Bij Floor

Diepenhorstlaan 19 2288 EW Rijswijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht
    • na
      na
      na

Over het restaurant Bij Floor

Puur genieten in Rijswijk

Je kunt de Diepenhorstlaan in Rijswijk niet bewandelen zonder dat restaurant Bij Floor je opvalt. Met gigantische letters staat de naam op het zwarte luifel geschreven en dit schreeuwt om een bezoekje. Of je hier nu binnenloopt voor een kopje koffie, een lunch, een borrel of een uitgebreid diner; Bij Floor heeft voor ieder wat wils! Culinaire klassiekers staan hier op de kaart en hun royale biercollectie liegt er niet om!

Meer informatie over restaurant Bij Floor

Maandag van 09:00 - 16:00
Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag van 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Bij Floor

Frits M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Floor is een one man show in een ongedwongen sfeer. HIJ is de chef, de ober, en de receptionist. Dat maakt het tot een unieke ervaring. De gerechten zijn verrassend, goed bereid en smaken fantastisch. Floor is een goeie gast en kan ook net zo goed praten als koken. Dit was onze eerste keer en we komen zeker terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Smaak van het eten was prima. Voorgerecht vonden we te weinig. ( 4 garnalen voor 8,50) .Verder alles oke.
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het voorgerecht de proeverij wat lekker.
Het hoofdgerecht mag wel meer aangekleed worden.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke gerechten op een overzichtelijk menu (binnenkort gaan ze zonder menukaart vertelde de eigenaar). De mosselen waren heerlijk en nagerecht een crepe suzette perfect (gemaakt door een leerling kok)! Het loont om even te bellen voor een tafel, omdat niet alle tafels via Iens gaan. Leuke, gezellige avond gehad en we komen zeker terug!
Soemintra R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vandaag 20 januari met vrienden voor het eerst bij Floor gegeten. Heerlijk gegeten, wij gaan zeker weer terug.
Alles met zorg bereid, .
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima restaurant om even gezellig met vrienden/collega's te eten. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Gemoedelijke sfeer en totaal geen last van het verkeer ook al is de locatie niet geweldig, maar eenmaal binnen heb je er geen last van.. Kom zeker weer terug!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij waren met z'n vieren, vonden om 18.00 u8ur een rustige eetgelegenheid waar vlot werd bediend maar ons toch tot 20.00 uur bezig hield met goede kwaliteit en ons tenslotte verraste met een uiterst acceptabele rekening. Blijft zeker in ons adresboekje.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Drie gangen verrassingsmenu dus altijd afwachten. Nou, bijzonder lekker gegeten, verrassend voorgerecht, overheerlijke biefstuk en als laatste ook een heel verrassend nagerecht. Prima restaurant, echt een aanrader. Alleen jammer dat het zo stil was maar dat schijnt per avond enorm te verschillen.
k.jans .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Dat het een cerrassingsdiner is, maakt het verrassender!
Prima !
Wij vonden het vreemd dat de zaak zo leeg was ..... uit gesprek met de eigenaar bleek dat de bezetting heel wisselend is .
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was voor mij de eerste keer dat ik daar gegeten hebt, ik moet zeggen het was heerlijk, Dus er volgt zeker een volgende keer. Het restaurant was knus en gezellig, en de chef? toppie. Onwijs leuk gesprek met hem gehad.

groetjes Sonja
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Floor doet alles alleen, maar hij kan naast dat hij een goede kok is ook goed organiseren. Als gast heb je daar geen last van.
maria W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Vlotte vriendelijke bediening. goede sfeer, eten was van goede kwaliteit. Ik ben alleen, maar zou daar gerust alleen gaan eten.
Johanna C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuk klein restaurant, lekker eten wel kleine porties, bediening bijzonder vriendelijk en attent, wel op bedrijventerrein, maar dat geeft niet, gezellige restaurant is van goede kwaliteit
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De inrichting en sfeer is mooi, het eten was heel lekker en bediening was ook goed, maar het was wel rustig qua gasten! De prijzen zijn ook goed, kortom ik zou wel terugkomen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten, vlotte en aardige bediening. Carpaccio is aan te raden.
Florence87 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben hier een heerlijk 3 gangen keuzemenu van de AH actie gegeten. Vooraf kozen we voor Proeverij Floor, een verrassingsvoorgerecht voor 2 personen met allemaal lekker hapjes. Als hoofdgerecht hadden we de sliptong en de Black Angus steak. Als toetje hadden we een heerlijke zelfgemaakte cheesecake met koffie/thee. En dat allemaal voor slechts 35 euro! De eigenaar was erg vriendelijk en bood goede service. Wij gaan hier zeker nog eens eten, echt een aanrader!
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een goed restaurant in een kantorenwijk, waar ruim parkeergelegenheid is. Met een vriendelijke en kundige eigenaar/kok. Zeer smakelijke en goed opgediende gerechten. De Black Angus-steak is een aanrader.
AartSmit .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Niet de meest logische plek voor een restaurant, in een industriegebied. Maar wel goed voor de bereikbaarheid en parkeermogelijkheden. Het restaurant zelf is een aanrader. Vriendelijke bediening en lekker eten voor relatief weinig geld.
edguthmuller .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Afgelopen zaterdag konden wij terecht bij 'Bij Floor' voor het vrijgezellenfeest van mijn zus. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond. De kok en gastheer heeft voor ons een speciaal menu samengesteld en kwam aan de talel staan bij elk menugang om te vertellen wat hij precies gemaakt had. Het zag er allemaal prachtig uit en smaakte zeer goed! Ruime keuze drank! Wij voelde ons heel erg op ons gemak in Bij Floor. De sfeer is intiem en persoonlijk. Geen productiewerk, geen grote keten, maar persoonlijke aandacht. Huiskamergevoel en toch het gevoel dat je in een restaurant bent waar jij als gast heel belangrijk bent. Aan te bevelen.
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Zeer smaakvolle gerechten een zeker het voorgerecht Floor’s Proevenrij was echt heel lekker. Prima kleine kaart, met zeer smaak volle gerechten. Echt een aanrader en de kwaliteit maakt het zeker de moeite waard om hier s`avonds te eten ondanks dat de locatie op een bedrijven terrein is.