Bij Floor

Diepenhorstlaan 19 2288 EW Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Floor

Puur genieten in Rijswijk

Je kunt de Diepenhorstlaan in Rijswijk niet bewandelen zonder dat restaurant Bij Floor je opvalt. Met gigantische letters staat de naam op het zwarte luifel geschreven en dit schreeuwt om een bezoekje. Of je hier nu binnenloopt voor een kopje koffie, een lunch, een borrel of een uitgebreid diner; Bij Floor heeft voor ieder wat wils! Culinaire klassiekers staan hier op de kaart en hun royale biercollectie liegt er niet om!

Meer informatie over restaurant Bij Floor

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 21:30
- Ontbijt 09:00 - 12:00
Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Bij Floor

Loes S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima restaurant om even gezellig met vrienden/collega's te eten. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Gemoedelijke sfeer en totaal geen last van het verkeer ook al is de locatie niet geweldig, maar eenmaal binnen heb je er geen last van.. Kom zeker weer terug!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij waren met z'n vieren, vonden om 18.00 u8ur een rustige eetgelegenheid waar vlot werd bediend maar ons toch tot 20.00 uur bezig hield met goede kwaliteit en ons tenslotte verraste met een uiterst acceptabele rekening. Blijft zeker in ons adresboekje.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Drie gangen verrassingsmenu dus altijd afwachten. Nou, bijzonder lekker gegeten, verrassend voorgerecht, overheerlijke biefstuk en als laatste ook een heel verrassend nagerecht. Prima restaurant, echt een aanrader. Alleen jammer dat het zo stil was maar dat schijnt per avond enorm te verschillen.
k.jans .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Dat het een cerrassingsdiner is, maakt het verrassender!
Prima !
Wij vonden het vreemd dat de zaak zo leeg was ..... uit gesprek met de eigenaar bleek dat de bezetting heel wisselend is .
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was voor mij de eerste keer dat ik daar gegeten hebt, ik moet zeggen het was heerlijk, Dus er volgt zeker een volgende keer. Het restaurant was knus en gezellig, en de chef? toppie. Onwijs leuk gesprek met hem gehad.

groetjes Sonja
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Floor doet alles alleen, maar hij kan naast dat hij een goede kok is ook goed organiseren. Als gast heb je daar geen last van.
maria W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Vlotte vriendelijke bediening. goede sfeer, eten was van goede kwaliteit. Ik ben alleen, maar zou daar gerust alleen gaan eten.
Johanna C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuk klein restaurant, lekker eten wel kleine porties, bediening bijzonder vriendelijk en attent, wel op bedrijventerrein, maar dat geeft niet, gezellige restaurant is van goede kwaliteit
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De inrichting en sfeer is mooi, het eten was heel lekker en bediening was ook goed, maar het was wel rustig qua gasten! De prijzen zijn ook goed, kortom ik zou wel terugkomen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten, vlotte en aardige bediening. Carpaccio is aan te raden.
Florence87 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben hier een heerlijk 3 gangen keuzemenu van de AH actie gegeten. Vooraf kozen we voor Proeverij Floor, een verrassingsvoorgerecht voor 2 personen met allemaal lekker hapjes. Als hoofdgerecht hadden we de sliptong en de Black Angus steak. Als toetje hadden we een heerlijke zelfgemaakte cheesecake met koffie/thee. En dat allemaal voor slechts 35 euro! De eigenaar was erg vriendelijk en bood goede service. Wij gaan hier zeker nog eens eten, echt een aanrader!
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een goed restaurant in een kantorenwijk, waar ruim parkeergelegenheid is. Met een vriendelijke en kundige eigenaar/kok. Zeer smakelijke en goed opgediende gerechten. De Black Angus-steak is een aanrader.
AartSmit .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Niet de meest logische plek voor een restaurant, in een industriegebied. Maar wel goed voor de bereikbaarheid en parkeermogelijkheden. Het restaurant zelf is een aanrader. Vriendelijke bediening en lekker eten voor relatief weinig geld.
edguthmuller .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Afgelopen zaterdag konden wij terecht bij 'Bij Floor' voor het vrijgezellenfeest van mijn zus. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond. De kok en gastheer heeft voor ons een speciaal menu samengesteld en kwam aan de talel staan bij elk menugang om te vertellen wat hij precies gemaakt had. Het zag er allemaal prachtig uit en smaakte zeer goed! Ruime keuze drank! Wij voelde ons heel erg op ons gemak in Bij Floor. De sfeer is intiem en persoonlijk. Geen productiewerk, geen grote keten, maar persoonlijke aandacht. Huiskamergevoel en toch het gevoel dat je in een restaurant bent waar jij als gast heel belangrijk bent. Aan te bevelen.
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Zeer smaakvolle gerechten een zeker het voorgerecht Floor’s Proevenrij was echt heel lekker. Prima kleine kaart, met zeer smaak volle gerechten. Echt een aanrader en de kwaliteit maakt het zeker de moeite waard om hier s`avonds te eten ondanks dat de locatie op een bedrijven terrein is.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker avondje Bij Floor.
We kozen voor een proeverij van Floor, Gamba's/Black Angus als hoofdgerecht en cheesecake als dessert.

