Bij Giuseppe

7,2
Lang
Peterproever .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Het restaurant is gelegen in het dorpshart van Epen op een aardige locatie. Het interieur lijkt enigszins gedateerd; een opfrisbeurtje zou geen kwaad kunnen.
De ontvangst was zakelijk en de bediening correct.
Wat opviel was, dat de wachttijden na bestelling lang was; erg lang.
daaruit zou je kunnen afleiden, dat de keukenbrigade veel zorg aan de gerechten besteedt.
Dat klopte. De presentatie van de gerechten was keurig verzorgd en aan alle ingredienten was een goede smaak en textuur meegegeven, ook aan de bijgerechten.
In dat geval is wachten niet erg.
Al met al kan ik dit restaurant aanbevelen.
JG2016 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Tijdens een paar dagen weg in Limburg, hier terecht gekomen. Naar aanleiding van de goede recenies trok dit restaurant ons aan (wel gesloten op dinsdag en woensdag gesloten)
Het restaurant is bestaat eigenlijk uit meerdere ruimtes, wel alleen met een wat gedateerd decor. Het was lekker weer en dan kan je plaats nemen op een groot terras met een mooi uitzicht. Het eten was erg goed. Vooraf de antipasta box genomen, dit is al een hele maaltijd op zichzelf. 7 verschillende hapjes, die erg lekker zijn.
Als hoofdgerecht een pizza met parmaham, en de pasta met garnalen, beide specialiteiten van het huis en zeker een aanrader. De pizza was rijkelijk belegd en de pasta van goed gevuld.
Zeker een aanrader wanneer je in de buurt verblijft.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding. we hadden lekkere voorgerechten en prima pizza's voor een heel redelijke prijs. Bediening was ok, duurde allemaal wat lang, maar nog net acceptabel. Restaurant van binnen en buiten zien er wat matig uit, maar op het dakterras is het perfect, dus toch nog een goede cijfer voor decor. Voor een eenvoudige lekkere maaltijd komen we hier nog een keer terug.
Dore .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Eerste keer gegeten bij Giuseppe: uit hun menu gekozen: pommodorisoep, lasagne en aardbeientiramisu: was prima. Persoonlijk houd ik niet zo van zoet en zware crème bij het dessert, maar goed verzorgd.
Voor herhaling vatbaar, dus twee dagen later weer gegaan.
Helaas was de bruschetta echt zwart, de sardines erg groot, smaakten daardoor behoorlijk bitter bij traditionele bereiding. De gegrilde groentjes lekker, maar jammer vande groene asperges die zwarte kopjes opgelopen hadden.
Mijn partner heeft minestronesoep en een salata di tonno gekozen, dit was prima. De bediening was vriendelijk, bood excuses aan voor de verbrande bruschetta. Maar helaas ga je dan toch niet vrolijk naar huis..lastig om cijfer te geven.
Levensgenieter100 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vrijdag 3 juni 2016 weer bij "Bij Giuseppe" langs geweest op onze eerste avond van ons lange weekend in het zo door ons geliefde Zuid Limburg om o.a. de verjaardag van Mylène te vieren. Het was zoals gebruikelijk weer fantastisch. De pizza's quattro formaggi en Dame Blanche's waren weer weergaloos lekker en de entourage en sfeer fijn en gezellig en de bediening zeer vriendelijke en plezierig. Ook de prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Een bijzonder fijne pizzeria, waarvan je alleen maar kan wensen dat ze zo door zullen gaan en die je alleen maar alle succes voor de toekomst kunt wensen. Ze zijn een grote aanwinst voor de omgeving, niet meer te missen, ook niet voor liefhebbers zoals wij die (nog) van buiten Zuid Limburg komen. We zullen hen bij iedereen blijven aanprijzen en zullen bij hen blijven terug komen.
Lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Giuseppe was ons aangeraden vanwege de goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor een maandagavond was het behoorlijk druk. Zeker 10 tafeltjes bezet. Het interieur is niet Italiaans maar daar kwamen wij ook niet voor. Tafeltjes zijn ruim genoeg en alles staat niet opeen gepakt. Dat eet toch lekkerder. We werden keurig naar ons gereserveerde tafeltje gebracht en de drankje kwamen vlot, samen met de menukaart. Intussen konden we knabbelen van het schaaltje olijven dat op de tafel was gezet. Ik koos voor de spaghettini met gamba's, ruccola en pomodori en mijn partner ging voor de pittige Indische saté. Beide bordjes verschenen na een klein kwartiertje en zagen er verzorgd uit. Mijn pastaschotel was voortreffelijk mijn mijn partner had wat moeite met haar varkenssateetjes. Het vlees was wel gaar maar er zaten nogal wat peesjes in zodat het flink kauwen was. De porties waren ruim voldoende en de bediening was heel vriendelijk en alert. Als we weer in de buurt zijn zullen zeker weer eens een lunch of diner gaan gebruiken bij dit gastvrije en vriendelijk restaurant in Epen.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hebben vanavond bij Giuseppe gegeten en daarbij een uitstekende keuze gemaakt. Bediening is zeer vriendelijk , eten was super lekker . Een keurig restaurant , prijs kwalitijd is uitstekend !!! We gaan zeker nog eens terug . Gr. Marlies en Jos uit kaatsheuvel
