Bij Giuseppe

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bij Giuseppe

Ier1 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Dan zit je als allereerste op het grote dakterras en krijg je na 1 uur en een kwartier pas je pizza. En dat terwijl de andere gasten, die later aankwamen, al wel hun gerechten kregen. Er werd ook niets gemeld over dat bijvoorbeeld er iets mis was gegaan met de bestelling oi.d. Toen ik er wat van zei bij het afrekenen werd er niet op in gegaan. Slechte service!
Ciska B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Na een gezellig weekend een afsluiter bij Giuseppe. Gelijk kwam de serveerster vragen wat we wilden drinken. Na enige tijd bestelden we ons eten, na 5 kwartier even gevraagd, hoe lang het nog duurde. Ze ging het navragen, maar kwam niet meer terug. Nogmaals de serveerster aangesproken en ook gezegd dat iedereen die na ons binnen kwamen al eten geserveerd hadden gekregen. Ze vertelde ons de de bonnen op tijd waren uitgeschreven en ook zo bereid werden. Ik vertelde haar dat dat niet klopte, omdat wij de meeste gasten hadden zien binnenkomen. Ze liep weg en kwam weer niet terug. Na een tijdje, ja hoor, de borden werden uitgeserveerd. Het zag er redelijk uit, maar de groente en het aardappel gerechte waren lauw en koud. De mayonaise vergeten. De serveerster zei, dat kan niet, want het komt uit de oven, maar hoe lang geleden? Stond de oven wel aan? De sla, was bruin. Geen excuus of een drankje, of de vraag wilt u wat anders. Toen wij om de rekening vroegen, bood ze nog wel een kop koffie aan, waarvoor we bedankten! Voor ons geen 2 e kans meer!
Erik-Simon1960 B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De pizza die wij bestelden was geen pizza, wij kregen een bodem van brooddeeg dat waarschijnlijk bij de groothandel kant en klaar was ingekocht.
Het geheim van een goede pizza zit hem in de bodem, zelfs zonder topping moet deze geweldig smaken, dat is het mooie van de Italiaanse keuken, met eenvoudige ingrediënten een smaaksensatie teweeg brengen.
Personeel is vriendelijk, de wijn goed, maar de naam Italiaans mag dit restaurant nier voeren.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Op basis van recensies dit italiaans restaurant uitgezocht voor een pastamaaltijd. Een vriendelijk ontvangst in een ietwat achterhaald aandoend interieur. Heel bijzonder was het hoofdgerecht echter niet. In de penne carbonara zat zeer veel spek en ook nog met harde stukjes erin. Ook mijn spaghetti arrabiata was ondermaats qua kwaliteit. Pittig was het niet en alles wat ik proefde was de vettige worstsmaak. De 4 verschillende desserts daarentegen waren allemaal heerlijk wat gelukkig weer wat goedmaakte.
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
naar aanleiding van recensies zijn we hier gaan eten tijdens een weekend in Epen. En naar aanleiding van dit etentje zijn we de dag erop nogmaals hier gaan eten!!! Antipasti box echt overheerlijk, al bijna een maaltijd op zich.
alle hapje een eigen smaak prima kwaliteit. Pizza,s (melanzane en calzone) ook echt heerlijk van smaak en groot.
Spaghettini con gamberi ook lekker, misschien een beetje 'droog' en Trio di pesce ook niets op aan te merken.
Gaan graag bij een Italiaans restaurant eten, als we weer in de buurt zijn dit zeker een favoriet! goede prijs/kwaliteit verhouding. Inrichting en buitenkant zien er niet heel sfeervol uit, maar het gaat om de gerechten!!
peterproever .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Het restaurant is gelegen in het dorpshart van Epen op een aardige locatie. Het interieur lijkt enigszins gedateerd; een opfrisbeurtje zou geen kwaad kunnen.
De ontvangst was zakelijk en de bediening correct.
Wat opviel was, dat de wachttijden na bestelling lang was; erg lang.
daaruit zou je kunnen afleiden, dat de keukenbrigade veel zorg aan de gerechten besteedt.
Dat klopte. De presentatie van de gerechten was keurig verzorgd en aan alle ingredienten was een goede smaak en textuur meegegeven, ook aan de bijgerechten.
In dat geval is wachten niet erg.
Al met al kan ik dit restaurant aanbevelen.
JG2016 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Tijdens een paar dagen weg in Limburg, hier terecht gekomen. Naar aanleiding van de goede recenies trok dit restaurant ons aan (wel gesloten op dinsdag en woensdag gesloten)
Het restaurant is bestaat eigenlijk uit meerdere ruimtes, wel alleen met een wat gedateerd decor. Het was lekker weer en dan kan je plaats nemen op een groot terras met een mooi uitzicht. Het eten was erg goed. Vooraf de antipasta box genomen, dit is al een hele maaltijd op zichzelf. 7 verschillende hapjes, die erg lekker zijn.
