Bij D'n Open Haard

Houtmarkt 60 7201 KM Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Bij D'n Open Haard

Proef de sfeer van weleer

Voel je ook weleens die hang naar het verleden, oftewel melancholie? Daar hebben ze bij Bij d’n Open Haard goed op ingespeeld. Hier bereiden ze oer-Hollandse, Middeleeuwse en Oud-Europese gerechten. En die sfeer van toen beperkt zich niet tot de kaart. Wanneer je bij dit monumentale pand naar binnen stapt voel je meteen die warme deken van het verleden. Oude tijden herleven. Waan je een paar honderd jaar terug en geniet van die authentieke ambiance!

Meer informatie over restaurant Bij D'n Open Haard

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Bij D'n Open Haard

Petra N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Vorige week gezellig gedineerd in restaurant Bij d' n open haard. We waren met z'n vieren. We kregen een plekje toegewezen bij de open haard. Het was aangenaam warm. Het heeft toch iets gezelligs met dit weer zo'n open haard met houtblokken. Het restaurant doet zijn naam eer aan. We hadden het 3-gangen menu gekozen. Het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.
Jade V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Op zaterdag wezen dineren in restaurant Bij d´n open haard.
Aangenaam verrast! Ik en mijn vriend hebben beide voor, hoofd en na genoten en van begin tot eind was alles tot in de puntjes verzorgd.
Ikzelf had als voorgerecht de kasteeltuin, heerlijke groentekroketjes met een salade. de dressing was een feest! niet eerder gehad, zeker aan te raden. Mijn vriend had de lubeckerham genomen, ook dit was een groot succes.
Als hoofd gerecht namen wij de koningsbiefstuk (ik ) perfect gebakken, heerlijk mals en de kip van karel de grote. Ook hier weer een verrassend lekkere saus bij geserveerd. En laten we de overheerlijke bijgerechten niet vergeten! Raasdonders, rabarber, frietjes, en eindelijk een keer weer warme groente...
Bediening was super attent en alert op je behoefte.
Ik wil dit restaurant ten zeerste aanbevelen! Wij komen terug .
Annika T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Meer verwacht nav de recensies. Het heet bij dn open haard, maar die is ver te zoeken. Heb alleen elektrische open haarden gezien. De plek doet aan als ‘vergane glorie’, het voelde gewoon niet sfeervol. De bediening bedoelt het goed, maar stijvig en geen oprechte belangstelling. Het eten kwam razendsnel, zo snel dat ik ging twijfelen aan de versheid. Het leek grotendeels opgewarmd in de magnetron en was lauw/warm ipv heet. Mijn geitenkaas met champignons bleken twee schijven geitenkaas met idd een verdwaalde champignon. Ik had meer ‘aankleding’ verwacht. Koffie/thee als dessert werd mooi aangekleed. Oude spelletjes op tafel erg leuk, zou nog leuker zijn als er ook uitleg bij het spel zit. Nu moesten we er naar vragen en ze wist het ook niet precies. Al met al gewoon meer verwacht en weinig sfeer en gezelligheid en matige gerechten, kan meer zorg aan worden besteed.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Zeer slecht eten mij zie je er nooit meer.Wij hadden voor het weekmenu gekozen van €13.50 .Dit zou ik nooit durven serveren om je te schamen.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gereserveerd en aangegeven dat wij vanwege afspraak maar uur de tijd hadden. Dat ging prima, de drankjes kwamen vlot, lekkere amuse vooraf en ook de gerechten werden vlot uitgeserveerd. Het hielp waarschijnlijk wel dat het erg rustig was deze donderdagavond. Als voorafje beiden een carpaccio, die bijzonder lekker smaakte. De hertenbiefstukjes resp. wilde zwijnbiefstukjes waren prima, maar niet bijzonder. De bijgerechten waren ruim bemeten en prima. Wat mij betreft een restaurant waar je zonder al te hoge verwachtingen lekker kan eten. Het is wel een thema-restaurant (middeleeuwen), met nietszeggende fantasienamen voor de gerechten, etc. Wat mij betreft een beetje gedateerd en Bij d’n open Haard zou er zeker niet minder om zijn als ze met die flauwekul zouden stoppen, maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima gegeten, tevreden en goede bediening.
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Waren hier met AH actie en konden kiezen uit apart menu. Werden niet anders bejegend dan de andere gasten, vriendelijk en goede service. Heerlijk gegeten in rustige ambiance, alles was perfect klaargemaakt en ruime porties. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met de AH-restaurantactie gegeten.
De keuze was niet heel groot, maar er zat voor ons wel iets lekkers bij. Voorgerecht (div. gebakken paddenstoelen) en hoofdgerecht (wild zwijn) waren heerlijk. Lekkere aparte groentes bij het hoofdgerecht en lekkere frietjes. En als je wilde mocht je hiervan bijbestellen. Hoeveelheid ruim voldoende dus. Toetje (griesmeel/chocolademousse) vond ik persoonlijk iets minder, maar op zich prima.
Gezellig restaurant, niet te druk. Prijs/kwaliteitverhouding goed.
Wilfried G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker oud Hollands gegeten met de AH actie, vriendelijke en vlotte bediening met goede uitleg van de gerechten. De inrichting en aankleding past heel goed bij de oud Hollandse gerechten.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We aten voor het eerst-AH actie- bij dit restaurant met 6 persone.We waren verrast door het prima eten,mooi gepresenteerd en lekker en voldoende keuze in het AH menu We komen zeker weer!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fijn restaurant , de kaart voor deze actie is goed en het smaakte prima. De middeleeuwse gerechten zijn uitstekend en gevarieerd gekozen. Ik kom zeker terug .
e a j V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
alles ging heel gesmeerd en geïnteresseerd en zeer vlot
verrassend menu, redelijke prijs
tafel een beetje ongelukkig, vork gleed tussen de spleten op de vloer
komen nog wel eens terug
f_altena2 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat je voor je AH etensbon krijgt is meer dan voldoende je hebt de keuze uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 na gerechten.
Ap K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was vlot. De entourage van dit restaurant is lekker gewoon en sfeervol. Kortom ... gewoon erg goed !
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Meisje van de bediening moest wel erg hard lopen om alles draaiende te houden. Ze deed het hartstikke goed, maar was een beetje te veel voor 1 persoon. Er was nog een dame aanwezig, maar die hielp zo goed als niet mee (in ieder geval buiten niet).

Eten was prima, gevarieerd en ruim voldoende.
Gretinus En Geertje A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goed en sfeervol restaurant. Het eten zag er goed en gevarieerd uit. Voor herhaling vatbaar. Het bedienend personeel was vriendelijk. Er zat vaart in hun manier van lopen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijke en enthousiaste bediening.
Uitgebreide menu dat allemaal even heerlijk is! Echt een aanrader om bij d'n open haard te eten!
anita.hulzink .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Prima restaurant,tussen de gerechten door kun je de ouderwetse spelletjes doen die op alle tafels liggen.Je verveelt je niet als je moet wachten. Dat is wel erg leuk.Eten is lekker,en meer dan voldoende.
gejgvangalen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hadden een leuke kleine kaart ter beschikking ,maar het was allemaal van zeer goede kwaliteit.Gezellige tent!!!
Vooral de mosterd soep was echt een verrassing.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het hapje vooraf was heerlijk en wij kregen er nog een goede uitleg bij. Daarna aan het voorgerecht wat wij zeer goed vonden. evenals het hoofdgerecht en het toetje. Met als afsluiting koffie extra