Jolandavanburen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat was dit een heerlijke ervaring! Tijdens ons weekendje weg, zijn wij na iens recensies te hebben gelezen, beland bij Giuseppe.
Het was in 1 woord zalig! Van de olijfjes die we van het huis kregen, tot de heerlijke zoete huiswijn. Ik bestelde de pizza carpaccio die echt subliem was en mijn man heeft genoten van zijn ietwat pittige rundvlees-stoofpot.
De bediening was prima en vlotjes. Het interieur mag wel vernieuwd worden maar met zulk lekker eten, is dat minder belangrijk!
FrancoiseD .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag gegeten met 3 personen bij Giuseppe. 1 iemand kreeg zijn eten bijna een uur eerder dan de andere 2 ivm met verwarring met bestelling buren. Na uur wachten kwam de saltimbocca en de biefstuk. Het vlees was veel te taai en droog, gewoon niet lekker en ook veel te zout.
De rekening klopte ook niet, per ongeluk waren de gerechten van de buren er ook bij opgeteld. Kortom, bad experience bij Giuseppe.
Mk15pvds .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vrijdagavond 28 maart samen met mijn vrouw gaan eten, vooraf carpaccio en bruchetta.
Mijn vrouw had als tweede gerecht lasagne, zelf had ik een pizza frutti di mare.
Mijn vrouw had een chassis als drankje, zelf 2 x kasteel bier. Van het huis een limoncello.
Het is lang geleden dat wij zo fantastisch lekker Italiaans hebben gegeten.
De bediening is bijzonder vriendelijk, ook de ontvangst is heel leuk. Echt een gevoel dat je welkom
bent. Alles verloopt netjes, maar vergeet niet, je eet bij een Italiaans restaurant waar ze verse en eerlijke producten gebruiken. Daardoor kan het wat langer duren. Persoonlijk vindt ik dit geen probleem. Je eet er gewoon fantastisch. En de prijs? Kort maar krachtig, te laag voor de kwaliteit die
ze leveren. Gewoon Super..
Aangaande de inrichting , wat achterhaald en stijfjes. Niet echt een duidelijke stijl of mediterrane.
Dit resulteerde erin dat wij zaterdagavond 19 maart er weer zijn gaan eten.
Toen hadden wij pappadelle é fungi di portobello, en vooraf weer bruchetta en carpaccio, was weer
ongelooflijk lekker. Complimenten aan de kok gemaakt.
Wij wonen er 240km vandaan, echter wij gaan terug en maken er een weekend van.
Ik merk nog op, dat ik veel in Italië gewerkt en in hotels overnacht heb. Jarenlang was en is het mijn
vakantieland. Vooral vanwege het eten.
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij waren aangenaam verrast door het eten bij Giuseppe. Een goede prijs en kwaliteitsverhouding. De soep 'bij Giuseppe' als voorgerecht was goed machtig en heerlijk! De bruschetta's waren ietjes aangebrand en hierdoor wat hard geworden, maar toch nog lekker gebleven. De pizza's waren lekker krokant, goed belegd, mooi op smaak. Gegrilde zalm rook lekker, was lekker op smaak gekruid en bleek goed in vorm. De wachttijd tussen de gerechten mocht wat korter duren, want je begint je te vervelen. Vooral als je met een klein kindje aan tafel zit, maar de bediening was erg klantvriendelijk. Als je portie te groot is, verpakken ze de restjes in een doos die je mag meenemen. Erg fijn allemaal! Wij komen zeker weer een keertje terug als wij in Epen gaan wandelen.
TenHave60 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
We hebben bijzonder lekker gegeten. Bij binnenkomst werden we netjes begeleid naar onze tafel. De ambiance is matig te noemen. Het stelde de verwachting naar beneden bij. Maar vegis je niet, het eten is van een hoge kwaliteit. Zeer uitgebreide antipasti box, die ons de kunde liet proeven van de keuken. Diverse smaken en precies goed. Chapeu!! Oftewel Belisima!!!! Hoofdgerecht was ook zeer goed te noemen. Met recht een positieve verrassing.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
25-4-2015 hier gegeten. Het is geen sjiek restaurant maar een gezellige pizzeria in een dorp. Vooraf hadden we de verschillende hapjes voor 2 personen. Dit werd leuk geserveerd en waren erg lekker, behalve de gefrituurde calamares. Deze waren helaas taai. We hadden allebei een pizza en ook deze waren prima. Goed belegd, lekkere bodem en geserveerd op een houten plank met pizzasnijder. Al met al een prima pizzeria voor als je in de buurt van Epen bent.
