Bij Albrecht

9,4

Jouw recensie over het restaurant Bij Albrecht

John K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeker ook aan te raden voor een diner met zakenrelaties. Zelfs als ze niet gewend zijn om veganistisch te eten. We hebben uitstekend gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en de gerechten kwamen snel maar niet te snel achter elkaar. Kortom een aanrader.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prachtig restaurant: heerlijk eten, goede sfeer, prima bediening. Top. Een echte aanrader voor een heerlijke avond 'uit'.
Joanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, glutenvrij, zuivelvrij en een dessert was zelfs suikervrij. Echt een aanrader!
De bediening was vriendelijk en gastvrij. Het restaurant bestaat nu nog maar een jaar, ik hoop dat het een blijvertje is!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
voldoende keuze, vegan is hier heel lekker en verrassend gevarieerd, veel glutenvrij (en ze weten waar het over gaat), verrukkelijk, ontspannen sfeer, vriendelijke bediening
ambifiel .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het toetje was beter dan bij het michelin ster-restaurant, waar we de avond ervoor hadden gegeten. Gerechten prachtig kleurrijk opgemaakt. Aanrader voor wie vega/veganistisch wil eten! Lekkere tortilla, met smakelijke pompoenmousse en perfect klaargemaakte artisjokkenhartjes. Het dessert was verrassend goed: koffie-kardemom pannakotta is geweldig,voor de fijnproever die niet van mierzoete toetjes houdt, zoals ik. Voor degene die wel van zoet en fruitig houdt: mijn vrouw vond de cirtoencake met bollerje meloenijs zalig.
Lieneke G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke personeel, gemoedelijke sfeer.
Eten was weinig verrassend en mijn inziens niet volgens de veganistische schijf van vijf. Ik had gado gado als hoofdgerecht; de saus was goed, alleen weinig groente.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het is een vegetarisch / veganistisch restaurant, maar we zijn hier met niet-vega's naartoe geweest. Absoluut een aanrader. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, bijzondere smaken en zeker voldoende. Hier komen we vaker terug.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Verrassende gerechten, smaakvol en lekker, waarbij ik niet hoefde te letten op mijn lactose intolerantie. Vanuit een duidelijke visie wordt hier aandacht besteed aan goed eten. Ook het persoonlijke contact met de beide eigenaren was erg positief. Ook onze gasten, geen vegetariërs, hadden heerlijk gegeten. Waren erg positief verrast.
Marlon V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Vlakbij het centrum van Eindhoven, het kleine stukje lopen dubbel en dwars waard. Ik vind dit restaurant een aanrader omdat er biologische producten gebruikt worden en omdat de chef en de eigenaar vegan friendly zijn.