Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Dorpsdijk 63 3161 Rhoon Nederland Kaart

Over restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Proef het seizoen

Een restaurant in een prachtig kasteel! Met elk seizoen komt er een nieuwe menukaart: ingrediënten smaken tenslotte het allerbeste in hun eigen seizoen. Dat proef je. Laat je betoveren door deze mooie smaken.

Meer informatie over restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
stijlvol klasse restaurant; helaas pas het publiek zich hieraan niet altijd aan.
zeer goede keuken.
zeker voor herhaling vatbaar.
Balayer .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Mijn vrouw en ik zijn getrouwd in het Kasteel van Rhoon. Om ons eenjarig huwelijk te vieren wilden we graag gaat eten in het Biggo-restaurant. We kregen daarvoor van het restaurant een speciaal arrangement aangeboden (€55): Vier gangen met bijpassende wijnen inbegrepen.
Uiteindelijk kregen we heel veel voor dit geld omdat de amuses en koffie mét bonbons niet als gang meetelden, en ook niet als meerprijs op de rekening verschenen. Klasse!

We hebben heerlijk gegeten. Ieder gerecht dat we voorgeschoteld kregen was perfect bereid, keurige presentatie. Je merkt dat hier echt een topkok aan het werk is: zoveel structuren en smaken op je bord. Bijvoorbeeld het nagerecht met framboos als hoofdingrediënt: Framboos-ijs, Framboos-mouse, Framboos-gelei, Framboos-saus, verrukkelijk gewoon.

Heel leuk om het verhaal te horen bij de wijn die we bij iedere gang kregen. Overigens werden die royaal geschonken.

Wij komen hier waarschijnlijk ieder jaar terug voor ons huwelijksjubileum, dit smaakt naar meer.
Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Super bediening!!!! Geweldig deze mensen hebben verstand van zaken....goed advies...leuke tips....ze maken daar ware smaakexplosies!!! Absoluut de juiste combi met wijn! En de kreeftsoep.....superieur! Absoluut aanrader!!
BenJur .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ontvangst en aandacht waren dik in orde, dat is wel eens minder geweest. Buiten gegeten, terras is natuurlijk super. We hadden een vier gangen menu en dat smaakte uitstekend. Niet goedkoop, zeker de drank (bijv. water € 6,5) niet. Dat is reden om het maar zelden te bezoeken.
Lekkereadresjes .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hadden weer iets te vieren dus op naar Het Kasteel van Rhoon. In BIGGO restaurant zijn we weer als een vorst ontvangen. Leuke vlotte bediening die bij de deur al op ons stonden te wachten. 4 - gangen chefs menu Tonijn proeverij (echt om te smullen) Tarbot als tussen gerecht en proeverij van Lamsvlees als hoofdgerecht. De kaaswagen als sluitstuk. De chefkok Art vande Hoeks en zijn mannen hebben ons laten genieten. Het Kasteel is prachtig. Een minpuntje, de kleine steentjes over de brug naar het restaurant is niet goed voor dames hakken.
We komen natuurlijk weer terug naar dit mooie plekje.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Via Heerlijk een 3 gangen diner geboekt en dat is ons goed bevallen.
Fijne no nonsens mentaliteit in een aangename ambiance.De stoelen zijn niet
ideaal door de losse support in de rug.
De gerechten waren voortreffelijk bereid alleen de ossenhaas van het hoofdgerecht
was wat aan de stevige kant en de messen waren niet scherp genoeg..
Zowel de witte als de rode huiswijn waren heerlijk en de glazen werden goed gevuld
wat we weleens anders hebben meegemaakt en wat dan toch invloed heeft op de sfeer.
De gastheer en gastvrouwen waren deskundig vriendelijk en informatief.
Bij Biggo tref je vakmensen aan en is wat ons betreft een aanrader
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Leuk arrangement geboekt met vooraf een wijnproeverij. Daarvoor werd ruim de tijd genomen en er werd niet kinderachtig gedaan met de kwaliteit en het aantal glazen. Waterservice en stokbrood uiteraard in orde en locatie in een leuke aparte ruimte.
Daarna uitgebreide a la carte lunch met prima verzorgde gerechten zowel vlees als vis en mooie creatieve aankleding. Wij hadden het geluk dat de sommelier die de wijnproeverij had verzorgd tevens onze gastheer aan tafel was. De wine-food-pairing derhalve dik in orde wat altijd een flinke plus is in de totale beleving.
Totaliter is het absoluut heel goed, maar niet goedkoop.
ErikPolder .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Op deze prachtige locatie vieren wij jaarlijks onze trouwdag, tevens ook de locatie waar wij getrouwd zijn. De prijs / kwaliteit verhouding in het restaurant is ver boven gemiddeld goed, waardoor mijn creditcard nooit veel pijn heeft aan het einde van de avond. De kookkunsten van meesterkok Aart v/d Hoek doen niet onder bij een twee sterren restaurant waar ik toevalligerwijs dezelfde week ook nog een bezoek heb gebracht, m.a.w. de diners en wijnen die gereserveerd worden, zijn op sterren niveau.

