Over het restaurant Bij Hem

De huiskamer BijHem

Vlakbij Paleis Noordeinde ligt BijHem, een hippe tent waar ze met aandacht eten bereiden. Het is alsof je een huiskamer in loopt BijHem, waar je een ongedwongen sfeer vindt. Een prima plek voor lunch, diner of borrel.

Meer informatie over restaurant Bij Hem

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Hem

Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Via groupon terecht gekomen...super leuk tentje in een leuk gezellig stukje Den Haag. Zeer leuke gezellige bediening en de hamburgers via de groupon bon echt zalig ..heerlijk mals. Mijn man had gewoon van de kaart vis genomen en was ook goed. En ja de toetjes waren ook gewoon goed .Wij komen zeker x terug ????!!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met een Groupon voor een 2-gangen diner hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Het is een klein restaurantje. We konden kiezen uit een aantal burgers. De HeM burger was groot en het vlees was sappig. De broodjes van de 2 miniburgers waren lekker krokant. Vooral de burger met truffelmayonaise was erg lekker. Bij de burgers werd goed gebakken frites geserveerd. Als nagerecht hadden we een smeuïge champagne cheesecake met een goede champagnesmaak.
Fenne S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijke hamburger gegeten, erg vriendelijke bediening! Gezellig restaurant op een leuke locatie. Veel keuze opties op het menu. Ik kom zeker nog een keer terug.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Fantastisch sfeertje, heerlijk eten en enthousiaste bediening. Een van de betere en gezellige restaurants voor niet teveel
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker eten, vriendelijke medewerkers. Porties zijn ietwat aan de kleine kant, dat is eigenlijk het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken.
D V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een klein restaurant met zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Zeker een aanrader! Wel van tevoren reserveren om teleurstelling te voorkomen.
D V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg leuke eettent! Vriendelijke heren brengen heerlijk eten. Zeker een aanrader, wel van tevoren reserveren wegens de kleine grootte van het restaurant.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeervolle straat, lekker buiten met mooi weer!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Iets gekozen van de kaart met specials, heerlijke kip met asperges en zoete aardappel. Flesje wijn erbij. Super vriendelijke bediening en leuke sfeer in het restaurant. Super kwaliteit, zeker voor wat je betaalt. Aanrader!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten: een wagyuburger met friet en verse salade. Als toetje een lekkere cheesecake. Daarbij gevoegd de vriendelijke bediening maakt dit dat het helemaal top was.
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!! Leuk klein zaakje, de akoestiek is minder prettig maar dat is het enige minpuntje. Kortom een aanrader!
ingrid200 B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Echt super, we waren helemaal welkom, de bubbles maakten het extra feestelijk en we hebben erg genoten van de gastheer, maar ook van de mooi verzorgde gerechten en de fantastische smaak. Een echte aanrader en zeker om nog eens te doen.
Adrie F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een zeer leuk restaurant en intiem. Eten was bijzonder goed.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Erg gastvrij en vriendelijk. Gezellige zaak, top avond gehad!! Een plus voor gebruik biologisch vlees!
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een paar weken geleden geweest!
Zeer vriendelijke man [hart voor zijn zaak] .
Een Wagyu burger gegeten en mijn vrouw 2 mini hamburgers en als dessert de champagne cheesecake.
Zeer lekker en voor herhaling vatbaar.
Renate M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Erg persoonlijke bediening en lekker eten! We hebben hier heerlijke burgers gegeten en een speciale gin tonic gekregen, die helemaal naar wens was!
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Erg vriendelijk ontvangen en geholpen. Wij hebben hier een heerlijk ontbijtje gegeten (wentelteefjes met yoghurt) en met lekkere koffie. Ook een leuke en gezellige inrichting.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne petsoonlijke befiening en welkome sfeer. Zeker heen gaan!
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat een fijne plek om te lunchen.
Klein zaakje met fijne bediening en prima eten. Niet al te ingewikkelde lunchkaart, maar absoluut smaakvol. Pulledporkwrap was goed.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mijn Biefstuk 170gr was geen biefstuk. Die van mij collega had leuke kleur en was wel rund. Ik miste de vezels van de oudewets goede stuk vlees. Service heel vriendelijk.