Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Dorpsdijk 63 3161 Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Proef het seizoen

Een restaurant in een prachtig kasteel! Met elk seizoen komt er een nieuwe menukaart: ingrediënten smaken tenslotte het allerbeste in hun eigen seizoen. Dat proef je. Laat je betoveren door deze mooie smaken.

Meer informatie over restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

9,2

Jouw recensie over het restaurant Biggo Restaurant in het Kasteel van Rhoon

Joriek V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten. Mooie ambiance en goede service. De kaart op de site klopt alleen niet met die je krijgt in het restaurant, misschien tip!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben een geweldige sfeervolle avond met onze kinderen en kleinkinderen gehad. Heerlijk gegeten met prachtig geselecteerde wijnen, ook de alcoholvrije drankjes waren heerlijk en passend bij de gerechten. Aansprekend was de gastvrije ontvangst en servicegerichte ontspannen bediening.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Altijd een topper, lekker eten, zeer goede kwaliteit en vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs daar moet je je maar overheen zetten.
mikorv .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede ontvangst, gerechten en wijnen zeer goed. Vriendelijk personeel, met kennis van zaken. Kortom heerlijk gegeten. Eén ding: In het blad dat meester kok Ad Jansen uitgeeft was aangekondigd dat december de maand van de Tarbot zou zijn in het restaurant. Wij hadden verwacht dat daar op de menu kaart wat extra aandacht aan zou worden besteed. Jammer genoeg was dat niet het geval. Bij navraag bleek dat het personeel niet op de hoogte was van deze actie. Vreemd wanneer je iets speciaal aankondigt, dat het personeel daar niets van weet. Ondanks dat, toch heerlijk tarbot gegeten.
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke gerechten, ook erg mooi, vriendelijke, attente bediening, een goed restaurant, in een mooi kasteel. We komen zeker terug!
Elza H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad, genoten van de gemoedelijke sfeer en de verfijnde gerechten.
Mooie wijnen en vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug!
bauke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met 4 personen genoten van een all-in 5-gangen verrassingsmenu. Zo wel de zwarte als de witte brigade hebben er echt alles aan gedaan om ons een onvergetelijke avond te bezorgen. In een woord fantastisch! Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Dagmar01 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en er werd veel verteld over het eten en drinken. Er werd ook voldoende rekening gehouden met een van de eetwensen. Het eten leek soms wat bij elkaar geraapt (gevogelte en rund door elkaar). De wijn was iets te overvloedig maar zeker goed passend bij het eten. Minder vond ik dat het eten van andere mensen aan onze tafel aangesloten bereid werd.
Coroor O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen door de gastvrouw. Aan tafel werd rap het aperitief gebracht vergezeld van 3 originele amuses. In het kader van de 10-daagse via Heerlijk hadden wij gereserveerd voor het 3-gangenmenu. Wij hebben dit uitgebreid met een 4e gang, die o.a. een heerlijk kopje kreeftensoep en een perfect bereide coquille bevatte. Alle gerechten waren kunstwerkjes en smaakten voortreffelijk. De dames in de bediening verstaan hun vak en ook de gastheer raakte bij ons de juiste snaar. Timing van serveren was precies goed.
Na een kop koffie en een potje thee, met heerlijke friandises, werden wij in de garderobe weer in onze jassen geholpen. Prettig was ook dat de auto voor het kasteel geparkeerd kon worden. Biggo en crew: hartelijk dank voor de heerlijke avond!
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
In een woord..genoten...van alles..het diner..de entourage..de vriendelijkheid van het personeel. Komen zeker nog eens terug.
Bootulist .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening! We hadden een lunch van de heerlijk 10-tiendaagse. Borden waren prachtig opgemaakt, heerlijke wijnen, alles fantastisch! We komen graag een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was weer gewoon thuis komen. Prettig ontvangst door Josef en Michelle en een geweldig diner van Aart van den Hoek. en de gehele brigade.
Gewoon een geweldig team wat ons weer een onvergetelijke avond heeft gepresenteerd. We zien uit naar het Kerstdiner.
Vriendelijke groet van harte aan te bevelen
Henk en Adrie
mareri .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Uitmuntend gegeten met een hele sympathieke gastheer en bediening!!
Uitermate geschikt voor elke gelegenheid!!
We komen zeker terug.
Perry B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een fantastisch restaurant met ambiance, gastvrijheid en vriendelijkheid. Met name onze dank naar sommelier Joseph die ons trouwdag kompleet heeft gemaakt.
Opmaak van de borden en de smaken van alle gerechten waren super.
Wij komen graag terug.
titina S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wederom was dit weer een geweldige avond. De gastheer weet hoe hij een klant in de watten kan leggen. De wijn was ook uitstekend en het eten was geweldig. Deze kok verstaat zijn vak. Graag kom ik bij de kok langs om de kreeftensoep te leren maken;-)
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gewoonweg geweldig.
We hebben ons heel de avond als royals gevoeld. We zaten heerlijk, de bediening was op en top in orde en de prijs-kwaliteitverhouding was ongelofelijk goed. We hadden een all in prijs via de Heerlijk-website en je schaamt je bijna dat ze het er voor kunnen leveren. Elk gerecht was even goed en de wijnen die er bij geschonken werden wil ik graag nog eens thuis proeven. Echt een 1000% aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
In Rhoon op een groene locatie heerlijk gegeten. Ik nam het 5-gangenmenu met wijnarrangement . Met amuses en friandises was het een heerlijke avond.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
High tea gereserveerd met vriendinnen, bediening was echt SUPER, wat een leuke jongedame, attent en absoluut vriendelijk. De manager was een serieuze meneer, maar ontdooide snel. Hele mooie locatie, eten is goed, maar wel erg veel voor 4 mensen, Tip begin met 1 etagères en vul dan aan indien nodig. Wij vonden het zonde van het eten wat nu overbleef. Heerlijke sandwiches, scones lekker warm, heerlijke koeken en goede koffie en thee.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Uitstekend gegeten, mooie gerechten, bijzondere amuses, lekkers bij de espresso. Prima ambiance voor zakelijk diner!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij laten ons met enige regelmaat in de watten leggen bij Biggo. Smaken (gerechten en wijnen) zijn perfect op elkaar afgestemd. De bediening is vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Elke keer als we hier naar toe gaan is het een feestje en genieten wij enorm!