Meer informatie over restaurant Bij Broeders

Jouw recensie over het restaurant Bij Broeders

John L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij vinden dat er tussen de gerechten wat meer ruimte mag zitten. Het zou van te voren even gevraagd kunnen worden.Voor de rest hebben wij een prima etentje gehad. We komen vast nog een keertje terug.
hjbolster .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant. Uitgebreide kaart.
Lekkere wijnen.
Je hebt veel keuze qua gerechten. Je kunt 3, 4 of 5 gangen kiezen of je eet van de kaart.

De bediening is vriendelijk. Mooi restaurant, smaakvol ingericht.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was erg correct en, zoals het hoort bij zo'n restaurant, erg informatief over de gerechten. De gerechten waren heerlijk, een fijne avond met de familie gehad.
jennekevandoorn .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Fantastisch lekker gegeten, porties zijn ook zeker voldoende en de smaakcombinaties voortreffelijk. Het bijpassende wijnarrangement sloot zeer goed aan bij elk gerecht en de uitgebreide uitleg bij elke wijn door de sommelier een leuke aanvulling. De ambiance is warm, knus en rustig.
Enige minpuntje is het herentoilet dat naast ons tafeltje een niet al te prettige rioolgeur verspreidde. Dus advies om een ander tafeltje te kiezen.
Leen M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuke locatie in de mooie binnenstad, vriendelijke & prettige bediening, lekker verrassingsmenu met bijbehorend goed wijnarrangement.
bergmanjan .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij zijn warm ontvangen, snel bediend. De kwaliteit van het genotene was prima. De sfeer in het restaurant was o.k. De wijn kreeg een deskundige toelichting en de prijs was redelijk.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten Bij Broeders. Het is een van onze favoriete restaurants in Zwolle met een constante gede kwaliteit. Ook tijdens de restaurantweek werd het hoge niveau gehaald, klasse!
RickR-Z .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hadden een heerlijke avond bij Broeders! Eten perfect, sfeer goed, goede uitleg en mooi gepresenteerd. Het ging alleen aan de snelle kant. We hadden een 5 gangen menu van de chef, maar waren nog voor 22.00 uur weer buiten. En dat inclusief een aperitief en koffie na. Had dus wat rustiger gekund. We moesten zelfs opschieten met de bijpassende wijn. Dat is echter het enige minpunt, verder heerlijk!
Esmeralde S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was een heerlijke avond .
Wat lekker alles en je merkt de passie voor het eten en de wijn.
Een kleine knusse eet "tent."
Chic eten maar in een heerlijk ongedwongen sfeer..
Egbert M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Twee vrienden weten de weg naar dit verassend leuke en goede restaurant. Op deze donderdagavond is het rustig Bij Broeders, maar de informele en attente bediening zorgt voor een gezellige sfeer. De kaart is beperkt en de wild gerechten zijn een aanrader. Met een verrassend goede Cabernet Sauvignon en prachtige nagerechten is dit restaurant een echte aanrader.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Buiten 25 graden. Het terras op het Betlehemplein ingeklemd tussen tapas en sushipubliek. Goede stoelen, maar een kaal tafeltje met wiebelend blad en pas op verzoek schoongemaakt. Als aperitief en menu wijn een Rueda verdejo: fris en licht. Om te beginnen een amuse van zalm op een liggend lepeltje, fijn dat de tafel schoon was. Vervolgens een mandje met 2 witte en 2 bruine minibroodjes en roomboter. Olijfolie en een beetje zout kwam er op verzoek bij. Als voorgerecht een voortreffelijk kalfsvleesstraatje met heerlijke truffelmayo, bloemetjes voor de sier en helaas bietenblaadjes (jammer de kok wist toch dat ik geen biet wilde). Als hoofd een bereiding van blauwhoen: twee stukjes filet (te lang gegaard dus droog) met huid (slap) en een boutje (sappig) twee aardappelblokjes (opgewarmd en iets aangebrand), een paar flintertjes snijboon (knapperig) en doperwtenpuree. Na een originele variatie op de tompouce met millefeuille (jammer: te lang in de oven daarom bitter) blauwe bessen, bramen en aalbessen, de perzik beloofd op de kaart kon ik niet vinden en bakkersroom. Als sluitstuk een espresso van Illy, niet mijn smaak want te bitter. Als nou de kok wat preciezer werkt met de temperatuur- en tijdklok dan ben ik de volgende keer wat scheutiger met de score voor het eten. Kraanwater was gratis en koel, maar helaas niet gekoeld op tafel. Een restaurant dat na drie jaar bewijst kwaliteit te bieden. Goed eten en deskundige bediening.
