Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Beckumerkerkweg 20 7554 PV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Passie voor goed eten

Een plek waar je geniet van pure gerechten zonder poespas. Een goed stuk vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke vega gerechten. Zin in een goed glas wijn? Vraag gerust het attente personeel om advies!

Meer informatie over restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Egbert P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Zeer correcte ontvangst door verzorgt uitziende gastheer, die bovendien op gepaste wijze de gasten benaderde en ons op een prettige manier voorzag van drank en spijs in een gezellige en sfeervolle omgeving.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Het eten was goed en verrassend. De kruidnagelsaus was echter geen succes! Ik zou Portsaus aanraden!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Dit jaar een goed verzorgde lunch. Vorig jaar was er volgens mij een brunch, dat geniet toch onze voorkeur voor een volgende keer, ondanks dat ook deze keer alles erg lekker en goed verzorgd was. Graag komen wij weer in 2019.

Met vriendelijke groet, Els Kroeze
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We zijn zeer hartelijk ontvangen en de bediening was top ! De kerst lunch was heerlijk en voor ieder wat wils... voor ons allemaal voor herhaling vatbaar !
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Gezellig versierd buiten, leuk aankomen. Zeer prettig en persoonlijk ontvangen. Mooie ruime tafel. Lekker 3 gangen keuze menu. Er zat te veel tijd tussen de gangen.
Tip vooraf beter verdelen/sturen hoeveel gasten op welk tijdstip aankomen, betere spreiding.
BW N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Goed en te vreden nogmaals bedankt en wij wensen jullie alle geluk en gezondheid en sprankelen jaar 2019 .

Verder zalig uit einde jaar 2018.
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Kregen brood als voorafje veel te kort voor het eerste gerecht. Verder was de wachttijd tussen de gangen te lang. Op het laatst was het erg koud in de zaal. Zaten weliswaar dicht bij de open haard, maar zonder vlam!
Sander_ajax .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Een gezellig restaurant met verbluffend lekkere gerechten bereid op mooie wijze. De bediening was dik in orde, tijdig werd er bijgeschonken en elke vraag vanuit onze zijde werd goed ontvangen. De prijs is in verhouding met de kwaliteit die je bij Restaurant Boenders krijgt op een prima en gezellige locatie. Aanrader!
Harrie K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Met een groepje van 8 man à la carte getafeld. Gezellig, mooi rustig tempo. Gerechten mooi gelijk uit geserveerd. Wijntjes prima. Geslaagde avond!
Nieky K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat een aangename verrassing. Gastvrije ontvangst, attente bediening, heerlijk eten, zeer ruime porties en lekkere wijnen. Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een prima avond gehad. Ieder van ons vieren had iets anders besteld, iedereen was erg tevreden. Ook de wijn was een goede keus.
De ambiance : sfeervol en gezellig. Voor herhaling vatbaar!
Bennieziethof Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten was heel erg lekker. Alleen was het jammer dat ze niet meededen met deze actie.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prachtige gerechten goede kwaliteit en prettige vakkundige bediening. Aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wij komen hier al heel wat jaren, met name voor familiaire gelegenheden. Altijd worden wij keurig en vriendelijk ontvangen. In alle rust drinken wij ons aperitief en just in time komt men de diner-wensen opnemen.
In een goede timing, in uitstekende kwaliteit worden dan de gangen uitgeserveerd. Dit keer hadden wij het 7-gangen proeverij-menu. Zeer mooie presentaties met evenzovele uitstekende kwaliteiten van ingrediënten vonden hun eindbestemming! Wij zijn uitstekend tevreden over het gebodene en zullen beslist weer terugkomen!
markees .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De obers zijn gastheren, vriendelijk en attent. Het eten is fantastisch en wordt erg mooi opgediend.
Het is niet voor niets dat we hier al jaren komen!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lang moeten wachten op eten en rekening
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was even zoeken naar de juiste ingang, maar de ontvangst was hartelijk en het eten was bijzonder lekker.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Top restaurant, we komen er zeker terug. Eten verfijnd en de porties zijn precies goed.

Zeker een aanrader. Leuke bijzondere gerechten. Zeker geen doorsnee.
MLBC S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hadden graag wat meer licht gehad boven de tafel.Overigens een zeer gevarieerd aanbod van diverse gerechtjes.Zowel het amuse-buffet als het dessertbuffet. De presentatie van alle gerechten was zeer smaakvol.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijke paas lunch genoten met familie, na aankomst duurde het wat lang voordat de buffetten
geopend werden, maar dit is snel vergeten als je van alle lekkernijen genoten hebt. Was weer TOP!