Bij de Nonnen

Molenstraat 11 4881 CP Zundert Nederland Kaart

Over het restaurant Bij de Nonnen

Dineren in een voormalig klooster

Brasserie & Grand Café Bij de Nonnen is gevestigd in een van de oudste panden van de Molenstraat in hartje Zundert. Alleen al voor de locatie is dit restaurant dus een bezoekje waard. Waar ooit de nonnen hun dagen doorbrachten, kun jij nu genieten van een uitmuntend diner. Er wordt hier gelachen, gedronken, gefeest, geproost, maar ook af en toe getreurd. Niet voor niets wordt dit bijzondere restaurant ook wel de huiskamer van Zundert genoemd!

Meer informatie over restaurant Bij de Nonnen

Vrijdag van 11:00 - 22:00
Zaterdag van 11:00 - 22:00
Zondag van 11:00 - 22:00

Lunch 11:30 tot 16:30
Diner vanaf 17:30 tot 21:00.

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bij de Nonnen

Niels P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vanwege de drukte iets langer moeten wachten als anders, maar dit was vooraf gezegd. Enige puntje is dat het enorm warm binnen was..
Charis V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij hadden een super lekker menuutje van 3 gangen. Ideale porties! Wij zaten boven en hier was het jammer genoeg super warm(maar het was ook een warme dag), maar verder super gezellige avond gehad.
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Gekozen voor het 5-gangen menu en ons laten verrassen door de getalenteerde koks in dit restaurant. We hebben fantastisch gegeten en genoten van de uitstekende bediening. De prijs /kwaliteit zit hier zeker goed. De zaak heeft een mooi interieur en de open keuken is goed verlicht en bied de mogelijkheid de koks aan het werk te zien en dat is toch altijd wel een leuke extra beleving aan een avondje restaurant.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het personeel liep wel veel te rennen om iedereen te helpen echter zagen ze ons over het hoofd. Daar boden ze later ook hun exusus voor aan. Voor de rest was alles tegen het perfecte aan.
Dus onze complimenten.
Hella V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het was erg druk daarom duurde het wat langer maar verder was het een gezellig leuke avond met heerlijk eten en drinken de prijs kwaliteit is uitstekend goede sfeer goede bediening
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zoals altijd waneer we bij Bij de Nonnen eten was er niets op aan te merken. Goede atmosfeer, goede bediening, goede hulp bij de selectie van de wijn en bovenal weer heel lekker eten. Het is een blijft een aanrader.
Dian V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
mooi kader, lekker eten MAAR VEEL te veel lawaai, verstond de bediening niet op een bepaald moment. 5 personen aan een tafel van 4 (dus 1 op de kop van de tafel) was ook niet gunstig => veel te weinig plaats op de tafel!
Leen G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
lekker gegeten. wachttijd was iets langer, maar voor ons zeker geen probleem. we konden rustig eten en moesten niks overhaasten.
gezellig om te eten. een echte aanrader!
Lucie D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Beetje lange wachttijd voordat je je gerecht kreeg!!
Weinig wijn per glas!
Verder prima!!
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuk dat er met het dessert aandacht werd geschonken aan de jarige, terwijl het niet gemeld was.
Lynn J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Fantastisch! De 5-gangen verrassingsmenu gegeten. Het was de 1ste avond van een nieuwe menu, werkelijk top! Zeer vriendelijke service, niets was hen te veel. Top!
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Advies om andere gasten die eigenlijk aan de bar ontvangen zouden moeten worden omdat ze alleen een drankje komen halen en niet voor een diner komen (en een beetje luidruchtig zijn) niet aan een tafel plaats te laten nemen naast gasten die dineren.
Doreth S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Prima en gezellig gezeten en gegeten. Goede kwaliteit gerechten en mooie opgemaakte borden in prima hoeveelheden. Vooraf vers, warm brood met smeersels van de zaak - doet t altijd goed.
Dit alles gebracht door een zeer vriendelijke en correcte bediening!
Alleen spuitslagroom op het toetje...dat kan écht niet voor zo'n gelegenheid (en zeker niet met deze prijzen) en het simpele verpakte koekje bij de koffie kan ook beter verruild worden voor iets anders.
Maar ondanks deze 2 verbeterpuntjes voor herhaling vatbaar!
Yves V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was heel lekker en goed. We moesten wel even wachten voor we konden bestellen. De kalfstournedo mocht iets meer rosé zijn. Misschien op voorhand toch de cuisson vragen.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Verzorgde gerechten die mooi worden gepresenteerd.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Prima service en vriendelijke bediening. Een echt avondje uit. PS. Het verrassingsmenu is een aanrader!
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij hebben het verrassingsmenu gekozen en daar geen moment spijtvan gehad. Heerlijke gerechten , alleen het toetje was niet helemaal onze smaak. Voor en hoofdgerecht een dikke 10!
Gie S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke plateau fruits de mer gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening. Gezellig zomeravond terras.
Gertruud H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prachtige zaak, zeer vriendelijke bediening, high tea gevarieerd en lekker. De hartige gang was uitgebreider dan de zoete eerste gang. Het dessert was verrukkelijk.