Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Beckumerkerkweg 20 7554 PV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Passie voor goed eten

Een plek waar je geniet van pure gerechten zonder poespas. Een goed stuk vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke vega gerechten. Zin in een goed glas wijn? Vraag gerust het attente personeel om advies!

Meer informatie over restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Nieky K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat een aangename verrassing. Gastvrije ontvangst, attente bediening, heerlijk eten, zeer ruime porties en lekkere wijnen. Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een prima avond gehad. Ieder van ons vieren had iets anders besteld, iedereen was erg tevreden. Ook de wijn was een goede keus.
De ambiance : sfeervol en gezellig. Voor herhaling vatbaar!
Bennieziethof Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten was heel erg lekker. Alleen was het jammer dat ze niet meededen met deze actie.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prachtige gerechten goede kwaliteit en prettige vakkundige bediening. Aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wij komen hier al heel wat jaren, met name voor familiaire gelegenheden. Altijd worden wij keurig en vriendelijk ontvangen. In alle rust drinken wij ons aperitief en just in time komt men de diner-wensen opnemen.
In een goede timing, in uitstekende kwaliteit worden dan de gangen uitgeserveerd. Dit keer hadden wij het 7-gangen proeverij-menu. Zeer mooie presentaties met evenzovele uitstekende kwaliteiten van ingrediënten vonden hun eindbestemming! Wij zijn uitstekend tevreden over het gebodene en zullen beslist weer terugkomen!
markees .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De obers zijn gastheren, vriendelijk en attent. Het eten is fantastisch en wordt erg mooi opgediend.
Het is niet voor niets dat we hier al jaren komen!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lang moeten wachten op eten en rekening
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was even zoeken naar de juiste ingang, maar de ontvangst was hartelijk en het eten was bijzonder lekker.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Top restaurant, we komen er zeker terug. Eten verfijnd en de porties zijn precies goed.

Zeker een aanrader. Leuke bijzondere gerechten. Zeker geen doorsnee.
MLBC S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hadden graag wat meer licht gehad boven de tafel.Overigens een zeer gevarieerd aanbod van diverse gerechtjes.Zowel het amuse-buffet als het dessertbuffet. De presentatie van alle gerechten was zeer smaakvol.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijke paas lunch genoten met familie, na aankomst duurde het wat lang voordat de buffetten
geopend werden, maar dit is snel vergeten als je van alle lekkernijen genoten hebt. Was weer TOP!
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het was super bij wapen van beckum! Fijne bediening en heerlijk eten in een prettige sfeer. Ik zal er zeker vaker gaan eten en het anderen aanraden.
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Veel moeite gedaan om er een geslaagde avond van te maken, zonder te overdrijven!
Normaal doen wij niet aan Valentijn, maar dit was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was een gezellig en leuk uitje met een moeder die 100 was geworden en haar kinderen
Was voor herhaling vatbaar.
Er was een uitgebreide kaart, en het eten smaakte bijzonder. lekker.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijk ontvangst, goed en zeer smakelijk eten, vriendelijke bediening, alles perfect.Voor de kinderen een leuke kleurplaat en potloden. suprise voor de kinderen met ijsje hardstikke leuk
Zeker een aanrader
Nies V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was gezellig goede sfeer en vriendelijke en vlotte bediening. Kortom voor herhaling vatbaar!
Het eten was ook erg lekker en gevarieerd en ruim voldoende
Els K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor de eerste keer Kerst bij Boenders. We hebben heerlijk gegeten, voor ieder wat wils Wij komen volgend jaar zeker weer.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten , dit jaar bijna niet hoeven wachten. Het aanbod was zeer divers.
Jammer genoeg was er dit jaar niet zoveel aandacht voor kinderactiviteiten , ( en dat is mede een reden waarom wij voor deze locatie kiezen )
Otto G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
fijne sfeervolle middag
goed verzorgd
voldoende ruimte
het buffet was prima en werd regelmatig weer aangevuld'.
ga zo door
Philipp S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Entourage voor de kerst was redelijk tot goed. 3 gangen diner matig. Vergeten vooraf brood te serveren. Gebakken aardappelen niet goed gebakken. Salade bestaat uit gesneden tomaat en komkommer met een gesnippert uitje. Groente 1 wortel 1 tomaatje en iets van een plakje venkel. Cappuccino was koud. Nagerecht overigens ook zeer karig. Bovendien geen echte kerstsfeer vanwege muziek die niet hoorbaar was. Werd pas harder gezet toen er om werd gevraagd.