Meer informatie over restaurant Bij Casper

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Casper

Cathelijne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten was zalig, echt niks op aan te merken! mooie ambiance waar je gezellig rustig kan tafelen. Echt een aanrader! Makkelijk te vinden.
gerrievandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het is een erg fijn restaurant , rustig maar niet saai , vriendelijke bediening en erg lekkere gerechten die mooi opgediend zijn en van lekkere smaken .
jep.v.spronsen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lange wachttijden nadat de bestelling al was gedaan, bijv de drankjes. Hoofdgerecht kwam veel eerder dan bijbehorende aarappel gerecht. Kwaliteit was goedaar door de rare lange wachttijden toch geen aanbeveling.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben vorig weekend weer uitstekend gegeten bij Casper. Van te voren gemeld dat wij nog naar het theater moesten. Perfecte timing met het uitserveren en we kregen een smakelijk menu voorgeschoteld. Bij sommige restaurants valt dan vaak de laatste ronde, het dessert, wat tegen, maar ook dit was hier heerlijk. Aanrader!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Inmiddels twee keer bij 'Bij Casper' gegeten. De eerste keer het 4 gangenmenu met wijnarrangement en onlangs het 5 gangenmenu met wijnarrangement. Goede service met lekker eten en bijpassende wijnen! Wij komen hier altijd met veel plezier en verheugen ons echt op een bezoekje aan 'Bij Casper'.

