Bij Ernst

Oosteinde 31 1483 HB De Rijp Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bij Ernst

Omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht

Ervaar het gevoel van thuiskomen. Tegenwoordig is de wereld snel en zakelijk en verdwijnt het individu in de digitale snelweg. Social media bepalen in vele restaurants het tafelbeeld en men heeft steeds minder aandacht voor elkaar. Dat geldt niet voor restaurant Bij Ernst. Hier wordt iedere gast, van jong tot oud, omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht. Geniet bij deze bourgondiers van gezonde gerechten die stuk voor stuk worden bereid met producten uit de streek.

Meer informatie over restaurant Bij Ernst

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

9,1
Vera C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
top bediening en mega lekker gegeten! Aanrader om voor het dessert een surprise te bestellen. De bediening is snel en attent dus dat is natuurlijk wat je wilt. Zeker weer voor herhaling vatbaar
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijke avond gehad. Fijne sfeer en zeer aardig personeel
Rommy H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We komen zeker terug! Elke gang was heerlijk en als dessert raden wij de proeverij van de chef aan. Karaf water komt zonder erom te vragen bij de wijn, service is oprecht.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goed eten, mooie en gezellige locatie en vriendelijke bediening.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellige sfeer, erg goed eten, prima bediening, en ook heel kindvriendelijk... Daar gaan we zeker nog een keertje eten!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH-bonnen. Zalige Coquilles, prima scholfilets met kerriesaus en eveneens lekker dessert. Erg vriendelijke medewerkers, lekker broodje en karaf water zonder kosten. Kortom geen negatief punt te noemen. Zeker voor herhaling vatbaar !!
Shera V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Superlekker gegeten in een hele leuke sfeer! Voldoende keuze in de gerechten en zeer goede kwaliteit.
We gaan hier zeker terugkomen!
MargretDekker .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Samen met mijn man gebruik gemaakt van de AH-actie (2e 3-gangen keuzemenu gratis) en ontzettend genoten van de verrassende gerechten en gemoedelijke sfeer. Ik dacht redelijk saai te zijn met mijn bestelling van kipsaté, maar zo'n kipsaté heb ik nog nergens gehad. Heerlijk! Het zag er sowieso allemaal erg verzorgd uit. Op de bediening ook echt niets aan te merken: het was best druk in het restaurant, maar daar merkten we niets van. Iedereen bleef lachen en er was geen gebrek aan aandacht. Het toetje viel een beetje tegen. Wellicht waren de verwachtingen te hoog na het voor- en hoofdgerecht. Desondanks hebben we gelijk weer geboekt: in oktober gaan we er nog een keer met de kinderen en opa & oma naar toe.
Elly F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was erg lekker. Mooi opgemaakte borden. Perfecte smaak combinaties. Het was er druk, maar aan aandacht van het personeel en gastheer niet te kort. Wij komende zeker terug!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig restaurant met zeer klantvriendelijk personeel. De kwaliteit van het eten is prima, kortom een aanrader! We komen er zeker nog een keer terug.
Engelina V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Goede service, vriendelijk personeel. Diamanthaas met pepersaus is een aanrader!
pietenmarja .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heel goed gegeten met de Albert Heijn actie. Mogelijkheden genoeg om uit te kiezen. De gerechten werden leuk opgediend en smaakten prima. De bediening is heel vriendelijk en attent. Restaurant is echt een aanrader.
renebuith .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Als vooraf carpaccio gegeten met pijnboompitten en kaas ,hierna als hoofdgerecht een spies van gemarineerde kippen dijen met saté, kroepoek en puntzak frites, en als toetje Dame blanche.
Alles smaakte zeer goed en keurig verzorgd, zeker voor een herhaling vatbaar.
P K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Leuke locatie.Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een goede prijs. Zeker aan te bevelen. Ga hier regelmatig eten
cees L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
lekker gegeten leuke vlotte bediening,hopen dat er eens op de terrassen ook niet meer gerookt mag worden. word er gevraagd om korte eerlijke en constructieve feedback.krijg ik een melding dat ik te kort tekens gebruik.nou misschien nu wel genoeg.
E V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij waren afgegaan op de positieve recensies, maar vonden het eten tegenvallen.
We hadden een AH-menu.
De carpacchio had weinig smaak, wortelsoep lekker, maar bevatte teveel kaas.
Heek (vis) was goed klaargemaakt, maar had eveneens weinig smaak en vreemde combinatie met mozzarella. Gelukkig wel wat groente en ook lekkere frieten voor ons samen.
We hadden geen toetje genomen en ik vroeg in plaats daarvan koffie. Die kwam extra op de rekening.
Al met al maakt het restaurant de verwachtingen niet helemaal waar.
cora.reyne .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een heel gezellig restaurant waar je lekker ontspannen kunt eten, erg goed!
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam,top!
Birah .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, een gezellige sfeer en hele vriendelijke enthousiaste mensen.
We gaan zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk bij Bij Ernst gegeten met de AH restaurantactie. Er is voldoende keus uit allemaal heerlijke gerechten.
Het personeel is ontzettend aardig. Wij komen zeker weer terug
camelot1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben voor de tweede keer bij Ernst gegeten. Het is een gezellig restaurant. De ontvangst en bediening is uitstekend. Heel goed dat er bij binnenkomst direct brood met aioli en een kan water wordt geserveerd. De kaart biedt een goede keuze. Mooie gerechten waar veel aandacht aan wordt besteed. De porties zijn ruim en de kwaliteit is uitmuntend. De dorade filet was zeer goed van smaak en graatloos. De sate smaakte fantastisch en de steaks zijn precies goed gegrild. Het servies is mooi en verzorgd. De wachttijden tussen de gangen precies goed. Ernst bedankt voor de gastvrijheid en ga zo door. Het is perfect. We komen zeker terug.