In het goed verzorgd vijf gangen menu werd vervolgens aangeboden:
1) Een verfijnde kalfstartaar met koningskrab en ibericoham;
2) De 2e gang springt er dan uit, een sublieme zeeduivel gamba prei op de bereidingswijze van papilotte Gebakken coquille st jaques;
3) Ongekend lekker en langzaam gegaard buikspek zoete aardappel Krokante hartzwezerik;
4) En de gestoofde kalfswang, bitterbal van stoofvlees, knolselderij en geschaafde winter truffel straalde perfectie uit;
5) Dubbel zo lekker is dan het slotakkoord, het dessert van chocola en hazelnoot en omdat mijn zoons graag wentelteefjes lusten werden deze als extra geserveerd.

Wat verder niet mag ontbreken zijn, de klassewijnen die door Sommelier Josef bij ieder gerecht worden geserveerd, waarbij mijn voorkeur altijd uit gaat naar de gewurdstraminer.
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
4 gangen menu gekozen met keuze uit vlees of vis voor hoofdgerecht. Heerlijk gegeten maar het was niet bijzonder bij jet vlees en vis hoofdgerecht zaten dezelfde garnituren dit kan echt niet in een restaurant als deze. Voor dit geld ga ik liever ergens anders eten. Locatie is trouwens fantastisch.
Culineargenieten .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Van de week gegeten bij het Biggo restaurant in het Kasteelvan Rhoon. Wat een ervaring was dit! Heerlijke gerechten waarbij we iedere gang weer onwijs verrast werden door de sommelier met een heerlijke bijpassende wijn. In 1 woord geweldig! Voor herhaling vatbaar!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
absoluut heerlijk gegeten in Biggo, mooie diverse gerechten en ook voor 1 dame zonder vis werd snel geschakeld met lekkere vleesgerechten. Het was ook ruim voldoende, allen met een zeer goed gevulde buik huiswaarts gekeerd. Ambience in Biggo was heerlijk, alleen de stoelen zijn unaniem niet ideaal om hele avond op te zitten. Ook wel jammer was dat het niet druk was, bezetting was laag op zondagavond.
Janria .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Een mooie locatie die we zeker kunnen aanraden is Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon,
we hebben er een uitstekend 4 gangen menu met heerlijke bijpassende wijnen gegeten
vooraf kregen we nog 3 verrassend lekkere Amusses met glaasje Prosecco.
De al in prijs was een prettige ervaring.
Het was voor ons een geslaagde avond uit, mede door het vriendelijke personeel.

