Bij de Nonnen

Molenstraat 11 4881 CP Zundert Nederland Kaart

Over het restaurant Bij de Nonnen

Dineren in een voormalig klooster

Brasserie & Grand Café Bij de Nonnen is gevestigd in een van de oudste panden van de Molenstraat in hartje Zundert. Alleen al voor de locatie is dit restaurant dus een bezoekje waard. Waar ooit de nonnen hun dagen doorbrachten, kun jij nu genieten van een uitmuntend diner. Er wordt hier gelachen, gedronken, gefeest, geproost, maar ook af en toe getreurd. Niet voor niets wordt dit bijzondere restaurant ook wel de huiskamer van Zundert genoemd!

Meer informatie over restaurant Bij de Nonnen

Vrijdag van 11:00 tot 21:00
Zaterdag van 11:00 tot 22:00
Zondag van 11:00 tot 21:00

Lunch 11:30 tot 16:30
Diner vanaf 17:30 tot 21:00.

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij de Nonnen

Christina V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gie S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke plateau fruits de mer gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening. Gezellig zomeravond terras.
Gertruud H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prachtige zaak, zeer vriendelijke bediening, high tea gevarieerd en lekker. De hartige gang was uitgebreider dan de zoete eerste gang. Het dessert was verrukkelijk.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wederom erg lekker gegeten en geweldige service van obers en gastheer Philip! De gerechten zijn uniek en zeer smaakvol. Daarnaast ook een goede bijpassende wijn op advies mogen nuttigen.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Nog nooit teleurgesteld in dit restaurant, hoewel ze mijn favoriete frisdrank niet serveren. Zowel voor lunch als voor diner een aanrader!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Philip en zijn leuke team met nette en enthousiaste jonge mensen zorgen ervoor dat je heerlijk op je gemak bent en dat het je aan niets ontbreekt. Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn en behalve gastvrijheid bieden ze ook nog eens heerlijke gerechten. Het wordt er steeds leuker! Tot de volgende keer!
Dimphie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker eten voor weinig geld in rustige omgeving met zeer behulpzaam personeel.
Elk bord is steeds een schilderijtje en smaken passen steeds bij elkaar.
Maggy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben heerlijk van het visplateau genoten. Alleen zou ik het 'hoofdgerecht'met de grote gamba's en coquilles pas serveren als men met het hele plateau klaar is . Nu was het wat veel achter elkaar en eet je door omdat het dan nog warm is. We hadden liever even een pauze gehad zoals je ook bij een 3- gangen menu hebt.
Verder super gegeten en de geadviseerde rosé smaakte er heerlijk bij!
Bram O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer lekker gegeten! Super prijs kwaliteit. Een aanrader! Goede service!
Marlea V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
prima service, prettige bediening,lekker gegeten. Voor herhaling geschikt.
Bep M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten. Het verrassingsmenu was goed, dessert was heerlijk maar met het voor en hoofdgerecht hebben ze ons niet omver geblazen. Het was goed maar we hebben al specialer gegeten bij de nonnen.
Jef V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeer vriendelijk personeel, kwaliteit eten was top. Alleen een kleine fout want het gerecht wat onze gast had besteld was verkeerd. Het was iets anders. Ze wilden het direct veranderen maar het was niet nodig. Hij vond het zeer lekker.
Kan overal al eens gebeuren.
Alles bij elkaar genomen mag je fier zijn op uw ploeg en de kwaliteit van het eten.
Top!
Jef V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Perfect restaurant. Vlotte vriendelijke bediening. Correcte prijs.
Ik rij er graag voor naar Nederland.
Proficiat aan ganse ploeg!
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten op een gezellig terras. Top!
kobus47 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik heb de kwaliteit van de gerechten als uitstekend beoordeelt, alleen wil ik er graag nog een kleine kritische noot erbij maken. Ik heb het al één van de personeelsleden er over aangesproken, ik had aspergesoep maar vond dit meer bouillon. Een paar hele kleine stukjes asperge zaten erin. Verder vond ik alles echt!!! uitstekend. `t Is te verder om regelmatig jullie te bezoeken, anders zou ik het graag doen. Bediening vond ik, met toch wel jong personeel, vriendelijk en goed. BRABANTSE GEZELLIGHEID!!!! Mevrouw die ons regelmatig bediende had ik nog graag even gesproken maar niet meer gezien bij het weggaan. Jammer!!!! Ik vond haar zeer toegankelijk.
Gauthier D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heel vriendelijk personeel en menu was TOP. Mooi en rustig plekje op terras was kers op de taart! Doe zo voort!
Samantha M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Erg goede, vrolijke en kundige bediening, erg lekker gegeten. Het vier gangen menu is erg de moeite waard. Gezellige sfeer en door het goede weer buiten heerlijk kunnen zitten.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wij hebben genoten van High Wine en het zeker een grote aanrader. Super lekkere wijnen die uitstekend bij de gerechtjes passen.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een uitstekende kwaliteit van de gerechten in een sfeervolle zaak die echter helaas zeer rumoerig is. Het is er zo rumoerig dat je elkaar soms bijna niet kunt verstaan. Ik zou het restaurant dan ook adviseren te proberen iets aan de akoestiek te doen want eten en bediening zijn prima.