TaniaRutters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Wat een heerlijke plek om te eten! Typisch Limburgs gezellige bediening, goed en bijzonder eten en superkindvriendelijk zonder dat het zo'n plek is waar de kinderen gillend om je heen rennen. De speelhoek is mooi apart van alles, we kregen een gloednieuw stikker/kleurboek voor ons oudste dochter en ik heb nog nooit zo'n sjieke verschoonplek gezien. Ook fijn dat het lekker ruim opgezet is zodat je niet bij je buren op schoot zit. En het klapstuk vond ik het zelfgemaakte ijs!
Schipperm .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Afgelopen donderdag hebben wij Bij Giuseppe gedineerd. Wat een fijn ontvangst van de gastvrije bediening! Gelukkig hadden we gereserveerd, want het was er behoorlijk druk. Vooraf hebben wij een Antipasti box genomen met verschillende hapjes. Alles was smaakvol en het zag er prachtig uit! Daarna hebben wij genoten van een pasta en pizza wat ook heel erg lekker was. Vers en goed op smaak! De kok durft buiten het "boekje" te werken. In een woord voortreffelijk! Hier komen wij zeker weer terug.
Jongh1 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Een heerlijk avondje uit in Epen. Via via hadden wij gehoord over dit restaurant en na wat wikken en wegen besloten mijn vrouw, een vriend en zijn vrouw en ik daar te gaan dineren. Het was er stampvol, als wat dat aan de bediening niet te merken, jeudig maar opmerkelijk vak- en deskundig en zeer vriendelijk. je voelt je meteen een avondje uit. De kaart kent vele verrassingen om van de wijnkaart maar te zwijgen. Heerlijke wijnen voor een schappelijke prijs. Over het eten kan ik kort zijn: voortreffelijk!!! Zelden zo'n goede minestrone soep en saltimbocca gegeten. Hier is duidelijk een kok met ambitie aan het werk die af durft te wijken van de gebaande paden. Niet al verfrissend maar ook verrassend. Zelfs de dessert zijn om te smullen. Kortom een aanrader waar we zeker bij mijn volgende bezoek aan Epen in juli weer zullen reserveren!
ML97 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ambiance van restaurant heeft niets met Italië van doen; eigenlijk een combinatie van een shoarmatent, ijssalon en friteszaak. Ronduit smerige pizza's waarvan het deeg niet gaar is en de groente erop rauw (en leek afkomstig uit een potje) . Enige ' liefde' voor het product is ver te zoeken. Bediening bedoelt het goed maar verder niet professioneel. Enige aansturing van medewerkers (het was druk in restaurant) was ver te zoeken. Men kwam bijvoorbeeld tot 2x toe aan de tafel om de bestelling goed op te schrijven. Prijzen niet in verhouding tot het gebodene. Dit restaurant zou in een niet toeristisch gebied niet lang kunnen bestaan. Men draait overduidelijk op volume (de toerist wil immers eten). Iedereen die roept dat dit restaurant producten serveert 'zoals in Italië' is waarschijnlijk nooit echt in Italië geweest. Misschien was het voor ons een momentopname maar het was op dat moment ronduit slecht!
Ginger D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Meerdere malen heerlijk gegeten Bij Guiseppe! Deze avond wederom genoten van lekker eten en een gezellige sfeer. De bediening is gast vriendelijk en belangstellend, de menukaart uitgebreid en de koks weten van elk gerecht een waar kunstwerk te maken.
Voor mij persoonlijk blijft de spaghetti met scampi's de topper! Maar de pizza Calzone Classico was ook heerlijk!
Natuurlijk heb ik ook al diverse dessert geprobeerd, allemaal even lekker!!! Vanavond nieuw op de kaart, een chocoladesouffle, geweldig hoe de warme chocolade uit de soufflé drijft....al een genot om naar te kijken laat staan te eten.... Het bolletje vanille bourbon ijs is een aangename aanvulling op de rijke chocoladesmaak! Dus bent u een chocaholic, zeer zeker plaats houden voor dit toetje!!!!
Curry52 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Wat een gastvrijheid, vooral de gastvrouwe Minou zorgt voor het juiste 'welkomsgevoel'! Veel aandacht voor de klant en het al dan niet gevulde glas zorgde voor vertrouwen in wat er op tafel zou komen. Een heerlijk Valpolicella combineerde uitstekend met de gerechten, zowel vlees als vis. We hebben gesmuld van de Carre agnello con spaghetti (als je van knoflook houdt heerlijk), de Bistecca alla griglia en het dessert: de Ciao al cioccoolato!
Een aanrader want tijdens ons tweede bezoek hebben we genoten van de Banzzino griglia verdure patate en de Mixed Grill. Complimenten en een dikke pluim!!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Daags van te voren ook al wezen eten en qua eten voortreffelijk!
Met vrienden afgesproken en weer terug om onze honger te stillen.

