Bij Ernst

Oosteinde 31 1483 HB De Rijp Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Ernst

Omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht

Ervaar het gevoel van thuiskomen. Tegenwoordig is de wereld snel en zakelijk en verdwijnt het individu in de digitale snelweg. Social media bepalen in vele restaurants het tafelbeeld en men heeft steeds minder aandacht voor elkaar. Dat geldt niet voor restaurant Bij Ernst. Hier wordt iedere gast, van jong tot oud, omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht. Geniet bij deze bourgondiers van gezonde gerechten die stuk voor stuk worden bereid met producten uit de streek.

Meer informatie over restaurant Bij Ernst

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

Mike L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima gegeten. 3 gangen AH menu.
Carpaccio was erg goed.
Sfeervolle ambiance. Open keuken
Bij drukte wat moeilijker parkeren
koome258 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via AH actie geboekt bij Ernst. Levendig gezellige sfeer, prima gegeten en leuke vlotte bediening.
Goed restaurant in het pittoreske dorp de Rijp.
evaprosee .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vanavond super lekker gegeten in dit restaurant. Echt een aanrader is de carpaccio. Zeer vriendelijk personeel, maakte het helemaal top! Ga zo door, wij komen hier zeker terug.
CindyEM .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel erg gezellig. Ontzettend leuk personeel. Parkeren is lastig op zaterdag. Geweldige speelkamer voor kinderen achter. Daar merk je als volwassene niets van. 2 open haarden.
nika94 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig restaurant, perfect en vriendelijk personeel. Parkeren ik waardeloos. De ruimte rondom het restaurant en het dorp zelf is niet berekend op het aantal gasten.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, tafel bij de deur maar er werd gelijk gevraagd of we ergens anders wilde zitten. Eten was heerlijk, hoeveelheid was genoeg voor een normale eter. Gerechten waren heerlijk. Rustig geluids niveau wasrdoor je elkaar goed kon verstaan. Prijs kwaliteit was het meer dan waard. Voor herhaling vatbaar
Netty M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk restaurant met een heus huiskamergevoel. Beperkt aantal parkeerplaatsen. Vriendelijk personeel. Wij komen hier wel een keer terug.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben n.a.v. de AH-zegelactie met z'n vieren fantastisch gegeten bij Ernst in De Rijp.
Het ontvangst was erg hartelijk en we kregen een ronde tafel, dat vinden we altijd prettig.
We konden kiezen uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten.
De kwaliteit was superlekker en mooi geserveerd met daarbij vooraf uitleg over de samenstelling.
Een knaller is de carpaccio, mooi opgemaakt en wat wij belangrijk vinden: op de juiste temperatuur.
Met de knoflookallergie van 2 personen is heel goed rekening gehouden.
We hebben genoten en beslist een aanrader!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima gegeten en zo een koopje. Een aanrader. Ze doen erg hun best je te verwennen. Zo is uit eten gaan best aangenaam. Een goed menu en fijn dat je nog kan kiezen.
N.m R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima retaurant geweldige bediening en mijn vrouw en ik konden het menu niet op
Nico rozemeijer
fred.kramer .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijke en spontane ontvangst. Correcte en prettige omgang met klanten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker nog eens terug.
Rachel A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Open keuken, sfeervol restaurant, eten was heerlijk!!! Veel variatie. Voor ieder wat wils. Personeel vriendelijk.
En aan de jarige werd ook nog gedacht...
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gewoon weer super gezellig gezeten en gegeten! personeel zeer vriendelijk en je voelt je hier in het hart van De Rijp zeer welkom bij deze leuke eetgelegenheid! zeker een aanrader!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
ik kwam er voor de eerste keer maar ga er zeker vaker eten leuke zaak gastvrij personeel en leuke inrichting en heel lekker gegeten
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat een ontzettend leuk restaurant, we hebben hier heerlijk gegeten met het AH menu, de porties waren meer dan voldoende, en iedere gang was nog lekkerder dan de vorige :-). De huiswijn is ook goed voor een redelijke prijs. De ontvangst is bijzonder gastvrij, de bediening vriendelijk en snel. Wij komen zeker terug!. Een geweldige avond gehad
Christel M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de AH-actie hebben ze een speciale menukaart; je kan kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. De keuze is beperkt, maar was voor ons voldoende. De gerechten smaken heerlijk, de sfeer is gemoedelijk, de bediening is vriendelijk en gastvrij. Wij vinden het zeker een aanrader!
Erik Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en zaten aan een leuk tafeltje in dit sfeervolle restaurant in het mooie De Rijp. Kraanwater stond al klaar, de wijn was lekker en de bediening vlot en vriendelijk.
De voorgerechten bij de AH restaurantactie waren carpaccio, gerookte zalm of soep de sjoer (broccoli). Op de wat kale soep na waren de gerechten prima. Het bijpassende brood was smaakvol.
Bij het hoofdgerecht hadden we keuze uit Rundersteak, kippendijen saté en vis de sjoer (kabeljauw plus Noorse garnalen). Alle drie erg lekker en mooi geserveerd, vooral de saté aan t rekje!
Toetje; we namen alle vier de proeverij, en die was echt heerlijk!
Kortom een prima avond, zeker een plek om vaker te gaan eten.
Aurevoirsuus .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Afgelopen donderdag heerlijk gegeten Bij Ernst. Hele gezellige sfeer, lekker eten en aardige bediening! Kortom zeker een aanrader en ook zeer de moeite waard om een stukje voor te rijden.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten via Ah bon. Leuk ontvangen en vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Het toetje was echt heerlijk. De vis boterzacht en volgens mijn partner was de broccoli soep ook lekker.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wat een fantastische tent is dit!???????????? heel gezellige inrichting, fijne stoelen, goede snelle (maar niet te snel) bediening, heerlijk eten perfect klaar gemaakt en goed op smaak. Extra pluspunten voor de persoonlijke bediening/eigenaar + dat een karaf water en een broodje vooraf gewoon bij de service hoort en niet om gevraagd/besteld moet worden.
Kortom een aanrader!