Bigoli

Schoutenstraat 12 3512 GB Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bigoli

Johan T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Vroer kon je er alleen broodjes afhalen, nu kan je er ook zitten (het is wel krap). Rond lunchtijd is het er ALTIJD druk, de broodjes zijn dan ook absoluut top! Ik had dit keer mozzarella, parmaham en pesto op een broodje met gedroogde tomaat, mijn lief had kipfilet met guacamole. Alle twee even heerlijk. Daarbij voortreffelijke capuccino en espresso.
TomG88 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Smal zaakje met vrolijke kleuren, simpel ingericht. Vrolijke bediening die je graag van advies voorziet en de hele tijd druk in de rondte rent, maar alles snel afhandeld. Heerlijk verse broodjes met traditionele maar smakelijke combinaties. De Bresoala met rucola, tallegio en pesto en porchetta broodjes zijn allen heerlijk.

Tip aan Bigoli: Wel mag er iets meer beleg op de broodjes. Sommige broodjes zijn wat, vooral voor de prijs die je ervoor betaald, wat mager belegd.
Thaïs J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Omdat de vorige keer een succes was zijn we weer terug geweest. Deze keer de Vitello Tonato geprobeerd op een witte ciabatta.

Ik was er niet weg van. Héél dun laagje tonijn saus (nauwelijks te proeven), en 4 hele kleine, dunne plakjes kalf. De tomaten worden ook steeds dunner gesneden en maar 5 blaadjes rucola sla. Je proefde veelal brood door het schamele beleg.

Ben een beetje teleurgesteld. Ik snap niet zo goed waar dit vandaan kwam. Het is namelijk een goed lopende tent.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Vriendelijke bediening, snelle service, lekkere Italiaanse broodjes en een gezellige inrichting! Meestal haal ik een broodje en eet het ergens anders (het pleintje daarachter) op. De broodjes zijn simpel, maar smaakvol. Zelf houd ik niet van varkensvlees, en mag er wel meer variatie op de kaart met rundvlees. Bigoli is zeker een aanrader en als je zin hebt in een salade (of je hebt geen zin om te koken) kan je ook aan de overkant terecht!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
De lekkerste (Italian style) broodjes van Utrecht. Wanneer ik in Utrecht ga shoppen haal ik hier altijd een broodje. Je kunt kiezien uit diverse broodjes (met bv olijf of zongedroogde tomaatjes) en heerlijk beleg! zelf vind ik de olijfmayo met kip erg lekker! er staat vaak een lange rij omdat het zo'n goed lopend zaakje is. Er is niet veel plek om te zitten, maar de broodjes kunnen gemakkelijk meegenomen worden en lekker buiten opeten.
Chantal02 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Ik heb hier een broodje zalm met kaas gegeten, was niet erg bijzonder, maar ook niet slecht (voor 4 euro). Soms moet je wel even wachten voordat je wat kan bestellen. Wel is de zaak schoon en goed verzorgd. Goede prijs kwaliteit, niet duur. Goeie locatie, het personeel bestaat voornamelijk uit studenten, wel netjes. Ik zal nog wel eens terugkomen.
Priester .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Voor een broodjeszaak een zeer welkome ontdekking. Heerlijk vers brood goed belegd maar het cijfer had hoger geweest als de gebruikte sla en groenten wat verser waren geweest. (uitgedroogde komkommer en tomaat) Prima Koffie!
Joos2013 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Heerlijk gegeten,goed verzorgde en rijkelijk belegde broodjes.zeer geschikte locatie voor gezellige lunch met vrienden.
EdeRonde .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Een van de betere broodjeszaken van Utrecht met ook nog eens lekkere koffie. Bij de afhaal tegenover de broodjeszaak kan je ook gelijk je avondeten meenemen.
Woefdram1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
De lekkerste broodjes van Utrecht! Heerlijk vers belegde broodjes, alle ingrediënten van goede kwaliteit en met smaak samengesteld. Helaas erg weinig zitplaatsen binnen en vaak bijzonder druk.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Afgelopen maanden paar keer een broodje gegeten of gehaald bij Delicatessenzaak Bigoli tegenover de lunchzaak. Prima lunch of avondeten. Leuk om bij de Delicatessenzaak zelf je broodje samen te stellen, afhankelijk welk brood, kazen en andere produkten ze op dat momenten vers klaar hebben liggen voor jou. Goede service, vriendelijk personeel en betaalbare broodjes.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Super broodjes, de beste van Utrecht, ook de gerechten zijn mooi! Het zou leuk zijn als het assortiment iets vaker kan wisselen, verder zouden wat meer delicatessen in de kasten mogen komen te staan. maar top top top.
Diner-met-L .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Hier kan ik kort over zijn: altijd. goede. broodjes. Maar ook: altijd druk. Soms zo druk, dat je het maar opgeeft. Al jaren een topper. En wat heerlijk is, is om BYO te doen met cafe De Zaak. Drink je daar meteen een heerlijk koffietje erbij. Ook de deli aan de overkant (die was er eerder) is briljant! Probeer de rucola mix olijven. Of koop het ultieme meel om zelf pasta te maken... hmmm.
Service scoor ik lager, omdat ik soms denk dat er best wat meer mensen op spitsuur ingezet zouden kunnen worden...
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Bestellen doe je aan de balie, maar bij een grote bestelling brengt het personeel de broodjes graag naar je tafel. Daar zit je aangenaam op een krukje en als je geluk hebt een stoeltje in een leuke ambiance.
Waar het echt om gaat is het eten, en wat dat betreft is Bigoli mijn favoriet voor de lunch. Luxe broodjes, die ruim gevuld met bijzonder beleg. En daar betaal ik graag een eurotje meer voor.

