Bij Anton

Anton Pieckplein 2 5171 EJ Kaatsheuvel Nederland Kaart
31-416205000

Over het restaurant Bij Anton

Kaatsheuvel staat vooral bekend om zijn sprookjes, prinsen en prinsessen, maar Bij Anton is de culinaire parel van het dorp. Er komt geen magie aan te pas en alles wat je ziet is echt. Gezonde en verse gerechten die bereid worden met veel liefde. En natuurlijke ingrediënten van lokale leveranciers. De chef zorgt er als een ware kunstenaar voor, dat alle smaken, geuren en kleuren helemaal in balans zijn. Combineer je bezoek met een boeiende voorstelling in theater Het Klavier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bij Anton

Maandag t/m zondag 10:30 - 21.00 uur

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi