Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Beckumerkerkweg 20 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Passie voor goed eten

Een plek waar je geniet van pure gerechten zonder poespas. Een goed stuk vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke vega gerechten. Zin in een goed glas wijn? Vraag gerust het attente personeel om advies!

Meer informatie over restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige avond doorgebracht in dit gezellige restaurant, met uitstekende gerechten en zeer prettige bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
An K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Kwaliteit en sfeer. Zeer tevreden.
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik was met familie voor een 4 gangen menu. Het was geweldig. Gevarieerd, fantastische smaken en de opmaak een kunstwerk.
edith B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Mijn moeder heeft haar 90e verjaardag bij Boenders gevierd en zal dit niet gauw vergeten. De plezierige ontvangst rondom de open haard en een heerlijk diner in een gezellige omgeving maakten het een intiem feestje. Mijn zwager had enkele dieetwensen waar gemakkelijk en creatief voor gezorgd werd en mijn neefje die niet snel iets lekker vind was zeer verrast en at alles op. Met de juiste aandacht voelden we ons er thuis. Dank hiervoor.
Met vriendelijke groet namens allen en vooral mijn moeder mw Bruggink- Smithuis.
Henk U.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij waren met zes oude studiemakkers, komend uit alle windstreken en hebben genoten. De jonge dame van de bediening voelde ons gezelschap perfect aan. Zij deed het buitengewoon goed, adrem, verzorgd en snel. Trancheerde de zeetong op sterrenniveau. Al met al top.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
er was gedaan waar we om verzochten eerst een drankje bij de haard ,hij was alleen niet aan .
de porties zijn groot maar de rekening ook .Maar het smaakte lekker
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
de gerechten komen erg snel door binnen een uur na aankomst amuse voor gerecht en hoofd gerecht en dat op zaterdagavond je denkt een avondje uit te wezen
Witte wijn (wij hadden een fles) werd zo op tafel gezet zonder koeler of bak ijs water erg slecht
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten helemaal prima maar wel erg snel binnen een uur na aankomst al amuse voor en hoofd gerecht gehad personeel had weinig aandacht voor de gasten
R T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gegeten met AH actie. Speciale kaart voor de ze actie. Maar ruime keuze en prijs kwaliteit is prima.
Leuke bediening en attent om bij keuze hoofdgerecht (wild) een bijpassende wijn aan te bieden.
Adegrunt .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten (AH actie). We konden kiezen uit verschillende voor-hoofd-en nagerechten. Er stond zelfs wild op de kaart.
Het was allemaal heerlijk en verfijnd van smaak. Onze complimenten aan de kok!
De bediening was correct en heel vriendelijk.
Kortom prima locatie om gezellig en lekker uit eten te gaan.
AGNES H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Uitstekend restaurant in alle opzichten.Voortreffelijke gerechten qua smaak.
Zeer vriendelijke bediening kortom voor herhaling vatbaar.
M N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden het AH-menu. Het restaurant was gezellig en de bediening was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Ine T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met zijn 8-en hebben wij een erg leuke avond gehad. Het eten was erg lekker en er was een leuke en gezellige bediening! Onze complimenten!
jannettevanoene .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten echt complimenten voor de kok... de bediening super! de wacht tijden tussen de gangen door waren precies goed niet te lang niet te kort...als wij in de buurt zijn komen we zeker weer eten...
Aard B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goede kwaliteit, ruime porties, goede presentatie, qua gezelligheid wat minder, dit ligt niet aan het restaurant maar het geringe aantal gasten op dat moment.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima Albert Heijn keuzemenu. Niet goedkoopste, wel erg goed. Locatie is in de regio meer bekend als feestlocatie voor grote bruiloften en partijen, maar dit restaurantgedeelte onderscheidt zich positief door echt goed eten. Forel vooraaf, Dorade als hoofdgerecht en prima desert. Voldoende salade bij hoofdgerecht. Nette en vriendelijke bediening. Goed om te onthouden om ook zo een keer uit eten te gaan.
Mariannne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten, zeker een reden om aan te bevelen of zelf terug te komen.
De gerechten waren mooi opgemaakt en van goede kwaliteit. Leuke variatie bij de verschillende gangen.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben het keuze menu gegeten welke speciaal voor de AH actie was samengesteld. Geweldig eten, het beste wat wij snds jaren gegeten hebben. Het restaurant ligt op een prachtige locatie,
sienyvos .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Fantastisch gegeten. Ons bijna vaste adres voor uit eten gaan. Prima
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bij de familie en vrienden ook een gewild adres
Ank O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Grote locatie bij goed weer een mooi terras.
Personeel schat goed in wat voor tafel er bij je past.
Vriendelijk personeel .
Er was een vrolijke humoristische serveerster.
De kaart was afgestemd op de AH- actie maakte de keuze gemakkelijk i.v.m. een 4 keuze menu.