Bij Broeders

Bethlehemkerkplein 32 8011 PH Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Broeders

Bij Broeders in Zwolle is het restaurant van de broers Sven en Bjorn Westenberg. Beide heren hebben jarenlange horeca-ervaring en vonden het hoog tijd worden om hun eigen restaurant te openen. Dat werd Bij Broeders. Een fijn, sfeervol restaurant met een uitstekende kaart waarop de lekkerste, dagverse gerechten prijken.

De broers vinden het belangrijk dat gasten een mooie beleving hebben en daarvoor graag terugkomen. Sven: “Gasten met een glimlach de deur zien verlaten, dat is iedere avond weer mijn doel.” Dat doen ze door kwalitatief hoogwaardige en dagverse streekproducten te gebruiken in zowel klassieke als vernieuwende gerechten.

Ben je benieuwd naar deze aangename beleving? Reserveer dan een tafel bij restaurant Bij Broeders in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Bij Broeders

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Broeders

Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Kerstavond hier gegeten en zeer genoten van het 6-gangen Kerstmenu incl. heerlijke wijnen, prettige vlotte bediening en fijne ambiance. Het was wederom een feestje, bedankt en tot in 2018 Broeders !
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijke mooie gerechten en goede wijn, tevreden over de bediening en gastvrijheid ????zeker een aanrader. Gezellige sfeer, wij komen terug
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker eten en een goede service. Neem vooral het 5 gangen diner!
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Opnieuw fantastisch gegeten: warme ontvangst, verrassende combinaties van smaken, vriendelijke bediening. Kortom: we hadden een heel fijne avond!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hebben hier een fijne avond gehad en genoten van het 4-gangen verrassingsmenu. Erbij een passend wijnarrangement. De wachttijd tussen de gerechten was prima kort.
hannie T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Tafel voor 2 niet erg gezellig opgesteld, tussen grotere gezelschappen in. Erg lawaaig.
Titus A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Uitstekende keuken, niet helemaal mijn smaak. Prima bediening. Klasse. Dank.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Lekker eten, goede prijs/kwaliteit. Bediening correct, maar zeer afstandelijk, niet in voor een grapje. Aankleding vh restaurant ietwat saai.
Frieda D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten is altijd prima, verrassend en gevarieerd en de bediening is vriendelijk. De eigenaar Sven maar ook vaste zaterdagavond ober Lucienne hebben kennis van zaken.
Elke C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Top service goed eten
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker verassingsmenu, mooie wijntjes. Gezellige ambiance. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer lekker gegeten en veel persoonlijke aandacht van het personeel. 4 gangenmenu met wijnarrangement besteld. Zeer goed in balans en mooie uitleg over de wijnen. Duidelijk zeer veel aandacht besteed aan de opmaak van de borden. Wat een verwennerij!
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten met een paar vriendinnen. Lekkere, verrassende gerechten met heerlijke bijpasende wijnen. Erg genoten. Top!
Leona B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten met goeie wijnen. Rustige en prettige sfeer. Een avond echt uiteten. Zeker aan te bevelen. Ligt in hartje centrum.
Pleun M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We waren er al een tijdje niet geweest. Ondanks dat werden we ontvangen alsof we gisteren voor het laatst geweest waren. Super service, de kok en briga is erg flexibel. Je kunt gerechten aan laten passen naar wens.
Een top avond gehad culinair verrast en Sven schonk weer erg goede wijnen bij de gerechten.
Echt waar, het is de reis er naar er toe waard.
Ga zo door wij zullen blijven komen.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met goede service. En het keuze menu van de kok, is bij elke gang een aangename verrassing (zeker iig bij ons, het dessert). Dit restaurant is een aanrader.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Jammer dat de hoofdgang zo lang op zich liet wachten. Bij navraag werd gezegd dat men er mee bezig was. Beter was geweest een tijd aan te geven. Nu werd gevraagd of er nog extra brood nodig was, maar omdat we meenden het hoofdgerecht te krijgen hebben we daarop negatief gereageerd. Hadden we geweten dat er toch nog een aanzienlijke tijd te wachten stond, hadden we wel extra brood geaccepteerd.
Hylkema-van der kolk C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk,gegeten, zowel het menu als a la carte, een prachtige presentatie, goede wijnen, prettige sfeer. Tip zou zijn: bedenk iets voor de tocht van de deur!
Mahr .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Als voorgerecht de lauwwarme zalm. Erg smakelijk, portiegrote was goed.
Hoofdgerecht gekozen voor zeeduivel op een spinazie bedje. Verrassende smaak sesnaties, tongstrelend! Portiegrote was m.i. wat aan de kleine kant. Wachttijd tussen menu's was te lang, wegens tijdgebrek daardoor geen dessert kunnen nemen.
marieke K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een heerlijk 4 gamgen verrassingsdiner gehad. Mooie porties, precies genoeg. Heerlijk tafelen