Anne marie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hadden een drie gangen menu wat helemaal perfect was. Bijzonder in smaakcombinatie en mooi van opmaak. Gewoonlijk geven we weinig om een dessert maar dit was geweldig. En bij navraag heeft de kok het menu van een van de onderdelen ook nog opgeschreven voor ons. Verder heerlijke wijn erbij en wij helemaal gelukkig.
Khalil .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was een fijne ervaring in dit restaurant te eten. Vooral het flexibel zijn ten aanzien van de gerechten was plezierig. Zeker een adres om terug te keren als we in Zwolle zijn..
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bij Broeders was zeker een goede toevoeging aan ons rijtje prima restaurants in Zwolle. Wij hebben het vijf gangen menu gekozen en daar waren wij zeer tevreden over. Zowel de vlees/vis variant als het vegetarische menu was heerlijk. Het voorgerecht van zalm, het tussengerecht van eend en het hoofdgerecht van parelhoen beviel mij het beste van de vijf gangen. In al deze zeer smaakvolle gerechten was alles wat je van een gerecht zou zou willen zeggen dik in orde. De smaak, het kruiden gebruik, de hoeveelheid, de opmaak en de combinaties van het vlees met de rest van het gerecht, erg goed. Het nagerecht was prima maar ik vond het helaas een beetje te klein om het goed tot je door te laten dringen. Het restaurant is modern ingericht, zoals tegenwoordig gebruikelijk, met langs één muur een lange bank waar je lekker kan genieten van de verzorging door de vriendelijke bediening.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Zwolle heeft een keur aan goede restaurants, waarvan Bij Broeders zeker er absoluut ook één is. Hier gegeten met twee personen, mooi tafeltje uitgekozen en daarna waren we er klaar voor! Gestart met een goed glas witte wijn en al snel volgde de amuse van buikspek met (truffel?)mayonaise, goed begin! We kozen daarna voor het 4-gang verrassingsmenu met wijnarrangement. Gang 1 bestond uit een erg lekkere combi van kalfsvlees en garnalen met een prima witte wijn, vervolgens gang 2 bestaande uit kabeljauw, ook lekker. Het hoofdgerecht was eendenborst met o.a. paddestoeltjes en een heerlijke rode wijn. Afgesloten met een kaasplank (hmmm) voor mij en een zoet dessert voor mijn tafelgenoot. Beide gerechten vielen goed in de smaak.
De bediening was vriendelijk en kwam regelmatig (maar gelukkig niet te regelmatig) langs, de locatie is mooi en stijlvol ingericht. Al met al een verdiende 9.
Ingrid roos .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben 1e kerstdag het vijf gangen menu inclusief wijn- arrangement genuttigd bij Bij Broeders.
Dit was zeer verassend en veelzijdig. Traditionele kerst-ingrediënten maar in een modern jasje. Het voorgerecht eendenpate met hartige crème brullee en chocolade lag als een schilderijtje op je bord en met de daarbij geserveerde wijn streelde dit gerechtje je tong als een kerstengeltje.
De nieuwsgierigheid was gewekt en elke gang bleek eenzelfde verassing te herbergen.
Niet alleen het voortreffelijke eten en drinken bleek fantastisch ook de deskundige bediening en de samenwerking tussen de keukenbrigade en de bediening was bijzonder te noemen.
De misvatting dat koks doeners en bediening denkers zijn werd hier erg goed duidelijk.
Tijdends de topdrukte op deze avond nam elke professie de taken moeiteloos en buitengewoon natuurlijk van elkaar over, waardoor je als gast je bijzonder gewenst en verwend voelde. De ongedwongen, maar toch ook fancy sfeer is heel typerend voor dit jonge en veelbelovende bedrijf.
Maud G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Vriendelijke bediening en originele smaakcombinaties. Behoorlijk aan de prijs en daarom mogen de porties wel wat groter. Presentatie is soms heel fraai (voorgerecht met eendenlever) maar op andere momenten romduit rommelig. Uitstekende en originele bijpassende wijnen. Was leuk maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
edwinenmariska .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Het is knap hoe deze chef de meest simpele produkten als kalkoen en buikspek weet om te toveren tot een culinaire verassing
Zwaan M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Gerechten voortreffelijk, de bediening uitmuntend. Kennis en performance van wijn zeer professioneel. Servies en bestek matig gebruiksvriendelijk.