Bij Ernst

Oosteinde 31 1483 HB De Rijp Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Ernst

Omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht

Ervaar het gevoel van thuiskomen. Tegenwoordig is de wereld snel en zakelijk en verdwijnt het individu in de digitale snelweg. Social media bepalen in vele restaurants het tafelbeeld en men heeft steeds minder aandacht voor elkaar. Dat geldt niet voor restaurant Bij Ernst. Hier wordt iedere gast, van jong tot oud, omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht. Geniet bij deze bourgondiers van gezonde gerechten die stuk voor stuk worden bereid met producten uit de streek.

Meer informatie over restaurant Bij Ernst

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

dirkjandirkmaat .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een verrassend restaurant. Van binnen ziet het er ook heel leuk uit.
De maaltijd was heerlijk. Eigenlijk wat te veel. We hadden heerlijke vis besteld, maar konden het niet op.
Er was niet te merken dat we een AH menu zouden hebben. We komen zeker terug
Tiemem M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was goed toeven bij Ernst. Het eten was heel lekker en het ontvangst was gastvrij. het personeel was aardig en behulpzaam. Wat wil je nog meer?

Ga zo door!

Met een hartelijke groet van een tevreden klant
zoninmijnhartje .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Dit is nu de derde keer dat we bij Ernst eten en we vinden het geweldig. Eten is heerlijk en verrasend, persoonlijke aandacht wordt op prijs gesteld dus ga zo door...zeker tot een volgende keer
Sanneke F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Bij reservering aangegeven dat ik zwanger ben. Ik koos makreel. Het zou service zijn als ze had verteld dat het rauw was. Ik heb mijn voorgerecht dus laten staan.
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Uitstekende ontvangst, leuke inrichting en meer dan voortreffelijke gerechten. Echt heerlijk gegeten !
Ook heel erg leuk om hier gewoon met kleine kinderen (er is een aparte speelkamer) of vrienden te eten.
Je merkt aan alles dat de bediening en de keuken dit werk met passie doet !

De volgende dag nog gelijk een keer gereserveerd en er weer gegeten en dat was wederom top !

Als we nog een keer in de buurt een paar dagen vakantie houden komen we zeker nog een keer terug.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Bij Ernst hebben we goed gegeten. Het restaurant leent zich het beste voor een bezoek met meer dan 2 personen. Er heerst een gezellige familiale drukte, met een kaart met voor ieder wat wils.
Fedor N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke en vriendelijke bediening, mooie inrichting. Ruimtelijk maar toch knus. Heerlijk gegeten van gerechten die net allemaal even niets waten dan standaard en ook een lust voor het oog waren. Ook voor kinderen is hier een hele leuke speelhoek bedacht achterin de zaak.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren via AH restaurant actie gegeten "bij Ernst"; wat een fijne ervaring!
Goede ontvangst, prima bediening en gezellige ambiance.
Altijd fijn en een heerlijk broodje van het huis om mee te beginnen. Het texelse skuumkoppe van de tap doet het altijd goed! De keuze qua aantal gerechten via de AH restaurant actie is beperkt, dat was bekend. Maar dat maakte de smaak er niet minder om. Runder Steak met seizoensgroenten, aardappelquiche en saus van biologische knoflook was echt superlekker, evenals het dessert chefs proeverij. Vooral de creme brullee met licor 43 was fantastisch... Kortom, we komen hier zeker terug!
(volgende keer nemen we de kinderen mee, wat een heerlijk grote speelkamer met oa glijbaan, relaxstoelen en heel veel speelgoed! )
erikaderidder .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijke glutenvrij broodje gehaald vanmiddag! Normaal is glutenvrij brood niet top, maar dit was echt lekker! Recht uit de oven dus nog lekker warm.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Lekker gegeten in een prettige sfeer. Bediening was goed. Betaalbare menu's. Dit is een plek om nog eens naar toe te gaan.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, super service en perfecte speelplek voor de kinderen!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle/gezellige restaurant met erg vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker een keer terug.
h.vleeshakker .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was prima personeel gewoon perfect gaan we zeker nog eens terug. Een echte aanrader een fantastische ambiance en sfeer. En belangrijk goed eten en de mensen weten wat gast heerschap is daarvoor een dikke 10 van ons.

Henk Vleeshakker
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier al vaker gegeten en genieten iedere keer van de sfeer, het enthousiaste en vriendelijke personeel en natuurlijk van het heerlijke (ook vegetarische) eten. Top!!
marco.van .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Van aankomst t/m vertrek, alles klopt bij Bij Ernst! Sfeervolle zaak, attente bediening, leuke gerechten op de kaart, en dus heerlijk gegeten. Een aanrader dus!
b.huisman56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we met een lach welkom geheten. Gezellig druk en toch een heel vlotte bediening. Het eten was heel smakelijk en niet te kort of te veel.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor de tweede keer via AH een leuke avond gehad bij Ernst. Het was erg druk, gezellig en het personeel moest flink aan de bak. Toch was er persoonlijke aandacht. Ondanks de wat beperkte menukaart, konden we volop genieten. Al met al: we komen opnieuw terug!!!
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Als oud leerling en ex-collega deed hij misschien extra zijn best maar de gerechten en de wijnen waren prima voor het geld dat je ervoor betaalt. O.a. zalm met verschillende kruiden en wasabi, eend uit de buurt van de Rijp en een gevarieerd dessert, leuk gepresenteerd. We hadden alleen problemen met de kou, andere tafel gekozen maar daar werd het koud als de deur van de kinderruimte open ging. Sluit die direct als je weer weggaat, werd namelijk door het personeel gebruikt als garderobe. Maar al met al een aanrader. Komen zeker nog een keer terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Onverwachts met zn tweeen de AH kortingskaart gebruikt bij Ernst.
Prima ontvangst, hele aardige en kundige bediening, en wat was het eten heerlijk! Het zag er zo leuk uit op het bord, en wat smaakte het lekker. Proeverijtje toe, super alles! Wij gaan hier nu vaker heen.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima gegeten. 3 gangen AH menu.
Carpaccio was erg goed.
Sfeervolle ambiance. Open keuken
Bij drukte wat moeilijker parkeren