Wij kiezen graag voor het gangenmenu inclusief wijnarrangement omdat je dan lekker zorgeloos de avond kan tafelen. Je hoeft niet na te denken over wat je wilt eten en/of drinken en in ons geval wordt je aangenaam verrast door gerechten en wijnen die in eerste instantie niet onze keuze zouden zijn. Voor ons fijne avonden in een gezellig restaurant met prettige en vriendelijke bediening! Oh en mét lekker eten uiteraard! Dikke aanrader dus!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk. Mooie porties! Jammer dat er niet standaard een karafje water op tafel komt zoals in Frankrijk. Bediening goed, tot na het hoofdgerecht. We leken wel vergeten. Bediening was druk met tafels opnieuw te dekken, maar had weinig of geen aandacht meer voor de gasten die er nog waren.
Jammer, anders was de avond perfect geweest.
Inrichting is wat kil naar mijn smaak, net of het nog afgemaakt moet worden.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Goede en snelle service! Aan glazen bijschenken in wijn-arrangement doet men helaas niet. Verwarming mag volgende keer wel aan. Maar het heerlijke eten en de goede wijnen onthouden we!
Pascale B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een zeer lekkere en gezellige avond!
bart-joyce .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was weer erg gezellig en het eten was super. Voor elk wat wils. Prijs is eerlijk. Prima avond gehad. Fijn dat Tiel zo'n restaurant heeft.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eten was heerlijk! Het was erg rustig in het restaurant. Wat wij erg raar vonden is dat je geen glas of karaf water kunt krijgen. Naast de wijn is een glaasje water wel fijn, maar belachelijk om dan een fles water te moeten bestellen.
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Uitstekende gerechten, fijne service en een prettige ambiance. 10/10 we komen zeker terug!
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prettige ontvangst, mooie ambiance en een heerlijke keuken. Mooi opgemaakte borden, maar toch nog een heerlijk frietje bij je hoofdgerecht. Chappeau!!
Bart-Simpson .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het vooraf besproken 5-gangen menu was absoluut geweldig en de gangen goed op elkaar afgestemd! Heerlijke wijnen, passend bij de gerechten en zeer goede bediening!!
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ondanks de zware sneeuwval toch veilig in Tiel geraakt. Nogal een onderneming maar alle moeite werd dubbel en dwars beloond door een zeer prettige ervaring Bij Casper. Wat een kwaliteit zet Maitre Casper op tafel. De gerechten zijn perfect van opmaak, hoeveelheid en vooral smaak. We begonnen met de coquilles en daarmee werd meteen de toon gezet. Hierna een prachtig stukje Ossenhaas, precies de juiste cuisson en heel mooi van smaak. Als afsluiter toch maar weer eens gekozen voor crème brûlée. Deze crème in koffie variant was goddelijk, de beste ooit moet ik toegeven. We kozen voor een wijnarrangement. Hulde aan de gastvrouw die de wijn met veel passie tot in het kleinste detail weet te beschrijven. Veel waardering daarvoor. De koffie komt met allerlei lekkers. Kortom een grote pluim voor Casper en z'n crew,
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na lange tijd weer eens Bij Casper gegeten en enthousiast thuisgekomen! Hij staat nog steeds zelf in de keuken en de gerechten zijn goed qua smaak en prachtig qua opmaak. Wat me opvalt is dat vooral zijn jus/bouillon die hij gebruikt in de gerechten erg goed is. Ik had een voorgerecht met eend en de saus wat heel erg goed, bij de vis zat een beur blanc (volgens mij) en die was heel erg goed. Na de verbouwing troffen we ook een oude bekende in de bediening, wat een zeer welkome aanvulling is!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Weer eens een keer met vrienden bij restaurant "Bij Casper" in Tiel gegeten. Eten was weer zeer goed en de bediening zeer vriendelijk, niets over te klagen.
Maar er is iets wat me dwars zit. Tijdens een vorig bezoek, en nu weer, werden de wijnglazen soms zeer matig gevuld. En dit hangt af van de serveerster die aan je tafel komt. De ene vult het glas keurig, de ander doet het bijna met de helft. Het was zelfs zo erg dat mijn tafelgenoot wachte tot de juiste serveerster langskwam om nog een goed glas wijn te bestellen.
Vebeterpuntje.
Construvisie .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Hier staat iemand in de keuken die kan koken. Als de algehele presentatie dan ook nog dik in orde is, kan alleen de bediening en de omgeving er nog afbreuk aan doen. Ook die zijn dik in orde. Vlotte, attente en persoonlijke bediening. Wij hadden beperkt tijd om te eten en dit tevoren kenbaar gemaakt. Volkomen onspannen liep alles van een leien dakje, niet op de klok gekeken en 10 minuten voor onze eindtijd was het 'rond'. Hier komen we terug. Aanrader!
Kloz .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben een prettige avond doorgebracht bij Casper. De bediening was van het aperitief tot aan de afsluitende espresso perfect. Zeer zorgzaam en informatief. Alle opgediende gerechten waren zeer smaakvol. Mooi opgemaakt, heerlijk van smaak.
Groot gemis was iets van een frisse salade of extra groente.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Eten bij Casper is elke keer weer een feest! Dit is zonder twijfel het beste restaurant in de wijde omgeving. Een goede kaart die geregeld wordt gewisseld. En steeds een menu van de chef, waarvan je zelf het aantal gangen kunt bepalen. Dit "menu bij Casper" is sterk aan te raden, steeds verrassend en zo goed als altijd een schot in de roos! Men schenkt indien gewenst goed bijpassende wijnen die de ervaring compleet maken.
Aan het eten is te proeven dat hier met liefde gekookt wordt! En de spontane, attente bediening draagt verder bij aan de ervaring.

Voor of na het eten is het ook goed toeven in het aangrenzende café (De Beurs) met een prettige kastelein die kennis heeft over het uitgebreid assortiment bieren. Indien gewenst kan er van die bierkaart ook gekozen worden bij een bezoek aan Bij Casper.

Prijs/kwaliteit verhouding is in dit restaurant dik in orde. Vele malen beter dan het overige aanbod in Tiel.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Gisteren met een zakenrelatie gegeten bij Casper. Gekozen voor de suggestie van de chef. Hoofdgerecht van wild zwijn met de wang er bij geserveerd. Prima bediend door een deskundige ober die een zogenaamde Bob hoeveelheid wijn schenkt. Hierdoor kun je toch genieten van een paar slokjes wijn bij de uitstekende gerechten.