Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Beckumerkerkweg 20 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Passie voor goed eten

Een plek waar je geniet van pure gerechten zonder poespas. Een goed stuk vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke vega gerechten. Zin in een goed glas wijn? Vraag gerust het attente personeel om advies!

Meer informatie over restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

MLBC S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hadden graag wat meer licht gehad boven de tafel.Overigens een zeer gevarieerd aanbod van diverse gerechtjes.Zowel het amuse-buffet als het dessertbuffet. De presentatie van alle gerechten was zeer smaakvol.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijke paas lunch genoten met familie, na aankomst duurde het wat lang voordat de buffetten
geopend werden, maar dit is snel vergeten als je van alle lekkernijen genoten hebt. Was weer TOP!
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het was super bij wapen van beckum! Fijne bediening en heerlijk eten in een prettige sfeer. Ik zal er zeker vaker gaan eten en het anderen aanraden.
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Veel moeite gedaan om er een geslaagde avond van te maken, zonder te overdrijven!
Normaal doen wij niet aan Valentijn, maar dit was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was een gezellig en leuk uitje met een moeder die 100 was geworden en haar kinderen
Was voor herhaling vatbaar.
Er was een uitgebreide kaart, en het eten smaakte bijzonder. lekker.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijk ontvangst, goed en zeer smakelijk eten, vriendelijke bediening, alles perfect.Voor de kinderen een leuke kleurplaat en potloden. suprise voor de kinderen met ijsje hardstikke leuk
Zeker een aanrader
Els K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor de eerste keer Kerst bij Boenders. We hebben heerlijk gegeten, voor ieder wat wils Wij komen volgend jaar zeker weer.
Nies V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was gezellig goede sfeer en vriendelijke en vlotte bediening. Kortom voor herhaling vatbaar!
Het eten was ook erg lekker en gevarieerd en ruim voldoende
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten , dit jaar bijna niet hoeven wachten. Het aanbod was zeer divers.
Jammer genoeg was er dit jaar niet zoveel aandacht voor kinderactiviteiten , ( en dat is mede een reden waarom wij voor deze locatie kiezen )
Otto G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
fijne sfeervolle middag
goed verzorgd
voldoende ruimte
het buffet was prima en werd regelmatig weer aangevuld'.
ga zo door
Philipp S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Entourage voor de kerst was redelijk tot goed. 3 gangen diner matig. Vergeten vooraf brood te serveren. Gebakken aardappelen niet goed gebakken. Salade bestaat uit gesneden tomaat en komkommer met een gesnippert uitje. Groente 1 wortel 1 tomaatje en iets van een plakje venkel. Cappuccino was koud. Nagerecht overigens ook zeer karig. Bovendien geen echte kerstsfeer vanwege muziek die niet hoorbaar was. Werd pas harder gezet toen er om werd gevraagd.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Een prima locatie voor een heerlijk diner. De wachttijd is normaalgesproken kort, maar was nu minder en daarom redelijk doordat er buiten een Kerstmarkt was, die de nodige aandacht van het personeel vergde. Maar het was het wachten meer dan waard!
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige avond doorgebracht in dit gezellige restaurant, met uitstekende gerechten en zeer prettige bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
An K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Kwaliteit en sfeer. Zeer tevreden.
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik was met familie voor een 4 gangen menu. Het was geweldig. Gevarieerd, fantastische smaken en de opmaak een kunstwerk.
edith B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Mijn moeder heeft haar 90e verjaardag bij Boenders gevierd en zal dit niet gauw vergeten. De plezierige ontvangst rondom de open haard en een heerlijk diner in een gezellige omgeving maakten het een intiem feestje. Mijn zwager had enkele dieetwensen waar gemakkelijk en creatief voor gezorgd werd en mijn neefje die niet snel iets lekker vind was zeer verrast en at alles op. Met de juiste aandacht voelden we ons er thuis. Dank hiervoor.
Met vriendelijke groet namens allen en vooral mijn moeder mw Bruggink- Smithuis.
Henk U.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij waren met zes oude studiemakkers, komend uit alle windstreken en hebben genoten. De jonge dame van de bediening voelde ons gezelschap perfect aan. Zij deed het buitengewoon goed, adrem, verzorgd en snel. Trancheerde de zeetong op sterrenniveau. Al met al top.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
er was gedaan waar we om verzochten eerst een drankje bij de haard ,hij was alleen niet aan .
de porties zijn groot maar de rekening ook .Maar het smaakte lekker
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
de gerechten komen erg snel door binnen een uur na aankomst amuse voor gerecht en hoofd gerecht en dat op zaterdagavond je denkt een avondje uit te wezen
Witte wijn (wij hadden een fles) werd zo op tafel gezet zonder koeler of bak ijs water erg slecht
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten helemaal prima maar wel erg snel binnen een uur na aankomst al amuse voor en hoofd gerecht gehad personeel had weinig aandacht voor de gasten