Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bij Ernst

Omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht

Ervaar het gevoel van thuiskomen. Tegenwoordig is de wereld snel en zakelijk en verdwijnt het individu in de digitale snelweg. Social media bepalen in vele restaurants het tafelbeeld en men heeft steeds minder aandacht voor elkaar. Dat geldt niet voor restaurant Bij Ernst. Hier wordt iedere gast, van jong tot oud, omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht. Geniet bij deze bourgondiers van gezonde gerechten die stuk voor stuk worden bereid met producten uit de streek.

Meer informatie over restaurant Bij Ernst

Maandag en Dinsdag Gesloten
Diner - Ma t/m Zo - 17.30 - 21.30
Lunch - Za & Zo - 11.30 - 15.30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Ernst

Ad H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima restaurant met voldoende keuze en goede bediening, het is top Ernst !
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten en zeer gastvrije service!
J.M.P. O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Heel sfeervol en prettige bediening. Een geslaagd etentje, samen met mijn Valentijn:-).
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goede sfeer. Een restaurant met ovale en ronde tafels. Wat ik en ons gezelschap erg prettig vonden. Bediening super aardig. Het eten fantastisch. 2 minpuntjes de slagroom bij de proeverij was te waterig en leek uit een spuitbus te komen en het patatje was te slap.
marjan H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Gezellig sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super gezellig restaurant met een sfeervolle ambiance. Heerlijke gegeten met prima bediening. Voor herhaling vatbaar.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk en lang getafeld in een warme huiselijke maar tevens een sfeer die bij de tijd is. Zeer mooi opgemaakte borden. Enthousiaste bediening. Een open keuken.
Het houten randje bij het dames toilet had van mij nog in goud gemogen. Er werd meegedacht met de klant wanneer er om een alternatief gevraagd werd. Bijvoorbeeld bij het kaasplankje had van mij een toast gemogen. Hiervoor in de plaats werd dun gesneden brood geserveerd. En tot slot via IENS nog 20% korting op de totale rekening. Hier moest ik wel zelf naar vragen. Dat vond ik jammer. Verder zéker een aanrader!!
Rita K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten werd mooi gepresenteerd op de borden. Zowel voor, hoofd- als nagerecht was smaakvol. Porties niet te groot.
sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige avond gehad met familie , en heerlijk gegeten. Goeie porties en
leuke gastvrije bediening. Zeker een aanrader.
Waterland Brandbeveiliging A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten.????
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat een leuk, gezellig restaurant , een ongedwongen sfeer met leuk personeel.
De kan water werd gewoon op tafel gezet en een zeer lekker broodje met aioli saus.

Met zijn vieren gegeten en iedereen wat anders 1 maal de gevulde puntpaprika, 1 maal een zeer goed gevulde vissalade, 1 maal de kippendijensate en 1 maal de vlees du Sjoer een lekker broodje pulled pork met frietjes en salade.
Als toetje eensgezind de dame blanche.

Zeer de moeite waard geweest en wij gaan zeker terug !
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk gezellig restaurant leuke ontvangst alles erg ongedwongen en erg gezellig,eten van goede kwaliteit dit was voor ons de tweede keer en aan het eind van de maand gaan we nogmaals met vrienden nog een keer,echte aanrader.
Fabian R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super 3 gangenmenu. Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Jammer dat AH actie bijna is afgelopen, anders zeker teruggekomen.
leoniepeters .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben voor 2 personen gegeten. De carpaccio was heerlijk. Het hoofdgerecht hadden we rundersteak met pepersaus en groenten. Er zat een bieten sausje bij en dat was heerlijk. Het toetje was ook lekker. We komen er graag omdat we zelf ook in De Rijp wonen.
wilspaan .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met vier personen heerlijk gegeten met de AH voucher.
Bediening erg vriendelijk, sfeervol restaurant.
Een aanrader om in het mooie de Rijp te eten.
Genoeg parkeermogelijkheid achter het restaurant aan de mooie Eilansdpolder.
N K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het restaurant is leuk ingericht en heeft een gezellige sfeer. We hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie: voldoende keus en slechts 1 gerecht met bijbetaling. Het eten was erg lekker en het wordt op een leuke manier geserveerd. Het personeel is zeer vriendelijk. Erg leuk ook dat er gratis broodjes geserveerd worden en een kan water op tafel wordt gezet.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel goed vers eten. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening. Goede sfeer. EEn gelegenheid voor met vrienden partner familie en zakelijk maakt niet uit.
givschinkel .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben daar met z n vieren gegeten en we waren alle vier zeer tevreden. Het eten was heel goed, de bediening lekker gewoon, gezellig en vriendelijk. Het is gewoon een heel goed en gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar en zal het iedereen aanraden.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie kaart. Het was echt genieten. We waren nog nooit daar geweest, het was voor ons dan ook lastig om een parkeerplaats te vinden. Uiteindelijk vonden we verderop een grote parkeerplaats. Een bord zou handig geweest zijn. Voor de rest was het super.