Bij Albrecht

Gagelstraat 6 5611 BH Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bij Albrecht

Bij Albrecht is veganistisch culinair genieten met verrassende smaakcombinaties.

Vegetarisch en veganistisch is het nieuwe vlees en vis

Ontdek onze veganistische gerechten zoals je nog niet eerder hebt geproefd.
De visie: “iedereen kan heerlijk en eerlijk genieten van veganistische gerechten, óók als je een liefhebber bent van een stukje vlees of vis”.

Terwijl jij van jouw veganistisch gerecht geniet ben je gelijk lekker duurzaam bezig. Hiermee zetten ze de eerste stappen voor een duurzamere horeca en verkleinen zedirect onze footprint.

In het restaurant, gevestigd aan de Gagelstraat 6 in Eindhoven, is alles aanwezig voor een heerlijk eerlijke diner of borrel.

Reserveer of neem spontaan plaats in de ontspannen sfeer en laat je verrassen. Geen zin in een uitgebreid diner maar wel genieten van onze gerechten?

Dieetwensen/restricties
Door onze plantaardige keuken en persoonlijke benadering aan tafel is het geen enkel probleem om met dieetrestricties te borrelen en/of te dineren in ons restaurant. Op onze menukaart zijn veel allergenen uitgesloten of bieden wij voldoende alternatieven die al standaard in het menu zijn opgenomen. Hebt u vragen over de gerechten? Dan helpt het team u graag!

Seizoensgroenten
Demenukaart wisselt per seizoen, omdat ze uitsluitend werken met seizoensproducten. Ook hebben ze de wekelijkse Chef’s specials die je kan vinden op de borden in het restaurant.

Meer informatie over restaurant Bij Albrecht

geopend van Dinsdag tot en met Zaterdag vanaf 16:00. wij nemen reserveringen aan tot 20:30 en sluiten als al onze gasten klaar met dineren zijn.

• Mastercard , Pin , Visa
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bij Albrecht

