Bij Blauw

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bij Blauw

• Mastercard
  • Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Bij Blauw

Erik L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zaterdag avond half 8 afgesproken. Bij aankomst twee tafeltjes bezet. Later in totaal 4 tafels bezet. Op een zaterdag! De eigenaresse was te druk met naar de wijnkelder lopen en het terras opruimen. De tweede persoon in de bediening zat meer in de keuken en was het restaurant al aan het schoonmaken. Het is een mooi restaurant (net nieuw), maar zeer onpersoonlijk. Het eten is zonder meer goed. Helaas geen dessert en koffie genomen. We waren om half tien bang dat we als enigen overbleven en mee moesten helpen het restaurant schoonmaken.
Als gastvrouw dien je bij je klanten te zijn en niet als een dolle rond te lopen. Opruimen doe je m.i. nadat de laatste klant is verdwenen.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrouw weet precies hoe het moet. De hamburger was heerlijk. Inrichting en terras geven het restaurant een leuke uitstraling.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De menu kaart is op Iens verkeerd aangegeven. Ik ga regelmatig met me zaken relaties Bij Blauw lunchen. Gisteren het diner geprobeerd dit was ook weer een feest.
Voor het herhaling vatbaar! Ik kom zeker nog eens terug
Stefanie H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk geluncht en de borden waren prachtig opgemaakt! Ook erg stijlvol/ chique ingericht en goede gastvrijheid. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
we hebben heerlijk gegeten bij jullie. wat een prachtige opmaak van het eten. zo krijgen we het niet vaak geserveerd. complimenten voor de kok. gastvrouw heeft goede kennis van wijnen en we zijn uitstekend geholpen. perfecte plek voor een Avond dineren.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
super lekker gegeten. feestje hoe het gepresenteerd op je bord ligt.
gastvrouw is erg klantvriendelijk en alles is mogelijk als je van de kaart af wilt wijken. al is dat niet nodig om heerlijk te eten. we komen zeker terug. fijn dat er ook nog personeel bestaat die de gast voorop stelt! kost iets maar dan heb je ook wat! aanrader!
Rosa W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Superlekker gegeten! Feestje op je bord. De gastvrouw is enorm servicegericht en bijzonder flamboyant. Echt genieten Bij Blauw, de menukaart hier op Iens.nl klopt niet. Want de echte kaart getuigt van de creativiteit van de chef-kok. Ook de cocktails zijn niet te versmaden. Aanrader!
Bettine L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prijs en kwaliteit niet in verhouding. 6,50 voor een glas rosé is fors aan de prijs. Hoofdgerecht geserveerd met bakje friet was zeker smakelijk maar ook aardig aan de prijs.
Amkar V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op het eten viel niet veel aan te merken, op alles eromheen des te meer. De menukaart kwam enigszins pretentieus over, met steekwoorden die geen steek bleken te houden. Bastogne (in de wittechocolademousse) betrof drie kruimels, pistache idem dito in de karamelmousse. Water bestellen is hier een probleem en af te raden: we konden geen kraanwater krijgen, want 'de karaffen waren op'. Slechts twee andere tafels hadden een karaf. Er zijn er dus maar twee? Dan noodgedwongen maar een fles: 0.75 liter bleek voor 6 (ZES!) euro op de rekening te staan. Dit komt bijzonder ongastvrij over. De gastvrouw/eigenares leek niet erg open te staan voor kritiek en kwam met een flauw excuus voor de prijs van het flessenwater (20 cl is €2.80, dus je bent goedkoper uit!) We missen de voorganger van dit restaurant, Robuust, nu al.
Jabeau J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Ging hier even snel iets eten met een van mijn kids. Slechte ervaring met dit restaurant. Koud en taai eten en moesten lang wachten. In verhouding tot de prijs echt niet goed. Misschien omdat er weinig mensen waren en de keuken nog op gang moest komen. Kom hier niet snel nog een keer.