Bij Broeders

Bethlehemkerkplein 32 8011 PH Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Broeders

Bij Broeders in Zwolle is het restaurant van de broers Sven en Bjorn Westenberg. Beide heren hebben jarenlange horeca-ervaring en vonden het hoog tijd worden om hun eigen restaurant te openen. Dat werd Bij Broeders. Een fijn, sfeervol restaurant met een uitstekende kaart waarop de lekkerste, dagverse gerechten prijken.

De broers vinden het belangrijk dat gasten een mooie beleving hebben en daarvoor graag terugkomen. Sven: “Gasten met een glimlach de deur zien verlaten, dat is iedere avond weer mijn doel.” Dat doen ze door kwalitatief hoogwaardige en dagverse streekproducten te gebruiken in zowel klassieke als vernieuwende gerechten.

Ben je benieuwd naar deze aangename beleving? Reserveer dan een tafel bij restaurant Bij Broeders in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Bij Broeders

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Broeders

Jorieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten, kaart goed afgestemd op seizoen. Goede uitleg van wijnen, het BOB-wijnarrangement. Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Pascal E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding met een super wijnkaart. Aanrader!
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, restaurant had een prettige sfeer en vriendelijk personeel.
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We werden zeer gastvrij ontvangen, keurige bediening. 2e rondje drinken had wat sneller gekund, hebben we zelf om gevraagd. De gerechten waren heerlijk!
Nathalie F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het duurde wat langer eer we de kaart kregen. Er kwamen achter elkaar nieuwe gasten binnen, dus begrijpelijk. Echter een van de tafels kreeg eerder de kaart dan wij deden. Dus dat was wat opmerkelijk. Verder heerlijk gegeten met verrassende combinaties. En mooie plating!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten, een goede wijnkaart en een fijne sfeer. Bij Broeders stelt nooit teleur en we komen zeker (weer) terug.
Diederik W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Al meerdere malen mogen genieten van een heerlijke avond bij Bij Broeders. Het eten verrast en is bijzonder lekker. De bediening altijd allervriendelijkst en professioneel. Absolute aanwinst en aanrader om een avond heerlijk uit eten te gaan in Zwolle.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben van een heerlijk en goed verzorgd diner genoten. Ontvangst en service zeer vriendelijk en professioneel. We waren met een groep op een besloten avond, er was alle ruimte voor overleg over invulling van de avond. Al met al een groot succes!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heel lekker gegeten, heerlijke wijn gekozen van de interessante wijnkaart. Als aperitief een gin-tonic, deze werd aan tafel klaargemaakt en we konden kiezen uit 4 soorten gin, dat was leuk! Het was alleen erg rustig die avond, dat doet een beetje af van de sfeer. Wel leuk en sfeervol ingericht. Wij snapten niet helemaal waarom er niet meer mensen waren, het is gewoon een erg goed restaurant!
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Bij Broeders maakt er iets bijzonders van. Heerlijke, verrassende gerechten met een voortreffelijk bijpassend wijnarrangement. Er is aandacht en belangstelling, maar zeker ook privacy. We komen hier graag.
R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het 5 gangen menu met aangepaste wijn was zeer lekker. De gerechtjes waren verfijnd en de wijnen pasten zeer goed bij de gerechtjes. Van beiden kregen we voldoende en dit voor een goede prijs. We komen graag terug!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen met fantastische wijnen. Echt een aanrader! Bediening is goed, geen gehaast en kennis van wijn en eten.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Verrassend. Smaakvolle gerechten en bijpassende wijnen. Passie voor culinaire genieten straalt er vanaf. Goede (informele) ambiance en getalenteerde bediening. Aanrader.
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten,erg goede bediening en zeer gastvrij.
Mooi lokatie zo midden in de stad vlakbij makkelijk parkeren.
Zwolle is een mooie en leuke stad om eens langs te gaan.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk genoten van het eten. Echt een aanrader voor een exclusief diner. Aardige bediening, mooie locatie. Iets meer aandacht aan de inrichting zou het nog aangenamer maken. Er mist een eigen sfeer. Maar we komen vast weer eens terug!
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Verfijnde gerechten met goede smaakverhoudingen. Bijpassende wijnen prima. Excellente bediening.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Zoals op de menukaart staat “echt genieten”. Een heerlijke lunch in een ongedwongen sfeer. Onze dochters van 5&7 voelden zich ook erg welkom en aten “de lekkerste hamburger ooit”.
Karel A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Geweldig restaurant. Behoort tot de top van Zwolle. Heerlijk gegeten met prima wijn.
K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Voor de eerste keer heb ik gisteravond bij broeders gegeten en het heeft me verrast.
Alles klopte, sfeer, goed eten en een super bediening dit is hoe je het wilt. Lekker persoonlijk niet op de voorgrond je lekker laten genieten van alle mooie gerechten. Maar wel verstand hebben van wat ze serveren, overal hebben ze een mooi verhaal over te vertellen. Een super ervaring,
R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg smakelijk, zoals altijd. Leuke en vlotte bediening. Goede prijs!
/kwaliteit verhouding. Ook de hoeveelheden per gerecht zijn erg goed, ook voor de niet grote eter.