Brechje V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ik (veganist) heb hier erg lekker gegeten met mijn 'alleseter' partner. Er hangt een erg prettige, rustige sfeer en het is een fijne plek om te zitten. Service was vriendelijk en correct, niks op aan te merken.
Ze hebben een kleine menukaart. Als voorgerecht hadden we de crudités van groenten met pita, hummus en knolselderij dipjes, lekker maar niet spectaculair, en een voorgerecht met bieten, wasabi en komkommer. Vooral de wasabi crunch maakte het echt lekker. Hier waren we allebei erg over te spreken.
Als hoofdgerecht kozen we de Orzo met pesto en groenten. Ik vond de pesto echt ontzettend lekker. Het was een grote portie. Het enige wat ik hieraan jammer vond was dat het 'witte' pasta was en geen volkoren. Mijn partner koos de gado gado, die vond ik persoonlijk ook erg lekker maar hij vond de pindasaus te zoet en te veel. Dit was helaas ook gewone witte rijst, waarbij ik zelf de voorkeur zou geven aan zilvervliesrijst.
Als nagerecht koos ik de aardbei pannacotta, deze was erg lekker. Het enige wat ik hieraan zou verbeteren is dat er wel iets crunchy bij had gemogen. Een koekje, kruimels, iets om het qua structuur wat spannender te maken. Mijn partner had een suikervrij zeezout karamel nagerecht wat hij erg lekker vond.
Al met al hebben we er dus erg lekker gegeten en voor een relatief goede prijs. Ik zeg relatief omdat er natuurlijk ook restaurants zijn waar je goedkoper kan eten, maar gezien de kwaliteit en de 'niche' heb ik het er zeker voor over.
J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben ons helemaal laten verrassen en heerlijk gegeten. Gelukkig mochten we toch blijven ondanks dat er iets mis was gegaan met onze reservering
Jules M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Sympathiek concept. Vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden. Kozen voor driegangen verrassingsmenu. Was smakelijk, echter niet vullend. En miste toch wel de volheid van smaak die ik bij kaas en vis wel ervaar. Maar ze hebben een mooie kaart, dus kom zeker terug en bestel dan a la carte. Tip: verse muntthee die even duur is als een glas wijn... dat zou ik echt anders doen. Mag echt wat lager in de prijs.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De gerechten waren zeer smakelijk en bijzonder mooi opgemaakt. Complimenten van een (normaliter) vleeseter.
Ik heb uw restaurant aangeraden bij anderen.
Lonny B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk volledig VEGAN restaurant, het eten en de bediening was geweldig. Top ervaring! Wij komen zeer zeker vaker terug
Tinne S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ik heb zeer lekker gegeten, het was tip top in orde. Ook ben ik op een aangename manier bediend. Leuk dat het een open keuken is. Ik raad deze plek zeker aan.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten! We kozen voor het verrassingsmenu. Ook onze dieetwensen werden er bijzonder goed bij meegenomen! Fijne informele omgeving.
EKoopman .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen en lekker gegeten. Er wordt veel aandacht besteed aan de presentatie van het eten wat het ook een mooie ervaring maakt. Je hoeft (net als wij) echt niet vegetariër of veganist te zijn om hier lekker te kunnen eten!
John K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeker ook aan te raden voor een diner met zakenrelaties. Zelfs als ze niet gewend zijn om veganistisch te eten. We hebben uitstekend gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en de gerechten kwamen snel maar niet te snel achter elkaar. Kortom een aanrader.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prachtig restaurant: heerlijk eten, goede sfeer, prima bediening. Top. Een echte aanrader voor een heerlijke avond 'uit'.
Joanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, glutenvrij, zuivelvrij en een dessert was zelfs suikervrij. Echt een aanrader!
De bediening was vriendelijk en gastvrij. Het restaurant bestaat nu nog maar een jaar, ik hoop dat het een blijvertje is!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
voldoende keuze, vegan is hier heel lekker en verrassend gevarieerd, veel glutenvrij (en ze weten waar het over gaat), verrukkelijk, ontspannen sfeer, vriendelijke bediening
ambifiel .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het toetje was beter dan bij het michelin ster-restaurant, waar we de avond ervoor hadden gegeten. Gerechten prachtig kleurrijk opgemaakt. Aanrader voor wie vega/veganistisch wil eten! Lekkere tortilla, met smakelijke pompoenmousse en perfect klaargemaakte artisjokkenhartjes. Het dessert was verrassend goed: koffie-kardemom pannakotta is geweldig,voor de fijnproever die niet van mierzoete toetjes houdt, zoals ik. Voor degene die wel van zoet en fruitig houdt: mijn vrouw vond de cirtoencake met bollerje meloenijs zalig.
Lieneke G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke personeel, gemoedelijke sfeer.
Eten was weinig verrassend en mijn inziens niet volgens de veganistische schijf van vijf. Ik had gado gado als hoofdgerecht; de saus was goed, alleen weinig groente.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het is een vegetarisch / veganistisch restaurant, maar we zijn hier met niet-vega's naartoe geweest. Absoluut een aanrader. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, bijzondere smaken en zeker voldoende. Hier komen we vaker terug.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Verrassende gerechten, smaakvol en lekker, waarbij ik niet hoefde te letten op mijn lactose intolerantie. Vanuit een duidelijke visie wordt hier aandacht besteed aan goed eten. Ook het persoonlijke contact met de beide eigenaren was erg positief. Ook onze gasten, geen vegetariërs, hadden heerlijk gegeten. Waren erg positief verrast.
Marlon V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Vlakbij het centrum van Eindhoven, het kleine stukje lopen dubbel en dwars waard. Ik vind dit restaurant een aanrader omdat er biologische producten gebruikt worden en omdat de chef en de eigenaar vegan friendly zijn.