Bij de Nonnen

Molenstraat 11 4881 CP Zundert Nederland Kaart

Over het restaurant Bij de Nonnen

Dineren in een voormalig klooster

Brasserie & Grand Café Bij de Nonnen is gevestigd in een van de oudste panden van de Molenstraat in hartje Zundert. Alleen al voor de locatie is dit restaurant dus een bezoekje waard. Waar ooit de nonnen hun dagen doorbrachten, kun jij nu genieten van een uitmuntend diner. Er wordt hier gelachen, gedronken, gefeest, geproost, maar ook af en toe getreurd. Niet voor niets wordt dit bijzondere restaurant ook wel de huiskamer van Zundert genoemd!

Meer informatie over restaurant Bij de Nonnen

Geopend van maandag t/m zondag vanaf 11:00 tot 22:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Bij de Nonnen

Erik M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het rumoerige wordt niet door het restaurant veroorzaakt maar door enkele gasten; daar valt helaas weinig aan te doen. Corrigeren door het personeel helpt veelal niet echt.
Wij werden snel en goed bediend.
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer aangename verrassing, uitstekend gegeten, mooi 5 gangen menu van de chef. Vriendelijke en deskundige bediening. We waren er voor de eerste keer, maan vaker terugkomen!
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gezellige ambiance.
Super vriendelijk personeel.
Super eten.
Dus alles bij elkaar TOP.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De ontvangst was vriendelijk en correct, lunch heerlijk. Behoorlijk grote porties (dat mag ietsje minder) maar van een goede kwaliteit en origineel. Een fijne plek om je vrienden/familie mee naar toe te nemen.
Lindsay D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zeer goede ontvangst. Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
De gerechten waren gekend door de al het personeel, en konden hierbij een goede uitleg bij geven.
We gaan zeer zeker nog terugkomen !
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zijn wederom weer verwend met culinaire hoogstandjes bij ons favoriete restaurant. Een geweldige en bovenal heerlijk Kerstdiner verzorgd door een uitstekende keukenbrigade, zeer vriendelijk en attent personeel. We begonnen met robuust brood, roomboter en een ”kruidentuintje”. Daarna werd ons een amuses gepresenteerd met een macaron eendenborst, palingmousse en à la minute gerookte zalm. Je kon kiezen uit een Kerstmenu van 3 tot 6 gangen. Wij kozen voor het 5 gangen menu.
Gang 1:
Gerookte kalfslende met piccalillyschuim, kalfssukade, teriyaki en casave.
Gang 2:
Bouillon van schaaldieren met tortellini van kreeft
Gang 3:
Rouleau van kwartel met mandarijn, pompoen en loempia van kwartelboutjes.
De spoom van het het huis was een perfecte tussenstop.
Gang 4:
Hertenrugfilet met een bitterbal van eendenbout, zachtgegaarde zwijnswangetjes, kweepeer en jus van steranijs.
Gang 5:
White Christmas (verrassing-dessert).
Kazen geserveerd met stroop van kummel, kletzenbrood en heidehoning.
M-Jeanne .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 2de kerstdag Bij de Nonnen gegeten. In een mooi versierd restaurant en met een prettige vriendelijke bediening ontzettend lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Constant K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wederom een zeer mooie en goede avond met mooie gerechten. En een super bediening. Zeker aan te bevelen.
Een super begin van de kerst.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Te weinig oog voor het feit dat we er al een tijdje zaten.
Pas op ons signaal kwam men bestelling opnemen
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
De vijgen bij het voorgerecht waren op en dat was helaas niet van te voren verteld. Voor de rest prima bediening, goede wijnen en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Aanrader! Lekker wildmenu en zeer goede service
Hubert H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Kwaliteit van het eten was prima. De bediening deed haar uiterste best. Het ontbrak aan persoonlijke aandacht. We zaten te wachten op de mogelijkheid een extra glas wijn te bestellen, maar kregen daar de kans niet voor.
Willy W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten (verrassingsmenu met wild), goede en duidelijke uitleg over de gerechten, fijne bediening en goede sfeer !! Wij komen hier heel graag.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten; gekozen voor het verrassingsmenu, perfect rekening gehouden met speciale wensen voor 1 visliefhebber en 1 persoon lactosevrij. Vriendelijke bediening; zeer goede aanbeveling en uitleg over de wijn; paste zeer goed bij de gerechten.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Super lekker gegeten en een uitstekende bediening!
We hebben een goede uitleg gekregen van wat je te eten krijgt en welke wijn er bij past.
Dit is een restaurant dat we zeker aanraden aan vrienden en kennissen!
Mvg
twee zeer tevreden klanten
Vincent en Yasmine
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met 6 personen gegeten en alle 6 waren we het eens over de kwaliteit en smaak gewoon heerlijk ook de bediening heel goed en vriendelijk komen zeker nog een keer eten.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Weer gegeten bij de Nonnen en het was weer een feestje. Deze keer de lunch gebruikt. We zijn gestart met de soep van de dad, hetgeen een heerlijke bloemkoolsoep was. Leuk opgediend met paling en gerookte zalm stukjes op het bord bij het serveren en daarna aan tafel opschenken van de soep. Mijn tafelgenoot had boerenbrood met gerookte makreel met een mangochutney en ik had de Nonnenburger met gebakken katenspek. Heerlijk. Op naar de volgende keer op 2e Kerstdag. We kijken er nu al naar uit!
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was ok juist dat sommige produkten niet warm waren de bediening een topper en inrichting mooi juist wat koud binnen maar wij komen zekers nog keer terug
Paul1663 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wij werden keurig ontvangen, alles was heerlijk van smaak. Bediening is erg vriendelijk alleen timing klopt niet. 19.00 waren wij binnen, eerst een aperitief , hierbij werdt een plankje met brood en smeersel geserveerd , echter het voorgerecht stond 19.25 al op tafel, hierna duurde het erg lang voordat er afgeruimd werd en moesten wij tot 20.30 wachten op het hoofdgerecht . Wij zaten aan een tafeltje onderdeel trap ( erg veel herrie van het geloop op de trap), hier zou eigenlijk geen tafeltje mogen staan . Het leek wel of dit tafeltje buiten de het zichtsveld van de bediening stond. Hierdoor geen dessert besteld maar alleen koffie. Het afrekenen heeft ons bijna een half uur gekost om de aandacht te krijgen van de bediening. Heel erg jammer want het had perfect kunnen zijn .