Bij Erik

Sluisplein 9 2266 AV Leidschendam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Voor de actie geldt een wisselend maandmenu
Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bij Erik

Een jongensdroom die uitkwam

Bij Erik is een restaurant voor iedereen die van goed en lekker eten houdt. Door de kleine en maandelijks wisselende kaart zijn gerechten met een seizoensgebonden karakter gegarandeerd. Ook de wijnkaart is met veel liefde en passie samengesteld en is dan ook zeker het proberen waard! Erik gaat elke dag opnieuw, samen met zijn team, met veel plezier voor zijn gasten aan de slag. En dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bij Erik

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Erik

F J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Geen menulijst of dranklijst.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie, aangevuld met een extra gang en wijn-arrangement. Mooie combinaties van de gerechten en ook allemaal mooi opgemaakt. De muziek was niet mijn smaak en wellicht gericht op een jonger publiek maar qua niveau niet overheersend. Toen er wat meer gasten binnen kwamen viel het niet meer op.
Martine E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Verrassende en smakelijke gerechten mooi opgemaakt geserveerd....bediening wel iets zakelijk....en dranken flink aan de prijs. Overigens wel een heerlijke rode huiswijn.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader!
Renate J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Aanrader! Mooie gerechten, gedurfde combinaties.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Op 25 December heb ik hier mogen genieten samen met mijn vriendin,
we werden ontvangen met drie amuses deze waren zeer smaakvol. daarna gestart met een 6 gangen menu inclusief wijn arrangement, alle gerechten waren zeer goed in balans en de wijnen sloten hier dan ook perfect op aan. voor mij is dit restaurant een van de betere in de omgeving wij komen hier dan ook zeker vaker terug. Bedankt
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Kale inrichting en onrustige tafel vlakbij ingang
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten met mooi opgemaakte borden.
Zeebaars (vanille creme fraiche en roze peper) hierna een coquilles.
Als hoofdgerecht boterzachte ree met rode kool pompoen en bloedworst met specerijen jus. Geweldig!!!!
Ik heb het kaasplankje en mijn man de panna cotta met Haagse nopjes.
Genoten van de bijpassende wijnen.
Bediening bedankt!!!!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Op 25 December heb ik hier mogen genieten samen met mijn vriendin,
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Lang naar uitgekeken om hier eens te eten. Ons jaarlijks ritueel met vrienden, ook uit Leidschendam. Aardig zo bij de keuken, maar uiteindelijk wel benauwd. Gezellig druk deze avond. Prachtige amuses geserveerd, hoewel wat koel en zakelijk gebracht door mevrouw. Mooi 4-gangenmenu qua opmaak en smaak, maar zo karig qua hoeveelheid! Goed rekening gehouden met de ene persoon die geen vis wilde.
Voor 3 van ons besloten een extra gang in te lassen: het kaasplankje. Daar werden we hard op afgerekend: euro 45,00 voor wat brokjes kaas met theelepeltjes mosterd en vijg. Over het algemeen: tikje over de top voor de ambiance die wordt geboden. De wijnen te duur. Commentaar gedeeld met de manager die daar niet met enige flair mee wist om te gaan. Stug. Jammer. Wij zijn klaar hier.
Robert Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Dit is wat je wenst wanneer je uit eten gaat.Gastvrijheid en een schitterend palet aan smaken.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijck gegeten aan de sluis. Mooie smaken, goede combinaties. Bediening en de chef zelf die zorgen voor een welkom gevoel. Hier moet je naartoe!
Gail W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Zeker lekker eten, wel erg kleine porties. Wij kregen 3x een broodje - van fabrikant Bij Menno - aangeboden. Misschien om de maag te vullen?

Het vrouwelijke hoofd van de bediening was heel efficient en zakelijk. De sfeer is best kil. Kan wat gemoedelijker worden. Dure huiswijn. Wilde altijd dit restaurant proberen. Zou niet teruggaan.
I. K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Uitstekend restaurant. Mooi opgemaakte gerechten. Het AH menu was perfect!
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Op 2 december met mijn zoon kunnen genieten van de culinaire kunsten van de keuken brigade en professioneel deskundige service van de charmante gastvrouw. Wij kozen voor het vijf gangen menu bestaande uit vis,vlees en wild en als dessert een kaasplankje.Alle gerechten zijn goed op elkaar afgestemd,voortreffelijk bereid en met een goede uitleg opgediend.Kortom een sensationele smaak beleving.
Wij zullen zeker in het voorjaar terug komen en hopen dat het voorjaarsmenu dit winter menu weet te evenaren
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Erg goed, zeer smakelijk en mooi opgediend. Een aanrader !!
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker eten!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gezellig. smaakvolle gerechten. Komen vast nog wel eens terug.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten maar de porties zouden wel iets groter kunnen.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten. Smaken waren goed. Aardige bediening. Alleen de prijs van een fles rode huiswijn voor 33 euro vind ik over de top. Prima wijntje maar te duur. Wijn kost in de supermarkt 6.95 per fles. Staat niet in verhouding!