Voorgerechten:
2 x zuppa di minestrone
1 x vitello tonato
1 x zuppa di cipolla

Zuppa di minestrone, zoals recensie van gisteren weer overheerlijk.
Zuppa di cipolla, smaak was heerlijk. Ik zou persoonlijk iets meer witte wijn gebruiken en iets meer kaas.
Vitello tonato, mooi opgemaakt bord met heerlijke mooi dun gesneden vlees, kreeg het predicaat zeer lekker!

Hoofdgerechten:
2 x insalata con prosciutto di parma
1 x spaghetti frutti di mare
1 x spaghetti arabiata.

De salades waren alleen al een genot om naar te kijken, waren weer met veel zorg bereid en opgemaakt, alles met heerlijk verse groenten met mooie dunne plakken parma en een heerlijke dressing.

Spaghetti frutti di mare, voor dit gerecht is een portie honger wel aanbevolen, is namelijk een grote portie, met heerlijke verschillende soorten zeevruchten. Alleen jammer dat de garnalen niet gepeld waren, klein minpunt. Smaak was top!

Spaghetti Arabiata, heerlijk dunne blokjes gebakken spek met door de gebruikte pepers een lekker pikante smaak. Deze portie was precies goed, de portie van de frutti di mare had net zo mogen zijn.

Ook onze vrienden waren blij met onze keuze voor dit restaurant, we hebben alle 4 heerlijk gegeten. Ook zij gaven aan dat het interieur wel een opknapbeurt mag krijgen. De kapotte tegels van de vensterbank is echt een minpunt en de afwerking van het interieur past echt niet bij dit restaurant. Bediening en eten is namelijk top!