BigStreet steakhouse

Grotestraat 10 5431 DK Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant BigStreet steakhouse

Een stukje New York in het centrum van Cuijk

Voor ieder wat wils bij Bigstreet Steakhouse. Cuijk heeft een bijzonder bezienswaardig centrum, gelegen strak langs de Maas.
In dit restaurant waan je je in een andere wereld. Vanuit de open foodtruck kun je de bigchefs zien koken. Net alsof je buiten op een terras bent!

Meer informatie over restaurant BigStreet steakhouse

ongeveer 10 minuten lopen van ons restaurant is het station
  • : vlak voor de deur

woensdag t/m maandag geopend van 17.00uur dinsdag gesloten

• Mastercard , Pin , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar

Jouw recensie over het restaurant BigStreet steakhouse

Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuk restaurant, met leuke -betaalbare- gerechten en attent personeel. Alleen jammer dar er geen vd streekbieren (vd kaart en op de borden in de zaak) beschikbaar waren.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Alles perfect geregeld echt een aanrader.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vandaag voor het eerst genoten van de nieuwe kaart! Helemaal top! Je kan alles combineren.. zowel voor de grote eter, de kleine eter en voor kinderen meer dan genoeg keus!
Ik ga er graag naar toe!!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Punt van kritiek is de tekst op de menukaart waar veel taalfouten in staan. We hebben er zeker twintig fouten in kunnen ontdekken. Dat is echt veel.
A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heel tevreden, vooral prijs/kwaliteitsverhouding is in orde.
Goede sfeer.
Het enige minpuntje (eigenlijk niet belangrijk) : de spellingsfoutjes op de menukaart.
aagje72 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
We zijn vandaag voor het eerst via Google bij dit restaurant gekomen. We zitten in centerparcs Heijderbos en zochten via recensies in de buurt naar een goed restaurant. Nou en ik kan iedereen dit restaurant aanraden voor heerlijk vlees van het gebied en verse frieten. Alles is vers gemaakt. Vooraf broodplankje met aioli en Kruidenboter. Een heeeerlijke Carpaccio , hoofdgerecht varkenshaas saté en een mixed grill. We hebben gesmuld. Erbij krijg je verse frieten , Amerikaanse colesla, mayonaise. Alles is goed betaalbaar. We zaten helaas zo vol dat we geen dessert meer op konden, maar ik zag bij andere mensen dat ze het erg lekker vonden. De bediening was een aardige vrouw en in de keuken stond de eigenaar met hulp. Het is een maandagavond dus het was niet druk. Het uiterlijk van het restaurant was ook gezellig , houten planken tegen de muur met leuke decoraties en voor de keuken stond een lichtblauwe foodtruck. Je kon hierdoor zo de kok bezig zien. Voor herhaling vatbaar.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
heerlijk gegeten bij bigstreet .
take away al eerder gehad en nu lekker wezen eten in het restaurant zelf.
service is uitstekend en de producten zijn erg vers dat proef je wel.

ze verkopen echt de producten en hebben er veel verstand van heerlijk ik zeg een dikke 10!

allemaal proberen dus zeker een goede aanraden
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer. Het restaurant zat helemaal vol. Eten en drinken werd snel verzorgd. Wij gaan zeker nog een keer terug :)
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Gisteravond hier met een grote groep gegeten. Het was erg lekker, voor een goede prijs. Service was erg vriendelijk en vlot. Voor herhaling vatbaar. Oh... en als dessert de cheesecake.... ZALIG!!!!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
GROTE TEGEN VALLER bord eten komt niet overeen met het menu veel te weinig en andere bijgerechten en vlees kurk droog.
Ik was daar om mijn verjaardag te vieren.
De sfeer bij binnenkomst was gezellig .
We hadden goed honger en kozen de mix grill van 400 gram keuze medium gebakken.
Best even moeten wachten terwijl maar 2 andere tafels bezet waren.
We kregen ons bord met 3 mini stukjes vlees helemaal droog gebakken en een stukje sparerib van 2 botjes die was prima.
dit was bij elkaar nog GEEN 200 gr en op de kaart staat 400 gr. er was geen kruiden boter die op de kaart erbij stond de salade die ze was er niet die er moest zijn.
Dus al met al een verjaardag etentje met GROTE TEGEN VALLER.
petrare .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Losliggende klinkers zijn niet mijn ding. Het loopt niet lekker en vind het luidruchtig en een vorm van niet af. Maar ondanks dat voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Voorgerecht carpaccio was erg lekker, alleen er zat behoorlijk veel stukje augurk op en dat was minder. Hoofdgerecht was een goed stukje vlees (ossenhaas en kogelbiefstuk) en goed gebakken. Alleen het garnituur was minder : witte kool salade en een maiskolfje.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een echt vlees restaurant, kwaliteit van de vlees gerechten is prima.
Salade wordt geserveerd met een minimale hoeveelheid sla, bijgerechten zijn ook erg karig voor 3 personen: twee eetlepels coleslaw en één bakje (lekkere) friet.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Leuk familie restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Cocktailkaart niet zo goed te plaatsen in sfeer van het restaurant.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De sfeer bij BigStreet is altijd prima en dat komt mede door het personeel en de inrichting. Het eten is heerlijk en het is zeker een aanrader om vaker terug te komen.
Ilja R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Goed en lekker eten. Gezellig, gemoedelijk en vriendelijke bediening. En dat alles voor een hele nette prijs. Wat wil je nog meer?
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De ruimte reguleert het geluid prima.
De gerechten zijn van prima formaat.
Prijs kwaliteit is prima.
Bigstreet is een echte aanrader!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
heerlijk gegeten in een heel gezellige gelegenheid.
Top bediening en een top kok.
Al met al een heel gezellige avond gehad.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De salade bij de mixgrill was niet lekker.Het reserveringssysteem werkt prima,de herinneringssite is gemakkelijk.
De recensie van 120 tekens is een beetje aan de lange kant.Volgens de beschrijving moeten we een korte reactie geven.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten bij Bigstreet!!!
Echt een aanwinst voor Cuijk! !!
Ook met kids kun je daar prima terecht!