Bij D'n Open Haard

Houtmarkt 60 7201 KM Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Bij D'n Open Haard

Proef de sfeer van weleer

Voel je ook weleens die hang naar het verleden, oftewel melancholie? Daar hebben ze bij Bij d’n Open Haard goed op ingespeeld. Hier bereiden ze oer-Hollandse, Middeleeuwse en Oud-Europese gerechten. En die sfeer van toen beperkt zich niet tot de kaart. Wanneer je bij dit monumentale pand naar binnen stapt voel je meteen die warme deken van het verleden. Oude tijden herleven. Waan je een paar honderd jaar terug en geniet van die authentieke ambiance!

Meer informatie over restaurant Bij D'n Open Haard

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Bij D'n Open Haard

Wilfried G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker oud Hollands gegeten met de AH actie, vriendelijke en vlotte bediening met goede uitleg van de gerechten. De inrichting en aankleding past heel goed bij de oud Hollandse gerechten.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We aten voor het eerst-AH actie- bij dit restaurant met 6 persone.We waren verrast door het prima eten,mooi gepresenteerd en lekker en voldoende keuze in het AH menu We komen zeker weer!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fijn restaurant , de kaart voor deze actie is goed en het smaakte prima. De middeleeuwse gerechten zijn uitstekend en gevarieerd gekozen. Ik kom zeker terug .
e a j V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
alles ging heel gesmeerd en geïnteresseerd en zeer vlot
verrassend menu, redelijke prijs
tafel een beetje ongelukkig, vork gleed tussen de spleten op de vloer
komen nog wel eens terug
f_altena2 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat je voor je AH etensbon krijgt is meer dan voldoende je hebt de keuze uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 na gerechten.
gkraayenzank .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was vlot. De entourage van dit restaurant is lekker gewoon en sfeervol. Kortom ... gewoon erg goed !
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Meisje van de bediening moest wel erg hard lopen om alles draaiende te houden. Ze deed het hartstikke goed, maar was een beetje te veel voor 1 persoon. Er was nog een dame aanwezig, maar die hielp zo goed als niet mee (in ieder geval buiten niet).

Eten was prima, gevarieerd en ruim voldoende.
Gretinus en Geertje A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goed en sfeervol restaurant. Het eten zag er goed en gevarieerd uit. Voor herhaling vatbaar. Het bedienend personeel was vriendelijk. Er zat vaart in hun manier van lopen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijke en enthousiaste bediening.
Uitgebreide menu dat allemaal even heerlijk is! Echt een aanrader om bij d'n open haard te eten!
anita.hulzink .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Prima restaurant,tussen de gerechten door kun je de ouderwetse spelletjes doen die op alle tafels liggen.Je verveelt je niet als je moet wachten. Dat is wel erg leuk.Eten is lekker,en meer dan voldoende.
gejgvangalen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hadden een leuke kleine kaart ter beschikking ,maar het was allemaal van zeer goede kwaliteit.Gezellige tent!!!
Vooral de mosterd soep was echt een verrassing.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het hapje vooraf was heerlijk en wij kregen er nog een goede uitleg bij. Daarna aan het voorgerecht wat wij zeer goed vonden. evenals het hoofdgerecht en het toetje. Met als afsluiting koffie extra
René W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
fijn restaurant om te gaan eten, prima voor- hoofd en nagerecht,
je hoeft niet te lang wachten en vriendelijk personeel, kortom zeer de moeite waard, een echte aanrader
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
nu tweemaal daar gegeten, heel gezellig, zeer vriendelijk. eten was heerlijk. kortom daar gaan we vaker heen ook zonder bonnen.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wat een mooi restaurant! Veel verwijzingen naar de middeleeuwen door gebruik van zwaarden, schilden, maliënkolder en blaasbalg aan de muur, heel mooi voor de sfeer! Eten was perfect, als voorgerecht had ik 3 soorten paddestoelen, een ware smaaksensatie! Het licht had wel iets minder fel gekund maar verder alles helemaal geweldig. Ook leuk door "middeleeuwse" spellen op tafel, zo blijft men tenminste van de mobiele telefoon af ;-)
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant bon, keuze uit 3 voor, hoofd en nagerechten. Denk dat wij als we in de buurt zijn zeker nog een keer terugkomen. We hebben met z'n 4 tjes verschillende gerechten genomen en was allemaal heerlijk.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima in orde! Er werd zeer duidelijk rekening gehouden met mijn paprika allergie. Geweldig!
Service was perfect. Een uitstekende ervaring. Wij gaan er zeker vaker naar toe.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten was prima,werden vrij snel geholpen en de sfeer was prettig ! Ondanks de kermis was er binnen niets van te merken!
Komen vast nog een keer terug!
Cornelis W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
zeer vriendelijk personeel, eten was uitstekend zowel de vis als het vlees. als voorafje hadden we 3 soorten paddenstoelen. was verrukkelijk.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Eten was redelijk, iets wat aan de zoute kant. Verder kunnen rabarber en spinazie niet samen ivm oxaalzuur.
Wel goede en snelle bediening.
Bedankt voor uw recensie, fijn dat u bij ons gedineerd heeft en de bediening goed vond. Het eten vond u iets te zout, dit kan natuurlijk persoonlijk zijn, maar helaas stond er niet bij welk gerecht u te zout vond, misschien kunt u dat nog laten weten zodat wij daar iets aan kunnen veranderen, verder schrijft u dat ivm oxaalzuur de combinatie van rabarber en spinazie niet kan, vroeger zei men dat inderdaad maar het voedingscentrum zegt dat het absoluut geen kwaad kan , behalve als je het met grote hoeveelheden en dagelijks eet, en mensen die gevoelig zijn voor nierstenen moeten ook voorzichtig zijn met oxaalrijke producten maar voor gezonde mensen zijn het juist hele gezonde groenten volgens het voedingscentrum