Over het restaurant Bij Hem

De huiskamer BijHem

Vlakbij Paleis Noordeinde ligt BijHem, een hippe tent waar ze met aandacht eten bereiden. Het is alsof je een huiskamer in loopt BijHem, waar je een ongedwongen sfeer vindt. Een prima plek voor lunch, diner of borrel.

Meer informatie over restaurant Bij Hem

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

Marc L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Iets gekozen van de kaart met specials, heerlijke kip met asperges en zoete aardappel. Flesje wijn erbij. Super vriendelijke bediening en leuke sfeer in het restaurant. Super kwaliteit, zeker voor wat je betaalt. Aanrader!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten: een wagyuburger met friet en verse salade. Als toetje een lekkere cheesecake. Daarbij gevoegd de vriendelijke bediening maakt dit dat het helemaal top was.
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!! Leuk klein zaakje, de akoestiek is minder prettig maar dat is het enige minpuntje. Kortom een aanrader!
ingrid200 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Echt super, we waren helemaal welkom, de bubbles maakten het extra feestelijk en we hebben erg genoten van de gastheer, maar ook van de mooi verzorgde gerechten en de fantastische smaak. Een echte aanrader en zeker om nog eens te doen.
Adrie F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een zeer leuk restaurant en intiem. Eten was bijzonder goed.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Erg gastvrij en vriendelijk. Gezellige zaak, top avond gehad!! Een plus voor gebruik biologisch vlees!
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een paar weken geleden geweest!
Zeer vriendelijke man [hart voor zijn zaak] .
Een Wagyu burger gegeten en mijn vrouw 2 mini hamburgers en als dessert de champagne cheesecake.
Zeer lekker en voor herhaling vatbaar.
Renate M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Erg persoonlijke bediening en lekker eten! We hebben hier heerlijke burgers gegeten en een speciale gin tonic gekregen, die helemaal naar wens was!
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Erg vriendelijk ontvangen en geholpen. Wij hebben hier een heerlijk ontbijtje gegeten (wentelteefjes met yoghurt) en met lekkere koffie. Ook een leuke en gezellige inrichting.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne petsoonlijke befiening en welkome sfeer. Zeker heen gaan!
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat een fijne plek om te lunchen.
Klein zaakje met fijne bediening en prima eten. Niet al te ingewikkelde lunchkaart, maar absoluut smaakvol. Pulledporkwrap was goed.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mijn Biefstuk 170gr was geen biefstuk. Die van mij collega had leuke kleur en was wel rund. Ik miste de vezels van de oudewets goede stuk vlees. Service heel vriendelijk.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Om 19:00 een lekkere geitenkaasburgen komen snoepen Bij Hem. En het was weer geweldig. service was weer uitermate top. En goed gekookt ze zijn niet alleen knap maar koken kunnen ze ook!
tina V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Eten prima voor een eetcafé maar vooral de bejegening was outstanding!
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een hartelijke ontvangst, ongedwongen bediening en gewoon goed en lekker eten waarbij prijs en kwaliteit goed in verhouding is.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In hartje Den Haag gelegen, temidden van veel toerisme en horeca. Een smal straatje met zomerse drukte. We prikten "Bij Hem" op Google Maps, vanwege de ligging nabij Paleis Noordeinde, en de goede feedback op meerdere websites.
En terecht. Bij Hem is een klein eetcafe met, in de zomer, een flink aantal buiten tafels, dus het aantal gasten kan sterk oplopen. We waren vroeg (17:30) en toen we om 19u vertokken zat vrijwel alles vol. Een ware toer voor de eigenaren en bediening want de keuken en bar zijn zeer klein en er dient efficient gewerkt te worden. Dat lukte. Een beetje tovenarij misschien want ik doe het ze niet na, met een lach en vriendelijk woord iedereen binnen redelijke tijd van informatie, eten en drinken voorzien. Ze hebben een goed gevoel voor wie een beetje haast heeft en wie lekker de hele avond kan zitten. Scherpte en geduld zijn aanwezig.
De kaart (voor hele dag) is gemiddeld groot, voor diner een beetje klein maar op het bord staan nog wat extra specials. De jus d'orange is vers (dat is lang niet overal) en de huis rose is netjes.
Door beperkte tijd konden we niet aan een voorgerecht. Mijn vis van de dag, slibtongetjes, en mijn moeders' mini hamburgers waren smaakvol, de hamburgers nog mooi roze en goed warm van binnen. De tongetjes nog net stevig maar wel gaar. Alles kwam met huisgemaakte frieten en een mooie salade.
Er was nog tijd voor koffie met een gedeelde punt Bastognetaart met witte chocola en rood fruit. Als die er weer is..doen ! Stevig met een juiste balans tussen zoet en kruid en niet te droog.
Wat jammer voor mij dat ze in Den Haag zitten en ik in A'dam woon.
Wat je ver haalt is lekker :-)
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben heel lekker gegeten, er staat voor ieder wat wils op de kaart. Ook de bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Restaurant is verder klein maar knus. Aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gezllige inrichting. Knap werk uit kleine keuken. Redelijk geprijst. No-noncens bediening. Wijnen lekker. Prettige zaak voor lunch en diner, maar ook voor gewoon een drankje aan de bar of op het terras .
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijke slakken en een vers gemaakte pompoensoep. Daarna de asperges met zalm, met veel ei en boter, precies goed. De Lamsrack is ook mooi en wat een leuke inrichting. Aanrader: De gin tonic met bloesem. Dit is echt een lekker plekje!
I K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik was niet zo enthousiast over hun vegaburger, die ze als hun 'specialiteit' aanmerkten. Het had weinig smaak en was droog.