Enige verbeterpuntje: het zou handig zijn om naambordjes in het buffet te leggen, aangezien niet iedereen weet wat caprino, taleggio, arrosto en bresaola is.

Tot slot, de koffie smaakt ook zoals ie hoort te zijn. Met mooi dik cappuccinoschuim voor de liefhebber.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Al sinds mijn studententijd een favoriet. Nog steeds de beste broodjes van Utrecht. Keuze is er genoeg, vooral de kazen zoals de taleggio en de vleeswaren zijn heerlijk. De rij staat vaak tot aan buiten en wat meer zitplek zou fijn zijn.
Edrie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
geweldige broodjes!! hygiene kan idd beter, doe even handschoentjes aan zodra je een broodje gaat beleggen. je waant je echt even in italie :)
Iris- .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Rond de lunch sta je even in de rij, maar dat is niet voor niets.
Perfecte plek om een lekker broodje te halen. Ik ga meestal voor een broodje belegd met Tallegio, waar ik zonder Bigoli niet opgekomen was. Lekker (vers!) brood, ruim keus aan beleg en de broodjes worden afgemaakt met peper/rucola/goede olijfolie. Prijs/kwaliteitverhouding is top!
Ook de koffie is heerlijk.
Joolbee .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Ik kom regelmatig bij de winkel voor een fles heerlijke olijfolie van de tap (ze hebben een pittige en een zachte, allebei even lekker), verse pasta, kaas of hapjes zoals de gemarineerde artisjokken of verse groentes zoals radicchio. Ze zijn niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. De broodjes van de 'dependance' aan de overkant zijn ook altijd erg lekker.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Bigoli is een Italiaanse deli waar je terecht kunt voor antipasti, broodjes, warme gerechten en salades. Als ik in de stad ben ga ik er graag even langs om iets voor de lunch te kopen. Het is er, zeker tijdens lunchtijd, enorm druk. Laatst was ik bij vrienden die via Bigoli een heel buffet hadden besteld voor hun gasten. Dat zag er niet alleen fantastisch uit, maar smaakte ook zo! Bigoli levert kwaliteit voor een goede prijs. Ik kom er zeker terug.