Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Beckumerkerkweg 20 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Passie voor goed eten

Een plek waar je geniet van pure gerechten zonder poespas. Een goed stuk vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke vega gerechten. Zin in een goed glas wijn? Vraag gerust het attente personeel om advies!

Meer informatie over restaurant Bij Boenders (Wapen van Beckum)

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Ron C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima Albert Heijn keuzemenu. Niet goedkoopste, wel erg goed. Locatie is in de regio meer bekend als feestlocatie voor grote bruiloften en partijen, maar dit restaurantgedeelte onderscheidt zich positief door echt goed eten. Forel vooraaf, Dorade als hoofdgerecht en prima desert. Voldoende salade bij hoofdgerecht. Nette en vriendelijke bediening. Goed om te onthouden om ook zo een keer uit eten te gaan.
Mariannne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten, zeker een reden om aan te bevelen of zelf terug te komen.
De gerechten waren mooi opgemaakt en van goede kwaliteit. Leuke variatie bij de verschillende gangen.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben het keuze menu gegeten welke speciaal voor de AH actie was samengesteld. Geweldig eten, het beste wat wij snds jaren gegeten hebben. Het restaurant ligt op een prachtige locatie,
sienyvos .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Fantastisch gegeten. Ons bijna vaste adres voor uit eten gaan. Prima
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bij de familie en vrienden ook een gewild adres
Ank O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Grote locatie bij goed weer een mooi terras.
Personeel schat goed in wat voor tafel er bij je past.
Vriendelijk personeel .
Er was een vrolijke humoristische serveerster.
De kaart was afgestemd op de AH- actie maakte de keuze gemakkelijk i.v.m. een 4 keuze menu.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten van hoge kwaliteit. Een aanrader en een van de beste restaurants in deze omgeving. Prachtige en zorgvuldig samengestelde gerechtjes die als kunstwerkjes worden opgediend. Keurige bediening. Niet te formeel, gewoon gezellig. Huiskamer gevoel. Terras buiten ook heerlijk bij mooi weer.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Een restaurant waar je als GAST ontvangen wordt en het een feest is om daar te dineren. Het perfecte restaurant om naar terug te gaan en het aan te bevelen bij familie en vrienden.
Ellents63 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Boenders met AH restauarantactie. Voldoende keuze per gang. Als extra gang een soepje met gamba's. Alle porties ruim voldoende. Lekker buiten gezeten. EEn aanrader!
DeReviewer V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het viel erg tegen, hoewel het een grote en ook mooie locatie is zijn ze niet berekend op een groot aantal gasten.
Het eten was koud, personeel lijkt niet uit horeca te komen en ook nog eens erg duur...
jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier goed gegeten (het lezersmenu tubantia) Maar we zijn hier denk ik met te hoge verwachtingen heen gegaan Had er toch iets meer verwacht wat smaak betreft. Prima bediening en een pracht van een locatie
Schutten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke gerechten,vers en prachtig opgediend.Het restaurant is van buiten en binnen prachtig.
We hebben genoten.We hadden het Ah menu.
ehschutte .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We zijn zondag 16 okt geweest en hebben genoten van het overheerlijke AH menu, een exclusief menu. De bediening was amicaal en dat vinden we prettig. Zeker de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan.
mw-Marieke .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig sfeertje, goed wijnadvies. Goede gerechten en goede bediening zonder stilte coupe gevoel wat je soms hebt bij betere restaurants. Voorgerecht van zalm sterrenrestaurant waardig.
gjann5 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Op dinsdag 4 oktober bezochten we Bij Boenders voor het AH-menu. We hadden de keuze uit 4 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Het menu kostte € 42,50. Zo'n duur AH-menu hebben we nog niet eerder meegemaakt. Aangezien bij de AH-actie de tweede persoon gratis eet was de prijs gelet op de kwaliteit acceptabel. De clientèle bestond dinsdagavond uit totaal 17 gasten. Hiervoor was 1 ober aanwezig. Dit was een vriendelijke en flegmatieke man, die rustig en onverstoorbaar zijn werk deed. Dit betekende dat we wel wat zitvlees moesten hebben. Na 3 kwartier, we hadden al wel de drankjes, kwam hij met een geweldig gevoel voor understatement met de woorden hier heeft u "alvast" een schaaltje brood iets eetbaars brengen. Gelukkig volgde 5 minuten later ons voorgerecht. Ik had zalm en mijn echtgenote renderende. De gerechten waren mooi en met zorg opgemaakt en van een goede temperatuur. Ze kwamen duidelijk niet rechtstreeks uit de koeling zoals vaak gebeurt. De smaak van beide gerechten was uitstekend. Als hoofdgerecht had ik de kalfsribeye en mijn echtgenote de rode mulfilet . Wederom zagen beide gerechten er als een plaatje uit en smaakten voortreffelijk. Bij de hoofdgerechten werden sperzieboontjes met spek, een tomaatkomkommersla en gebakken aardappeltjes geserveerd. Mijn enige kritiekpuntje was dat ik de aardappeltjes niet allemaal helemaal gaar vond. Ook het nagerecht, we kozen voor het petit dessert, zag er zeer kleurig en decoratief uit en smaakte verrassend goed. Het is duidelijk dat er BIJ Boenders een prima kok aan het werk is. Wij verlieten na 2,5 uur Boenders toch zeer tevreden. Thuis realiseerde ik me dat er bij het afrekenen het woord AH-spaarkaart niet gevallen was en dat ik deze dus nog een keer kan gebruiken. Zo werd de avond nog voordeliger.
arton053 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Boenders via AH restaurant actie.Prachtige opgemaakt voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht, malse vlees met erg lekker saus, groot porties, verse groeten en gebakken aardappels, vriendelijke en correcte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
t.bosklopper .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hadden het AH menu. Voldoende keuze en alles prima van smaak. Vriendelijke, informele bediening in een gezellige sfeer. Een aanrader en wij gaan er zeker nog wel een keer eten.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een heerlijk avondje uit! Het eten was echt top! Wij hebben ervoor gekozen om van ons 3 gangen menu een 4 gangen menu te maken tegen een kleine meerprijs. Als voorgerecht hadden we zalm met garnalen. Heerlijk! Lekker fris met de gemarineerde komkommer. Als tussengerecht had ik de soep van paprika en mijn man de bospaddestoelen soep. Paprika soep was lekker. Bospaddestoelen soep bevatte een paar klontjes. Het hoofdgerecht; steak en kalfssucade waren heerlijk mals. Varkensoester en aardappeltjes waren iets aan de droge kant. Dessert; om te smullen. Mooie balans tussen hartig en zoet. De arretjescake was heerlijk in combinatie met de zoete aardbeien! Het was een heerlijke avond!
evelienvandolder .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer goede service. Jammer dat het ah driegangenmenu veel duurde was als het driegangenmenu van de kaart en dit niet gemeld wordt op de site.
els.vredeveldt .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het restaurant ligt in een heerlijke landelijke omgeving. Je kunt zowel binnen als buiten eten. Wij hebben binnen gegeten omdat het toch wat koud was. Er was een speciaal voor de AH actie ontworpen menu met allemaal fantastische gerechten en dus moeilijk kiezen. De mannen kozen voor de vis en mijn schoonmoeder en ik voor de steak bavette. De portie zijn groot maar we hebben toch alles heerlijk opgegeten. Als toetje hebben we de aardbeien gekozen en nog koffie na. Het was gezellig en heerlijk eten. Om nog eens te doen.
h.freijer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was perfect, de keus van de AH actie is klein maar voor elk wat wils.
De inrichting doet iets wat ouderwets aan.