Bij de Nonnen

Molenstraat 11 4881 CP Zundert Nederland Kaart

Over restaurant Bij de Nonnen

Dineren in een voormalig klooster

Brasserie & Grand Café Bij de Nonnen is gevestigd in een van de oudste panden van de Molenstraat in hartje Zundert. Alleen al voor de locatie is dit restaurant dus een bezoekje waard. Waar ooit de nonnen hun dagen doorbrachten, kun jij nu genieten van een uitmuntend diner. Er wordt hier gelachen, gedronken, gefeest, geproost, maar ook af en toe getreurd. Niet voor niets wordt dit bijzondere restaurant ook wel de huiskamer van Zundert genoemd!

Meer informatie over restaurant Bij de Nonnen

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lauran G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Nonnen. Carpaccio met truffeltjes voor mijn vrouw, ikzelf een wildplank met diverse lekkernijen. Als hoofdgerecht een smakelijke tournedos voor mijn wederhelft. Ikzelf de snoekbaars met coquilles. Wat hebben we heerlijk gegeten. Glaasje Nonnenwijn (geweldige chardonnay van het huis), lekkere bak koffie met glaasje cognac na. Wat kan het leven geweldig zijn. Enorme complimenten aan de kok en aan gastheer Philip, twee mensen die hun vak absoluut verstaan. Wat kan Zundert hier trots op zijn!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mijn vriendin en ik zijn verschillende kerel wezen dineren. Elke keer is het weer een feest om gast te zijn "Bij de Nonnen". Heerlijk eten, prachtige wijnen (iets wat voor mij minstens zo belangrijk is) en een zeer correcte zwarte brigade.
Mister U.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Uitstekende zaak! Bediening was heel keurig (geholpen door een zeer adequate jongeman met een Italiaans uiterlijk). Goede (wijn-)adviezen. We kozen voor: het verrassingsmenu. Top! Hele fijne ongedwongen sfeer, mooie gerechten, goede opmaak. Service uitmuntend. En de burgermeester(es) van Zundert was er toevallig ook. Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Maar het was wel zo. Dusja. Grt.
Barry J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Fantastische keuken. Van begin tot eind perfect. Heerlijk gegeten! Aanrader voor verwennerij voor de liefhebber en Bourgondiër!
Babelle .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben heerlijk geheten bij de Nonnen met de AH actie. Het eten was echt zeer goed. Je bord bevat meerdere smaakbelevingen. Personeel is gastvrij, erg vriendelijk en oplettend! Ook de sfeer straalt rust uit ondanks dat het vol zat heb je door de hoogte verschillen toch geen druk gevoel maar je een eigen plek. Kortom... Echt een aanrader als je heerlijk wil eten.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Door alle enthousiaste recensies hier gereserveerd met AH actie. We konden kiezen tussen tweede driegangenmenu twv €32,95 of van de kaart met korting. Heel sympathiek dus van de kaart gekozen. Eten was lekker maar zeker niet super. Wel veel misschien ook hoge cijfers waard? Lastig om de aandacht van de bediening te krijgen en dan nog lang wachten op het drinken. Bediening heel aardig, loopt hard maar misschien te weinig. Uiteindelijk bij de rekening tot onze grote verbazing €25,- korting, heel vreemd, ga je voor een veel duurder menu wordt de korting ook nog verminderd. Voor ons zeker geen ervaring om terug te gaan.
Wimjoca .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was in één woord geweldig. Het was erg druk daardoor was de bediening niet helemaal top. Drinken bestellen duurde lang.
Marise K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Heel lekker gegeten in een gezellig kader. De bediening was super vriendelijk. Echt een aanrader! De kaart is voldoende gevarieerd.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten Bij de Nonnen!
Carpaccio was wat dik gesneden, maar dat vond mijn man juist lekker.
Twee van ons hadden als voorgerecht zalm en paling.
Daar was iets bijzonders van gemaakt,met allerlei bereidingen van bietjes erbij en een geconfijt aardappeltje. Een flink stuk zalm en heerlijke paling.
We hebben onszelf verwend daarna met Noordzee tong.
In één woord geweldig, stevig visvlees, hoog op smaak.
Ook de tournedos met truffeljus viel goed in de smaak..
Daarna een gevarieerde kaasplank, met een goede uitleg erbij.
Onze tafelgenoten waren lyrisch over de creme brulee.
Daarbij een vlotte en vriendelijke bediening.