Deliciously .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
De locatie is het meest aansprekende aspect van dit restaurant. Vooral als je met een gezelschap in het kasteel zelf eet. Ditmaal heb ik met een groep collegae tijdens de restaurantweek een wine and dine arrangement genomen voor 65 euro pp. Er waren slechts 3 tafels bezet op deze maandag avond. De service van de ober was uitstekend. Hij wist veel over de wijnen te vertellen. De wijnen matchten zeer goed met de gerechten. Allereerst een cracker versnapering met sesamzaad. Een broodje met olijfolie en zout. En amuse van een paling mousse en een minder geslaagd hapje. Vervolgens een oester waar ik niet over kan oordelen. Als hoofdgerecht een heerlijke malse bavette van rund met een mooie uitgebalanceerde combinatie van groenten en heerlijke saus. Tenslotte een aardbei dessert met cheesecake met iets te veel aardbei bevattende gecombineerde ingrediënten en bovendien te zoet naar mijn smaak. De toilet was redelijk schoon. Een minpuntje was dat ik vooraf had aangegeven geen varkensvlees te eten, terwijl er tijdens het hoofdgerecht wel een elk rolletje met aardappel werd geserveerd. Verder een mooie avond gehad met een goede prijs kwaliteits verhouding. Echter vergeleken met de keuken van Francois Geurds is dit een peuleschil.
K.gbouman .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
het restaurant is knus en gezellig het eten is erg lekker met een prima wijn keus bij de diverse gangen. De bediening en vooral de sommelier is uitstekend, we gaan zeker nog terug voor een diner.
Valkensogen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Een zakelijk diner gehad met 8 personen. We werden gastvrij ontvangen. Aperitief werd in aparte ruimte genutigd daarbij werd ook een amuse geserveerd. Er werd een 5 gangen verrassings menu geserveerd en wij vonden allen alle 5 de gangen zeer de moeite waard. Ook de gekozen wijn was geweldig. Al met al weer een zeer geslaagde avond.
Lo.vandeven .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Restaurant Biggo is romantisch gelegen in het gedeelte van het kasteel waar eens de paardenstal was. Het is sfeervold chique,"modern klassiek" ingericht.
Het personeel was voorkomend en erg vriendelijk. Wij kregen een heel goede achtergrond informatie over de wijnen die bij het diner geschonken werden. De combinatie was uitstekend.
Het diner was heerlijk! Wij hebben genoten!
Koen222 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het is een mooi restaurant waar we lekker hebben gegeten. We hebben gekozen voor het 4 gangen menu wat goed in de smaak viel. de wijnen erbij waren ook goed en sloten goed aan bij de gerechten. Hele mooie locatie!
Lekkereadresjes .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We waren uitgenodigd door vrienden om eens gezellig culinair te genieten. Nou dat hebben we gedaan! In Het Kasteel van Rhoon in Biggo restaurant gevestigd. Toen we aankwamen werden we ontvangen in de hal van het restaurant. We werden naar onze tafel begeleid.
Een mooie ronde tafel en gezellig druk. We kregen als amuse in gin gemarineerde watermeloen, tomaat met komkommer schuim en krokante gedroogde groenten.
We lieten ons verwennen door een 4 gangen menu van de Meesterkok. We aten onder anderen: coquille, rouget, kreeft (vers uit het homarium) kalfswang, lamsnek en nog veel meer lekkere ingrediënten.
De wijn mochten we na de amuse zelf uitkiezen in het wijnhuisje. Leuk ingericht en leuker dan een wijnkaart. De bediening was vriendelijk en attent.
Kortom we hebben een geweldige avond gehad. Ik wil John en Edit erg bedanken voor deze uitnodiging.
René V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vrijdagavond, 27 graden en heerlijk op het terras gezeten van dit leuke restaurant. Alleen dat al was een hele beleving. Na een glas champagne de kaart gezien, we waren verrast! Uiteindelijk heerlijk gegeten, kreeft, ossenhaas het was allemaal top. Echt een aanrader.
Jwfm .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Mooi restaurant erg intiem. De gerechten zien er zeer verzorgd uit. De smaken en texturen prikkelen alle zintuigen. De wijnen passen perfect bij de gerechten. De gastheer cq bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast heeft hij zeer veel kennis van wijn. Een echte aanrader.