Bij Erik

Sluisplein 9 2266 AV Leidschendam Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Erik

Een jongensdroom die uitkwam

Bij Erik is een restaurant voor iedereen die van goed en lekker eten houdt. Door de kleine en maandelijks wisselende kaart zijn gerechten met een seizoensgebonden karakter gegarandeerd. Ook de wijnkaart is met veel liefde en passie samengesteld en is dan ook zeker het proberen waard! Erik gaat elke dag opnieuw, samen met zijn team, met veel plezier voor zijn gasten aan de slag. En dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bij Erik

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Erik

sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het eten was heerlijk en verrassend alleen de prijs was aan de hoge kant gezien de porties die je daarvoor kreeg.
Wijn per glas is veel te duur!
Dick F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima gerechten, goed van smaak en mooi verzorgd. Wijnarrangement was goed. Geen menukaart gezien en is ook niet gevraagd. Bediening was bij momenten nét iets te amicaal naar onze smaak, maar dat heeft verder niet veel invloed gehad. Overall goed. Prijs wat aan de hoge kant.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Hier een heerlijke 4 gangen menu gegegeten met daarbij prachtige wijnen. De buikspek was geweldig!!!!Vooraf de noordzeekrab.
Hebben hier een viergangen menu gegeten met daarbij prachtige wijnen. Noordzeekrab, skrei en als derde gang de buikspek. Was geweldig!!!!
Daarna eend (bospeen met een sinaasappelzuurtje).
Ter afsluiting koffie met friandises.
Gezellige bediening. We hebben deze avond genoten en voor herhaling vatbaar.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Laat je niet charmeren door het aantal sterren of recensies!
Wij begrijpen niet waar deze ranking op is gebaseerd.
Minimale keuze, nog kleinere porties en prijzen zijn bovenmatig!
Mijn voorgerecht, krab, was zo minimaal verwerkt in wat plakjes vergeten knol, dat het werkelijk van alles had kunnen zijn.
Een hoofdgerecht: één reepje eend.
Een kaasplankje van 5 kleine plakjes kaas voor EUR 15,00.
Wij vonden de kwaliteit, los van de porties en de keuze, uiterst teleurstellend.
Misschien een tip: hoe meer gerechten je bestelt, hoe harder het personeel voor je loopt.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prachtige lunch op zaterdag. Mooie gerechten alles knap in balans. Kundige bediening en ruime keus aan open wijnen. Leuk contact met de keuken. Kortom een feestje.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Mijn eerste bezoek, is zeker goed bevallen!
Geen menukaart, is wel een verassing, maar pakte goed uit. Vriendelijke ontvangst en een goede bediening. Hier kom ik zeker terug allen al voor die heerlijke smaken en de huiselijke sfeer.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten,
goede bediening. Lekkere wijn, ook de huiswijn. Goed bereikbaar gratis parkeergelegenheid dichtbij
R.H. D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten met bijzondere aandacht bereid.
Huiswijn, zowel rood als wit, per glas echt te prijzig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk met me vriendin gegeten.6 gangen met wijn arangement.mooie wijnen goeie bediening.de buikspek was heerlijk Zkr aan rader.komen Zkr terug
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk met me vriendin gegeten. 6 gangen met wijn aragement.goeie wijnen fantastische bediening het gerecht met de buikspek was heerlijk.komen Zkr keer terug.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten en service waren goed, maar niet “bijzonder”. Wijn was ook gemiddeld. Teleurstelling zat mn in €25 voor twee glazen bubbels. Beetje overdreven prijs.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten, verrassende gerechten. Jammer dat bij 1 gerecht vergeten was rekening te houden met de allergieën van 1 persoon van ons gezelschap, ondanks dat het gevraagd was en al doorgegeven bij de reservering. Natuurlijk is een foutje menselijk, maar er werd niet eens even excuses aangeboden. Dat is wel het minste wat je kan doen.
De prijzen van de wijntjes van het arrangement vond ik erg prijzig in verhouding met de hoeveelheid die je krijgt in je glas.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben een week van te voren gereserveerd met de wens bij het raam te zitten. Bij aankomst werden wij verwelkomt door een vriendelijke dame die onze jassen aannam. We kregen als allereerst een amuse met daarop gevolgt een 5 gangen diner met een daarbij passend wijn arrangement. Dit was echt met 1 woord geweldig wat een ervaring en wat een mooie smaken die goed tot zijn recht kwamen. De service was perfect en de Dame die ons hielp had kennis van de producten en vertelde dit vol passie. Ik en mijn partner hebben een heerlijke avond gehad bij jullie en jullie gaan ons zeker terug zien! Echt top!
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wauww wat een service! En het eten is voortreffelijk! Ik zou dit zeker aanraden! Wat een kwaliteit.. top! Een dikke 10+!
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijke lunch gehad op de Zondag, mooi gerechten waar de vakkundigheid vanaf straald, heerlijke bijpassende wijnen bij de gerechten.
Goede bediening die de tijd voor je neemt met vakkundig advies, een echte aanrader.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Woensdag avond heerlijk gegeten, we zaten boven in de vergaderruimte wat een leuke ruimte met uitzicht over de sluis van Leidschendam.

Graag tot de volgende keer.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wat een geweldig restaurant in Leidschendam aan de sluis.

Hier word op top niveau gekookt, de begeleiden wijnen zijn van grote klasse.

Goede bediening die kennis in huis heeft.

Wij zijn fan en komen zeker terug.

Gr Paul.
Marlieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten.
FrankRC8 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
In een zeer prettige ambiance heerlijk genoten van een 4 gangen diner.
Voorafgaand aan het diner werden wij verwend met 3 verrukkelijke amuses. De 4 gangen waren van zeer goede kwaliteit en begeleid door een uitstekend wijnarrangement.
Vriendelijke gastvrouwen met aandacht voor de gasten.
Enig minpuntje is dat de garderobe zich in het zicht van de gasten bevindt.
Een echte aanwinst voor Leidschendam en een terechte vermelding in Bib Gourmand
Lisette W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Er was deze maand alleen een verrassingsmenu. Helaas kregen mijn vriendin en ik precies hetzelfde, terwijl ik had aangegeven alleen vlees te eten. Er had aan haar makkelijk een voor- of hoofdgerecht met vis aangeboden kunnen worden. Van de drie flessen Chardonnay was er maar één beschikbaar, dit was gelijk de duurste. Het tempo van uitserveren en afruimen was helaas te hoog. Je had de amuse nog niet in je mond of het bordje werd al weggehaald. Er waren in totaal slechts 4 gasten. We hebben twee keer aangegeven dat het tempo wel iets naar beneden mocht, maar helaas. Binnen twee uur waren we erdoorheen. Ik moet eerlijk zeggen dat we er meer van hadden verwacht.