Bij Floor

Diepenhorstlaan 19 2288 EW Rijswijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Bij Floor

Puur genieten in Rijswijk

Je kunt de Diepenhorstlaan in Rijswijk niet bewandelen zonder dat restaurant Bij Floor je opvalt. Met gigantische letters staat de naam op het zwarte luifel geschreven en dit schreeuwt om een bezoekje. Of je hier nu binnenloopt voor een kopje koffie, een lunch, een borrel of een uitgebreid diner; Bij Floor heeft voor ieder wat wils! Culinaire klassiekers staan hier op de kaart en hun royale biercollectie liegt er niet om!

Meer informatie over restaurant Bij Floor

• Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Een aanrader!
De tafel van Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima eten, goede gastvrouw en een geweldige kok. Eten bij Floor is goed eten een hele goede prijs.
Judy R.
Heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Binnen zien we wat gezellig en niet groot, maar hebben we verrassingsmenu gekregen. Daar zijn we erg benieuwd en spanning wat voor eten. Het was geweldig en heerlijk gegeten. De bediening is geweldig, en vriendelijk en geduld.Ze legt ons goed uit wat een eten en informatie. Top.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vlees was heerlijk! Toetje bijzonder: heel warm met heel koud.
Milou S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker gegeten met de ah restaurantactie! Prima verrassingsmenu.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten was top.
Karlijn T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Chef compliment gegeven over het feit dat hij de hoofd ingrediënten verreikt met samen en ze niet overheerst. Met Iens menu heerlijk mossels, biefstuk en wentelteefjes met ijs gegeten. Zeker een aanrader :)
P. V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Genoten van prettige avond.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Echt heerlijk eten. De chefkok is zeer gepassioneerd. Het verrassingsmenu was echt verrassend!
Alphons B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Goed verzorgd en lekker.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Floor is een one man show in een ongedwongen sfeer. HIJ is de chef, de ober, en de receptionist. Dat maakt het tot een unieke ervaring. De gerechten zijn verrassend, goed bereid en smaken fantastisch. Floor is een goeie gast en kan ook net zo goed praten als koken. Dit was onze eerste keer en we komen zeker terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Smaak van het eten was prima. Voorgerecht vonden we te weinig. ( 4 garnalen voor 8,50) .Verder alles oke.
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het voorgerecht de proeverij wat lekker.
Het hoofdgerecht mag wel meer aangekleed worden.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke gerechten op een overzichtelijk menu (binnenkort gaan ze zonder menukaart vertelde de eigenaar). De mosselen waren heerlijk en nagerecht een crepe suzette perfect (gemaakt door een leerling kok)! Het loont om even te bellen voor een tafel, omdat niet alle tafels via Iens gaan. Leuke, gezellige avond gehad en we komen zeker terug!
Soemintra R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vandaag 20 januari met vrienden voor het eerst bij Floor gegeten. Heerlijk gegeten, wij gaan zeker weer terug.
Alles met zorg bereid, .
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima restaurant om even gezellig met vrienden/collega's te eten. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Gemoedelijke sfeer en totaal geen last van het verkeer ook al is de locatie niet geweldig, maar eenmaal binnen heb je er geen last van.. Kom zeker weer terug!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij waren met z'n vieren, vonden om 18.00 u8ur een rustige eetgelegenheid waar vlot werd bediend maar ons toch tot 20.00 uur bezig hield met goede kwaliteit en ons tenslotte verraste met een uiterst acceptabele rekening. Blijft zeker in ons adresboekje.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Drie gangen verrassingsmenu dus altijd afwachten. Nou, bijzonder lekker gegeten, verrassend voorgerecht, overheerlijke biefstuk en als laatste ook een heel verrassend nagerecht. Prima restaurant, echt een aanrader. Alleen jammer dat het zo stil was maar dat schijnt per avond enorm te verschillen.
k.jans .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Dat het een cerrassingsdiner is, maakt het verrassender!
Prima !
Wij vonden het vreemd dat de zaak zo leeg was ..... uit gesprek met de eigenaar bleek dat de bezetting heel wisselend is .
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was voor mij de eerste keer dat ik daar gegeten hebt, ik moet zeggen het was heerlijk, Dus er volgt zeker een volgende keer. Het restaurant was knus en gezellig, en de chef? toppie. Onwijs leuk gesprek met hem gehad.

groetjes Sonja