Enig minpuntje: wij hadden het een beetje koud in de hoek bij het raam.
Maar wij komen hier beslist vaker eten.
We hebben een geweldige avond gehad!
Dianne C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Fantastisch gegeten bij dit restaurant met de AH bon en konden kiezen uit AH menu of van de menukaart. Hebben dit laatste gedaan en waren aangenaam verrast. Een absolute aanrader!!
Nina1234 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Alle gerechten bij de Nonnen zijn echt heerlijk! Het zwijnstoofpotje met verse groenten is zeker een aanrader. De gerechten zijn met zorg bereid en het personeel is heel vriendelijk. Kortom het was een top avond en het smaakte zeker naar meer!
Johnson55 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Na een vriendelijke ontvangst, met z'n vieren genoten van een lekker voor-, hoofd- en nagerecht. De gerechten werden mooi gepresenteerd echter met een belangrijk minpunt cq aandachtspunt. De borden van met name het hoofdgerecht waren eigenlijk te veel beschadigd om op tafel te zetten (thuis zouden ze worden weggegooid).
Het bedienend is jong en doet goed/zijn haar best en is heel attent.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Ondanks dat de bediening uitsluitend uit "jonkies" bestond werden we zeer adequaat voorzien van alles wat je mag verwachten. Onze dames genoten van het 3 gangen AH menu (heerlijke kalfstartaar, zeebaars met garnalen en een heerlijke toet) terwijl de twee heren a la carte aan hun trekken kwamen. Daarvoor werd de AH-menu prijs van € 32,95 in mindering gebracht. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en alles werd voorzien van een (te?) overvloedig garnituur. Zonder gezeur karafjes kraanwater. Klasse.
Mfavdbroek .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Toen aan kwamen konden ze onze reservering niet vinden. Een wij konden de mail niet tonen. Maar geen probleem we kregen een tafel. De AH bonnen konden weer ook gewoon gebruiken. De bediening was heel vriendelijk en kundig.
Het eten was heerlijk, vooral de gerookte paling-zalm als voorgerecht en de desserts waren ook verrukkelijk. Gluweinsorbetijs! Ontzettend lekker.
Benenlenie .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het restaurant zag er mooi uit.De bediening was uitstekend,het eten was heerlijk Voorgerecht zalm paling,hoofd gerecht hertenbiefstuk met lekkere garnering en als laatste het nagerecht ,marecha metkaneel ijs voor herhaling vatbaar
Diminiascla1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Goede ontvangst, waarna we naar onze tafel werden begeleid. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Gezellige ambiance. Kortom ; een aanrader!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
sfeervolle en originele locatie, zeer attente en vriendelijke (en snelle) bediening, heerlijke gerechten. Kortom: we hebben genoten!
WenV .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Van een heerlijk wildmenu genoten. Vooraf rosbief van hert, erna een knolselderijsoep gevolgd door het hoofdgerecht van hertenrugfilet.

Ook het dessert een chocolademoulleux was top!

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, kortom een heerlijke avond!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gisteren voor de eerste keer wezen eten bij de Nonnen. Goede ontvangst bij binnenkomst, ruime keus en allerlei heerlijk gerechten en heel attente en gastvrij personeel. Wij aten hier met de AH dinerkaart en we mochten gewoon kiezen tussen alle voor-hoofd en nagerechten die op de kaart stonden. Als voorgerecht had ik een wildplank bestaande uit 6 kleine gerechtjes die allemaal heel lekker waren, hoofdgerecht een bavette van de grill, wederom erg smaakvol en mooi medium gebakken, en als nagerecht een chocolade moulleux. Alles was super voor elkaar. Wij komen hier zeker nog vaker terug, dit ook mede door het vriendelijke personeel!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Regelmatig gast bij de Nonnen.
Eten hier is altijd weer een "feestje"
De mooie gerechten. Het altijd attente personeel.
Maandag avond met AH diner actie kaart.
Ging men voorbeeldig en correct mee om en zo hoort het ook.
Lees ik recensies op sites van andere restaurants dan lees ik dat veel restaurants daar op een kruideniers achtige manier mee om gaan. Kennelijk heeft men het niet begrepen.