Als hoofdgerecht een pizza met parmaham, en de pasta met garnalen, beide specialiteiten van het huis en zeker een aanrader. De pizza was rijkelijk belegd en de pasta van goed gevuld.
Zeker een aanrader wanneer je in de buurt verblijft.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding. we hadden lekkere voorgerechten en prima pizza's voor een heel redelijke prijs. Bediening was ok, duurde allemaal wat lang, maar nog net acceptabel. Restaurant van binnen en buiten zien er wat matig uit, maar op het dakterras is het perfect, dus toch nog een goede cijfer voor decor. Voor een eenvoudige lekkere maaltijd komen we hier nog een keer terug.
Dore .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Eerste keer gegeten bij Giuseppe: uit hun menu gekozen: pommodorisoep, lasagne en aardbeientiramisu: was prima. Persoonlijk houd ik niet zo van zoet en zware crème bij het dessert, maar goed verzorgd.
Voor herhaling vatbaar, dus twee dagen later weer gegaan.
Helaas was de bruschetta echt zwart, de sardines erg groot, smaakten daardoor behoorlijk bitter bij traditionele bereiding. De gegrilde groentjes lekker, maar jammer vande groene asperges die zwarte kopjes opgelopen hadden.
Mijn partner heeft minestronesoep en een salata di tonno gekozen, dit was prima. De bediening was vriendelijk, bood excuses aan voor de verbrande bruschetta. Maar helaas ga je dan toch niet vrolijk naar huis..lastig om cijfer te geven.
Levensgenieter100 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vrijdag 3 juni 2016 weer bij "Bij Giuseppe" langs geweest op onze eerste avond van ons lange weekend in het zo door ons geliefde Zuid Limburg om o.a. de verjaardag van Mylène te vieren. Het was zoals gebruikelijk weer fantastisch. De pizza's quattro formaggi en Dame Blanche's waren weer weergaloos lekker en de entourage en sfeer fijn en gezellig en de bediening zeer vriendelijke en plezierig. Ook de prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Een bijzonder fijne pizzeria, waarvan je alleen maar kan wensen dat ze zo door zullen gaan en die je alleen maar alle succes voor de toekomst kunt wensen. Ze zijn een grote aanwinst voor de omgeving, niet meer te missen, ook niet voor liefhebbers zoals wij die (nog) van buiten Zuid Limburg komen. We zullen hen bij iedereen blijven aanprijzen en zullen bij hen blijven terug komen.
lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Giuseppe was ons aangeraden vanwege de goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor een maandagavond was het behoorlijk druk. Zeker 10 tafeltjes bezet. Het interieur is niet Italiaans maar daar kwamen wij ook niet voor. Tafeltjes zijn ruim genoeg en alles staat niet opeen gepakt. Dat eet toch lekkerder. We werden keurig naar ons gereserveerde tafeltje gebracht en de drankje kwamen vlot, samen met de menukaart. Intussen konden we knabbelen van het schaaltje olijven dat op de tafel was gezet. Ik koos voor de spaghettini met gamba's, ruccola en pomodori en mijn partner ging voor de pittige Indische saté. Beide bordjes verschenen na een klein kwartiertje en zagen er verzorgd uit. Mijn pastaschotel was voortreffelijk mijn mijn partner had wat moeite met haar varkenssateetjes. Het vlees was wel gaar maar er zaten nogal wat peesjes in zodat het flink kauwen was. De porties waren ruim voldoende en de bediening was heel vriendelijk en alert. Als we weer in de buurt zijn zullen zeker weer eens een lunch of diner gaan gebruiken bij dit gastvrije en vriendelijk restaurant in Epen.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hebben vanavond bij Giuseppe gegeten en daarbij een uitstekende keuze gemaakt. Bediening is zeer vriendelijk , eten was super lekker . Een keurig restaurant , prijs kwalitijd is uitstekend !!! We gaan zeker nog eens terug . Gr. Marlies en Jos uit kaatsheuvel
jolandavanburen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat was dit een heerlijke ervaring! Tijdens ons weekendje weg, zijn wij na iens recensies te hebben gelezen, beland bij Giuseppe.
Het was in 1 woord zalig! Van de olijfjes die we van het huis kregen, tot de heerlijke zoete huiswijn. Ik bestelde de pizza carpaccio die echt subliem was en mijn man heeft genoten van zijn ietwat pittige rundvlees-stoofpot.
De bediening was prima en vlotjes. Het interieur mag wel vernieuwd worden maar met zulk lekker eten, is dat minder belangrijk!
FrancoiseD .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag gegeten met 3 personen bij Giuseppe. 1 iemand kreeg zijn eten bijna een uur eerder dan de andere 2 ivm met verwarring met bestelling buren. Na uur wachten kwam de saltimbocca en de biefstuk. Het vlees was veel te taai en droog, gewoon niet lekker en ook veel te zout.
