Bij Hen

6,6

Jouw recensie over het restaurant Bij Hen

Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Met kinderen even snel eten in een kindvriendelijk restaurant zit er hier niet bij. We hebben anderhalf uur gewacht op ons eten. Kids hadden super trek. Bestelling ging ook mis. Jammer, een restaurant met veel potentie wat helemaal spaak loopt.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Een prettige omgeving voor een goed verzorgd familie feestje! Voldoende te doen voor de kinderen en goede service. Dit is mijn recensie.
mariska_verstegen .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij komen sinds de opening regelmatig bij dit restaurant. Het eten is altijd goed en prima verzorgd. Dit was het tweede jaar dat we met de kerst hier zijn komen eten, in tegenstelling tot vorig jaar was er geen "Kindvriendelijk" gedeelte op de bovenverdieping. Het speelhoekje wat er standaard is was wel open echter een nadeel hiervan is is dat de kinderen heen en weer blijven " lopen/rennen" tussen de gasten door (ook onze kinderen) Zoals gezegd het eten was goed verzorgd. Wat we alleen niet helemaal snapten is dat we vooraf (een paar weken daarvoor) een keuze moesten maken qua kerstmenu. Er was keus uit drie menu's in drie verschillende prijs categorieën en een kindermenu maar we mochten als groep maar een keus maken voor 1 menu, het was niet toegestaan om bijvoorbeeld 2x menu 3 en 4x menu 2 toe te passen. Wellicht is het voor jullie makkelijker om net als vorig jaar 1 kerstmenu op te stellen met 1 basis prijs en dan voor de wat luxere gerechten een surplus te berekenen. Ik snap dat het voor jullie makkelijker inkopen is als je van te voren weet wie wat gaat eten maar het probleem wat wij hadden is dat er 2 mensen graag de hertenbiefstuk hadden willen hebben maar deze niet hebben kunnen nemen omdat we als groep 1 type kerstmenu moesten selecteren. Maar goed, zoals al een paar keer gezegd het eten was prima. Er zijn twee kleine aandachtspunten, te weten: de tomatensoep in het kindermenu was ons inziens geen tomatensoep maar een crime freche soep met een vleugje tomaat, de soep was erg bleek en niet smakelijk. Het andere puntje is het Grand desert. Op zich was het desert prima maar vergeleken met vorig jaar vele malen minder "grand" dan we dachten. Het grand desert bestond dit jaar uit een stukje appeltaart, een mini chocolade muffin, een makaron en een mini vienetta ijstaart aangevuld met slagroom en rood fruit. Alle producten kwamen rechtstreeks uit de verpakking en er was niks handgemaakt bij. Als ik het Grand desert vergelijk met vorig jaar dan bestond deze uit één groot plateau met daarop stoofpeertjes, brownie, hazelnoot ijs, apple crumble, vers fruit en stukken chocola. Conclusie, wij hadden het idee dat de kok "het moest doen" met de middelen die hij had en dat hij niet erg veel inspiratie en fantasie heeft kunnen stoppen in de gerechten. Nogmaals vergeleken met vorig jaar was dit een beetje een domper. Nog een aandachtspunt is de bediening, die was deze avond top en goed verzorgd! Dit in tegenstelling tot de laatste 2/3 keer dat we er waren geweest toen was de bediening ronduit slecht.
Al met al hadden we als familie een gezellige avond en hebben we een prima diner voorgeschoteld gekregen maar niet te vergelijken met het kerstdiner van 2016.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij vonden het kil en fris net als de leidinggevende. Het eten goed maar niets bijzonder.
Heel gedoe over de bongo kaart, geen plezierige oplossing
Viktor B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten is over het algemeen oké. Service is echt waardeloos. En het ergste is dat ik het de jongen meiden die er werken niet eens kwalijk kan nemen. Alles staat of valt met de bedrijfsleidster. Het valt dus... ze is alleen maar druk met medewerkers van het werk te houden en te roken. Waardenloos.
dick.vos .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was perfect zoals gewoonlijk. Bediening onder de maat. Jeugd zonder enige ervaring. Hebben er ons niet aan geërgerd, maar het was blunder op blunder en totaal geen coördinatie, terwijl het toch echt niet druk was.
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hadden de hele kip besteld en deze was te gaar, het vlees was droog. Erg jammer. We hadden alleen een hoofdgerecht genomen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij kwamen hier min of meer toevallig terecht op weg van Utrecht naar Hilversum. Kenden het wel, maar nooit gegeten. Nadat we de eerste drankjes hadden gekregen en de menukaarten aan het bekijken waren, toch even op Iens gekeken. Waarna we ons natuurlijk rotschrokken van de slechte recensies. We hebben zelfs even overwogen na de drankjes te vertrekken.
Omdat we geen uitgebreid feestmaal wilden aanrichten, doch "slechts' een hoofdgerecht, besloten we de gok maar te wagen.

