Bij Guusjes

`s Gravezandestraat 27 3514 VL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Guusjes

Van Guusjes Eten & Drinken krijg je nooit genoeg. Het gezellige en warme interieur bestaat uit een bijzondere collectie van vintage items, elk met zijn eigen verhaal. De houten vloer lag ooit in een goederentrein en zo valt er bij Guusjes nog veel meer te ontdekken. De kaart bijvoorbeeld, met heerlijke seizoensgerechten, een uitgebreid bierassortiment en mooie wijnen. Voor een vers kopje koffie loop je hier ook graag binnen. Veel verschillende smaken met of zonder een zoet gebakje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bij Guusjes

Er zijn meerdere bushaltes in de buurt
  • : Er kan in de wijk geparkeerd worden

Maandag t/m zondag 08:30-24:00 (afhankelijk van drukte)
Ontbijt 08:30 - 11:30
Lunch 11:30 - 16:00
Diner 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Guusjes

Annette A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was een erg geslaagde avond, met super lekker eten en een hele goede service
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eenvoudige kaart maar wel erg lekker. Vriendelijke, attente bediening. De inrichting is fijn en heel huiselijk. We komen er graag nog eens terug!
Dick Q.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Leuke tent vlakbij onze werkplek .Bediening niet profi : eerste dag ;-) maar van goede wil .
Tuindorp .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig eetcafé waar je lekker kan eten met vrienden of familie. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed. We hadden wat last van een verjaardag die daar werd gehouden maar dit zal niet elke avond zijn
P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuk, levendig eetcafé met erg verschillend publiek, vooral veel gezinnen. Ook met kleine kinderen en bijbehorend geluidsniveau. Vind ik zelf wel gezellig maar misschien iets om rekening mee te houden als je rustig wil tafelen. Goedkoop is het zeker niet, aangezien de hoofdgerechten een normale prijs hebben (ong. 15 euro) maar daar zit dan niks bij wat betreft groenten of aardappelen / friet / pasta etc. Daarmee ontstijgt Guusjes wel de eetcafé-prijzen. Goeie bierkaart trouwens,
Germen H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Guusjes is altijd gezellig met vriendelijke bediening. Eten is lekker maar niet super bijzonder. Ze hebben trouwens ook een mooie bierkaart
petra J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
gezellige ruimte, vriendelijk personeel, lekker eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gewoon een heerlijk gezellig eetcafé .
Bediening attend eten lekker
Zeker een plek waar ik nog een keertje terugkom!!!!!!!!!!!!
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Erg leuke bierproeverij met heerlijke hapjes! Was goed geregeld, vriendelijk personeel en de inrichting was leuk gedaan; gezellig en huiselijk. Zeker een aanrader!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Guusjes is een echte buurtbistro. Je kunt hier erg lekker eten tegen een goede prijs in een huiskameromgeving. Veel mensen uit de omgeving komen hier borrelen, lunchen, krantje lezen of eten. Wat Guusjes bijzonder maakt is dat het helemaal ingericht is voor jonge kinderen met een speelhoek waar allerlei speelgoed ligt dat direct door de zaak versleept wordt. Het personeel speelt daar fantastisch op in en verblikt of verbloost niet als ze in het gangpad spelen. Alle wensen van de kinderen worden met het grootste geduld ingewilligd. Ik kom hier al jaren en zal dit zeker ook blijven doen. In de zomer is er een gezelige buitengelegenheid.
Lou G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was jammer dat de menu-kaart op de website volledig afweek van hetgeen werd aangeboden, waardoor ik een ander gerecht moest kiezen dan ik in gedachten had. Ik kende dat gerecht niet en mogelijk door de gebruikte kruiden smaakte het aangebrand (en heb er daarom ook niet over gereclameerd). Gelukkig was de spinazie-soep (van de dag) erg lekker en kon die ook zonder spekjes geserveerd worden (voor mij als vegetariër). Het stokbrood bij de soep was knapperig, jammer dat het bij het (gratis) 'voorafje' taai was.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fijne service, heel kindvriendelijk en gemoedelijk
martin H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Guusjes is een gezellig restaurant met een gemoedelijke sfeer. Veel jong publiek. Een gebalanceerde kaart (niet al te idioot lang) en met gewoon goed eten! Een aanrader en zo veel beter dan de meeste restaurants in het centrum
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Guusjes is een mooi, gezellig buurt eet/ gezelligheids - gelegenheid. Leuke inrichting. Voor n borrel top!
Het eten is lekker, maar voor ons belangrijker dat t in ons wijkje is. Zo kunnen we rustig met kids n hapje ( makkelijk) eten en ook weer op tijd thuis zijn. Het eten is lekker, leuk concept, maar niet bijzonder! Maar dat is prima.... Guusjes is ????????!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Buurt restaurant voor gezin en makkelijke hap. Uitgebreide bierkaart, lekkere biertjes. Eten is oke. Wat mij blijft verbazen over dit buurt- en gezins restsurantje is de herrie in de vorm van muziek. Vooral hard en folk? Voor t personeel ?? Jammer en storend met genoeg rumoer van het publiek zelf.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Guusjes is een erg hippe tent! Ze zijn leuk ingericht en er komt een wijd publiek. Er zitten vaak een aantal studenten/jongvolwassenen, maar het is ook zeer geschikt voor kleine kinderen.
nm .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Guusjes scoort sowieso heel veel punten door direct een kan water op tafel te zetten en mijn bestelde koekje op te warmen. Voor de rest fijne rustige locatie, overdag altijd plek maar nooit uitgestorven en/of ongezellig.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Vandaag gegeten bij dit restaurant. De sfeer is goed, maar helaas wordt met de basisvoedselhygiëne minder nauw omgesprongen. Hamburgers worden half rauw opgediend. Nog erger is dat het personeel dit niets uitmaakt, het is immers rundvlees dus dan kan het geen kwaad was de reactie. Een tip voor de kok, kijk eens op de website van het Voedingscentrum hoe je een burger wel moet bereiden in plaats van allerlei uitvluchten te bedenken
Anoniem_1985 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellig, knus restaurant. Wel wat vol... wij werden dan ook wel in het kleinste hoekje gezet. Wat wel een beetje onhandig was met een kind aan tafel. Speelgoed kan je beter van huis meenemen want zoveel bijzonders staat er niet.En als je iets wilt pakken kan je er niet bij zo vol is het.

Het eten was prima. Niet erg bijzonder. Personeel vriendelijk maar wel wat gehaast. Maar het was ook een erg drukke avond.