Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Dorpsdijk 63 3161 Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Proef het seizoen

Een restaurant in een prachtig kasteel! Met elk seizoen komt er een nieuwe menukaart: ingrediënten smaken tenslotte het allerbeste in hun eigen seizoen. Dat proef je. Laat je betoveren door deze mooie smaken.

Meer informatie over restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Perry B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een fantastisch restaurant met ambiance, gastvrijheid en vriendelijkheid. Met name onze dank naar sommelier Joseph die ons trouwdag kompleet heeft gemaakt.
Opmaak van de borden en de smaken van alle gerechten waren super.
Wij komen graag terug.
titina S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wederom was dit weer een geweldige avond. De gastheer weet hoe hij een klant in de watten kan leggen. De wijn was ook uitstekend en het eten was geweldig. Deze kok verstaat zijn vak. Graag kom ik bij de kok langs om de kreeftensoep te leren maken;-)
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gewoonweg geweldig.
We hebben ons heel de avond als royals gevoeld. We zaten heerlijk, de bediening was op en top in orde en de prijs-kwaliteitverhouding was ongelofelijk goed. We hadden een all in prijs via de Heerlijk-website en je schaamt je bijna dat ze het er voor kunnen leveren. Elk gerecht was even goed en de wijnen die er bij geschonken werden wil ik graag nog eens thuis proeven. Echt een 1000% aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
In Rhoon op een groene locatie heerlijk gegeten. Ik nam het 5-gangenmenu met wijnarrangement . Met amuses en friandises was het een heerlijke avond.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
High tea gereserveerd met vriendinnen, bediening was echt SUPER, wat een leuke jongedame, attent en absoluut vriendelijk. De manager was een serieuze meneer, maar ontdooide snel. Hele mooie locatie, eten is goed, maar wel erg veel voor 4 mensen, Tip begin met 1 etagères en vul dan aan indien nodig. Wij vonden het zonde van het eten wat nu overbleef. Heerlijke sandwiches, scones lekker warm, heerlijke koeken en goede koffie en thee.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Uitstekend gegeten, mooie gerechten, bijzondere amuses, lekkers bij de espresso. Prima ambiance voor zakelijk diner!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij laten ons met enige regelmaat in de watten leggen bij Biggo. Smaken (gerechten en wijnen) zijn perfect op elkaar afgestemd. De bediening is vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Elke keer als we hier naar toe gaan is het een feestje en genieten wij enorm!
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Verse oesters, heerlijke kreeft, mooie presentaties en een geweldige vriendelijk bediening in een toplocatie. Wat wil eens mens nog meer? En dan ook nog eens een overnachting in het Koetshuis.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond heerlijk gegeten in BIGGO restaurant.
Gebakken garnalen met quinoa en kletskop van sesamzaad
Tartaar van rundvlees met krabsalade
Gegaard kwartelboutje en kwartelborstje met olijven
Verfrissing
Hertrugfilet met garnituren
Chocolade dessert.
Een geweldige gastheer / sommelier met mooie wijnen
Weer erg genoten.
Bjorn J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
5-gangen menu gekozen.
Stuk voor stuk allemaal lekker gerechten.
Heerlijk gegeten, kom zeker nog een keer terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
stijlvol klasse restaurant; helaas pas het publiek zich hieraan niet altijd aan.
zeer goede keuken.
zeker voor herhaling vatbaar.
Balayer .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Mijn vrouw en ik zijn getrouwd in het Kasteel van Rhoon. Om ons eenjarig huwelijk te vieren wilden we graag gaat eten in het Biggo-restaurant. We kregen daarvoor van het restaurant een speciaal arrangement aangeboden (€55): Vier gangen met bijpassende wijnen inbegrepen.
Uiteindelijk kregen we heel veel voor dit geld omdat de amuses en koffie mét bonbons niet als gang meetelden, en ook niet als meerprijs op de rekening verschenen. Klasse!

We hebben heerlijk gegeten. Ieder gerecht dat we voorgeschoteld kregen was perfect bereid, keurige presentatie. Je merkt dat hier echt een topkok aan het werk is: zoveel structuren en smaken op je bord. Bijvoorbeeld het nagerecht met framboos als hoofdingrediënt: Framboos-ijs, Framboos-mouse, Framboos-gelei, Framboos-saus, verrukkelijk gewoon.

Heel leuk om het verhaal te horen bij de wijn die we bij iedere gang kregen. Overigens werden die royaal geschonken.

