Bij Ernst

Oosteinde 31 1483 HB De Rijp Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Ernst

Omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht

Ervaar het gevoel van thuiskomen. Tegenwoordig is de wereld snel en zakelijk en verdwijnt het individu in de digitale snelweg. Social media bepalen in vele restaurants het tafelbeeld en men heeft steeds minder aandacht voor elkaar. Dat geldt niet voor restaurant Bij Ernst. Hier wordt iedere gast, van jong tot oud, omringd door gastvrijheid en persoonlijke aandacht. Geniet bij deze bourgondiers van gezonde gerechten die stuk voor stuk worden bereid met producten uit de streek.

Meer informatie over restaurant Bij Ernst

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren via AH restaurant actie gegeten "bij Ernst"; wat een fijne ervaring!
Goede ontvangst, prima bediening en gezellige ambiance.
Altijd fijn en een heerlijk broodje van het huis om mee te beginnen. Het texelse skuumkoppe van de tap doet het altijd goed! De keuze qua aantal gerechten via de AH restaurant actie is beperkt, dat was bekend. Maar dat maakte de smaak er niet minder om. Runder Steak met seizoensgroenten, aardappelquiche en saus van biologische knoflook was echt superlekker, evenals het dessert chefs proeverij. Vooral de creme brullee met licor 43 was fantastisch... Kortom, we komen hier zeker terug!
(volgende keer nemen we de kinderen mee, wat een heerlijk grote speelkamer met oa glijbaan, relaxstoelen en heel veel speelgoed! )
erikaderidder .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijke glutenvrij broodje gehaald vanmiddag! Normaal is glutenvrij brood niet top, maar dit was echt lekker! Recht uit de oven dus nog lekker warm.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Lekker gegeten in een prettige sfeer. Bediening was goed. Betaalbare menu's. Dit is een plek om nog eens naar toe te gaan.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, super service en perfecte speelplek voor de kinderen!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle/gezellige restaurant met erg vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker een keer terug.
h.vleeshakker .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was prima personeel gewoon perfect gaan we zeker nog eens terug. Een echte aanrader een fantastische ambiance en sfeer. En belangrijk goed eten en de mensen weten wat gast heerschap is daarvoor een dikke 10 van ons.

Henk Vleeshakker
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier al vaker gegeten en genieten iedere keer van de sfeer, het enthousiaste en vriendelijke personeel en natuurlijk van het heerlijke (ook vegetarische) eten. Top!!
marco.van .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Van aankomst t/m vertrek, alles klopt bij Bij Ernst! Sfeervolle zaak, attente bediening, leuke gerechten op de kaart, en dus heerlijk gegeten. Een aanrader dus!
b.huisman56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we met een lach welkom geheten. Gezellig druk en toch een heel vlotte bediening. Het eten was heel smakelijk en niet te kort of te veel.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor de tweede keer via AH een leuke avond gehad bij Ernst. Het was erg druk, gezellig en het personeel moest flink aan de bak. Toch was er persoonlijke aandacht. Ondanks de wat beperkte menukaart, konden we volop genieten. Al met al: we komen opnieuw terug!!!
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Als oud leerling en ex-collega deed hij misschien extra zijn best maar de gerechten en de wijnen waren prima voor het geld dat je ervoor betaalt. O.a. zalm met verschillende kruiden en wasabi, eend uit de buurt van de Rijp en een gevarieerd dessert, leuk gepresenteerd. We hadden alleen problemen met de kou, andere tafel gekozen maar daar werd het koud als de deur van de kinderruimte open ging. Sluit die direct als je weer weggaat, werd namelijk door het personeel gebruikt als garderobe. Maar al met al een aanrader. Komen zeker nog een keer terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Onverwachts met zn tweeen de AH kortingskaart gebruikt bij Ernst.
Prima ontvangst, hele aardige en kundige bediening, en wat was het eten heerlijk! Het zag er zo leuk uit op het bord, en wat smaakte het lekker. Proeverijtje toe, super alles! Wij gaan hier nu vaker heen.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima gegeten. 3 gangen AH menu.
Carpaccio was erg goed.
Sfeervolle ambiance. Open keuken
Bij drukte wat moeilijker parkeren
koome258 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via AH actie geboekt bij Ernst. Levendig gezellige sfeer, prima gegeten en leuke vlotte bediening.
Goed restaurant in het pittoreske dorp de Rijp.
evaprosee .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vanavond super lekker gegeten in dit restaurant. Echt een aanrader is de carpaccio. Zeer vriendelijk personeel, maakte het helemaal top! Ga zo door, wij komen hier zeker terug.
CindyEM .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel erg gezellig. Ontzettend leuk personeel. Parkeren is lastig op zaterdag. Geweldige speelkamer voor kinderen achter. Daar merk je als volwassene niets van. 2 open haarden.
nika94 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig restaurant, perfect en vriendelijk personeel. Parkeren ik waardeloos. De ruimte rondom het restaurant en het dorp zelf is niet berekend op het aantal gasten.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, tafel bij de deur maar er werd gelijk gevraagd of we ergens anders wilde zitten. Eten was heerlijk, hoeveelheid was genoeg voor een normale eter. Gerechten waren heerlijk. Rustig geluids niveau wasrdoor je elkaar goed kon verstaan. Prijs kwaliteit was het meer dan waard. Voor herhaling vatbaar
Netty M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk restaurant met een heus huiskamergevoel. Beperkt aantal parkeerplaatsen. Vriendelijk personeel. Wij komen hier wel een keer terug.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben n.a.v. de AH-zegelactie met z'n vieren fantastisch gegeten bij Ernst in De Rijp.
Het ontvangst was erg hartelijk en we kregen een ronde tafel, dat vinden we altijd prettig.
We konden kiezen uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten.
De kwaliteit was superlekker en mooi geserveerd met daarbij vooraf uitleg over de samenstelling.
Een knaller is de carpaccio, mooi opgemaakt en wat wij belangrijk vinden: op de juiste temperatuur.
Met de knoflookallergie van 2 personen is heel goed rekening gehouden.
We hebben genoten en beslist een aanrader!