Bij Erik

Sluisplein 9 2266 AV Leidschendam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Voor de actie geldt een wisselend maandmenu
Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bij Erik

Een jongensdroom die uitkwam

Bij Erik is een restaurant voor iedereen die van goed en lekker eten houdt. Door de kleine en maandelijks wisselende kaart zijn gerechten met een seizoensgebonden karakter gegarandeerd. Ook de wijnkaart is met veel liefde en passie samengesteld en is dan ook zeker het proberen waard! Erik gaat elke dag opnieuw, samen met zijn team, met veel plezier voor zijn gasten aan de slag. En dat proef je!

Meer informatie over restaurant Bij Erik

Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De tafel van Hans P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Erg lekker gegeten.Gekozen voor een 4 gangen menu . Prima service, heerlijke ambiance . Lekkere barolo gedronken, paste goed bij alle gangen.
Wilbert P.
Ronduit geweldig gegeten. Gerechten zeer goed klaargemaakt met hele mooie produkten. Ook het tempo van de bediening was gewoon perfect. En de wijnkaart is indrukwekkend. Voor mij zonder twijfel een michelin ster nivo restaurant maar een buitengewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ik schrijf niet snel of vaak een recensie. Echter was het vanavond echt de moeite van vermelden waard. Wat hebben wij een heerlijke avond gehad! Geweldig gegeten, perfecte gastvrije bediening die echt begreep wanneer we aandacht wensten en wanneer niet, echt een compliment waard!! Maar iets wat voor ons zeker bijzonder was is dat de keuken ook een kinder menu op waarde op tafel wist te zetten. Ok ok het is geen restaurant om met kinderen te gaan eten maar ze wisten er wel de perfecte verzorging voor te geven. Voor ons beste het kinder menu ooit! Eens wat anders dan een fricandel of kip nuggets gewoon mooi stukje vlees en vis met gelukkig wel friet met mayo en een functionele salade. Top! Vergeet bijna de port en de whiskey kaart te benoemen! Dikke aanrader dus voor eten op niveau! Onze complimenten en dank!
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
AH menu
Gerechten vlees en hoen redelijk, vis zeer goed. Toetje matig
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Via de AH actie gebruik gemaakt van een goed verzorgd 3 gangen keuze menu. Vooraf werd een trio Amuze aangeboden, alles was goed van smaak en de bijpassende wijnen pasten er goed bij. Een aanrader op een leuke lokatie bij het sluisje.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Genoten van heerlijk viergangen diner. Hierbij voortreffelijke wijnen.
Bediening top !!!!! Bedankt voor een mooie avond.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Met de AH actie gegeten. We hebben het driegangen menu uitgebreid met een tussengerecht.
Persoonlijk vond ik het hoofdgerecht (kip) een tegenvaller. De overige gerechten waren goed.
De prijs van een fles huiswijn is voor 33 euro aan de hoge kant.
En de jassen hangen in het restaurant wat niet zo fraai is.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zijn hier met zijn zessen gaan lunchen met de Albert Heijn restaurant actie. Het eten was goed en zaten heerlijk buiten. De bediening viel echter extreem tegen. Des betreffende dame heeft niet een keer een lachje laten zien of maar een keer gevraagd of het gesmaakt had. Het eerst gerecht liet ook 70 minuten op zich wachten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijke gerechten en hierbij passende lekkere en bijzondere wijnen gedronken met leuke uitleg van de sommelier.
Misschien is het verstandiger om eerst de tafels beneden te gebruiken.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hadden een vijfgangenmenu Bij Erik: mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechten en verrassende combinaties: zowel een lust voor het oog als tongstrelend. Wij hebben ervan genoten. We zaten boven: een mooi ingerichte zolder met fraaie gebogen houten balken. Qua akoestiek mag het van mij nog iets meer gedempt, maar dat is bijzaak. En afgezien van de huiswijnen zijn de wijnen behoorlijk aan de prijs: meest boven de 45 euro met uitschieters naar 250 euro. Voor de echte liefhebber, zullen we maar zeggen. De bediening is plezierig en ongedwongen, het eten uitstekend. Een aanrader!
Kas V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Via de Albert heijn actie met iens gereserveerd.

Gezellig en niet al te groot restaurant. Wij werden verrast door de lekkere gerechten op de kleine wisselende kaart. Ondanks dat we boven moesten zitten, (beneden was vol) hebben we genoten.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gerechten origineel en bewerkelijk, mooi geserveerd, maar niet zo smakelijk.
Bediening zeer attent maar vraagt veel aandacht.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Genoten van een uitstekend diner. Voor herhaling vatbaar.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vielen met de neus in de 'olijfolie'. Die trouwens uitstekend van kwaliteit was. Pontificaal bij het raam met het zicht op de vlietdagen. Werden aangenaam in de watten gelegd. Een 3-tal amuses vooraf. Waaronder een heerlijke hartige muffin. Als entree tonijn met parelgort.Kan je die bloem eten? Ja natuurlijk.Proefde ik nu de bloem of was het de safraan? Hoofd scholfilet en lintpasta. Knappe koks daar. Bib is niet voor niets gegeven. Vriendelijke bediening.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Bij Erik is een klein, maar gezellig restaurant in het centrum van Leidschendam. Je kon kiezen uit diverse menu's, wij hebben het 4-gangen menu gekozen. Het eten was voortreffelijk met vis en vlees.
De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. We kunnen terug kijken op een zeer geslaagde avond, waar ik graag terugkom.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Erik. Voortreffelijke zeebaars. Een prima Sauvignon Blanc. Ter afsluiting een kaasplankje.
Vriendelijke, gastvrije bediening.
We verheugen ons op het menu van oktober!
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een aanrader.....heerlijke zeebaars met fijne lindpasta en zeekraal gegeten. Attente en gezellige bediening.
Komen snel weer.
Komen snel weer.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Top restaurant met werkelijk geweldig eten!
D. D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk 4-gangen menu, verrassend en mooie porties. Goede wijnkaart. Een aanrader!