De rekening klopte ook niet, per ongeluk waren de gerechten van de buren er ook bij opgeteld. Kortom, bad experience bij Giuseppe.
Mk15pvds .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vrijdagavond 28 maart samen met mijn vrouw gaan eten, vooraf carpaccio en bruchetta.
Mijn vrouw had als tweede gerecht lasagne, zelf had ik een pizza frutti di mare.
Mijn vrouw had een chassis als drankje, zelf 2 x kasteel bier. Van het huis een limoncello.
Het is lang geleden dat wij zo fantastisch lekker Italiaans hebben gegeten.
De bediening is bijzonder vriendelijk, ook de ontvangst is heel leuk. Echt een gevoel dat je welkom
bent. Alles verloopt netjes, maar vergeet niet, je eet bij een Italiaans restaurant waar ze verse en eerlijke producten gebruiken. Daardoor kan het wat langer duren. Persoonlijk vindt ik dit geen probleem. Je eet er gewoon fantastisch. En de prijs? Kort maar krachtig, te laag voor de kwaliteit die
ze leveren. Gewoon Super..
Aangaande de inrichting , wat achterhaald en stijfjes. Niet echt een duidelijke stijl of mediterrane.
Dit resulteerde erin dat wij zaterdagavond 19 maart er weer zijn gaan eten.
Toen hadden wij pappadelle é fungi di portobello, en vooraf weer bruchetta en carpaccio, was weer
ongelooflijk lekker. Complimenten aan de kok gemaakt.
Wij wonen er 240km vandaan, echter wij gaan terug en maken er een weekend van.
Ik merk nog op, dat ik veel in Italië gewerkt en in hotels overnacht heb. Jarenlang was en is het mijn
vakantieland. Vooral vanwege het eten.
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij waren aangenaam verrast door het eten bij Giuseppe. Een goede prijs en kwaliteitsverhouding. De soep 'bij Giuseppe' als voorgerecht was goed machtig en heerlijk! De bruschetta's waren ietjes aangebrand en hierdoor wat hard geworden, maar toch nog lekker gebleven. De pizza's waren lekker krokant, goed belegd, mooi op smaak. Gegrilde zalm rook lekker, was lekker op smaak gekruid en bleek goed in vorm. De wachttijd tussen de gerechten mocht wat korter duren, want je begint je te vervelen. Vooral als je met een klein kindje aan tafel zit, maar de bediening was erg klantvriendelijk. Als je portie te groot is, verpakken ze de restjes in een doos die je mag meenemen. Erg fijn allemaal! Wij komen zeker weer een keertje terug als wij in Epen gaan wandelen.
TenHave60 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
We hebben bijzonder lekker gegeten. Bij binnenkomst werden we netjes begeleid naar onze tafel. De ambiance is matig te noemen. Het stelde de verwachting naar beneden bij. Maar vegis je niet, het eten is van een hoge kwaliteit. Zeer uitgebreide antipasti box, die ons de kunde liet proeven van de keuken. Diverse smaken en precies goed. Chapeu!! Oftewel Belisima!!!! Hoofdgerecht was ook zeer goed te noemen. Met recht een positieve verrassing.
Ginger D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Meerdere malen heerlijk gegeten Bij Guiseppe! Deze avond wederom genoten van lekker eten en een gezellige sfeer. De bediening is gast vriendelijk en belangstellend, de menukaart uitgebreid en de koks weten van elk gerecht een waar kunstwerk te maken.
Voor mij persoonlijk blijft de spaghetti met scampi's de topper! Maar de pizza Calzone Classico was ook heerlijk!
Natuurlijk heb ik ook al diverse dessert geprobeerd, allemaal even lekker!!! Vanavond nieuw op de kaart, een chocoladesouffle, geweldig hoe de warme chocolade uit de soufflé drijft....al een genot om naar te kijken laat staan te eten.... Het bolletje vanille bourbon ijs is een aangename aanvulling op de rijke chocoladesmaak! Dus bent u een chocaholic, zeer zeker plaats houden voor dit toetje!!!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Afgelopen donderdag gegeten bij Giuseppe in een bijna verlaten Epen. Na een gastvrije en vriendelijke ontvangst hebben wij een grote salade Insalata mista, pizza Tonno en een pizza Giardiniera besteld. Als voorafje kregen we smakelijke olijven in een frisse dressing.
De pizza's waren gebakken met een dunne krokante bodem, mooi gepresenteerde toppings met verse basilicum. Bij de koffie kregen we een kleine verrassing van "salted caramel" ijs, erg lekker!
De volgende avond zijn we na het eten elders in Epen nog speciaal teruggekomen voor de koffie en een huisgemaakt ijsdessert (cheesecake, limoncello en cantuccini).
In april komen we hier zeker terug...
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Eten was redelijk en de bediening was zeer goed
vriendelijk en behulpzaam
Had een lamsschenkel die eigenlijk nog wat tijd nodig had gehad in de oven
Spaghetti was daarentegen goed