Bij Giel

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Bij Giel

Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Mega slechte en totaal geen sociale en vooral vriendelijk personeel.
Het voorgerecht was lekker. Maar het hoofdgerecht was echt slecht. Na terug sturen van t hoofdgerecht werd er slecht op gereageerd.
Ze waren gepiekeerd en onbeschoft. Ver beneden de maat.
Met de vraag of de kaart mochten voor het dessert. Werd er met de ogen gerold en werden we niet aangekeken.
En toen er een vraag gesteld werd over het dessert en er uitleg kwam waren we positief. We wilden dit bestellen maar men liep al weg en konden we niks bestellen.
Wat een slechte tent is dit. Totaal geen aanrader.
Ik zeg wisseling van personeel. Zowel keuken als bediening.

Ik zou er een uitgaans plek van maken. Komt het beter tot zijn recht!

PS: slechte stuk vlees
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Prachtige sfeervolle ambiance. Eerlijke pure gerechten met heerlijke wijnen. De charmante en betrokken gastheer maakt het plaatje compleet. Wij komen hier graag!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wat een aanrader is dit! Heerlijk eten, erg sfeervolle ambiance. Maar er bovenop de persoonlijke touch en betrokkenheid van de gastheer zelf. Top! Wij komen zeker terug.
stee9942 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten met vrienden, genoten van de ongedwongen sfeer, Chiel heeft ons doen verrassen met een 5 gangen diner samengesteld door de Chef, zeker een aanrader !