Over restaurant Bij Hem

De huiskamer BijHem

Vlakbij Paleis Noordeinde ligt BijHem, een hippe tent waar ze met aandacht eten bereiden. Het is alsof je een huiskamer in loopt BijHem, waar je een ongedwongen sfeer vindt. Een prima plek voor lunch, diner of borrel.

Meer informatie over restaurant Bij Hem

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

Voordelig
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mijn Biefstuk 170gr was geen biefstuk. Die van mij collega had leuke kleur en was wel rund. Ik miste de vezels van de oudewets goede stuk vlees. Service heel vriendelijk.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Om 19:00 een lekkere geitenkaasburgen komen snoepen Bij Hem. En het was weer geweldig. service was weer uitermate top. En goed gekookt ze zijn niet alleen knap maar koken kunnen ze ook!
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Eten prima voor een eetcafé maar vooral de bejegening was outstanding!
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een hartelijke ontvangst, ongedwongen bediening en gewoon goed en lekker eten waarbij prijs en kwaliteit goed in verhouding is.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In hartje Den Haag gelegen, temidden van veel toerisme en horeca. Een smal straatje met zomerse drukte. We prikten "Bij Hem" op Google Maps, vanwege de ligging nabij Paleis Noordeinde, en de goede feedback op meerdere websites.
En terecht. Bij Hem is een klein eetcafe met, in de zomer, een flink aantal buiten tafels, dus het aantal gasten kan sterk oplopen. We waren vroeg (17:30) en toen we om 19u vertokken zat vrijwel alles vol. Een ware toer voor de eigenaren en bediening want de keuken en bar zijn zeer klein en er dient efficient gewerkt te worden. Dat lukte. Een beetje tovenarij misschien want ik doe het ze niet na, met een lach en vriendelijk woord iedereen binnen redelijke tijd van informatie, eten en drinken voorzien. Ze hebben een goed gevoel voor wie een beetje haast heeft en wie lekker de hele avond kan zitten. Scherpte en geduld zijn aanwezig.
De kaart (voor hele dag) is gemiddeld groot, voor diner een beetje klein maar op het bord staan nog wat extra specials. De jus d'orange is vers (dat is lang niet overal) en de huis rose is netjes.
Door beperkte tijd konden we niet aan een voorgerecht. Mijn vis van de dag, slibtongetjes, en mijn moeders' mini hamburgers waren smaakvol, de hamburgers nog mooi roze en goed warm van binnen. De tongetjes nog net stevig maar wel gaar. Alles kwam met huisgemaakte frieten en een mooie salade.
Er was nog tijd voor koffie met een gedeelde punt Bastognetaart met witte chocola en rood fruit. Als die er weer is..doen ! Stevig met een juiste balans tussen zoet en kruid en niet te droog.
Wat jammer voor mij dat ze in Den Haag zitten en ik in A'dam woon.
Wat je ver haalt is lekker :-)
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben heel lekker gegeten, er staat voor ieder wat wils op de kaart. Ook de bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Restaurant is verder klein maar knus. Aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gezllige inrichting. Knap werk uit kleine keuken. Redelijk geprijst. No-noncens bediening. Wijnen lekker. Prettige zaak voor lunch en diner, maar ook voor gewoon een drankje aan de bar of op het terras .
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijke slakken en een vers gemaakte pompoensoep. Daarna de asperges met zalm, met veel ei en boter, precies goed. De Lamsrack is ook mooi en wat een leuke inrichting. Aanrader: De gin tonic met bloesem. Dit is echt een lekker plekje!
I K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik was niet zo enthousiast over hun vegaburger, die ze als hun 'specialiteit' aanmerkten. Het had weinig smaak en was droog.
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Deze zaak heeft inderdaad een soort huiskamersfeer. al zou het woord 'kantinesfeer' ook op z'n plaats zijn (eenvoudige houten meubels). Je kunt er terecht voor ontbijt, lunch, borrel en diner. Wanneer je dan 'dineert' moet je rekening houden met een groot aantal borrelaars die steeds luider worden naarmate de drank vloeit. Als het getetter eindelijk ophoudt, wordt onmiddellijk de stereo aangezet..... Herrie moet! Het eten was redelijk: een simpele carpaccio met truffel(?)mayonaise en ietwat droge slibtongetjes met weinig smaak. Frieten en vooral salade waren dik in orde.
Lauraboon .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Ze hebben de gerechten aangepast aan mijn allergieën. Gezellig klein restaurantje met lekkere gerechten.
Bruce S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Naast de reguliere kaart staan er op een krijtbord ook specials. Zeker even naar kijken, staan vaak leuke dingen op ^^. Sfeer is geweldig en dat is voor een groot deel afhankelijk van de service.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
In mijn ogen is het meer een eetcafé gelegen in een gezellig straatje met meer horeca. Het is niet groot en gezellig ingericht. We hadden drie gangen genomen. Vooraf een Carpaccio en slakken, waarbij de slakken niet allemaal uit hun huisjes te toveren waren, jammer. Het hoofdgerecht was een steak goed gebraden maar met zenen wat wel aangeeft dat de kwaliteit beter had gekund. Als dessert cheesecake. Een rekening van € 100,-- incl. aperitief en fles wijn vond ik, voor het gebodene, aan de zeer hoge kant. Voor die prijs hebben we stukken beter in andere restaurants gegeten.
Marleenvleggeert .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Prima klein restaurantje. Goed eten. Persoonlijke service. Ligging heel centraal. Er staan max 10 tafeltjes. Het geeft een huiskameridee.
LilianDH .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vega burger, ontzettend genoten! Verse ingrediënten, fijn persoonlijk personeel wat mij betreft ging de muziek iets te snel iets te hard maar we hebben ons prima vermaakt! Overheerlijke gin-tonic om af te sluiten en ondanks het theatrale optreden van een ietwat aangeschoten dame zou ik hier zeker naar terug gaan!
Co V.
~~~
Een toppie tent!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wanneer wij een weekendje in Den-Haag zijn gaan wij altijd even gezellig eten Bij Hem. Een waar feestje. Je komt ook echt letterlijk op visite Bij Hem. Gastvrij, gezellig en erg lekker eten. Wij hebben dan ook wederom genoten. En oh ja, heerlijke G&T's voor 6 euro! Ik zeg tot de volgende keer. Dank voor de gezellige avond
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben heerlijk geluncht hier. Club zalm was echt heel goed. Wrap met pulled pork ook. Beide goed op smaak. Niet zuinig. Kortom prima lunchplek, goede bediening.
Rik_fly .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Een geweldige cafe. Mooie keuze van wijnen en locale beren te drinken samen me lekkere eten. De verse friet was om je handen bij af te likken, de sla was op een juiste manier aan gemaakt. De bediening was uiterst vriendelijk. Sterk aanbevolen.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hebben gisteravond met ons gezin heerlijk gegeten Bij Hem. Zeer vriendelijke bediening en het eten smaakte heerlijk. Wij komen zeker een keer terug!