Bij Casper

Korenbeursplein 2a 4001 KX Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Casper

Welkom 'bij Casper'

Graag ontmoeten wij u op ons mooie Korenbeursplein in Tiel en serveren wij u de smaken van 'bij Casper'.

Restaurant ‘bij Casper’ is een eetgelegenheid waar vers, (h)eerlijk eten en een gemoedelijke sfeer belangrijk zijn. De producten die geserveerd worden zijn vers, seizoensgebonden, zelf bereid en voor een eerlijke prijs. Hierdoor is het restaurant laagdrempelig en een toegevoegde waarde voor de Betuwe.

Naast onze à la carte kaart bieden wij ook ons ‘bij Casper’ menu aan. Dit menu verandert mee met de seizoensaanbiedingen.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via de telefoon of e-mail.

Meer informatie over restaurant Bij Casper

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bij Casper

Bart C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Culinair op goed niveau. Vriendelijke bediening. Dicht bij Theater. Aanrader. Parkeerplaats vinden was moeilijk.
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Als ik de rest van mijn leven alleen nog maar de coquilles in roomsaus zou mogen eten, zou ik sterven als een gelukkig man.
Dagmar W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
We hebben een heel gezellige avond gehad: lekker gegeten en fijne bediening.
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten en op en top bediening, zelfs ondanks de het compleet vol zat.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, verwend met een 5-gangen verrassingsmenu, lekkere wijn erbij, vriendelijke bediening en een gezellige entourage.
Hellen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben met 8 personen heerlijk gegeten bij Bij Casper. We zijn vriendelijk geholpen. De rekening vond ik iets aan de hooge kant maarja, daar hebben we wel een erg gezellige avond voor gehad!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
super lekker verjaardag gevierd in De Beurs (naast Casper) met hapjes van Casper. Goed eten en fijne bediening. Alles was mogelijk heel fijn
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Bediening was zeer allert..wij hadden gerereserveerd met de opmerking dat 1 van ons een zoutarm dieet heeft.
Zonder hier om te vragen werd dit al geopperd door de bediening.
Bovendien hebben wij met heel veel smaak gegeten.Borden mooi opgemaakt .
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu op met een uitstekende spijs/wijn combinatie. Top.
De salade zalmtaarrje verfrissend, tussengerecht met gambas goed. Het hoofdgerecht met heerlijke handgemaakte frietjes en een zalige afsluiter.
Voor herhaling vatbaar!
paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij een sfeervol restaurant met geweldige bediening !
Al het eten was weer boven verwachting van kwaliteit en variëteit. Met onverwachte combinaties heerlijke gerechten.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Verrukkelijk eten, vriendelijke bedienning. Mooie inrichting, goede ligging aan gezellig pleintje en prettige sfeer. Dus zeer aan te raden.
Ingrid .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Helaas liet de bediening zich niet meer zien waardoor er geen extra drankjes en friet bij besteld kon worden, ze hadden er meer uit kunnen halen.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Prima eten, tegen redelijke prijzen. Wachttijd voor voorgerecht was wat aan de lange kant, zeker gezien het feit dat er bijna geen andere gasten waren. Ook wat minder gezellig, zo rustig, maar misschien lag dat aan de avond (dinsdag). Aangezien het zakelijk diner was, was het ook wel prettig dat het rustig was.
Arian D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik heb een nieuwjaarsborrel georganiseerd in café de Beurs. Prima geregeld, alle medewerking gekregen en voor een redelijke prijs. Chris is een prima barman. Top!
Ditty D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Super avond. Mooi verwend vanavond.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima gegeten met een gezellig gezelschap mooie avind.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Was echt heel erg lekker! Complimenten! En de gastvrouw was heel erg aardig! Het was gewoon een geweldige avond!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gister een bierproeverij gedaan, dit was echt top geregeld. Heerlijke gerechtjes uit de keuken van bij casper en bijpassende speciaalbiertjes van de beurs.
Een echte aanrader!
Jeanet P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten op 2e kerstdag in een prettige ambiance met zeer vriendelijke en deskundige bediening. Zeker een aanrader.