Bij Anton

Anton Pieckplein 2 5171 EJ Kaatsheuvel Nederland Kaart
31-416205000

Over het restaurant Bij Anton

Bij Anton ligt aan het Anton Pieckplein in het hart van Kaatsheuvel. Dichtbij De Efteling en de Loonse- en Drunense duinen kun je hier met plezier eten. In een sfeervolle ambiance is de keuken dagelijks open. Mooie gerechten voor een gastvrije prijs. De keuken is 7 dagen voor diner en 6 dagen voor lunch geopend.

Meer informatie over restaurant Bij Anton

woensdag t/m maandag is de keuken open van 11:30 tot 21:00 uur
dinsdag is de keuken open van 17:00 tot 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bij Anton

Thea D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij waren allemaal super tevreden dank je wel
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker eten in een mooi restaurant. Hoog plafond maar toch gezellig.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super vriendelijk ontvangst en bediening. Eten was voortreffelijk. Restaurant ziet er erg gezellig uit, echt een woonkamer gevoel. Komen er zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg lekker gegeten met een goede menukaart waar voor iedereen wel wat op staat wat hij/zij lust. De bediening was zeer snel maar zeker niet gehaast. Voor vragen kon je altijd terecht bij de bediening die vaak het antwoord wisten op je vraag. Zeker een aanrader om te gaan eten!
Willeke F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Top restaurant. Op zondag na een dagje efteling met 10 personen (6 volwassenen en 4 (kleine) kinderen) gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. De bediening en het personeel is heel goed. Aan kleine kinderen is gedacht, d.m.v. een speelgoed hoek, waar wij vlakbij een tafel hadden. Het eten was heerlijk, ook voor de kleintjes. Echt een aanrader.
Beekmans .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten was goed maar niets aparts, beetje droog soms.
Veel ging er mis, glas was ineens weg. Biefstukken rare en medium ging mis, het was allemaal op dezelfde manier gebakken. En een biefstuk ZONDER saus werd uitgeserveerd met een dikke laag champignon saus.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Even een foutje met de volgorde gerechten, werd keurig en snel hersteld
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeer leuk en gezellig ingericht met vriendelijk personeel!!!
Kaart is simpel maar zeer lekker, perfect voor personen die moeilijk kunnen kiezen.
Echt een aanrader !!!
Hannepan .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
de frietjes kwamen pas toen we het hoofdgerecht al bijna op hadden.... De minimale sausjes bij de spareribs bij de mixed grill zaten er wel bij maar niet bij de persoon die spareribs had als hoofdgerecht?
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prima gelegenheid om vóór of na een (toneel)voorstelling in Het Klavier een heerlijk hapje te eten; zit namelijk in hetzelfde gebouw!
Marte V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Geweldige eetgelegenheid, veel keuze, mooie inrichting, heerlijk eten en goede en snelle service. Dus zeer zeker een aanrader voor lunch, diner, borrel of kopje koffie.