Bij Broeders

Bethlehemkerkplein 32 8011 PH Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Broeders

Bij Broeders in Zwolle is het restaurant van de broers Sven en Bjorn Westenberg. Beide heren hebben jarenlange horeca-ervaring en vonden het hoog tijd worden om hun eigen restaurant te openen. Dat werd Bij Broeders. Een fijn, sfeervol restaurant met een uitstekende kaart waarop de lekkerste, dagverse gerechten prijken.

De broers vinden het belangrijk dat gasten een mooie beleving hebben en daarvoor graag terugkomen. Sven: “Gasten met een glimlach de deur zien verlaten, dat is iedere avond weer mijn doel.” Dat doen ze door kwalitatief hoogwaardige en dagverse streekproducten te gebruiken in zowel klassieke als vernieuwende gerechten.

Ben je benieuwd naar deze aangename beleving? Reserveer dan een tafel bij restaurant Bij Broeders in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Bij Broeders

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bij Broeders

Karel A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Geweldig restaurant. Behoort tot de top van Zwolle. Heerlijk gegeten met prima wijn.
K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Voor de eerste keer heb ik gisteravond bij broeders gegeten en het heeft me verrast.
Alles klopte, sfeer, goed eten en een super bediening dit is hoe je het wilt. Lekker persoonlijk niet op de voorgrond je lekker laten genieten van alle mooie gerechten. Maar wel verstand hebben van wat ze serveren, overal hebben ze een mooi verhaal over te vertellen. Een super ervaring,
R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg smakelijk, zoals altijd. Leuke en vlotte bediening. Goede prijs!
/kwaliteit verhouding. Ook de hoeveelheden per gerecht zijn erg goed, ook voor de niet grote eter.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was ronduit formidabel!!!
Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van één lange bank langs de muur, waardoor het een beetje op een doorsnee restaurant lijkt. Jammer dat er steeds iemand anders van de bediening aan onze tafel kwam. Het varieerde nogal qua persoon; de één was van zeer warm, vriendelijk en belangstellend (uitermate prettig) terwijl een ander een nogal gespannen en koele benadering had.
Al met al een top restaurant waar ik graag nog een keer terugkom.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijke gerechten voor fijnproevers met uitstekende adviezen voor bijpassende wijnen.
riet B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig avond gehad en lekker gegeten. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Lekkere wijn, mooie gerechten, leuke toelichting goed service.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prive kom ik graag bij Bij Broeders maar het is ook nog een van de weinige plekken in Zwolle waar je terechtkunt voor een goede zakenlunch. Ze serveren (o.a.) een regelmatig wisselend 3-gangen menu dat altijd weer uitblinkt in originaliteit en smaak en dat ook nog eens een lust voor het oog is en dat voor een schappelijke prijs. Het is meestal vrij rustig bij de lunch, zou best wat drukker mogen worden, dus bij deze: zakenmensen van Zwolle (en omgeving), trakteer je zakenrelaties op een feestje op hun bord en kom naar Bij Broeders!
eind .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heel goed gegeten. Verrassende, creatieve gerechten.
Goed wijnarrangement, ook voor BOB-ers.
Kraanwater beschikbaar, mooi!
De mondelinge toelichting op de wijnen mag wel wat minder gedetailleerd.
Emma Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten, originele kaart en perfect klaar gemaakt. Personeel allen zeer goed op de hoogte van de kaart en wijn. Een super belevenis!!
Opama .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Voortreffelijk gegeten, uitstekende prijs-kwaliteit bij dit 4 gangenmenu.Bijzonder was de bisque met heerlijke grote gamba's.Betaalbare wijn. Vriendelijk personeel. Kleine verbeterpuntjes: de tartaaar was te koud; en het hoofdgerecht, hollands hert was prima maar werd als grove bonk gepresenteerd: liever trancheren. Wij komem zeker terug!
H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Bij Broeders is eigenlijk te duur voor ons budget, maar een keer in de zoveel tijd kunnen we het toch niet laten om eens boven onze stand te eten en dan is dit zeker onze vaste prik. Goede sfeer en heerlijk eten.
Paul en Els H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk eten, leuk personeel en bovenal prijs-kwaliteit super. De Spaanse wijn beviel ons ook zeer goed, zacht en toegankelijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben genoten van een 5 gangenmenu met bijpassende wijnen! Heerlijk de hele avond gezeten en lekkere dingen gegeten en gedronken.
B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima keuken. Goede bediening. Leuke plek en inrichting. Chef's menu in combinatie met wijnarrangement aan te raden! Wij vonden het een uitstekende avond.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We waren uiterst tevreden,alles was tot in de puntjes verzorgd. Het diner en wijn arragement waren erg goed op elkaar afgestemd.
We komen graag terug.
Linda
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben heerlijk geluncht! Goede smaken, lekkere wijn, super leuke bediening. Heel relaxt en voor herhaling vatbaar. Billijke prijzen. Echt een aanrader. Mij gaan ze vaker zien ???? Letty
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Genoten van het menu van de chef begeleid met perfect aansluitende wijnen. Een zeer geslaagde avond en zeker en plek om terug te komen.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Heerlijke gerechten en mooie wijnen, met veel toewijding toegelicht! Genoten!
Sander .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk eten Bij Broeders ! Gerechten zijn heerlijk en samen met goede wijne, inclusief de kennis van de wijnen, alles voor een heerlijke avond.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima restaurant. Slim opgezette menukaart, waardoor je al snel geneigd bent het driegangen menu te kiezen dat net ietsje duurder is dan enkel een hoofdgerecht. Bij elk gerecht werd netjes uitgelegd wat er op je bord lag.