Kort en goed: we hadden niets te klagen. De twee kids (15) aten de kipschnitzel en ouders 2x saté. In tegenstelling tot eerdere berichten waren alle gerechten warm en smakelijk. De frites was niet slap en goed gefrituurd. De saté was van kippendij gemaakt, waardoor ze lekker mals was. Bediening was jong, doch vriendelijk en attent.

Het is natuurlijk geen hyper-culinaire tent, maar alles ziet er nieuw, verzorgd, gezellig en authentiek uit. Resumerend: prima en gezellig eten, vooral als je met kids bent.

Als dit het niveau is dan hadden we eigenlijk een 20 moeten geven om dat belabberde gemiddelde omhoog te laten, want zoals ze het nu doen verdienen ze minsten een 7.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Na de slechte beoordeling in het Algemeen Dagblad,
was ik toch wel benieuwd naar de keuken van Hen!
Ik woon er een paar kilometer van daan en rij er vaak langs, dus nieuwsgierig!
Vreemd was het al dat het diner na 5 minuten al voor je neus stond,
nu was het niet zo druk, dus het was ook we begrijpelijk, maar zo snel
is McDonald's niets eens!
Het vlees was warm, maar moest wel snel eten, want de deur stond open, dus het werd gauw koud!
Verder is de ambiance ook niet om naar huis te schrijven,
en het meest vreemde is, op de achtergrond muziek van Nirvana!
anoniemiens .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eindelijk een plek gevonden waar de kleine naar hartenlust kan spelen, binnen en zeker ook buiten, terwijl de kaart zich níet focust op pannenkoeken. Daarmee dus leuk voor jong en oud. Soep was vrij kleine portie maar werd snel geserveerd. Hoofdgerechten hoefden we ook niet lang op te wachten en de rotisserie kip was heerlijk. Echt een aanrader voor (buiten)mensen met jonge kids!
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor kinderen een prima plek. Voor het eten hoef je het niet te doen. Gerechten zijn lauw en en service niet echt voldoende. Loopt veel jong en onervaren personeel.
R B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten. Droog en koud vlees. Slappe friet. Rauwkost die fris was. Verbrande pannenkoeken. En je moet lang wachten op je drankjes
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vanavond bij Hen gegeten ,kip niet warm ,niet knapperig !
Het leek er op dat de kip was opgewarmd .
Broodje vooraf niet lekker ,was niet gaar en Koud !
Dit was geen succes ,vooral als je denkt lekker uit eten te gaan !
Verder geen toetje meer genomen
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Nieuwsgierig rijd ik vaak langs dit restaurant, toch vandaag maar eens gaan eten. Leuk voor de kinderen,maar wat was de rest een aanfluiting. Duurde lang voordat drankjes kwamen, eten was eveneens verkeerd gegaan. Ruim 45 minuten moeten wachten op twee aangebrande pannenkoeken, droge spareribs, slappe friet. Wij komen hier zeker niet meer terug, zonde van ons geld. Melding van gemaakt bij het afrekenen, maar alleen maar sorry. Geen compensatie, niks. Een frietje bij de snackbar is 200% lekkerder.
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Restaurant is erg leuk qua interieur. Makkelijk parkeren! Maar de bediening kan beter, weinig interesse in de gast. Bediening duurt erg lang, dranken werden vergeten en hebben ruim 1,5 uur op een lunchbestelling gewacht van 3 broodjes. Werd weinig aandacht aan gasten besteed. Aan gezichten van personeel was de stress af te lenzen.
Keesjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
wat een drama, gister met een verjaardag nier gegeten. restaurant vrijwel leeg en dan nog 1,5 wachten op het eten. sommige voorgerechten niet beschikbaar , met las excuus , de 2e kok heeft een lekke band en kan niet komen (OV, reservewiel,fiets, ophalen, taxi??).
niemand van de 12 personen heeft lekker gegeten, het was gewoon vies, uitgedroogde smakeloze kip , de zgn salade zat verstopt onder kip , klef en muf. Daarna koffie, duurde ook heel lang want de bonbons waren zoek!? kortom zonde van het geld en nooit meer naartoe.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Afschuwelijk restaurant. Bediening was ongeïnteresseerd en onvriendelijk; het duurde verschrikkelijk lang voordat we te eten kregen; toen werd er iemand vergeten en die moest weer een kwartier wachten en als klap op de vuurpijl was het eten ronduit slecht: droog, smaakloos en niet warm. Nooit meer naartoe!
uyl .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben er ook geen goed over ,mij man kreeg bier over zich heen ,reactie was gelukkig vielen de meeste op de grond ,werd schoongemaakt op de grond ,maar mij man zat met kledder nat shirt daar werd niet over gesproken .Eten was gewoon slecht en weinig ,patat besteld kwam toen de meeste hun bord leeg hadden ,sparerib (was enige wat lekker was ,maar weinig voor geld) Ik had asperge niet door heen te komen laten staan ,de pasta was op gewarmd en enen bord lag wel sla andere weer niet .Toetje hebben wij maar over geslagen alleen voor de kindjes besteld kinderijsje bij de ene lag een snoep ketting bij de andere weer niet .Wij hebben klacht gemeld en werden 4 hoofdgerechten van af gehaald ,leuk ,maar waren dus 4 mensen van de 15 die niks hadden gegeten.En de drankje zijn mega duur ,en eten ook wat je er voor krijg.Wij komen hier nooit meer terug
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
waardeloos! lang wachten op je eten ,en dan slecht eten voor geschoteld krijgen,droge spare ribs,doorgeslagen biefstuk, en uitgedroogde kip.
service van lik me vestje en excuses op de rekening geschreven , niet eens de ballen om aan tafel te komen.
GEEN AANRADER DUS !
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vanavond met een groep van 8 ter ere van de 83e verjaardag van mijn schoonmoeder gegeten. Bij binnenkomst werden we naar onze te fel gewezen. Hierna duurde het zeker 15 minuten voordat iemand kwam vragen of we iets wilde drinken en wat brood vooraf wilde. na 10 minuten kregen we de drankjes. Het brood bleef nog 20 minuten weg. Lang op de hoofdgerechten gewacht, maar die waren uitstekend. Alleen mijn zwager was men vergeten. Dit duurde 20 minuten. De rest was toen al klaar met eten. Vervolgens wil de bediening de tafel afruimen terwijl mijn zwager nog zit te eten. Na weer lang wachten dessert besteld. 5x ijs en 3x koffie. Koffie werd eerst gebracht, het ijs 20 minuten later. Kortom eten prima, bediening en planning laat zeer te wensen over. Ook na betalen was vertrek raar. Niemand die je bedankt voor je komst, uitlaat of een fijne avond wenst. Voor mij al met al geen reden om opnieuw te gaan en voor mijn schoonmoeder uitermate teleurstellend!!!!