgerechten niet beschikbaar , met las excuus , de 2e kok heeft een lekke band en kan niet komen (OV, reservewiel,fiets, ophalen, taxi??).
niemand van de 12 personen heeft lekker gegeten, het was gewoon vies, uitgedroogde smakeloze kip , de zgn salade zat verstopt onder kip , klef en muf. Daarna koffie, duurde ook heel lang want de bonbons waren zoek!? kortom zonde van het geld en nooit meer naartoe.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Afschuwelijk restaurant. Bediening was ongeïnteresseerd en onvriendelijk; het duurde verschrikkelijk lang voordat we te eten kregen; toen werd er iemand vergeten en die moest weer een kwartier wachten en als klap op de vuurpijl was het eten ronduit slecht: droog, smaakloos en niet warm. Nooit meer naartoe!
uyl .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben er ook geen goed over ,mij man kreeg bier over zich heen ,reactie was gelukkig vielen de meeste op de grond ,werd schoongemaakt op de grond ,maar mij man zat met kledder nat shirt daar werd niet over gesproken .Eten was gewoon slecht en weinig ,patat besteld kwam toen de meeste hun bord leeg hadden ,sparerib (was enige wat lekker was ,maar weinig voor geld) Ik had asperge niet door heen te komen laten staan ,de pasta was op gewarmd en enen bord lag wel sla andere weer niet .Toetje hebben wij maar over geslagen alleen voor de kindjes besteld kinderijsje bij de ene lag een snoep ketting bij de andere weer niet .Wij hebben klacht gemeld en werden 4 hoofdgerechten van af gehaald ,leuk ,maar waren dus 4 mensen van de 15 die niks hadden gegeten.En de drankje zijn mega duur ,en eten ook wat je er voor krijg.Wij komen hier nooit meer terug
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
waardeloos! lang wachten op je eten ,en dan slecht eten voor geschoteld krijgen,droge spare ribs,doorgeslagen biefstuk, en uitgedroogde kip.
service van lik me vestje en excuses op de rekening geschreven , niet eens de ballen om aan tafel te komen.
GEEN AANRADER DUS !
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vanavond met een groep van 8 ter ere van de 83e verjaardag van mijn schoonmoeder gegeten. Bij binnenkomst werden we naar onze te fel gewezen. Hierna duurde het zeker 15 minuten voordat iemand kwam vragen of we iets wilde drinken en wat brood vooraf wilde. na 10 minuten kregen we de drankjes. Het brood bleef nog 20 minuten weg. Lang op de hoofdgerechten gewacht, maar die waren uitstekend. Alleen mijn zwager was men vergeten. Dit duurde 20 minuten. De rest was toen al klaar met eten. Vervolgens wil de bediening de tafel afruimen terwijl mijn zwager nog zit te eten. Na weer lang wachten dessert besteld. 5x ijs en 3x koffie. Koffie werd eerst gebracht, het ijs 20 minuten later. Kortom eten prima, bediening en planning laat zeer te wensen over. Ook na betalen was vertrek raar. Niemand die je bedankt voor je komst, uitlaat of een fijne avond wenst. Voor mij al met al geen reden om opnieuw te gaan en voor mijn schoonmoeder uitermate teleurstellend!!!!
R B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Donderdag 2 maart hier geluncht. Voor eens maar zeker nooit meer. Wat een aanfluiting. Mijn partner en ik hadden alle twee een kipburger besteld. Was een stukje kipfilet met heel veel paneermeel er omheen. Kip was droog en smaakloos de panade te hard gebakken. Opmaak zag er niet uit: klein stukje kip op een (te) grote Italiaanse bol. Met daarop drie (oude) blaadjes sla met daarin nog de harde al bruine nerf !! Met daarop een smaakloze saus met de dikte van een dressing. Er zal gegrilde tomaat bijzitten maar er zat tot snot gebakken plakken tomaat op met al zijn vocht op de sla gegooid en daarbovenop twee plakken lauwe bacon. Niet lekker knapperig uitgebakken. Lieten dit alles ook aan de serveerster en die bracht het ook terug naar de keuken. Wij mochten iets anders uitzoeken maar wel met de opmerking dat de keuken (twee koks) er niet mis mee vond en dat dat hun broodjes waren die ze altijd zo serveerde. Arme mensen. Dus gingen we alle twee maar voor een tosti ham/kaas. Ook met het idee dat dat altijd lukt. Maar helaas ook dit kon de keukenbrigade niet aan. Na drie kwartier kregen wij uiteindelijk onze tosti. Wat een wachttijd. Het was niet druk naast ons waren er nog vier gasten en die hadden al gegeten. Met tosti was te hard en alle kaas was er al tussen uitgelopen en had ik eigenlijk toast met warme ham. Wat een aanfluiting deze lunch. De verse jus d'orange was wel lekker en wij hadden oprecht medelijden met de serveerster wat zij moet dit wel allemaal op tafel zetten en het denk ik ook weer vaak naar de keuken terugbrengen.
Hermina123 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Naar Bij Hen gegaan en nieuwsgierig hoe het zou zijn. Heerlijk dat het goed bereikbaar is, er genoeg parkeerruimte is. Dat laatste kan wel wat worden opgeknapt.
Het restaurant heeft veel ruimte met afgescheiden gedeelten. We zaten bij tweepersoonstafeltje: wel knus maar wat klein. Hebben vegetarische Quiche gegeten en dat was smakelijk. De bij het gerecht gekozen wijn was oké. Bediening was vriendelijk en correct. Ook aan de speciale wensen bij het dessert werd tegemoetgekomen. Het interieur kan iets gezelliger. Maar, kortom, wij waren tevreden en komen zeker een keer terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten liet te wensen over, slappe friet ,lijkbleke kip , half glas wijn en biefstuk was slecht, bitterbal bij kindermenu vol vet gezogen , zit geen liefde in het eten , bediening was vriendelijk