Bij Floor

Diepenhorstlaan 19 2288 EW Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Bij Floor

Puur genieten in Rijswijk

Je kunt de Diepenhorstlaan in Rijswijk niet bewandelen zonder dat restaurant Bij Floor je opvalt. Met gigantische letters staat de naam op het zwarte luifel geschreven en dit schreeuwt om een bezoekje. Of je hier nu binnenloopt voor een kopje koffie, een lunch, een borrel of een uitgebreid diner; Bij Floor heeft voor ieder wat wils! Culinaire klassiekers staan hier op de kaart en hun royale biercollectie liegt er niet om!

Meer informatie over restaurant Bij Floor

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 21:30
- Ontbijt 09:00 - 12:00
Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Voordelig
Pujaolsthoorn .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gegeten met het verrassingsmenu vanwege de AH-restaurant actie.
Menu was goed verzorgd en met aandacht bereid. Goed dat de kok het hoofdgerecht serveerde! Sfeer was uitstekend met een vriendelijke en vrolijke bediening! Een goede verhouding tussen kwaliteit en prijs.
Aanrader dus.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij maakte gebruik van de AH actie. We hadden aangegeven dat we van vis houden en kregen een verrassingsmenu met als voorgerecht mosselen met brood, als hoofdgerecht een vispakketje uit de oven met frites en groenten, en als toetje crumble appeltaart met ijs en slagroom. Alles heerlijk klaargemaakt. Bij Floor ligt in een bijzonder lelijke omgeving (op een industrie/kantorenterrein vlakbij de oprit naar de snelweg) maar binnen is het gezellig en sfeervol! De eigenaars zijn vriendelijk en attent. We aten nu natuurlijk heel voordelig vanwege de zegeltjes, maar ook als je gewoon gaat zijn de prijzen uiterst redelijk. Kortom een aanrader, maar je moet het wel weten!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Verrassingsmenu was een plezierige verrassing!
origineel en smaakvol.
Ook de huiswijn is aan te bevelen.
De ambiance es er om met vrienden of collega' te gaan eten.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dit is een aanrader! Hier draait het om mooie gerechten, aandacht voor de klant en uitstraling. Je kunt zien en proeven dat men zijn best doet. Hele fijne avond gehad.
H V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
fijne keuken, goede bediening en een prima prijs-kwalitijtsverhoeding.
Masja B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, kregen direct een drankje en hadden tussendoor gezellige gesprekken met kok Floor. Leuke, persoonlijke benadering. En heel lekker verrassingsmenu, met veel zorg door de kok bereid. En mijn zwangere vriendin kreeg een aangepast hoofdmenu. Lekker restaurant op handige plek (op industrieterrein Plaspoelpolder/Rijswijk) dichtbij de snelwegen A4 en A13. Daardoor kwamen wij daar terecht, maar absoluut leuke plek om te ontdekken!
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima eetgelegenheid in een wat kille buurt. Op basis van de kwaliteit gerechten en service zou je een hogere prijs verwachten. Desert van mini-appeltaartje en rim-kaneel ijs smaakte naar meer. Als geheel boven verwachting.
Bastian B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lekker eten, leuke ambiance en eigenaar met hart voor de zaak!
Koreman D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst in een eenvoudig en toch sfeervol restaurant.
Vast diner voor vast prijs. Goed concept. Eenvoudig en smaakvol.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Lekker 3-gangen verrassingsmenu gegeten, fijn wijnarrangement erbij gevraagd, mooie combinatie, zeer attente bediening. Gewoon heel goed!
Fms- .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten op een onverwachte plek. Lekker buiten gezeten gezien het mooie weer, gelukkig s avonds weinig tot geen verkeer. Zeer vriendelijke bediening. Zeer betaalbaar, kwaliteit hoog en prijs laag.
MarjoleinBabel .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was lekker en verrassend! Er is duidelijk nagedacht over de verschillende smaken, texturen en kleuren. Het is met zorg bereid en opgediend. De bediening is erg vriendelijk en attent, kortom we zouden nog een keer terug willen komen!
Comar .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bij "Bij Floor" zijn we al eens eerder geweest. Ik noemde het toen een op het bedrijventerrein Plaspoelpolder verscholen pareltje. Ook nu weer hebben we via de ah-restaurantactie hier werkelijk prima gegeten: een uitstekend verzorgd verrassingsmenu, waarbij net als toen het gegeven dat een van ons beiden geen vis lust soepel werd opgelost. Verder een zeer vriendelijke bediening. Verrassend is ook de alleszins redelijke prijsstelling van het menu. Wij komen hier zeker terug.
Ldezwaan .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten! Erg aardige eigenaren, die er in slagen voor een lage prijs
een geweldig menu op tafel te zetten met verse ingrediënten! Echt een aanrader!
Dedewever .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gezellig restaurantje op een onverwachte locatie. Alles vers bereid en er werd uitstekend rekening gehouden met onze dieetwensen. Zonder extra kosten werden er nog frietjes gebracht toen de risotto niet naar de persoonlijke smaak was van één van ons. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug!
Diana180 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Met de AH restaurantactie gegeten bij Bij Floor. Heerlijk 3-gangen verrasssingsmenu met gratis amuse vooraf. Hele vriendelijke bediening, het was rustig, dus alle tijd om praatje met gasten te maken. Alles was even lekker. Geen overvolle porties, maar precies genoeg. Echt een aanrader!
We komen hier zeker binnenkort weer terug!
Lieze7 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Menu van AH restaurantactie. Er wordt met liefde gekookt! Zeer verzorgd. Zeer vriendelijke eigenaren. We komen zeker nog eens terug!
Rubyeikelenboom .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Eten is echt heerlijk. Floor maakt heerlijke gerechten, elke keer anders maar altijd goed.
We hebben hier al meerdere keren gegeten, ook zonder iens deal. Het verrassingsmenu is hartstikke scherp geprijsd terwijl je toch echt heerlijke gerechten krijgt.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
aanrader, makkelijk parkeren ,frissen inrichting ,vriendelijke bediening, eten was goed werd gevraagd of je iets niet mocht hebben of niet van hield, dan kreeg je wat anders, kok kwam aan tafel vertellen wat hij had gemaakt, nog nooit eerder meegemaakt ,erg leuk in een woord perfect
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij eten regelmatig bij Floor. Waarom? Omdat het eten van buitengewoon goede kwaliteit is voor een absoluut acceptabele prijs! De bediening is altijd vriendelijk en maakt graag even een praatje en de entourage is ongedwongen en gezellig. We zijn nog nooit teleurgesteld hier. Zo ook gisteren toen we met de AH actie hier zijn gaan eten. We kregen eerst een amuse van rode biet en gerookte zalm. Het voorgerecht was een culinair gerecht van buikspek en komkommer. Echt verrukkelijk. Het hoofdgerecht entrecote van de BBQ met paprika risotto en na een heerlijke home made appelcrumble! Kortom we zijn weer verwend! En we komen graag weer terug!