Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Beckumerkerkweg 20 Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Passie voor goed eten

Een plek waar je geniet van pure gerechten zonder poespas. Een goed stuk vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke vega gerechten. Zin in een goed glas wijn? Vraag gerust het attente personeel om advies!

Meer informatie over restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Voordelig
Jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier goed gegeten (het lezersmenu tubantia) Maar we zijn hier denk ik met te hoge verwachtingen heen gegaan Had er toch iets meer verwacht wat smaak betreft. Prima bediening en een pracht van een locatie
Schutten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke gerechten,vers en prachtig opgediend.Het restaurant is van buiten en binnen prachtig.
We hebben genoten.We hadden het Ah menu.
Ehschutte .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We zijn zondag 16 okt geweest en hebben genoten van het overheerlijke AH menu, een exclusief menu. De bediening was amicaal en dat vinden we prettig. Zeker de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan.
Mw-Marieke .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig sfeertje, goed wijnadvies. Goede gerechten en goede bediening zonder stilte coupe gevoel wat je soms hebt bij betere restaurants. Voorgerecht van zalm sterrenrestaurant waardig.
Gjann5 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Op dinsdag 4 oktober bezochten we Bij Boenders voor het AH-menu. We hadden de keuze uit 4 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Het menu kostte € 42,50. Zo'n duur AH-menu hebben we nog niet eerder meegemaakt. Aangezien bij de AH-actie de tweede persoon gratis eet was de prijs gelet op de kwaliteit acceptabel. De clientèle bestond dinsdagavond uit totaal 17 gasten. Hiervoor was 1 ober aanwezig. Dit was een vriendelijke en flegmatieke man, die rustig en onverstoorbaar zijn werk deed. Dit betekende dat we wel wat zitvlees moesten hebben. Na 3 kwartier, we hadden al wel de drankjes, kwam hij met een geweldig gevoel voor understatement met de woorden hier heeft u "alvast" een schaaltje brood iets eetbaars brengen. Gelukkig volgde 5 minuten later ons voorgerecht. Ik had zalm en mijn echtgenote renderende. De gerechten waren mooi en met zorg opgemaakt en van een goede temperatuur. Ze kwamen duidelijk niet rechtstreeks uit de koeling zoals vaak gebeurt. De smaak van beide gerechten was uitstekend. Als hoofdgerecht had ik de kalfsribeye en mijn echtgenote de rode mulfilet . Wederom zagen beide gerechten er als een plaatje uit en smaakten voortreffelijk. Bij de hoofdgerechten werden sperzieboontjes met spek, een tomaatkomkommersla en gebakken aardappeltjes geserveerd. Mijn enige kritiekpuntje was dat ik de aardappeltjes niet allemaal helemaal gaar vond. Ook het nagerecht, we kozen voor het petit dessert, zag er zeer kleurig en decoratief uit en smaakte verrassend goed. Het is duidelijk dat er BIJ Boenders een prima kok aan het werk is. Wij verlieten na 2,5 uur Boenders toch zeer tevreden. Thuis realiseerde ik me dat er bij het afrekenen het woord AH-spaarkaart niet gevallen was en dat ik deze dus nog een keer kan gebruiken. Zo werd de avond nog voordeliger.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Boenders via AH restaurant actie.Prachtige opgemaakt voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht, malse vlees met erg lekker saus, groot porties, verse groeten en gebakken aardappels, vriendelijke en correcte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
T.bosklopper .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hadden het AH menu. Voldoende keuze en alles prima van smaak. Vriendelijke, informele bediening in een gezellige sfeer. Een aanrader en wij gaan er zeker nog wel een keer eten.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een heerlijk avondje uit! Het eten was echt top! Wij hebben ervoor gekozen om van ons 3 gangen menu een 4 gangen menu te maken tegen een kleine meerprijs. Als voorgerecht hadden we zalm met garnalen. Heerlijk! Lekker fris met de gemarineerde komkommer. Als tussengerecht had ik de soep van paprika en mijn man de bospaddestoelen soep. Paprika soep was lekker. Bospaddestoelen soep bevatte een paar klontjes. Het hoofdgerecht; steak en kalfssucade waren heerlijk mals. Varkensoester en aardappeltjes waren iets aan de droge kant. Dessert; om te smullen. Mooie balans tussen hartig en zoet. De arretjescake was heerlijk in combinatie met de zoete aardbeien! Het was een heerlijke avond!