Van de proeverij waren wij het meest verrast door de Tom ka kai soep en de mosselen. Zo lekker en niet standaard!

De gamba's waren heerlijk. Goed gekruid en fijn dat de darmkanaaltjes waren verwijderd. Ik vond het wel jammer dat er geen bijgerechtje bij zat. Geen groenten oid.

De cheesecake was ook lekker! Alleen miste hij een sausje of meer fruit.

Lekker gegeten, gezellig praatje met de eigenaar en leuk ingericht. We komen hier zeker nog eens terug!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Terwijl we logeerden in het Best Western Plus The Grand Winston Hotel, zochten we een leuke gelegenheid die op loopafstand van het hotel was. We besloten dat Bij Floor dicht genoeg bij was. Het restaurant is eigenlijk meer bedoeld als lunchplek voor het industrieterrein, daarom was het niet heel druk op zaterdagavond. Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk geholpen door Floor (Florentijn, de eigenaar van de zaak). Het eten is smakelijk, vers bereid, grote porties. Lekker wijntje bij het eten en dessert, beiden op advies van Floor. De prijs is absoluut niet hoog voor de geboden kwaliteit. Beslist een aanrader.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het was donderdagavond. Er waren rond 18.00 uur een paar gasten. Niet druk dus. Toen deze gasten vertrokken bleven wij alleen over. Niet zo gezellig, maar het eten was dik in orde.
Comar .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Bij Floor kwamen wij al eerder. Nu met vrienden, gebruikmakend van de AH-restaurantactie.
Er kon vrij van de kaart worden gekozen. De keuzen vielen op de gamba's en de carpaccio voor de voorgerechten. Voor de hoofdgerechten werd gekozen voor de Black Angus steak en ikzelf koos voor "Van 't Mes". Dat laatste bleek i.c. een gehangen biefstuk (gehangen voor extra malsheid) bereid op de BBQ.
Het moet gezegd: alles was weer even voortreffelijk als altijd. Heerlijke voorgerechten en zowel de Black Angus steak als de gehangen biefstuk bleken botermals en uitstekend toebereid.
Kortom: weer een dikke pluim en tot binnenkort!
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De wachttijd was goed (dit vermeld ik omdat ik de invulmogelijkheden allemaal negatief vind). Bediening was prettig, sfeer was goed, eten was prima, maar... graag zou ik (eventueel iets minder vlees) veel meer groenten zien!
Locatie is niet heel inspirerend, maar daarvan merk je niets als je binnen bent; er is wel volop parkeergelegenheid, zelfs voor de deur, en het restaurant is met de auto zeer goed bereikbaar.