Wij komen hier waarschijnlijk ieder jaar terug voor ons huwelijksjubileum, dit smaakt naar meer.
Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Super bediening!!!! Geweldig deze mensen hebben verstand van zaken....goed advies...leuke tips....ze maken daar ware smaakexplosies!!! Absoluut de juiste combi met wijn! En de kreeftsoep.....superieur! Absoluut aanrader!!
BenJur .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ontvangst en aandacht waren dik in orde, dat is wel eens minder geweest. Buiten gegeten, terras is natuurlijk super. We hadden een vier gangen menu en dat smaakte uitstekend. Niet goedkoop, zeker de drank (bijv. water € 6,5) niet. Dat is reden om het maar zelden te bezoeken.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hadden weer iets te vieren dus op naar Het Kasteel van Rhoon. In BIGGO restaurant zijn we weer als een vorst ontvangen. Leuke vlotte bediening die bij de deur al op ons stonden te wachten. 4 - gangen chefs menu Tonijn proeverij (echt om te smullen) Tarbot als tussen gerecht en proeverij van Lamsvlees als hoofdgerecht. De kaaswagen als sluitstuk. De chefkok Art vande Hoeks en zijn mannen hebben ons laten genieten. Het Kasteel is prachtig. Een minpuntje, de kleine steentjes over de brug naar het restaurant is niet goed voor dames hakken.
We komen natuurlijk weer terug naar dit mooie plekje.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Via Heerlijk een 3 gangen diner geboekt en dat is ons goed bevallen.
Fijne no nonsens mentaliteit in een aangename ambiance.De stoelen zijn niet
ideaal door de losse support in de rug.
De gerechten waren voortreffelijk bereid alleen de ossenhaas van het hoofdgerecht
was wat aan de stevige kant en de messen waren niet scherp genoeg..
Zowel de witte als de rode huiswijn waren heerlijk en de glazen werden goed gevuld
wat we weleens anders hebben meegemaakt en wat dan toch invloed heeft op de sfeer.
De gastheer en gastvrouwen waren deskundig vriendelijk en informatief.
Bij Biggo tref je vakmensen aan en is wat ons betreft een aanrader
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Leuk arrangement geboekt met vooraf een wijnproeverij. Daarvoor werd ruim de tijd genomen en er werd niet kinderachtig gedaan met de kwaliteit en het aantal glazen. Waterservice en stokbrood uiteraard in orde en locatie in een leuke aparte ruimte.
Daarna uitgebreide a la carte lunch met prima verzorgde gerechten zowel vlees als vis en mooie creatieve aankleding. Wij hadden het geluk dat de sommelier die de wijnproeverij had verzorgd tevens onze gastheer aan tafel was. De wine-food-pairing derhalve dik in orde wat altijd een flinke plus is in de totale beleving.
Totaliter is het absoluut heel goed, maar niet goedkoop.
ErikPolder .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Op deze prachtige locatie vieren wij jaarlijks onze trouwdag, tevens ook de locatie waar wij getrouwd zijn. De prijs / kwaliteit verhouding in het restaurant is ver boven gemiddeld goed, waardoor mijn creditcard nooit veel pijn heeft aan het einde van de avond. De kookkunsten van meesterkok Aart v/d Hoek doen niet onder bij een twee sterren restaurant waar ik toevalligerwijs dezelfde week ook nog een bezoek heb gebracht, m.a.w. de diners en wijnen die gereserveerd worden, zijn op sterren niveau.

In het goed verzorgd vijf gangen menu werd vervolgens aangeboden:
1) Een verfijnde kalfstartaar met koningskrab en ibericoham;
2) De 2e gang springt er dan uit, een sublieme zeeduivel gamba prei op de bereidingswijze van papilotte Gebakken coquille st jaques;
3) Ongekend lekker en langzaam gegaard buikspek zoete aardappel Krokante hartzwezerik;
4) En de gestoofde kalfswang, bitterbal van stoofvlees, knolselderij en geschaafde winter truffel straalde perfectie uit;
5) Dubbel zo lekker is dan het slotakkoord, het dessert van chocola en hazelnoot en omdat mijn zoons graag wentelteefjes lusten werden deze als extra geserveerd.

Wat verder niet mag ontbreken zijn, de klassewijnen die door Sommelier Josef bij ieder gerecht worden geserveerd, waarbij mijn voorkeur altijd uit gaat naar de gewurdstraminer.
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
4 gangen menu gekozen met keuze uit vlees of vis voor hoofdgerecht. Heerlijk gegeten maar het was niet bijzonder bij jet vlees en vis hoofdgerecht zaten dezelfde garnituren dit kan echt niet in een restaurant als deze. Voor dit geld ga ik liever ergens anders eten. Locatie is trouwens fantastisch.
Culineargenieten .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Van de week gegeten bij het Biggo restaurant in het Kasteelvan Rhoon. Wat een ervaring was dit! Heerlijke gerechten waarbij we iedere gang weer onwijs verrast werden door de sommelier met een heerlijke bijpassende wijn. In 1 woord geweldig! Voor herhaling vatbaar!