Bij Bomans

Binnenweg 1 2101 JA Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Bomans

Familie Paasbrunch | 1e en 2e paasdag

Prijs: Volwassenen € 23,50 | Kinderen van 3-12 jaar € 12,50 | Tijd: 12.00 - 15.00 uur

Beide dagen (dus ook maandag) zijn wij geopend voor diner. Reserveringen: Reserveer tijdig om teleurstellingen te voorkomen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bij Bomans

Vanaf station Heemstede-Aerdenhout met Stadsbus 4 naar Bushalte ''Provincielaan''. 4 minuten lopen naar Binnenweg 1-b.

ma:gesloten

Keuken sluit 21:00

Jouw recensie over het restaurant Bij Bomans

Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bij Bomans ligt op een superleuke locatie en ziet er altijd verzorgd en gezellig uit. We zijn hier wel vaker geweest en de kwaliteit is constant en goed. De gerechten zijn vers en smaakvol. We zijn fantastisch ontvangen en verzorgd door de hele crew. Ze zijn zeer gastvrij en oplettend. Bij Bij Bomans is het heerlijk en goed eten! Een aanrader.
Ricky V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, 2 van het gezelschap het maandmenu en andere 2 personen van de kaart.
Was heerlijk, verrassend leuk 3 gangen-menu €28 en een goede wijn erbij.
Was een zeer goede kennismaking met dit restaurant.
Heel aardig en vriendelijk personeel.
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Prima restaurant en erg lekker gegeten. Iets aan dure kant. Echt min-punt is dat je te weinig krijgt als je alleen een hoofdmenu bestelt. Het gerecht bestaat alleen uit het gerecht wat je bestelt met een beetje groente. Wil je friet erbij dan moet je daarvoor 3 euro bijbetalen!!! Lijkt wel een snackbar zo. Wel krijg je vooraf een broodmandje.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Op verzoek van een vriendin toch nog maar eens een poging gewaagd.
Helaas was de eigenaar nogal aan het brommen over een aantal dingen, niet erg gezellig als je iets komt eten?!
Lunch was goed, de sfeer laat echt wederom te wensen over. Jammer dat nu ook de Spaanse dame weg is. Wat een verlies voor Bij Bomans. We hadden het gevoel weggejaagd te worden omdat we niet nog een drankje bestelden, hoeveel kun je op in 1,5 uur?!
De jongeman in de bediening kwam vriendelijker over. Kom op Bij Bomans, prachtige locatie, goede lunch nu nog de sfeer van voorheen. Waar is de oude bedrijfsleider gebleven? En Lennart? De vrolijke, vriendelijke noten in het geheel zijn allen weg.
Aanrader: clubsandwich gerookte zalm op het terras. Sfeer met de bootjes blijft fijn.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zojuist gegeten bij "Bij Bomans". Wij vonden het verrassend goed. Voor ons wat overvloedig, maar heerlijk.
We gaan zeker vaker terug.
A. Martens
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Fijn restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten.
De tafel van Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een fijne plek om zakelijk te kunnen spreken in goede ambiance met hl vriendelijke bedoening
Frans V.
zeer toegewijde bediening met een absoluut vrolijke noot in de vorm van serveerster Annemarijne. Ook erg behulpzaam op vragen tav wijn en eventuele sloepverhuur. Deze dame is een aanwinst voor elke horeca onderneming!
Else V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vriendelijk, gastvrij. Er werd nog spontaan extra brood aangeboden, gratis karaf water met verse munt werd erg gewaardeerd. Er is hier veel ten goede veranderd.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goed en lekker eten voor een goede prijs
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Aardig personeel maar niet doortastend. Tot twee keer toe kregen we eten eerder dan de drankjes. Bediening twee keer drankjes vergeten. Salades waren goed, maar zat onrijpe avocado in. Ook was het meer sla dan kip. Kwaliteit was verder wel goed. Dit restaurant heeft andere eigenaar gekregen, maar dat is de kwaliteit en service nog niet ten goede gekomen. Alles komt wat chaotisch over. Jammer
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Helaas, dit was de laatste keer dat ik er geluncht heb met een vriendin.
Onterechte attitude, te simpele kaart en geen verbetering met ambiance.

Jammer. Nieuwe eigenaar, geen verbetering.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was goed toeven, het eten was prima.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gisteren met mijn vriendin Winnie een lunch genoten bij Bomans.
Alles geheel naar wens.

Maar wat ons het meest is bijgebleven is de oplettenheid, zonder storend aanwezig te zijn van Willemijn, een van de gastvrouwen. een dame die haar vak verstaat. Onze complimenten aan haar voor alle zorg. Klasse!
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Prima salade, goede accommodatie uitermate geschikt om zakelijk gesprek te voeren. Bediening zeer plezierig.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk dagmenu. Porties zeer ruim. Uiterst vriendelijke eigenaar en bediening.
chanon V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij hebben nog nooit met de kerst zo heerlijk gegeten. Het menu was top samengesteld. En de gerechten waren vanaf het voorgerecht tot en met de koffie zalig. Het is een sfeervol restaurant met net een nieuwe eigenaar. We denken dat de recensies die negatief zijn, gebaseerd waren op de toenmalige eigenaar. Want eten top, lieve bediening en goede locatie. Voor ons een restaurant om regelmatig lekker uit eten te gaan!!
Chanon V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij hebben met 6 personen op Eerste Kerstdag Bij Bomans gegeten. En waren het er unaniem mee eens dat we met de kerst nog nooit zo lekker uit eten zijn geweest. De gerechten waren vanaf voorgerecht tot en met de koffie zalig! De negatieve recensies begrijpen we niet en ik denk dat dit te maken heeft met de vorige eigenaar. Het restaurant heeft sinds kort een nieuwe eigenaar. De bediening is zeer attent, de locatie is top en het restaurant erg sfeervol ingericht. Wij zullen hier regelmatig terugkomen!!
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fantastisch en sfeervol restaurant met aardige bediening
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Helemaal vanuit Sint-oederode zijn wij in Heemstede beland. Hier hebben wij een heerlijke lunch genoten in dit prachtig aangelegen restaurant. De sfeer is er prima en mooi aan het water. De volgende keer dat wij in de buurt zijn zullen we weer langs komen. De gastvrouw heeft ons gevraagd onze mening te delen met andere via deze website. Bij deze.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Personeel vriendelijk maar onervaren en niet altijd adequaat genoeg. Ook bestelde drankjes werden een keer vergeten. Eten was lekker maar zeker niet bijzonder. Voor de prijs niet goed genoeg. Inrichting mooi en sfeervol.