Bij Blauw

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bij Blauw

Maandag t/m Zondag 11:00 tot 23:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Nederlands gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Blauw

SP S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prettig snelle bediening en heerlijk eten!
Mario W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Reserveren ging gemakkelijk, ontvangst was hartelijk. De kaart was klein maar wel gevarieerd. Wij hebben gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu en elke gang hiervan was exclusief en verrassend lekker!
We hebben erg genoten in dit restaurant en we komen zeker nog een keertje terug!
Sofie H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
heerlijk gegeten! gastvrij en vriendelijk personeel. we konden ook buiten de kaart om gerechten bestellen wat heel fijn was. Helene de gastvrouw weet waar ze het over heeft en wat ze doet. prettig restaurant voor een exclusief avondje dineren.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zaterdag avond heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Leuke kaart!!
We hebben gekozen voor een verrassings menu. Dat was heerlijk mooi opgemaakt. En zeer smakelijk. Kortom een geslaagde avond. Sfeervolle gezellige inrichting. Kom er zeker nog eens terug.
Fieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gister heerlijk gegeten!! 3 gangen verassing menu is echt een aanrader. We waren vergeten door te geven dat er 1 iemand geen vis lust. Toen we het voorgerecht kregen (vis) werd dit meteen terug genomen. Geen probleem en gelijk geregeld! Super gastvrouw dus!!!
Hanny G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gisteren heerlijk gegeten,echt super.Heel vriendelijk personeel
Mooie gezellige inrichting.Wij komen hier zeker terug.
Dit Restaurant is echt een aanrader
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten.zeer vriendelijk ontvangen.sfeervol en gezellige inrichting. Leuke kaart. Gekozen voor een verrassings menu. Was smaakvol en mooi opgemaakt!
Een aanrader komt er zeker nog eens terug
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
we waren gisteravond bij blauw wezen eten uitmuntend hebben ons laten verrassen met een 4 gangen menu top .
gastvrouw heeft alles prima voor elkaar top keuken
echt een aanrader
Henriette T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Zaterdagmiddag 22 september was ik met 9 vriendinnen bij restaurant 'Bij Blauw' in Wageningen voor een high tea ter gelegenheid van mijn 50ste verjaardag.

Wat een geweldige beleving was dat!
De ontvangst was enorm gastvrij, de plek in het stijlvolle restaurant was heel leuk versierd. Een dag van te voren was ik even langsgegaan en is de plek bekeken; het werd het iets informelere gedeelte in het restaurant. Uitstekende keuze met leuke banken.

Er stonden planken met diverse losse thee in gezellige bakjes. Omdat er 2 vriendinnen later waren werd er even gewacht met het opdienen van de hartige start, deze werd opgevolgd door heerlijke sandwiches met diverse smaken en gegrilde kip spiesjes. Hierop volgde een uiteenzetting van heerlijke zoete hapjes. Fantastisch opgediend op mooie planken.
De prachtige potten thee werden door onze gastvrouw nauwlettend in de gaten gehouden en de hoeveelheid hapjes was ruim voldoende. De enkeling die graag tussendoor een kopje koffie wilde, werd op de wenken bedient. We mochten zo lang als wij zelf wilde blijven zitten en kregen een compliment voor de gezellige sfeer die wij in het restaurant brachten.

Mijn gezelschap was ontzettend onder de indruk van deze feestelijke high tea en ikzelf.....ik voelde mij deze middag een prinses!

Ik kom graag terug in restaurant Bij Blauw!
Met vriendelijke groet,
Henriëtte uit Wageningen
Helene G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ook de cocktails zijn zeker aan te raden.
Weer heerlijk gegeten en genoten van de service. Ondanks de drukte toch ontspannen gezeten. Thanks!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een positieve recensie van een kritische proever: ik kan niet anders zeggen dat ik niets heb aan te merken. Wij hadden het verassingsmenu. Prijs / kwaliteit is goed, gastvrouw wist waar ze het over had, huiswijn pinot gris is een topper, schoon, mooi ingericht, leuke kaart; zeker voor Wageningen. Ik kom hier zeker terug! chapeau :)
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Op een donderdagavond gegeten. Vriendelijke gastvrouw, heerlijke, smaakvolle en kunstige gerechten. Of het nu vlees is of vis, starter of dessert het is genieten. Daarbij de cocktails en gins maken de avond te kort..
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
De gastvrijheid en bediening was super. Er hing een gezellige sfeer in het restaurant.
We komen zeker weer terug.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zaterdag avond half 8 afgesproken. Bij aankomst twee tafeltjes bezet. Later in totaal 4 tafels bezet. Op een zaterdag! De eigenaresse was te druk met naar de wijnkelder lopen en het terras opruimen. De tweede persoon in de bediening zat meer in de keuken en was het restaurant al aan het schoonmaken. Het is een mooi restaurant (net nieuw), maar zeer onpersoonlijk. Het eten is zonder meer goed. Helaas geen dessert en koffie genomen. We waren om half tien bang dat we als enigen overbleven en mee moesten helpen het restaurant schoonmaken.
Als gastvrouw dien je bij je klanten te zijn en niet als een dolle rond te lopen. Opruimen doe je m.i. nadat de laatste klant is verdwenen.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrouw weet precies hoe het moet. De hamburger was heerlijk. Inrichting en terras geven het restaurant een leuke uitstraling.
Helene G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De menu kaart is op Iens verkeerd aangegeven. Ik ga regelmatig met me zaken relaties Bij Blauw lunchen. Gisteren het diner geprobeerd dit was ook weer een feest.
Voor het herhaling vatbaar! Ik kom zeker nog eens terug
Stefanie H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk geluncht en de borden waren prachtig opgemaakt! Ook erg stijlvol/ chique ingericht en goede gastvrijheid. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
we hebben heerlijk gegeten bij jullie. wat een prachtige opmaak van het eten. zo krijgen we het niet vaak geserveerd. complimenten voor de kok. gastvrouw heeft goede kennis van wijnen en we zijn uitstekend geholpen. perfecte plek voor een Avond dineren.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
super lekker gegeten. feestje hoe het gepresenteerd op je bord ligt.
gastvrouw is erg klantvriendelijk en alles is mogelijk als je van de kaart af wilt wijken. al is dat niet nodig om heerlijk te eten. we komen zeker terug. fijn dat er ook nog personeel bestaat die de gast voorop stelt! kost iets maar dan heb je ook wat! aanrader!
Rosa W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Superlekker gegeten! Feestje op je bord. De gastvrouw is enorm servicegericht en bijzonder flamboyant. Echt genieten Bij Blauw, de menukaart hier op Iens.nl klopt niet. Want de echte kaart getuigt van de creativiteit van de chef-kok. Ook de cocktails zijn niet te versmaden. Aanrader!