Bij Ernst

Oosteinde 31 1483 HB De Rijp Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Bij Ernst

Omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht

Ervaar het gevoel van thuiskomen. Tegenwoordig is de wereld snel en zakelijk en verdwijnt het individu in de digitale snelweg. Social media bepalen in vele restaurants het tafelbeeld en men heeft steeds minder aandacht voor elkaar. Dat geldt niet voor restaurant Bij Ernst. Hier wordt iedere gast, van jong tot oud, omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht. Geniet bij deze bourgondiers van gezonde gerechten die stuk voor stuk worden bereid met producten uit de streek.

Meer informatie over restaurant Bij Ernst

Maandag en Dinsdag Gesloten
Diner - Ma t/m Zo - 17.30 - 21.30
Lunch - Za & Zo - 11.30 - 15.30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Ernst

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat een leuk, gezellig restaurant , een ongedwongen sfeer met leuk personeel.
De kan water werd gewoon op tafel gezet en een zeer lekker broodje met aioli saus.

Met zijn vieren gegeten en iedereen wat anders 1 maal de gevulde puntpaprika, 1 maal een zeer goed gevulde vissalade, 1 maal de kippendijensate en 1 maal de vlees du Sjoer een lekker broodje pulled pork met frietjes en salade.
Als toetje eensgezind de dame blanche.

Zeer de moeite waard geweest en wij gaan zeker terug !
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk gezellig restaurant leuke ontvangst alles erg ongedwongen en erg gezellig,eten van goede kwaliteit dit was voor ons de tweede keer en aan het eind van de maand gaan we nogmaals met vrienden nog een keer,echte aanrader.
Fabian R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super 3 gangenmenu. Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Jammer dat AH actie bijna is afgelopen, anders zeker teruggekomen.
leoniepeters .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben voor 2 personen gegeten. De carpaccio was heerlijk. Het hoofdgerecht hadden we rundersteak met pepersaus en groenten. Er zat een bieten sausje bij en dat was heerlijk. Het toetje was ook lekker. We komen er graag omdat we zelf ook in De Rijp wonen.
wilspaan .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met vier personen heerlijk gegeten met de AH voucher.
Bediening erg vriendelijk, sfeervol restaurant.
Een aanrader om in het mooie de Rijp te eten.
Genoeg parkeermogelijkheid achter het restaurant aan de mooie Eilansdpolder.
N K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het restaurant is leuk ingericht en heeft een gezellige sfeer. We hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie: voldoende keus en slechts 1 gerecht met bijbetaling. Het eten was erg lekker en het wordt op een leuke manier geserveerd. Het personeel is zeer vriendelijk. Erg leuk ook dat er gratis broodjes geserveerd worden en een kan water op tafel wordt gezet.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel goed vers eten. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening. Goede sfeer. EEn gelegenheid voor met vrienden partner familie en zakelijk maakt niet uit.
givschinkel .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben daar met z n vieren gegeten en we waren alle vier zeer tevreden. Het eten was heel goed, de bediening lekker gewoon, gezellig en vriendelijk. Het is gewoon een heel goed en gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar en zal het iedereen aanraden.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie kaart. Het was echt genieten. We waren nog nooit daar geweest, het was voor ons dan ook lastig om een parkeerplaats te vinden. Uiteindelijk vonden we verderop een grote parkeerplaats. Een bord zou handig geweest zijn. Voor de rest was het super.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
T eten was een feestje, al waren de constrasten tussen zout en flauw soms wat groot. De couscous met langoustines en watermeloen was fantastisch evenals de geweldige gastvrije bediening! Chapeau
C. V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, misschien iets meer groente bij het hoofdgerecht
tine.gotlieb .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We maakten gebruik van de ah actie, een leuke manier om een restaurant uit te proberen. We waren aangenaam verrast, het eten was heerlijk, royale porties en zeer verzorgd. Bovendien is het restaurant heel gezellig ingericht. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gastvrij, vriendelijk en voor herhaling vatbaar :):)
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten leuk en vriendelijk personeel het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.Goede parkeer gelegenheid.
pamhellinga .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Na de pontjesroute gefietst te hebben, werden we uiterst gastvrij ontvangen bij Ernst; wij hebben enorm genoten van het eten: zeer goede kwaliteit, warme ontvangst en zeer vlotte bediening . Soms wilde je zelfs even "uitbuiken"; dat werd dan ook goedmoedig toegestaan. Zeer aanbevolen!!
Pieter en Ali Hellinga
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker vis gegeten, en lekker wijntje erbij
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een gezellig gelegenheid om te gaan eten met vrienden of familie.
Drie gangen menu was prima van smaak en mooi opgediend.
Prettige ontvangst en bediening.
Vera C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
top bediening en mega lekker gegeten! Aanrader om voor het dessert een surprise te bestellen. De bediening is snel en attent dus dat is natuurlijk wat je wilt. Zeker weer voor herhaling vatbaar
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijke avond gehad. Fijne sfeer en zeer aardig personeel