Bij Floor

Diepenhorstlaan 19 2288 EW Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Floor

Puur genieten in Rijswijk

Je kunt de Diepenhorstlaan in Rijswijk niet bewandelen zonder dat restaurant Bij Floor je opvalt. Met gigantische letters staat de naam op het zwarte luifel geschreven en dit schreeuwt om een bezoekje. Of je hier nu binnenloopt voor een kopje koffie, een lunch, een borrel of een uitgebreid diner; Bij Floor heeft voor ieder wat wils! Culinaire klassiekers staan hier op de kaart en hun royale biercollectie liegt er niet om!

Meer informatie over restaurant Bij Floor

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 21:30
- Ontbijt 09:00 - 12:00
Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Karin W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben erg lekker gegeten bij Floor!
Het aanbod was gevarieerd.
Heel prettig dat het eten niet te zout gekruid was (wat helaas wel vaak gebeurd in restaurants, is mijn ervaring)!
Zeker een aanrader!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zaterdag bij Floor gegeten met een groep van acht mensen. Eten was perfect, inrichting en sfeer gezellig, bediening uitstekend. Een prima restaurant wat je niet snel verwacht te vinden in een dergelijke omgeving maar zeer aan te raden.
Garmt K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ondanks onze vergissing bij het reserveren toch heel hartelijk ontvangen en genoten van een uitstekend AH- menu. Als noordeling kijk je wel vreemd op van de omgeving, nl een bedrijventerrein, maar binnen is het gezellig! De dame in de bediening is aanstekelijk positief maar niet gelukkig niet té.
JanSmal .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk samen gegeten in relaxte atmosfeer.
Gerechten waren voor een AH-actiemenu van prima gehalte en zagen er prachtig uit.
De wachttijd tussen de gangen had wat korter gemogen
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Eerste keer hier en een zeer positieve verrassing. Ondanks de kantoren-omgeving is het binnen gezellig en gemoedelijk. De kaart is beperkt, maar je kunt op de website eerst checken of er iets van je gading bij staat. Wij hadden entrecote en steak, allebei mals en lekker. Ook voir en na (van verrass menu) waren uitstekend. Vriendelijke bediening. Een aanrader.
Jane S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
De Proeverij van voorgerechten is een aanrader. Zowel het gerecht 'Van het mes' als de steak van Angus waren heerlijk. Het nagerecht ' Floor' was een feestelijke afsluiting. Kortom voor herhaling vatbaar!!
RenateAl .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een verrassingsmenu, wel werd van tevoren gevraagd, wat we niet lusten.
Daarmee werd rekening gehouden.
Het eten was heerlijk en de service was goed. Ik kreeg ook naast mijn wijn een karaf water.
Dat vond ik erg plezierig, dat gebeurd vaak niet.
Later bij de koffie kregen we een glaasje slagroom met onderin amaretto-likoer en koekje en bonbons.
Het hoodgerecht was beefsteak met aardappelpuree en saisonsgroenten. Erg lekker.
Helaas was in het restaurant geen kapstok aanwezig. Dat was een min-puntje.
Tan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant , makkelijk bereikbaar! Met de AH actie een verassingsmenu gekregen dat ons heel goed is bevallen. Leuke gezellige kerel die Floor! Wij komen graag nog eens terug.
Rudy W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor de tweede maal geweest en weer erg lekker gegeten en met de uiterst vriendelijke bediening was het weer een geslaagd avondje.
Gaan zeker terug komen !
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een verrassende en prettige kennismaking met Bij Floor. De kilte van de Plaspoelpolder vergeet je zodra je binnenkomt. De sfeer is warm en rustig. Tafelindeling is ruim; je kijkt niet bij je buren op hun bord. Het was gewoon heerlijk, in meerdere opzichten!
Rishi S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Eten was voortreffelijk, bediening ook, heerlijk rustig en prima prijs-kwaliteit verhouding. Duurde alleen heel lang voordat het hoofdgerecht kwam. Dessert ook heerlijk. Kom zeker nog een keer terug.
pujaolsthoorn .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gegeten met het verrassingsmenu vanwege de AH-restaurant actie.
Menu was goed verzorgd en met aandacht bereid. Goed dat de kok het hoofdgerecht serveerde! Sfeer was uitstekend met een vriendelijke en vrolijke bediening! Een goede verhouding tussen kwaliteit en prijs.
Aanrader dus.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij maakte gebruik van de AH actie. We hadden aangegeven dat we van vis houden en kregen een verrassingsmenu met als voorgerecht mosselen met brood, als hoofdgerecht een vispakketje uit de oven met frites en groenten, en als toetje crumble appeltaart met ijs en slagroom. Alles heerlijk klaargemaakt. Bij Floor ligt in een bijzonder lelijke omgeving (op een industrie/kantorenterrein vlakbij de oprit naar de snelweg) maar binnen is het gezellig en sfeervol! De eigenaars zijn vriendelijk en attent. We aten nu natuurlijk heel voordelig vanwege de zegeltjes, maar ook als je gewoon gaat zijn de prijzen uiterst redelijk. Kortom een aanrader, maar je moet het wel weten!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Verrassingsmenu was een plezierige verrassing!
origineel en smaakvol.
Ook de huiswijn is aan te bevelen.
De ambiance es er om met vrienden of collega' te gaan eten.
marijke T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dit is een aanrader! Hier draait het om mooie gerechten, aandacht voor de klant en uitstraling. Je kunt zien en proeven dat men zijn best doet. Hele fijne avond gehad.
h V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
fijne keuken, goede bediening en een prima prijs-kwalitijtsverhoeding.
Masja B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, kregen direct een drankje en hadden tussendoor gezellige gesprekken met kok Floor. Leuke, persoonlijke benadering. En heel lekker verrassingsmenu, met veel zorg door de kok bereid. En mijn zwangere vriendin kreeg een aangepast hoofdmenu. Lekker restaurant op handige plek (op industrieterrein Plaspoelpolder/Rijswijk) dichtbij de snelwegen A4 en A13. Daardoor kwamen wij daar terecht, maar absoluut leuke plek om te ontdekken!
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima eetgelegenheid in een wat kille buurt. Op basis van de kwaliteit gerechten en service zou je een hogere prijs verwachten. Desert van mini-appeltaartje en rim-kaneel ijs smaakte naar meer. Als geheel boven verwachting.
Bastian B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lekker eten, leuke ambiance en eigenaar met hart voor de zaak!
Koreman D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst in een eenvoudig en toch sfeervol restaurant.
Vast diner voor vast prijs. Goed concept. Eenvoudig en smaakvol.