Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bij Hem

De huiskamer BijHem

Vlakbij Paleis Noordeinde ligt BijHem, een hippe tent waar ze met aandacht eten bereiden. Het is alsof je een huiskamer in loopt BijHem, waar je een ongedwongen sfeer vindt. Een prima plek voor lunch, diner of borrel.

Meer informatie over restaurant Bij Hem

De tafel van Bianca V.
Marlon010 .
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk eten, erg goede gastheer waardoor je je echt een ‘gast’ voelt en in de watten wordt gelegd. Leuke lokatie en gezellige sfeer.
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gezellig restaurant, gezellige bediening, en een mooi en knus decor! Aanrader waard!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
goed eten, leuke bediening. Erg lawaaierig. Je kan elkaar nauwelijks verstaan.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst. We waren hier voor de tweede keer. Wederom prima gegeten. Aanrader!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Helaas valt vooral de prijs/kwaliteit verhouding erg tegen.
Lang wachten op een zeer eenvoudig hoofdgerecht. Een wildburger met de kwaliteit van een frikandel en droge smaakloze spareribs. Jammer voorgerecht was lekker.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Knus restaurant. Heerlijk gegeten!
M K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat een ontdekking... via AH actie, heerlijk gegeten en fijne bediening. Intiem, informeel en tikkie brutaal, alles klopte. Zeer betaalbaar (voor ons niet onbelangrijk met een kleine beurs) wij gaan niet zo vaak uit eten, maar komen zeker terug!
Theodoortje S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten niet super bijzonder maar fijne bediening en heel gezellig.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker eten, leuke tent. Enige opmerking: er mag iets minder peper worden gebruikt.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten, met name het hoofdgerecht. Maar we moesten er wel even op wachten.
Sasha M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Fijne sfeer. Vriendelijke bediening. Lekker eten ( vooral de champagne cheesecake!) Ik gaa meestal voor de lunch, maar vanavond ben ik voor dinner geweest en niet telurgesteld! Ik zou deze plek wel aanraden.
Harma V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
ondanks de hoge temperaturen stond de bediening zijn mannetje!
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het is veel gezelliger dan op de foto van iens overkomt. Met AH korting gegeten incl 2 kinderen (5 en 10 jaar) We mochten zelf kiezen van de kaart. Alles was heerlijk! Dank voor de gezellige avond!
Johanna C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zeer goede gastvrije ontvangst, knus en gezellig restaurant..lekker eten
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Eten was niet wat we ervan verwachten, desserttaart was oud en heb ik teruggestuurd. De alternatieve bananencake werd uiteindelijk opgewarmd uit de magnetron geserveerd. Kortom, wij werden er niet blij van.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor het eerst kennis gemaakt met ‘Bij Hem’ via de AH restaurantactie. Bij dit restaurant mag je met de bonnen kiezen uit heel het menu, heel fijn! Bij Hem is een heel klein zaakje, beetje hysterisch vol kleur ingericht, maar daardoor ook erg gezellig. Heel de dag kun je terecht, voor koffie, taartje, lunch, hapje, borrel, diner, gin-tonics, enz.…Het is dan ook een café, bar én restaurant. Ze bereiden vrijwel alles zelf en gebruiken zoveel mogelijk verse producten van het seizoen. De eigenaar is Kaas Jan en hij verwelkomd de gasten ook vriendelijk en uitbundig. Hij is erg begaan met zijn gasten, maakt een grapje, praatje en houdt goed in de gaten hoe de gerechten gepresenteerd worden voor en gewaardeerd worden door de gasten. Naast bedienen, staat hij ook geregeld zelf in de keuken. We hebben heerlijk gegeten, de sauzen zijn zelf gemaakt en dit proefje. De gerechten zijn netjes opgediend, smaken zijn erg goed. ‘Bij Hem’ wordt absoluut zorg en liefde in alles gestopt, dit straalt er van af!
Scott H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg fijn restaurantje. Klein met een fijne sfeer. Het eten is lekker van simpel tot iets meer culiniare gerechten. De bediening is persoonlijk en gezellig. Als ik iets nedeligs moet noemen is het dat de ruimte iets galgmend is waardoor het geluid onrustig kan zijn.