Over het restaurant Bij Hem

De huiskamer BijHem

Vlakbij Paleis Noordeinde ligt BijHem, een hippe tent waar ze met aandacht eten bereiden. Het is alsof je een huiskamer in loopt BijHem, waar je een ongedwongen sfeer vindt. Een prima plek voor lunch, diner of borrel.

Meer informatie over restaurant Bij Hem

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Bij Hem

Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prima hap. Goede porties. Ziet er gezellig uit.
Mirona K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Een gezellige plek met een uitgebreid menu. Aanrader voor zowel kleine als grote groepen en ook leuk voor alleen een drankje.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima eten voor een leuke prijs, top bediening. Gelegen in een sfeervol straatje in een mooi stukje Den Haag We komen zeker terug!
Gaya V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De service was perfect. Wij werden erg vriendelijk geholpen en de hele avond was erg gezellig! Het eten was lekker, alleen de falafel viel mij wat tegen. Al met al een heerlijke avond gehad!
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellig eetcafe met een uitgebreide kaart. Super vriendelijke en behulpzame bediening. Heel ontspannen, een aanrader.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Leuke kleine zaak met aardige bediening, attent.
De keuze op de kaart, voldoende ok. Hierdoor meer een ontbijt of lunch zaak dan diner. Maar een mooi cijfer!
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Super leuke sfeer, lekker knus, genoeg keus in gerechten, en twee hele vriendelijke heren die ons hielpen! Kortom heerlijk genoten en kom graag eens terug!
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het eten was prima, maar niet bijzonder. De menukaart bood weinig keuze en het restaurant deed mij vooral aan een eetcafé denken. Wat ik de bediening/eigenaren zou willen meegeven, is om minder vaak te informeren of het smaakt, want dit 3x vragen tijdens het voorgerecht en daarna nog 3x gedurende de rest van de maaltijd, vind ik wat overdreven.
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig en creatief ingericht met vrolijke kleuren en echte bloemen, vriendelijke bediening en de vegetarische hamburger is een aanrader. Goeie frieten ook!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
We waren aangenaam verrast door de leuke sfeer. Het eten was erg lekker en de bediening goed en gezellig informeel.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een heel leuk restaurantje met leuke en attente bediening. Het eten is gewoon goed. Echt een aanrader.
M H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de kids zelf één gerecht en de rest heeft share gerechten gegeten. Alles was echt goed en lekker. De zaak is niet al te groot, het was echt gezellig. De bediening was top, we zijn niets te kort gekomen. Al met al een aanrader!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk ontbijt, midden in centrum
Gezellige plek
Komen keer terug voor diner, hele vriendelijke ontvangst
French toast heel machtig! Maar wel lekker
Joline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Gezellig en knus restaurant. Veel keus, voor ieder wat wils. Vriendelijke prijzen.
R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Helaas twee gekozen voorgerechten allebei niet meer voorradig. Hoofdgerecht steak tartare wat ons betreft iets te grof gesneden, smaakte prima. Prima service.
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Was gewoon dik in orde...
Ernie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig, knus, lekker eten, vriendelijke bediening.
Marca M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten, overheerlijke zelf gemaakte brownie.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Via groupon terecht gekomen...super leuk tentje in een leuk gezellig stukje Den Haag. Zeer leuke gezellige bediening en de hamburgers via de groupon bon echt zalig ..heerlijk mals. Mijn man had gewoon van de kaart vis genomen en was ook goed. En ja de toetjes waren ook gewoon goed .Wij komen zeker x terug ????!!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met een Groupon voor een 2-gangen diner hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Het is een klein restaurantje. We konden kiezen uit een aantal burgers. De HeM burger was groot en het vlees was sappig. De broodjes van de 2 miniburgers waren lekker krokant. Vooral de burger met truffelmayonaise was erg lekker. Bij de burgers werd goed gebakken frites geserveerd. Als nagerecht hadden we een smeuïge champagne cheesecake met een goede champagnesmaak.