Bij de Neut

31-402028004

Meer informatie over restaurant Bij de Neut

Madelon K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wat een geweldige plek om als ouders rustig te kunnen eten terwijl de kids de tijd van hun leven hebben. Echt aan alles is gedacht: lekker eten, speelruimte niet te veel in het oog springend, goede wijnen, en kinderen van alle leeftijden. Onze jongste van 1 vermaakte zich prima in de speelruimte voor kleintjes en de oudste van 4 leefde zich uit met het klimmen en de glijbaan. Unieke plek die zowel voor hele kleintjes als voor grotere kinderen leuk is. Alle kinderen renden rond met verhitte gezichten van het drukke spelen terwijl de mama's en papa's rustig konden natafelen. Helaas wonen we te vervoeg maar anders zouden we hiervzeker wekelijks eten!
Amber .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Hele lekkere pizza's en ijs al meerdere malen gegeten met familie. Ook gezellig om de kleintjes te laten spelen. We komen hier zeker een paar keer per jaar.
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Superleuk restaurant, de kids houden ervan.
Een uitgebreide binnenspeelfaciliteit voor alle leeftijden. Zelfs je 12-14 jarigen houd je niet aan tafel. Ofschoon de kaart relatief simpel lijkt, pannenkoeken, pizza's en pasta, is het eten absoluut topklasse dus de papa's en mama's vermaken zich ook goed. De WC's zijn een bezoek zeker waard, hilarisch. Een aparte kaart voor glutenvrij, dat waarderen we enorm. De aandacht voor duurzaam komt goed over, niet alleen in woorden maar ook in daden. Aanrader, echt.
Eén tip nog: Als je intiem met je partner wilt dineren, neem dat wel gehoorbescherming mee want het enthousiasme van de kids zorgt voor een bovengemiddeld omgevingsgeluid. ;-)
JosjeF .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We zijn in onze week vakantie hier 2x wezen eten. Wat een leuk restaurant. Heel gezellig aangekleed en geweldige binnenspeeltuin voor de kinderen. Wat ook indruk heeft gemaakt zijn de hele mooie toiletten. Elk toilet heeft ander decor. Zeer netjes en schoon. De pizza's, pasta en pannenkoeken waren heerlijk en ook het ambachtelijke ijs.
Bediening was zeer vriendelijk en vlot. Mochten we nog keer in de buurt zijn komen we zeker weer!!!
Jordie N.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Leuke eettent met goed eten en prima bediening. Geschikt om met een gezelschap met kinderen te gaan eten, omdat er een kinderspeelruimte is. Het restaurant is sfeervol aangekleed en het eten is goed bereid. Verwacht geen haute cuisine, maar daar is de doelgroep ook niet naar. Pizza, pasta en pannenkoeken zijn meer dan toereikend. Aanrader in de Kempen !