Bij de Nonnen

Molenstraat 11 4881 CP Zundert Nederland Kaart

Over het restaurant Bij de Nonnen

Dineren in een voormalig klooster

Brasserie & Grand Café Bij de Nonnen is gevestigd in een van de oudste panden van de Molenstraat in hartje Zundert. Alleen al voor de locatie is dit restaurant dus een bezoekje waard. Waar ooit de nonnen hun dagen doorbrachten, kun jij nu genieten van een uitmuntend diner. Er wordt hier gelachen, gedronken, gefeest, geproost, maar ook af en toe getreurd. Niet voor niets wordt dit bijzondere restaurant ook wel de huiskamer van Zundert genoemd!

Meer informatie over restaurant Bij de Nonnen

Geopend van maandag t/m zondag vanaf 11:00 tot 22:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij de Nonnen

Gerbun K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijke gegeten en een top bediening, kundig, vlot en professioneel
Rit H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Was voor ons een eerste bezoek maar zeker niet het laatste!
Conja V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben en een fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten. Super leuk en goed personeel.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We moesten net iets te lang wachten, maar het eten heeft het wel goed gemaakt
Jilly R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig restaurant met een heerlijke high tea!
Ook fijn dat er geen tijd voor staat zodat je op je gemaakt kunt high tea met een groep vriendinnen
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
in een prachtig mooi pand en super sfeervol en leuk ingericht. De bediening erg vriendelijk en daarbij smaakte het eten heerlijk en word heel mooi opgediend. Dus wij komen zeker nog een keer terug.
Bram O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Zeer lekker gegeten! Mooie verzorgde borden. Dit was ons eerste bezoek aan de Nonnen en we komen zeker nog eens terug! Aanrader!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Op zich lekker gegeten. Maar het duurde allemaal te lang. Daarom met een geïrriteerd gevoel naar huis. Toch jammer..
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super tevreden en super vriendelijke bediening. Hoor wel van Vrienden dat er een spaarkaart bestaat, maar dit is me nog nooit voorgesteld.
jnjmoerbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke locatie, goede bediening, leuke ambiance, wel iets wat rumoerig. De presentatie van de gerechten zijn mooi. Wij hadden voor het 5 gangen verrassingsmenu gekozen. Er werd niet gevraagd of je een voorkeur had voor vlees of vis, of dat je iets niet lusten.
Vanderbruggen K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Vlotte,snelle en vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten in een mooi pand.
Tinne M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Erg lekker gegeten.
Mooie borden en prima van hoeveelheid.
Goede ontvangst en service.
Ik kijk al uit naar de volgende keer.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer lekker eten! In een zeer mooi restaurant! Het verrassingsmenu viel ons ook 100% mee. Klein minpuntje: we verstonden onze serveuse niet altijd even goed.
Thera D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
heerlijk gegeten maar het was een erg drukke avond met een grote groep waardoor het erg lang duurde, er werd wel excuus voor aangeboden!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
We zijn gisteren komen eten en ik vond het gisteren echt minder als gewoonlijk. Personeel was enorm vriendelijk, en dat doet enorm deugd, maar het meisje dat de hoofdgerechten kwam aankondigen , wist echt niet wat er op ons bord lag. Als je bij mensen die eend hebben zegt dat het kip is en als je niet weet welke vis , gewoon zoals u ziet de vis zegt, dan ben je echt niet met de gerechten bezig geweest. Ik kan begrijpen dat je moet leren en we hebben er ook geen punt van gemaakt en het lachwekkend opgenomen maar wou het ven melden. Ook te vroeg willen komen afruimen terwijl er nog 1 pers zit te eten ( tot 2x) en dan na brengen van de dessertkaart na 15 min niet komen vragen wat we willen zodat we zelf iemand moeten roepen om eindelijk te komen, vond ik een spijtige zaak. En het was nu een gewone weekdag , niet super druk . Heb in het verleden al meerdere keren bij jullie geweest , we komen ook speciaal ui Antwerpen maar gisteren was het een mindere ervaring. Jullie vriendelijkheid maakt natuurlijk wel veel goed en doet veel plezier !
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk en zeer bekwame bediening.
We zaten boven, was best gehoorig.
We hadden een 4 gangen verassings -menu wat echt super was. Mooie opgemaakte borden.
We komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Obers zijn vriendelijk enthousiast en attent. Echter wel ‘onervaren’ , wat zich uit in het niet weten wat er precies geserveerd wordt: tweemaal moest deze trug naar de keuken voor informatie. De wijn werd ook niet tegelijk geserveerd met met de gangen ( wijn voor hoofdgerecht al voor de soep, dessertwijn na 5 min ) Toelichting over gerechten en (vooral) wijnen was erg goed.
Al met al een fijne avond.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Altijd heerlijk eten bij de nonnen. Vriendelijk personeel. Onze vaste tussenstop als we naar Nederland gaan. We komen zeker nog terug.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het rumoerige wordt niet door het restaurant veroorzaakt maar door enkele gasten; daar valt helaas weinig aan te doen. Corrigeren door het personeel helpt veelal niet echt.
Wij werden snel en goed bediend.
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer aangename verrassing, uitstekend gegeten, mooi 5 gangen menu van de chef. Vriendelijke en deskundige bediening. We waren er voor de eerste keer, maan vaker terugkomen!