Bij Broeders

Bethlehemkerkplein 32 8011 PH Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Broeders

Bij Broeders in Zwolle is het restaurant van de broers Sven en Bjorn Westenberg. Beide heren hebben jarenlange horeca-ervaring en vonden het hoog tijd worden om hun eigen restaurant te openen. Dat werd Bij Broeders. Een fijn, sfeervol restaurant met een uitstekende kaart waarop de lekkerste, dagverse gerechten prijken.

De broers vinden het belangrijk dat gasten een mooie beleving hebben en daarvoor graag terugkomen. Sven: “Gasten met een glimlach de deur zien verlaten, dat is iedere avond weer mijn doel.” Dat doen ze door kwalitatief hoogwaardige en dagverse streekproducten te gebruiken in zowel klassieke als vernieuwende gerechten.

Ben je benieuwd naar deze aangename beleving? Reserveer dan een tafel bij restaurant Bij Broeders in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Bij Broeders

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bij Broeders

Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Was erg lekker en gezellig om Bij Broeders te eten; met mooi weer op het terras gezeten in gemoedelijke sfeer; 3 gangen-menu van de chef was uitstekend verzorgd en verrassend; ook nog aantrekkelijk geprijsd.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heel de maaltijd ging goed.tot het dessert dat duurde wel lang.pas toen we er iets van zeiden stond het ineens op tafel.
Jammer
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Fantastische drie gangen lunch op het terras genuttigd. Mooi uitgebalanceerde gerechten met een prima service. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Djovan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Fantastisch! Goed ontvangen en heerlijk gegeten. Ze weten waar ze over praten! Aanrader!
Wij zaten buiten op het levendige terras waarbij je naast heerlijk eten goed mensen kan kijken.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hebben heerlijk gerechten voorgeschoteld gekregen, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht waren van een goed kwaliteit. De bijgeschoven wijn maakt het af.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Genoten van een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu. Borden waren mooi op gemaakt en de smaak was verfijnd. De zaak zat ook lekker vol. We hebben Genoten!
Marinka D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Supergoed gegeten, echt genieten! Zeer netjes allemaal en professionele bediening. Was niet onze eerste keer en zeker ook niet de laatste.....
Odette M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Een mooi restaurant een top bediening.
Het eten was prima vooral in combinatie met de wijnen.
Maureen W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Met 10 personen gegeten. Goede ontvangst, eerst lekker een drankje op het terras en dan in ons eigen tempo aanschuiven aan tafel. Lekker gegeten! Het blijft een aanrader, zowel voor groepen als privé.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten was heerlijk! Bedankt!
Lambert J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Mede door het mooie weer een mooie avond gehad op het terras. Goede bediening, goede uitleg van de bijpassende wijnen, lekker eten en heel lekkere koffie.
E.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Bedankt voor de ontvangst en het vermaak van onze internationale gasten (Japan, Bulgarije, Hongarije en Belgie). Zij waren allen erg tevreden! Volgende keer misschien een Hongaarse wijn serveren ;)
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
mooie gerechten, werd goed rekening gehouden met 1 min. stilte op 4 mei, prima tempo in uitserveren, goede uitleg bij de wijnen, we komen zeker nog eens terug
Debora V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Subliem eten en goede bediening! Qua sfeer mag het wat mij betreft wat intiemer. Het eten is verrassend goed en de service super!
Christa L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Goed gegeten met zeer goede service en bediening. Stoelen wiebelen een beetje, aan vervanging toe misschien? Hoofdgerecht vlees uit verassingsmenu erg goed. Ook de roodbaars met smaakvolle combinaties op het bord. Nagerecht was lekker maar smaken samen pakte iets minder goed uit. Koffie met plateau zoetigheid heel vers en mooi gemaakt. Wijnarrangement verrassend en fijn dat er ook halve glazen geschonken werden. Goed op temperatuur. We komen zeker terug! Bedankt broeders.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Was weer als vanouds, prettige ontvangst door vriendelijke en kundige bdiening, relaxte sfeer. Heerlijk gegeten en uitstekend wijnarrangement. We zien nu al uit naar een volgende keer.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gelijk bij binnenkomst voelden we ons welkom. Sven heeft ons veel geleerd over wijnen,
Tijs heeft ons vol enthousiasme bediend. Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Er staat een geweldig team, De koks en de bediening hebben ons een geweldige culinaire avond bezorgd. We komen zeer zeker terug!
H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen bepaald door de chef.
Er wordt daarbij rekening gehouden met persoonlijke wensen.
De smaak van het eten en de aanbevolen wijn is fantastisch en verassend.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Mooi (5-gangen) verrassingsmenu met uitstekend bijpassende wijnen.
Voldoende gevarieerd gegeten in een rustig tempo zodat we de royaal geschonken wijnen niet naar binnen hoefden te klokke.