Over het restaurant Bij Casper

Welkom 'bij Casper'

Graag ontmoeten wij u op ons mooie Korenbeursplein in Tiel en serveren wij u de smaken van 'bij Casper'.

Restaurant ‘bij Casper’ is een eetgelegenheid waar vers, (h)eerlijk eten en een gemoedelijke sfeer belangrijk zijn. De producten die geserveerd worden zijn vers, seizoensgebonden, zelf bereid en voor een eerlijke prijs. Hierdoor is het restaurant laagdrempelig en een toegevoegde waarde voor de Betuwe.

Naast onze à la carte kaart bieden wij ook ons ‘bij Casper’ menu aan. Dit menu verandert mee met de seizoensaanbiedingen.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via de telefoon of e-mail.

Meer informatie over restaurant Bij Casper

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Casper

Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
super lekker verjaardag gevierd in De Beurs (naast Casper) met hapjes van Casper. Goed eten en fijne bediening. Alles was mogelijk heel fijn
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Bediening was zeer allert..wij hadden gerereserveerd met de opmerking dat 1 van ons een zoutarm dieet heeft.
Zonder hier om te vragen werd dit al geopperd door de bediening.
Bovendien hebben wij met heel veel smaak gegeten.Borden mooi opgemaakt .
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu op met een uitstekende spijs/wijn combinatie. Top.
De salade zalmtaarrje verfrissend, tussengerecht met gambas goed. Het hoofdgerecht met heerlijke handgemaakte frietjes en een zalige afsluiter.
Voor herhaling vatbaar!
paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij een sfeervol restaurant met geweldige bediening !
Al het eten was weer boven verwachting van kwaliteit en variëteit. Met onverwachte combinaties heerlijke gerechten.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Verrukkelijk eten, vriendelijke bedienning. Mooie inrichting, goede ligging aan gezellig pleintje en prettige sfeer. Dus zeer aan te raden.
Ingrid .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Helaas liet de bediening zich niet meer zien waardoor er geen extra drankjes en friet bij besteld kon worden, ze hadden er meer uit kunnen halen.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Prima eten, tegen redelijke prijzen. Wachttijd voor voorgerecht was wat aan de lange kant, zeker gezien het feit dat er bijna geen andere gasten waren. Ook wat minder gezellig, zo rustig, maar misschien lag dat aan de avond (dinsdag). Aangezien het zakelijk diner was, was het ook wel prettig dat het rustig was.
Roos .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik heb een nieuwjaarsborrel georganiseerd in café de Beurs. Prima geregeld, alle medewerking gekregen en voor een redelijke prijs. Chris is een prima barman. Top!
Ditty D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Super avond. Mooi verwend vanavond.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima gegeten met een gezellig gezelschap mooie avind.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Was echt heel erg lekker! Complimenten! En de gastvrouw was heel erg aardig! Het was gewoon een geweldige avond!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gister een bierproeverij gedaan, dit was echt top geregeld. Heerlijke gerechtjes uit de keuken van bij casper en bijpassende speciaalbiertjes van de beurs.
Een echte aanrader!
Jeanet P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten op 2e kerstdag in een prettige ambiance met zeer vriendelijke en deskundige bediening. Zeker een aanrader.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Om eerlijk te zijn was het ten gisterenavond (2e kerstdag) prima, de logistiek echter was knudde. Aanvankelijk leek het goed georganiseerd, gefaseerd werden we naar de tafels gebracht. Daarna duurde het echter tergend lang (1,5 uur) voordat et voorgerecht kwam. Andere tafels die veel later waren gaan zitten hadden alles al op tafel. Opmerkingen hierover werden vriendelijk ontvangen maar gaven geen resultaat. Ook de tafels om ons heen (einde van de zaak) hadden dit probleem. Een Extra drankje als compensatie? Wij hebben geen aanbod gehad. Bij vertrek om de rekening gevraagd, de zaak was inmiddels half leeg. Na een kwartier wachten maar naar voren gelopen en weer om de rekening gevraagd, echter geen actie. Uiteindelijk 'mochten' we dan toch betalen. Voor ons is dit een reden om uw zaak in het vervolg maar niet meer te boeken, jammer want aan het eten lag het niet. Waar het wel aan ligt? Ik denk aan "AANDACHT". Wellicht zou Casper daar eens moeten gaan kijken
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was lekker, goed kok , voldoende keus , goede uitleg , fijne bediening en rustig.
Ontspannen , jammer van het uitzicht , we hebben een fijne avond gehad.
Pamela A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bediening uiterst vriendelijk en correct. Men werd goed geadviseerd. Dit is ons eerste bezoek, maar zal zeer zeker niet onze laatste zijn.
Cathelijne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten was zalig, echt niks op aan te merken! mooie ambiance waar je gezellig rustig kan tafelen. Echt een aanrader! Makkelijk te vinden.
gerrievandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het is een erg fijn restaurant , rustig maar niet saai , vriendelijke bediening en erg lekkere gerechten die mooi opgediend zijn en van lekkere smaken .
jep.v.spronsen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lange wachttijden nadat de bestelling al was gedaan, bijv de drankjes. Hoofdgerecht kwam veel eerder dan bijbehorende aarappel gerecht. Kwaliteit was goedaar door de rare lange wachttijden toch geen aanbeveling.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben vorig weekend weer uitstekend gegeten bij Casper. Van te voren gemeld dat wij nog naar het theater moesten. Perfecte timing met het uitserveren en we kregen een smakelijk menu voorgeschoteld. Bij sommige restaurants valt dan vaak de laatste ronde, het dessert, wat tegen, maar ook dit was hier heerlijk. Aanrader!