Bij Hartje Zwolle

Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:00
Hannah J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Puur toevallig hier terecht gekomen: vanaf poppodium Hedon gaan lopen en dit was het eerste wat we tegenkwamen. We hadden bij binnenkomst meteen het idee dat het wel goed zat. Fijne sfeer! Leuke kaart, met verschillende kleine gerechtjes die tegelijk geserveerd werden. Moeilijk kiezen hoor! We hebben erg lekker gegeten. Qua lunch is het wat duur voor een klein budget, prijs voor avond eten is helemaal prima.
M S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Bij hartje Zwolle straalt uit dat ze hier aandacht hebben voor details en liefde voor het eten. Hele goeie, vriendelijke bediening. Er is een goede keuze uit taartjes. De menukaart is klein maar gevarieerd.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
De vertrouwde gastvrijheid, maar met een nieuwe naam, aldus het team van Bij Hartje Zwolle (voorheen Loetje aan de kade). En ja, dat maken ze helemaal waar. Met dat verschil dat ze een goeie, vernieuwende kaart hebben. De klant kan kiezen tussen kleine gerechtjes: koude broodjes, warme hapjes, minitosti's van Turks brood, soepjes, kreukelfrietjes: alles tegelijkertijd opgediend op een houten plank. Ben je een kleine eter, dan neem je wat je op kan. En voor diegene met de grotere trek: neem zoveel je wilt. Wij hadden onder andere een courgettesoepje, salade met gamba's, een heerlijke hotdog met zuurkool en Zwolse mosterd (daar ga ik snel voor terugkomen :-) en een broodje met garnalenkroketje. De huiswijn is een prima wijn van de grenache-druif.
Voor wat betreft de inrichting: Bij Hartje Zwolle weten ze een gemoedelijke en tegelijkertijd ook eigentijdse huiskamersfeer te creëren. Dat deden ze vroeger al, maar de sfeer hebben ze op een mooie manier weten te behouden. De piano staat er nog en die past er goed. Kortom, een verandering die zeker ten goede is. En tenslotte de bediening: accuraat en erg vriendelijk.
Ik kom graag terug.

Bij Hartje Zwolle heeft altijd voldoende parkeergelegenheid (parkeergarage Diezerpoort).