Bij Broeders

Bethlehemkerkplein 32 8011 PH Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Broeders

Bij Broeders in Zwolle is het restaurant van de broers Sven en Bjorn Westenberg. Beide heren hebben jarenlange horeca-ervaring en vonden het hoog tijd worden om hun eigen restaurant te openen. Dat werd Bij Broeders. Een fijn, sfeervol restaurant met een uitstekende kaart waarop de lekkerste, dagverse gerechten prijken.

De broers vinden het belangrijk dat gasten een mooie beleving hebben en daarvoor graag terugkomen. Sven: “Gasten met een glimlach de deur zien verlaten, dat is iedere avond weer mijn doel.” Dat doen ze door kwalitatief hoogwaardige en dagverse streekproducten te gebruiken in zowel klassieke als vernieuwende gerechten.

Ben je benieuwd naar deze aangename beleving? Reserveer dan een tafel bij restaurant Bij Broeders in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Bij Broeders

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bij Broeders

Christa L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Goed gegeten met zeer goede service en bediening. Stoelen wiebelen een beetje, aan vervanging toe misschien? Hoofdgerecht vlees uit verassingsmenu erg goed. Ook de roodbaars met smaakvolle combinaties op het bord. Nagerecht was lekker maar smaken samen pakte iets minder goed uit. Koffie met plateau zoetigheid heel vers en mooi gemaakt. Wijnarrangement verrassend en fijn dat er ook halve glazen geschonken werden. Goed op temperatuur. We komen zeker terug! Bedankt broeders.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gelijk bij binnenkomst voelden we ons welkom. Sven heeft ons veel geleerd over wijnen,
Tijs heeft ons vol enthousiasme bediend. Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Er staat een geweldig team, De koks en de bediening hebben ons een geweldige culinaire avond bezorgd. We komen zeer zeker terug!
H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen bepaald door de chef.
Er wordt daarbij rekening gehouden met persoonlijke wensen.
De smaak van het eten en de aanbevolen wijn is fantastisch en verassend.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Mooi (5-gangen) verrassingsmenu met uitstekend bijpassende wijnen.
Voldoende gevarieerd gegeten in een rustig tempo zodat we de royaal geschonken wijnen niet naar binnen hoefden te klokke.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Hmmm het was allemaal net oké. Het was er niet echt gezellig, bediening was wel vriendelijk en het eten was niet bijzonder. Het was het allemaal net niet. Hier zullen wij niet nog een keer heen gaan
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Verrassend heerlijke lunch na bezoek aan de fundatie.
Alles vers bereid en de kok kwam zelf uitleggen wat ze had bereid naar aanleiding
van het feit dat er sprake was van voedselallergie.
Ober Tijs was zeer voorkomend, gaf goede explicatie over de huiswijnen en liet ons voorproeven.
Je kon duidelijk merken dat het team goed was ingespeeld op elkaar en met plezier aan de gang ging.
DIt restaurant is een aanrader en we komen hier graag een keer terug.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Super leuk restaurant. De broers (chef en sommelier nemen voor iedereen de ruim de tijd om gerechten en wijnen toe te lichten en de gerechten zijn verrassend en smakelijk.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Fantastische ontvangst , prachtig geouderde witte Rioja, in het voorgerecht met rode bieten ingelegde zalm en ieder stukje groente daarbij apart gekruid en gemarineerd, van worteltje tot tarwe gras aan toe! Zeer verfijnd. Zo ook het op 3 manieren klaargemaakte kalf - waarvan het pièce de resistence gegaard op 36 Gr Celcius een karmijn rode gloed opleverde - met een schitterend gereduceerde saus, ieder stukje vlees steeds versterkt met opgelegde snijbonen , kruidig opgewekte champignons en idem dito verheven bloemkool. Dessert ook op creatieve hoogte gevolgd door huisgemaakte lekkernijen en bon-bons zoals de onvergetelijke met gerookt katenspek doortrokken brownie met die verse kers erop waarvan de frisse zuren een evenwichtig tegenwicht bieden . Hulde! Michelinster waardig. Wij komen terug vanuit Amsterdam. Marc en Ana Huygen
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voor tweede keer in korte tijd bij broers gegeten. Ditmaal met een gezelschap van 5 personen. De sfeer, omgeving, bediening zijn prima zoals altijd daar heb ik niets over te klagen. Het eten vind ik toch heel wisselend. De gerechten zijn niet altijd goed in evenwicht. Zo vond ik de smaak combinatie van koolrabi (wat al gewaagd is) met een sterke Mexicaanse saus niet goed. Er zat een heerlijke gelei op die helemaal wegviel qua smaak. Bij het hoofdgerecht van lamsvlees vond ik de saus te zout, deze werd al door de bediening erop gegoten. De smaak van het vlees kwam daarmee onder druk. Ook het toetje nog een keer geprobeerd de mango sticky rice met zoute kokossaus en ijs werd wisselend ontvangen. Het ijs is heerlijk maar de sticky rice? en zoute kokossaus?
Los van de maaltijden werden we in de rekening verrast door 4,50 per menu extra omdat we in plaats van een toetje een tussengerecht genomen hadden. Ik begrijp dat er verdiend moet worden maar ik had hier mijn vraagtekens bij. Voorlopig even niet dus.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ons favoriete restaurant in Zwolle. Je gaat écht uit eten. Vriendelijke, kundige bediening, originele gerechten. Qua prijs-kwaliteit ongeëvenaard!
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten altijd erg lekker. Kwalitatief goede producten, heerlijke wijnen. Echt een avondje uit. Ongedwongen sfeer al is de bediening wel wat stijfjes.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Prima avond bij dit restaurant het eten was prima we hadden een tafeltje waar we niet tegenover elkaar zaten maar dat was leuk gedaan. Het dessert vond ik wat minder de Aziatische mango te extreme smaken bij elkaar. Verder prima.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Kleine hoeveelheden maar smaakte wel goed. Voor wat je krijgt wel aan de prijzige kant.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben op Valentijnsdag een heerlijk origineel 5 gangen menu gehad. Daarnaast een zeer prettige bediening: topavond!!!
Hilde J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, genoten van het 3 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Wij komen hier zeker nog eens terug!
hidde F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor het eerst gegeten (gevonden in Lekker). Uitstekend 3-gangen verrassingsmenu voor slechts 33 Euro waarbij zelfs voorkeur van tafelgenoot werd ingewilligd (vis i.p.v. vlees). Prima (grote) glazen wijn per glas. Leuke locatie in oude centrum Zwolle. Kortom: we komen vast terug!
Louise J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was zeer verrassend! Met een heerlijk bijpassend wijnarragement erbij. Erg fijne sfeer, en goed personeel! Wij komen zeker terug!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima restaurant, maar de prijzen zijn erg prestigieus voor wat je uiteindelijk krijgt. Zeker het voorgerecht gemaakt met rode biet, appel en avocado was erg teleurstellend; zonder enige fantasie gemaakt, klein en erg vlak van smaak en dat voor 16Euro? Verder prima bediening, mooi restaurant en lekker nagerecht.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Een explosie van verschillende smaken in elk gerecht!
Wat betreft timing, de gerechten hadden wat ons betreft net wat sneller / korter op elkaar uitgeserveerd mogen worden, maar dat is een kwestie van smaak.
Birgitta .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten met verrassende gerechten in het 4-gangen menu. Vriendelijke service en ik kom nog weer eens terug als ik in Zwolle ben.