Bij D'n Open Haard

Houtmarkt 60 7201 KM Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Bij D'n Open Haard

Proef de sfeer van weleer

Voel je ook weleens die hang naar het verleden, oftewel melancholie? Daar hebben ze bij Bij d’n Open Haard goed op ingespeeld. Hier bereiden ze oer-Hollandse, Middeleeuwse en Oud-Europese gerechten. En die sfeer van toen beperkt zich niet tot de kaart. Wanneer je bij dit monumentale pand naar binnen stapt voel je meteen die warme deken van het verleden. Oude tijden herleven. Waan je een paar honderd jaar terug en geniet van die authentieke ambiance!

Meer informatie over restaurant Bij D'n Open Haard

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Restaurant met een sfeervol en gezellig verwarmd terras. De bediening was goed en over de gerechten werd de nodige uitleg gegeven.
Er was een aparte kaart voor de AH-actie. Je kon kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts.
Daarbij geserveerd kapucijners met spekjes, rode kool. rabarber en frites.
Het was eens wat anders dan de geijkte gebakken aardappelen met bloemkool of broccoli.
Wij hadden gekozen rundercarpaccio en soorten paddenstoelen als voorgerecht. Als hoofdgerecht hadden we kipfilet in Oosterse saus en wildzwijn biefstuk. Alles heel smakelijk opgediend.
Als afsluiter een luxe koffie. Wij hebben heerlijk gegeten.
Een aanrader.
G.E. R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima AH 3 gangenmenu tegen redelijke prijs, gezellige amuses vooraf, heerlijk op terras kunnen eten, zeer voorkomend personeel, die meerdere keren vroegen of het allemaal naar wens was, kortom voor herhaling vatbaar.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een leuk klein restaurant met een prettige sfeer, een heel goede en vriendelijke bediening en een geweldige kok/keuken. We kozen voor de smulpaap proeverij. Deze bestond uit kleine gerechtjes als een doorsnede van de kaart. In één woord: smullen. Van voorgerecht tot nagerecht en de afsluitende espresso's was het feest voor onze smaakpapillen. We gaan daar beslist nog eens eten.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Voor de Ah actie was een prima menu , goed te kiezen en was niets op aan te merken, de service was uitstekend en de wijn van Salentijn heerlijk voor een hele mooie prijs aangeboden.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
AH menu kaart geeft voldoende keuze voor een ieder.
Hoofdgerecht met voldoende groente en evt nog zonder bij te betalen aan te vullen.
De rabarber was heel lekker.Eten heel smakelijk.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar. Zal deze locatie bij vrienden en familie promoten Wij als vriendengroep komen zeker nog eens terug. Hopelijk dat Bij d'n open haard weer mee doet met de AH-restaurantacties.
Taiga G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit was echt heel goed! Wij vonden 15 euro te weinig voor zo'n menu! Gaan zeker terug komen in de toekomst.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Door de enorme drukte hebben wij wat langer moeten wachten dan gewoonlijk, maar het eten was dan ook het wachten waard.

Fijn etablissement met vriendelijke bediening en vooral binnen erg gezellig "middeleeuws" ingericht. Een echte aanrader.

En nu niet allemaal tegelijk erheen, want dan krijg ik helemaal geen gelegenheid meer om hier eens wat vaker aan te schuiven.
Bernard89 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Twee van de drie disgenoten moesten op tijd de trein naar Tilburg en Antwerpen halen. Dit werd van te voren gezegd en daar werd heel goed op ingespeeld. Het eten kwam snel, maar niet te snel, zodat we EN lekker konden eten EN in een rustig tempo EN ons niet gehaast voelden. PERFECT!!
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het betreft een 3 gangenmenu. Mijn keuze was voorgerecht mosterdsoep, hoofdgerecht wildzwijnenbiefstukjes en nagerecht griesmeel met bosvruchtenmousse en was hierover erg tevreden, behalve over de keuze van alleen frites, wel lekkere groenten en geen sla.
zijspan .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, was al een tafel op het terras gereserveerd. Lekkere, frisse amuse. Daarna heerlijke mosterdsoep. Bediening goed alert op vegetarische insteek. Hoofdgerechten ook prima, met lekkere groentes erbij. Toetje was lekker.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel goed restaurant, erg gezellig, leuk personeel en vooral heerlijk eten. Je kunt er ook buiten zitten wat erg fijn is om mee te beginnen. Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Met vier volwassenen en een vijfjarige gegeten. Gewoon degelijke kost, goed bereid. Wel broodjes met gesmolten kaas als amuse maar een mandje brood ontbrak en dat had bij soep en paddestoelen niet misstaan. Riblappen zijn beetje als bij oma: goed bereid, zonder fratsen (maar ook niet erg spannend). Goed garnituur van kikkererwten met spekjes en rode kool (wel beetje winters voor juni), rabarber en puike frieten.
Dessert bosvruchtenmousse is geweldig.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Smakelijke mosterdsoep, malse wildzwijnbiefstukjes met garnituur en als klapper een toetje van griemeel met bramenmousse en slagroom, erg royaal. Voor herhaling vatbaar!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gisteravond hebben we met een groepje vrienden het restaurant bezocht, waarbij we gebruik maakten van de AH restaurantactie. De gerechten waren lekker en goed bereid. Een van ons heeft een lactose-intolerantie, de kok kwam even bij de tafel langs voor overleg. Erg netjes. Hij gaf ook aan dat het in de toekomst handiger is om vooraf even te bellen, zodat hij iets meer alternatieven kan regelen, dus dat is een tip voor andere bezoekers.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk ouderwets gegeten.
De mosterdsoep vooraf is een aanrader!
Tussen de maaltijden door hoef je je niet te vervelen,
er staan leuke houten puzzels op tafel om op te lossen.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten is voortreffelijk ruim voldoende je gaat niet met honger van tafel.de bediening is uitstekend.heel vriendelijk ,en ze geven je overal uitleg over wat ze je allemaal serveren.echt een aanrader om daar te gaan eten.echt top.
John B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Fijne ontvangst; keurige en vlotte bediening. Drie gangen menu OK! Heerlijk op terras kunnen dineren. Leuke locatie op plein in Zutphen. Een aanrader!
cweijel .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De Service was zeer goed . Je kon gratis Friet en Groente bijbestellen. Eindelijk niet een keertje alleen SLA , maar
Spinazie, Rabarber en Kikkereten met Spek. Het was gewoon goed we hebben niks gemist een aanrader.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Liefdevol ontvangst in klederdracht, grappige spelletjes op tafel en lekker gegeten. Het AH menu gaf nog keuze genoeg (3 voor-, 4 hoofd- en 3 nagerechten). Wat wil een mens nog meer?