Evelienvandolder .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer goede service. Jammer dat het ah driegangenmenu veel duurde was als het driegangenmenu van de kaart en dit niet gemeld wordt op de site.
Els.vredeveldt .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het restaurant ligt in een heerlijke landelijke omgeving. Je kunt zowel binnen als buiten eten. Wij hebben binnen gegeten omdat het toch wat koud was. Er was een speciaal voor de AH actie ontworpen menu met allemaal fantastische gerechten en dus moeilijk kiezen. De mannen kozen voor de vis en mijn schoonmoeder en ik voor de steak bavette. De portie zijn groot maar we hebben toch alles heerlijk opgegeten. Als toetje hebben we de aardbeien gekozen en nog koffie na. Het was gezellig en heerlijk eten. Om nog eens te doen.
H.freijer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was perfect, de keus van de AH actie is klein maar voor elk wat wils.
De inrichting doet iets wat ouderwets aan.
Hheinen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het 3 gangen-menu was heel gevarieerd met aantrekkelijk aanbod. Alles smaakte voortreffelijk. De bediening was vlot en vriendelijk. We hebben buiten op het terras gedineerd, maar we konden zonder problemen weer naar binnen als we dat wilden.
Sedap-Sekali .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Boenders ligt mooi verscholen en netjes in het groen. Het seizoen is nog net niet begonnen. Dus het was super rustig. Alles was klaar om de gasten te ontvangen. Wij hebben een goede, fijne ontvangst en service. Het gekozen vis menu gaf ons een gevoel, alsof wij in Michelin-restaurant waren: het eten was zo creatief, een ware kunstwerk, mooi geserveerd en smaakte overheerlijk. Bijzonder.
Met de Appie-restaurant-actie is de verjaardag van mijn schoonzus een feest en betaalbaar cadeau. Toppie en een aanrader om koninklijk te genieten.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We zijn prettig ontvangen, de bediening was vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten!
De makreel was goed gegaard en de tonijn was om te smullen. De lamsrack was rose gebakken en om te zuigen. We hebben heerlijk gegeten onder het genot van een goed glas huiswijn.
Een ruime keus op de menukaart.
Een echte aanrader voor iedereen.
Peter & Anja te Wierik.
Mch B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben ons laten verrassen door het verrassingsmenu te kiezen en het was werkelijk subliem. Wat een smaaksensaties heeft de chef hier weten te bereiken. Mijn echtgenote had vis gekozen en ik vlees. Er werd nog gevraagd of we bezwaar hadden tegen asperges, maar die vinden we allebei heerlijk. Dus het was een waar smakenfestijn wat we voorgeschoteld kregen. Ook de presentatie van elk gerecht was helemaal top. Bijpassende wijn werd door de ober voorgesteld en maakte het helemaal af. Het toetje was ook een kroon op dit overheerlijke diner. We komen zeker terug. Een absolute aanrader.
Dirkvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Het menu was goed verzorgd. De bediening was vriendelijk en attent en we zaten aan een heerlijk tafeltje.
Kortom: complimenten aan dit restaurant
Wimosoft .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Dit mag je verwachten van een dergelijk restaurant. Gemoedelijke sfeer en correcte bediening die op de juiste moment de juiste vragen stelt en zich niet opdringt. Eten was vers en keurig opgediend.
Wg.terhorst .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Vooraf gezellig een drankje bij de Open Haard. Goede wijn.
Diner was heel goed verzorgd en smakelijk. Keuze uit 3 menu's.
Verhouding prijs/kwaliteit krijgt als cijfer een 8.
Service was perfect. Tafel voor twee personen gedekt op een rustige plek.
Sfeer in de eetzaal was prima, met mooie rustige achtergrond muziek.
Aankleding en decor heel goed verzorgd. Echt een restaurant om aan te bevelen
Kersemaekers2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De voorgerechten waren prima. Als enige visgerecht als hoofdgerecht is wel wat zwaar.
Keuzes wel wat beperkt door aparte menulijst voor AH-klanten.
Bediening was vriendelijk.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Hele mooie ambiance, landelijk gezellig.
Ruime keus uit de speciale AH menukaart, alleen jammer dat de gevulde portobello niet te krijgen was, in plaats daarvan gevulde courgette, wat toch net iets wateriger eten is dan portobello. Verder heerlijk gegeten met een lekker kopje koffie na.